Stran 1 od 3

Uvoz avta neki mi ni jasno?

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 9:40 pm
Napisal/-a darkdog24
Ker še vedno nisem dobil odgovora na svoje vprašanje bom tuku vprašal.

Zanima me namreč če bi želel iz Nemčjije pripeljati v Slovenijo Renault Clio Baccaro staro več kot 10 let in ta Clio ima katalizator euro2 in ne euro3.
Kako je s tem sedaj?Ali lahko jaz ta avto pripeljem v Slovenijo in ga registriram tukaj?

Prosim če mi lahjko kdo pove kako je s tem euro 3 katalizatorjem.Ali se lahko avto vseeno pripelje sem pa tukaj kupi euro3 zadeva.

Hvala za odgovore.

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:01 pm
Napisal/-a RedBull™
hmm a ni tud en predpis kolk stare avte se lahko uvozi....ampak če se mal pomučka,mislim da se vse da narest :)

točno pa ti ne znam povedat

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:09 pm
Napisal/-a Dariooo
ma kot js vem, se lahko uvaza avte mlajse od 7 let....vsaj tko se mi zdi...nism siguren...

ce drugace ne gre, ti pripelji cel avto dol....pol pa poberi vse kose in jih das v tvoj avto, pol pa naredis samo homologacijo za motor, s kupoprodajno pogodbo o avtu..in problem resen....
kaj menis??

ale

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:18 pm
Napisal/-a Furious_G
mislim da je pogoj to, da ima avto euro2 normo! ni važno kolko je star, pa tudi ni treba da je euro3!

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:33 pm
Napisal/-a darkdog24
Narobe sem napisal, avto ma euro1 moraš pa met euro2.

Avto razdirat definitivno nebo šlo.Ker prvo js svojga avta enbom mel več drugo pa hočem met cel tak avto.

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:38 pm
Napisal/-a Dariooo
darkdog24 je napisal/-a:Narobe sem napisal, avto ma euro1 moraš pa met euro2.

Avto razdirat definitivno nebo šlo.Ker prvo js svojga avta enbom mel več drugo pa hočem met cel tak avto.


pa sej ga ne rabis razdret...pripeljes celega, itaq zdaj te nic ne uprasajo, samo da imas kupoprodajno...pol glde euro in vsega tega je uprasanje ce ga lahko registriras...pripeljes pa ga itaq lahko...

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 10:51 pm
Napisal/-a darkdog24
Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
Js hočem baccaro za sebe ne pa da jo razdiram in da dele devam na svoj avto.
Z baccaro se mislim vozit, oziroma jo dat punci.

Zdej mi ni jasno, zakaj js ta avto nemorem pripelat sem in tukaj kupit ta kurčev eur2 katalizator ter potem avto registrirat.
a kdo ve če bi lahko tukaj kupil ta katalizator?

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 11:06 pm
Napisal/-a forDever
euro2 ni katalizator, ampak je izpušna norma. Če izpušni plini na avtu ne ustrezajo euro2 normam, ga ne moreš uvoziti (vsaj tako starega ne). Obstaja opcija, da avto porihtaš tako, da bo ustrezal euro2 normi izpušnih plinov, ampak ne vem kako se to testira, kam iti na meritve in kje dobiti takšno potrdilo.

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 11:08 pm
Napisal/-a Slide
ni samo fora v izpuhu ampak mora met tud zadnje vzglavnike recimo...če pa še kaj pa ne vem, bi moral kdo povedat ki se s tem ukvarja ;)

Objavljeno: Sr avg 31, 2005 11:56 pm
Napisal/-a PiLLLe
darkdog24 je napisal/-a:Pa človek js do takrat nebom mel svjega avta več.
?



Kva nas briga a bos ti meu takrat avto ali ne. Clovek ti je lepo rekel da avto pripeljes potem pa urejas stvari za registracijo. Torej da izpolnjuje evro 2 pogoje rabi avto meti izpusne pline v mejah ki jih predpisuje ta norma ter vzglavnike pa se kaki mali detalj bi se najdel. Stvari ki jo bos pa na avtu dodelal/predelal da izpolnjuje te pogoje pa morajo biti homologirane.

Objavljeno: Če sep 01, 2005 7:13 am
Napisal/-a Mrcina
Darkdog, a varianta je, da poiščeš cliota, ki že ima euro2 norme, nekateri so to dali predelat, ker je v nemčiji cenejša registracija. Druga varianta je da daš predelat. Če lahko to narediš v sloveniji, tega ne vem, ker po moje ni organizacije, ki bi to pregledala in potrdila, tako da bi mogel to delat v Nemčiji po moje. Če pa slučajno najdeš kaj takega v Sloveniji pa prosim javi, ker imam jaz tudi nekaj podobnega v mislih (uvoz avta starejšega od 1997). Poanta letnice je v tem, da so po letu 1997 vsi avtomobili MORALI imeti euro2 norme, nekateri so jih pa pač imeli že prej, oziroma so bili predelani. Pogoji so še vzglavniki zadaj in pasovi,kar mislim da ni problem pri baccari.

Tretja varianta pa je, da pripelješ cliota dol, pri nas kupiš enega razsutega oz. papirje od totalke, potem pa greš v kao zamenjavo školjke na slovenskem in ti odobrijo prešvasanje/spremembo številk. Tako baccaro registriraš na papirje od slovenskega cliota. Ta varianta ni nelegalna, kvečjemu pollegalna, zato jo tudi pišem tukaj. POdrobnosti sicer ne poznam, ker tega še nisem delal :D , se pa splača pozanimat ali pri kakem švercerju ali pa kar direktno na UE...

Imaš pa še PM...

LP MRcina

Objavljeno: Če sep 01, 2005 7:47 am
Napisal/-a CupraR
Mal prever ker se dost firm ukvarja v nemčiji z takimi predelavami za te norme. Dobiš vse papirje itd..

Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:00 am
Napisal/-a darkdog24
Slide je napisal/-a:ni samo fora v izpuhu ampak mora met tud zadnje vzglavnike recimo...če pa še kaj pa ne vem, bi moral kdo povedat ki se s tem ukvarja ;)


zadnji vzglavniki so problem, ker jih ta clio ni imel nikoli serijsko no saj baccara ne, meli soj ih bepop :roll:
Za euro 2 mislim izpuh in meritve poelg tega pa katalizator zraven še, saj prav on požre največ nesnage in ti tako omogoči euro2.

Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:32 am
Napisal/-a Slide
darkdog24 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:ni samo fora v izpuhu ampak mora met tud zadnje vzglavnike recimo...če pa še kaj pa ne vem, bi moral kdo povedat ki se s tem ukvarja ;)


zadnji vzglavniki so problem, ker jih ta clio ni imel nikoli serijsko no saj baccara ne, meli soj ih bepop :roll:
Za euro 2 mislim izpuh in meritve poelg tega pa katalizator zraven še, saj prav on požre največ nesnage in ti tako omogoči euro2.


Bistvo je da mora imet avto tudi vzglavnike...tudi to bojda spada v euro2 normo ;)

Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:46 am
Napisal/-a darkdog24
a ve kdo točno vse kar mora spdat pod euro2 norme?Vse kar mora avto met.
Katalizator pa vzglavnike in pasove vemo, kaj pa še drugega?

Objavljeno: Če sep 01, 2005 9:52 am
Napisal/-a LaKi_
Pridobitev oziroma uvoz rabljenega vozila iz države članice EU je mogoč s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi članici, iz katere je vozilo dobavljeno. Vsako posamično uvoženo vozilo mora na pregled v strokovno organizacijo, ki jo je pooblastil organ za ugotavljanje skladnosti vozil. Pri novih vozilih mora lastnik poleg računa predložiti ustrezno tehnično dokumentacijo o vozilu (potrdilo o skladnosti oziroma registracijski dokument, ki ga izda pristojni organ iz države iz katere vozilo prihaja). Organizacija tako najprej opravi identifikacijo vozila in oceno tehničnega stanja vozila. Pri rabljenih vozilih pa mora lastnik vozila poleg računa predložiti dokumente o vozilu, ki so bili ob nakupu do njegove odjave veljavni v državi njegovega izvora.

V vsakem primeru velja, da mora biti vozilo sposobno za varno vožnjo v prometu. V Sloveniji morajo vozila ustrezati sledečim zahtevam:

- osebna vozila morajo biti opremljena z nasloni za glavo na vseh sedežih, ki so opremljeni z varnostnimi pasovi (tudi zadnji sedeži),

- vozila morajo imeti ustrezno opremo za uravnavanje emisij izpušnih plinov.

Koristni naslovi:

Pooblaščena ustanova v Ljubljani, ki izvaja posamične preglede in izdaja izjave o ustreznosti vozila:

Javno podjetje Ljubljanski potniški promet d.o.o.

Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana

Tel.: +386 1 58 22 702

Faks: +386 1 58 22 550

Spletna stran: http://www.holdingljubljana.si/lpp/



Avto-moto zveza Slovenije (AMZS)

Dunajska 128, 1000 Ljubljana

Tel: +386 1 530 51 00, Tel: +386 1 987

Spletna stran: http://www.amzs.si/


Se pravi kaj več kot vzglavnike in varnostne pasove in emisije nezahtevajo.

Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:27 am
Napisal/-a darkdog24
Zdej pa 1 vprašanje.Kaj pa če zadnje pasove odstranim in jih ni?V tem primeru pasov ni, pa tud vzglavnikov ni potrebno imeti.

Hvala za pomoč.

Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:48 am
Napisal/-a LaKi_
Kokr jst vem, vzglavnike pa varnostne pasove moraš met. Če jih pač avto nima, se jih mora dat not. Kr neki vglavnem. Kao varnostni razlogi, a itak se noben uzadi neprveže :) No sej nasplošno če pogledaš je dobr da majo take zahteve, če ne bi se svašta uvažal.

LP

Objavljeno: Če sep 01, 2005 10:52 am
Napisal/-a andrej777
Kolikor vem ne kar so pri Euro 2 obvezni zadnji pasovi in z tem tudi zglavniki.

V menčiji je veliko form ki se ukvarjajo z predelavo v Euro 2 pa še tako drago ni. Tako da bi lahko najdu tak avto ki je že predelan in imaš potrdilo ali ga daš predelati sam.

Varjanta je pa tut kot je že napisal nekdo da kupiš pri nas razbitga in uvoziš nadomestno školko in greš na LPP nardit homologacijo za zamenjavo karoserije in motorja (ja hecno šlišat...kaj sploh ostane samo je možno). Na papirje od razbitga ti zamenjajo št. karoserije in tip motorja. Uradno rabiš ločen račun za karoserijo in motor samo tudi drugač je možno.

Objavljeno: Če sep 01, 2005 11:23 am
Napisal/-a LaKi_
Darkdog24 upam da ti bo to kej pomagal, k mi je pač dolgčas iščem mal okrog pa sm tole zasledil.

Citat z neke slovenskega foruma:

"Avto ki ni euro2 motor ni skladen z direktivo 94/12 ki jo imamu pri nas.. ampak. starejse direktive kar spada pod euro1 se da se vedno registrirat pri nas pod pogojem da ti uvoznik te znamke avtomobila izda potrdilo da so emisijske vrednosti tvojega avtomobila tako nizke kot doloca direktiva 94/12.. to je pa 0,50 pa 0,30.. nevem tocn cesa ampak ok.. veste kaj govorim. CO2 pa se neki je."

LP