Stran 1 od 1

varnost potnikov v cabriu

Objavljeno: Če sep 08, 2005 10:11 pm
Napisal/-a eclipse_R
Hmm, vedno sm se sprašvou kuko je kej poskrblen za varnost potnikov v cabriotu, če se recmo le ta obrne na "streho". Stebrički k nosjo vetrobransko steklo so najbrž ojačani, ampk a je to dost, da obvaruje vsaj prve 2 potnika? A obstajajo kkšni testi varnosti cabriotov pri obračanju? no vse to me zanima..

pa se zlo opravičujem, če je tema že bla...

lp

Objavljeno: Pe sep 09, 2005 8:17 am
Napisal/-a Nixxon
Valda da sprednji okvir zdrži. Je bila ena slike kjer je na BMW cabriu na okvir šipe naložen še en enak cabrio.

Drugače maš pa (pri tanovih) tole:

Slika

Varnostni loki ki se sprožijo v primeru da se vozilo prevrne. Dvignejo se nad glave potnikov zadaj.

Objavljeno: Pe sep 09, 2005 8:30 am
Napisal/-a nebivedu
Pri novejših je najbrž to ojačano, petka turbo cabrio je imela prednji okvir neojačan in tudi za sedeži ni imela lokov - če si se z njo zvrnil si bil mrtev takoj. Ravno tako peugeot 205 cabrio.

Objavljeno: Po sep 12, 2005 5:37 pm
Napisal/-a eclipse_R
kaj pa recimo mitsubishi eclipse GST spyder? (letnik 1995-1999). Sprašujem namreč zato, ker resno razmišljam o nakupu (sam najprej bom mau šparu ne :D) pa so cene cabria in ne cabria praktično iste.. tko, da bi pol cabria vzeu, če bi bla varnost zadovoljiva. Ne bi se pa rd vozu okol pa meu kkšnga zadi pa skos s slabo vestjo, da se bom ke zvrnu pa jih use pobou..

evo slikce kuko zgleda to:

Slika
Slika


mogoče gdo ve kkšno fajn stran s testi, kjer bi ta avto biu gor?

lp

Objavljeno: Po sep 12, 2005 6:40 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Če greš s kabriom na streho si najebu, ojačitve gor ali dol. Nobena te ne obvaruje bolj kot trdna streha. Brez veze se slepomišiti. Pomisli če greš na sreho na podlagi ki ni ravna kot cesta, recimo da te vrže kam na brežino ali obcestni jarek. 100% so tu težje poškodbe ali celo smrt - polomljen tilnik, ali pa možgani na kakšnemu kamnu namazani. Sploh kaj pa ti pomagata tista 2 lokca nad glavo, če se u zemljo udereta ....

Objavljeno: Po sep 12, 2005 7:01 pm
Napisal/-a DrMr
Vse je odvisno od nesreče in tvoje sreče. Primer, kolega vsipal 206 CC na streho, prednji del- okvir šipe na eni strani total zvilo, avto med prevračanjem pograbil dva kubika zemlje z njive, bil nepripasan, zlezel iz avta kot pri F1! Mislim, da še zdaj ni dojel, da se je znova rodil!

Objavljeno: Po sep 12, 2005 9:07 pm
Napisal/-a Dariooo
nebivedu je napisal/-a:Pri novejših je najbrž to ojačano, petka turbo cabrio je imela prednji okvir neojačan in tudi za sedeži ni imela lokov - če si se z njo zvrnil si bil mrtev takoj. Ravno tako peugeot 205 cabrio.



a tud petka obstaja cabrio???? :shock: :shock: tega pa nism vedu....

Objavljeno: Po sep 12, 2005 10:26 pm
Napisal/-a sebaveh

Objavljeno: Po sep 12, 2005 10:30 pm
Napisal/-a Dariooo
sebaveh je napisal/-a:pa še kak obstaja. ;)
http://www.renault5-cabrio.de/Geschicht ... ichte.html


sej verjamem da obstaja...ampak je nism nikjer zasledil....drugace ta tvoj link ne dela...zal :cry: nic mi ne odpre

Objavljeno: Po sep 12, 2005 10:38 pm
Napisal/-a eclipse_R
k*rc, pol pa ne bomo mel cabria ;) hm, sam drgač pa me sam zanima, če je res, ne vem če sm slišu al sanju, ampk, da v novejših cabrijih neki ena pena k se hitr strdi zapolne cel prostor pa je pol s potniki vse v redu.. sej pravm, lohk sm sanju :D

lp

Objavljeno: Po sep 12, 2005 11:51 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Strokovnjak je napisal/-a:Če greš s kabriom na streho si najebu, ojačitve gor ali dol. Nobena te ne obvaruje bolj kot trdna streha. Brez veze se slepomišiti. Pomisli če greš na sreho na podlagi ki ni ravna kot cesta, recimo da te vrže kam na brežino ali obcestni jarek. 100% so tu težje poškodbe ali celo smrt - polomljen tilnik, ali pa možgani na kakšnemu kamnu namazani. Sploh kaj pa ti pomagata tista 2 lokca nad glavo, če se u zemljo udereta ....


Večinoma se strinjam s tabo. Edina trditev, ki je mimo je prvi stavek. Če si ti v avtu zavezan, ti ojačitve po vsej verjetnosti rešijo življenje.

En lep primer je bil pri nas na BMW testih, ko je šel 320 i Cabrio na streho, na avtocesti, pri cca 150 km/h (al še malo več), pri tem, da je avto poletel čez guard rail na drugo stran. Pri tem se je seveda večkrat preobrnil. Tako voznik, kot sopotnik sta utrpela le lažje poškodbe (in še to ne na glavi).

Drugih podatkov žal nimam, sem pa precej prepričan, da so tvoji prvi dve vrstici iz trte izviti.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: To sep 13, 2005 1:29 am
Napisal/-a Voith
a si kupujes kabrioleta zato, da se bos prevracu z njim?

tut navadn avto s streho, ce ga prevrnes, ni receno da bos prezivu, prblizn tko kot pr kabriu ni, pa kakorkol.

vrvohodci naprimer hodjo 100m visoko, po spagi. zakaj to pocnejo ce je nevarno?
al pa recimo zakaj se sexa, ceprou je nevarnost, da nardis otroka?

moj nasvet je; ce ti je avto usec, ga kup. jebes varnost, zivet je nevarno in ce te v avtu ne trof kej, te bo pa v postli al pa ko bos iz avta stopu.

Objavljeno: To sep 13, 2005 7:31 am
Napisal/-a eclipse_R
heh, jst bi že meu avto, če bi se skos sam notr vozu.. Gre za sopotnike, ne bi se rd skos furu s slabim občutkom okol..

Pa stavki, kot dso, a si kupu avto, da ga boš razbijou so pa pomojm mal mim no. Najbrž usak k kup avto, ga kup zato, da ga ne bo razbijou ane? Pa, zato, da se ne bo vozu po strehi ane? tko k se jst ne bi hotu vozt po strehi s cabriom ;)

Drgač bom pa pomojm kr na ne-cabriotih ostou :D

lp

Objavljeno: To sep 13, 2005 9:12 am
Napisal/-a Nixxon
eclipse_R je napisal/-a:k*rc, pol pa ne bomo mel cabria ;) hm, sam drgač pa me sam zanima, če je res, ne vem če sm slišu al sanju, ampk, da v novejših cabrijih neki ena pena k se hitr strdi zapolne cel prostor pa je pol s potniki vse v redu.. sej pravm, lohk sm sanju :D

lp


LOL, ja si sanju. :lol: Oziroma preveč gledal un film s Sylvestrom Stallonom, k so ga zamrznil za 50 let.

Ej, ne preveč paničarit glede tega. Novejši modeli so bolj varni. Glede na to da Eclipse očitno nima lokov je itak tako narejeno da je okvir šipe tako narejen da ko avto drsa po strehi, glave potnikov ne rijejo po cesti, če me razumeš. Linija zgornjega roba okvirja šipe in prtljažnika (dveh točk po katerih se prevrnjen avto pelje) poteka nad glavami potnikov, vsaj tistih na prvih zicih.

Obstajaj video Merca SL, tastarga ko se je prevrnu, nobenmu ni blo nič, lok se je sprožu in zavaroval potnike.

Če te avto mika ga le mirno kupi. 8)

Objavljeno: To sep 13, 2005 10:47 am
Napisal/-a eclipse_R
vseen bi raj vidu kkšne teste (če kkšni taki kjer testerajo pr prevračanju obstajajo) vidu, da vidm kuko se obnese :D Jst vem, da ma loke, tko da zavaruje sprednja potnika, sam a je to dost trdno da zdrži hujše udarce? Ker ponavad ko se prevrneš je teh kr velik.. če se pa skrivi je pa pol jeba za potnike.. hja, sej je še neki časa za premišljevt.. To me mika za nasledn avto, oz. za avto k bom meu dost dnara da si ga kupm :D

lp

Objavljeno: To sep 13, 2005 11:29 am
Napisal/-a Slide
Pri AM so že dolgo nazaj zvrnili SL500 pri hitrosti okrog 180kmh, pa je imel voznik (če se prav spomnim) potolčen le komolec s katerim je parkrat nekam udaril, v avtu je bilo baje še več kot dovolj prostora za preživetje(var.lok), prevračal se je pa po travniku, ki ni povsem raven...

Objavljeno: To sep 13, 2005 3:19 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
In poleg tega so Cabrioleti še dodatno ojačani, kar še dodatno pripomore k pasivni varnosti.

Poglej si to stran. Bodi pozoren predvsem na Mazdo MX-5, ki je v osnovi letnik 1989 :!:

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=8

LP,
don CONSIGLIO