Stran 1 od 1
podrobne mere izpušnega sistema...
Objavljeno: To sep 06, 2005 9:26 pm
Napisal/-a Dariooo
zivjo...
js si morem naredit nov celoten izpusni sistem zaradi menjave motorja, ker gre not mocnejsi motor, gre tui gor auspuh z vecjim premerom....ampak ta ki pase z motorjem, je meni neuporaben, ker je drugacne oblike....z njega pa tudi ne morem razbrat tocnih premerov, ker je ze cel varjen in stukan, ter gnil, pa me zanima, ce kdo pozna kako stran na netu, kjer je auspuh detajliran, tako da js vem priblizno kake cevi vzet, ker baje se premer z razraljo od motorja spreminja....
gre se pa za P 309/405 1.9Mi16.......
hvala za pomoc...
LP

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 2:32 pm
Napisal/-a vepar
jst sm dal zdej po celi dolžini od kolektorja do zadnjega lonca iz fi 45 na fi 55.
nevem zakaj bi se fi na dolžini spreminjal?
Objavljeno: Sr sep 07, 2005 5:24 pm
Napisal/-a Slide
Zmeri obstoječi izpuh na "novi" mašini, če si ga zraven dobil, če ne pa poišči takšen avto, pa malo pomeri. Itak ti bo moral kak auspuh majster po meri naredit izpuh, kar niti ni težko niti drago

Objavljeno: Sr sep 07, 2005 5:56 pm
Napisal/-a Gti-Driver
Pomoje ti je zato fi 60 čist ok.
Objavljeno: Sr sep 07, 2005 6:00 pm
Napisal/-a Voith
debelejsi fi je boljsi. 60 je pomoje kr kul.
Objavljeno: Sr sep 07, 2005 9:36 pm
Napisal/-a Dariooo
Slide je napisal/-a:Zmeri obstoječi izpuh na "novi" mašini, če si ga zraven dobil, če ne pa poišči takšen avto, pa malo pomeri. Itak ti bo moral kak auspuh majster po meri naredit izpuh, kar niti ni težko niti drago

sej pravim...obsotjeci auspuh, ki sm ga dobil je cel varjen, flikan, krajsan pa kaj js vem kaj se....v glavnem ni vec nobenemu podoben...
fi pa naj bi se manjsal zaradi pritiska, tako da je vedno enak pritisk ce se ne motim...
LP
Objavljeno: Če sep 08, 2005 9:46 am
Napisal/-a Slide
Voith je napisal/-a:debelejsi fi je boljsi. 60 je pomoje kr kul.
Ni nujno, posplošeno to pomeni, da če bi dal skoz nazaj dimnik fi-ja 90 da bi blo bolje...ni čisto tako, pred parimi dnevi sem dobil v branje tale link...
http://www.cobbtuning.com/tech/exhaustdesign/index.htmlin dobro je vedeti
Še citat, ker se večini ne bo dalo brat...
As with every other variable there is a balance to be kept. If you are not flowing enough gasses for the pipe diameter (pipes are too big) the gasses will loose their velocity If the gasses get too slow you loose torque, and if you go way to large you can even loose top end power as well. Get it right and you get the best of both worlds, good low end torque and good top end power.
Objavljeno: Če sep 08, 2005 10:45 am
Napisal/-a Nu-NRG
Uzel si mi besedo iz ust. Prevelik FI ni gut. Kot je napisano, nekaj vmes je najbolje.
Jaz bom sel iz 42mm na 50mm z dodatnimi predelavami na motorju. Ce bi menjal samo cev, brez predelav, bi zgubu navor. Po besedah majstrov. Je pa res da gre Fi iz velikega v manjsega. Pri meni je pri kolektorju zihr vec kot fi 50mm potem pa za katalizatorjem manjsi, pa za sredinskim loncem manjsi, pa potem tak ostane ..stock izpusni sistem seveda.
LP, Klemen