Stran 1 od 1

XSARA Break 1.6 Prekomerna poraba

Objavljeno: Po avg 29, 2005 3:12 pm
Napisal/-a miha76
Hello!


imam Xsaro 1.6i 90konjev letnik 2000 z 42.00 kilometri.
Zanima me koliko takšen avto kuri povprečno, ker imam težave z prekomerno porabo goriva.

Moja Xsara kuri 11.4. Res je, da je vožnja pretežno mestna ampak 11.4 litrov se mi pa zdi odločno prveč za tak motor. V homologacijski katici piše poraba 7.2 , kar pa vem, da ni realno za pričakovati. Je na forumu kakšen lastnik takšnega avta, ki mi lahko pove koliko mi porabi. Kaj bi to lahko bilo narobe, da avto toliko pije?

Nekdo mi je rekel, da bi bil lahko vzrok tega temperaturno stikalo. Zamenjal sem obadva (rjavi za ventilator in zeleeni za temperaturo) pa mi še vedno ni nobenega napredka.

Obrate imam na malo pod 1000 obratomer je nemiren in rahlo skače.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi bilo?

Hvala

Objavljeno: Po avg 29, 2005 8:46 pm
Napisal/-a DrMr
Daj na novo naložit ECU, drugače pa premerit obe sondi,...

Objavljeno: To avg 30, 2005 5:14 pm
Napisal/-a miha76
DrMr je napisal/-a:Daj na novo naložit ECU, drugače pa premerit obe sondi,...


Prosim, če mi lahko malo bolje razložiš kaj si mislil s tem naložit nov ECU
Pa keri dve sondi premerim ( Lambda?)

Upam, da nisem preveč butastega vprašanja postavil:-)

Objavljeno: To avg 30, 2005 5:34 pm
Napisal/-a DrMr
Na pooblaščenem servisu ti naložijo nov software v ECU = računalnik vbrizga goriva, ki je mogoče izpopolnejša verzija od tvojega. Ker pri vbrizgih MP7.2 se pojavljajo težave s tem, da sistem včasih "dol pade". Drugače pa premerit lambda sonde (po letniku sodeč ima tvoj dve), ki tudi rade crkujejo.

Objavljeno: To avg 30, 2005 6:13 pm
Napisal/-a miha76
DrMr je napisal/-a:Na pooblaščenem servisu ti naložijo nov software v ECU = računalnik vbrizga goriva, ki je mogoče izpopolnejša verzija od tvojega. Ker pri vbrizgih MP7.2 se pojavljajo težave s tem, da sistem včasih "dol pade". Drugače pa premerit lambda sonde (po letniku sodeč ima tvoj dve), ki tudi rade crkujejo.


Kakšne vrednosti bi pa morale imeti lambde (Verjetn omsko upornost misliš)
Na testerju smo gledali graf od lambde pa je spredaj rdeča pa zelena lučka.
Lambda je bilo ves čas kao izklopljena razen , če si avto navil nad 4000 obratov takrat je pa pokazalo , da je vklopljena.. Mislim, da to ni normalno (čeprav tester ne javi errorja)

Hm ne vem, če imam dve lambdi (tastar peugeotov motor) al pa ta druge še nisem uspel locirati.

A se ti kaj sanja kolk košta da ti naložijo ECU ( Gotovo ni poceni)?

Objavljeno: To avg 30, 2005 9:16 pm
Napisal/-a DrMr
Sorry, malo sem zamešal, 1.6/90 km ima samo 1 sondo. Ne vem kakšen tester ste uporabljali, :?: :?: , ampak včasih sonda (topel motor) hitro reagira med 0-1V, ima pa poškodavano gretje, ali...., napaka v njej,.... Veliko primerov sem videl, da pri meritvah sonda dela o.k., v povprečju pa na 500 prevoženih km, povzroča 20% napake in s tem razliko v porabi. V takšnem primeru je rešitev samo testno prevozit 500 km z novo sondo. Nalaganje ECU, nimam pojma o Citroenovi tarifi... Bom jutri pogledal, kakšno imam zadnjo verzijo softwera za tvoj avto, pošlji PM