Stran 1 od 3

hot rods - SLO

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 2:07 pm
Napisal/-a péso
torej..zanima me če je v Sloveniji sploh kdo ki se kakorkoli ukvarja s hot rodi :?:
al pa če je kšn klub al forum ljubiteljev..? :?

LP..péso ;)

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 2:30 pm
Napisal/-a Beastmaster
www.wheelsmania.com
pozanimaj se tule.....

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 2:36 pm
Napisal/-a péso
fala :D

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 6:11 pm
Napisal/-a NoFEAR
Peso, teli fantje ti ne bodo znali lih kej velik pomagat... Jih več al manj vse poznam - sicer so definitivno ljubitelji takih vozil, ampak te scene pri nas ni... Tazga bel-airčka kot ga imaš v podpisu pri nas zlepa ne boš videl, če pa že, ga bo imel pa kvečjemu kšn bogataš, kot pa kdo od telih ki organizirajo wheels manio...

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 8:56 pm
Napisal/-a péso
ah sej ne prčakujm takih avtov.. ;)

sej sm najdu kr fajn forum za oldtajmrje tko d če še koga zanima: www.starodobnik.net

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 9:11 pm
Napisal/-a NoFEAR
péso je napisal/-a:ah sej ne prčakujm takih avtov.. ;)

sej sm najdu kr fajn forum za oldtajmrje tko d če še koga zanima: www.starodobnik.net


Zakaj pa ne pričakuješ takih? Prav fino bi blo pr nas videt kšnga pravga ameriškega hot roda... Če bi bil poleg tega še lastnik tak entuzijast, da bi ga sam naredu... Mission impossible... :evil:

Starodobnik.net je pa bolj stran, ki je namenjena tistim "pravim" ljubiteljem, ki imajo radi orginal avtočke take ki so pršli iz tovarne... Tam ne smeš niti šraufka drgačnga dat notr, kaj šele da bi kšga predelal v hot roda... Nepredstavljivo... :P

re

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 9:41 pm
Napisal/-a rokhrovat
men je pa ta zadeva dost zanimva in bi bla loh se ksna tebata na to temo

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 9:46 pm
Napisal/-a NoFEAR
Hja, kar se mene tiče, je težko debatirat o nečem, kar dejansko ne obstaja...

Lahko si pa kdaj ogledaš oddajo "rides" na Discovery channelu, kjer občasno tud kšna hot roda al pa vsaj customa obdelajo...

Bi blo pa zlo fino če bi nekdo kej naredil v tej smeri... Čeprav ne vem lih kako bi (vsaj po uradnih postopkih) pri nas sploh ne cesto spravil kej tazga...

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 9:55 pm
Napisal/-a Mick Jerry
...vrjemi, NIKAKOR. Oz zelo težko. Sem imel v planu nekaj podobnega narest( replika Lotusovega Super Sevna) pa smo mal povprašal o možnostih registracije take živali in bolš da ne govorim. Za vsak del avta bi skor radi TUV, potem ful tehnične dokumentacije, potem potrdilo da je avto sestavil pooblaščen človek(čeprou so to ko lego kocke ali pa uni avtočki daljinski-mislim za sestavit je tako lahko), pa rentgensko pregledano šasijo oz njene zvare, kar delajo samo na Strojni fakulteti v Lj in je zeeeelo drago itd itd.

KRIZA.

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:02 pm
Napisal/-a NoFEAR
Ja, sej... Nikakor, oz. po kšnih hudih vezah na občini, če bi ti kdo ki pozna koga zrihtal prometno... Pol bi ga blo treba sam še vsak let čez tehničnga spravt...

Problem s temi TUV-ji je pa v tem, da za taka vozila dobiš praktično vse sestavne dele izključno v USA, kjer pa TUV-ja ne poznajo... Tko da tud če bi jim ga hotu dostavit jim ga ne moreš...

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:04 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Za tehničnega sploh ni težav, ker fotr pozna fante na tehničnih, če ne pa daš za gajbo pira pa je. Zdej delajo tehnične že itak skor v vsakmu Mercatorju, tko da...

Problem je dobit homologacijo(ali A-test, ki je pogoj da lahko dobiš homolomo) in avto prvič registrirat.

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:07 pm
Napisal/-a NoFEAR
Ja no, sej pravim da bi se temu dal izognit če bi poznal koga k bi ti prec prometno zrihtal, brez da bi ga na atest vozu...

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:10 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Aja tko si mislu. Ja to bi bilo lepo. Samo pol ni vse urejeno kot more bit. Lahko se ti kdaj kakšn težek pacient v obliki modrega angela zapiči v avto in si ga naj#$%l.

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:17 pm
Napisal/-a NoFEAR
Jah, kukr jst vem, te policaj ne bo vprašal za a-test narjen, ker je itak logično da si ga naredu, drgač prometne ne bi mogu dobit... On lahko edino ugotavlja tehnično brezhibnost vozila oz. ti odredi izredni tehnični pregled, če bi sumi da maš vgrajeno kšno "čudno" dodatno opremo, preširoke gume, al pa kej tazga...

Objavljeno: Pe avg 19, 2005 10:57 pm
Napisal/-a péso
citiram:
"Žal (ali razumljivo za nas) pravila niso taka kot angleška SVA. Pri nas zakonodaja (menda še iz YU) določa kakšno mora biti vozilo. (položaj svetil, odbijači, kolesa...). Razen tega mora biti iz načrta predelanega vozila in ustreznega načrta razvidno, da je vozilo neoporečno. Varilec mora imeti atest. Posamezni novi deli morajo biti razvidno ustrezni.
Ker pa so predelave skoraj vedno unikatne, se zgoraj povedni kriteriji pri vsakem vozilu opredeljujejo posebej. Zato je potrebno pred začetkom predelave ali izdelave unikatnega vozila obiskati ustrezno ustanovo, ki opravlja atest. Iz predloženega gradiva bodo aplicirali predpise in povedali, kako naprej."

skratka tako vozilo se pregleduje že med samo izdelavo, tko da pol ko je končan ga že poznajo in maš sam še za narest standardn tehnični pregled...

Objavljeno: So avg 20, 2005 12:20 am
Napisal/-a NoFEAR
Kje si to prebral?? Na starodobik.net? Lej, dejmo nardit eno ločnico tuki... Če si začel temo o hot-rodih, potem se dajmo o tem pogovarjat... Starodobniki oz. kot jih priljubljeno imenujemo "oldtimerji" namreč s hot rodi nimajo veliko skupnega...

V 3. odstavku 194. čl. ZVCP-1 imaš določilo, ki opredeljuje starodobno vozilo (oldtimer):

(3) Starodobno vozilo je mehanično gnano vozilo, izdelano pred več kot petindvajsetimi leti, ohranjeno in tehnično vzdrževano v zgodovinsko pravilnem stanju, za katerega skrbi oseba ali organizacija, in se ga zaradi njegovega zgodovinskega in tehničnega pomena praviloma ne uporablja za vsakodnevne prevoze. Ministrstvo, pristojno za homologacijo vozil, izda odločbo o statusu takega vozila.


Torej, če govorimo o hot-rodih, kot vidiš niti slučajno ne morejo ustrezati zakonskim predpisom in jih ni mogoče registrirati kot oldtimerje... registracija hot-roda bi lahko potekala samo na način ki je določen za samogradnjo vozil, ker gre pri hot-rodih za tako drastične predelave vozila, kjer se praktično zamenja oz. predela celotno podvozje oz. njegovi sklopi, okvir, zavorni sistem, sistem krmiljenja, vzmetenje, motor in menjalnik, sklopi za prenos moči na kolesa.... Za tako vozilo nikakor ne moreš trdit da je bilo vzdrževano v "zgodovinsko pravilnem stanju"...

Kar se pa A-testa tiče, ti pa lahko iz lastnih izkušenj povem, da te obravnavajo kot da hočeš izdelat jedrsko reaktor, ne pa avto... Raje ne bom omenjal vseh načrtov, ki jih zahtevajo od tebe, pa kot je že Mick Jerry povedal - o TUV certifikate, brez katerih praktično ne moreš nič... Pa o vseh papirjih od ljudi, ki so sodelovali v projektu - od tistega ki ti je narisal načrte, do varilcev, mehanikov... Vsi morajo imet določena potrdila, a-teste, diplome... Svašta stvari vglavnem... To da se vozilo pregleduje že med samo izdelavo in da te na konc poznajo, pa je ironično prav res, kajti avto je treba vozit na preglede po sklopih, da se jih lahko temeljito pregleda in ugotovi ali so v skladu z načrti, ki si jih priložil...

Mislim da mi ni treba posebej razlagat da človek zgubi voljo do dela še preden lahko sploh papirje pripravi, kaj šele da bi prenašal une strice na a-testu, ki itak nimajo pojma o pojmu, pol ti pa pametujejo da si dal gor "napačne" matice, ker niso take kot je napisano v prilogi načrta... :jao:

Če pa k temu dodaš še vse komplikacije, ki bi jih prinesel uvoz nepredelanega vozila iz tujine, potem je zadeva res zlo blizu misiji nemogoče...

Objavljeno: So avg 20, 2005 12:31 am
Napisal/-a Mick Jerry
NoFEAR je napisal/-a:Jah, kukr jst vem, te policaj ne bo vprašal za a-test narjen, ker je itak logično da si ga naredu, drgač prometne ne bi mogu dobit... On lahko edino ugotavlja tehnično brezhibnost vozila oz. ti odredi izredni tehnični pregled, če bi sumi da maš vgrajeno kšno "čudno" dodatno opremo, preširoke gume, al pa kej tazga...


Že že. Samo če hočeš naresti tehnični pregled mora biti vozilo homologirani. In če hočeš da je vozilo homologirano, potrebuješ a-test. Da pa narediš a-test, pa joooj. Lažje preplavat tisto Lužo med Francijo pa New Yorkom. Kriza u glavnm.

Lohka pa se ti kak zatežen policaj zapiči v gume(ali katerikol drug del-vsi so že ene 2 let pravi strokovnjaki kar se avtov tiče) in ker se mu zdijo preširoke te pelejo na izrednega in tam ugotovijo da ni pravih papirjev in pol si tam k ni muh.

Objavljeno: So avg 20, 2005 12:39 am
Napisal/-a NoFEAR
Mick Jerry je napisal/-a: Že že. Samo če hočeš naresti tehnični pregled mora biti vozilo homologirani. In če hočeš da je vozilo homologirano, potrebuješ a-test.


To je res kar si napisal, ampak to rabiš samo prvič (oz. po vsaki spremembi na novo), ko imaš zadevo enkrat že vpisano, pol je itak OK...

In če ti prvič pri tem nekdo "pomaga"... (no ja, o takih stvareh se itak ne sme govorit po forumu)... ;)

Objavljeno: So avg 20, 2005 10:43 am
Napisal/-a sport
Nekdo v SLO si je sam izdelu custom hrošča iz večih hroščev k jih je nabrav po odpadih baje je čist use cutom tko da ti priporočam da se mal pozanimaš pri njemu če boš loh tipa kontaktiru. Sm ga pa dostkrat vidu na raznih srečanjih.

Objavljeno: So avg 20, 2005 11:07 am
Napisal/-a AgitatoR
Kaj pa če se naredi prvo registracijo avt v tujini in se potem kao proda v SLO ?