Stran 1 od 2
nafta ali kurilno olje
Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:25 am
Napisal/-a radar
ziv.
Sem nekaj razmisljal (podobne teme nisem nasel) in me zanima--sedaj ko grejo cene naftnih derivatov navzgor (na zalost nič ne kaze obratno), kako je če bi v dci motor tankal kurilno olje ali pa ga mesal z nafto (recimo 50/50). Nekateri pravijo, da je kurilno olje samo obarvana nafta in nic drugega. Zato me zanima, ce je to res, ali je kvaliteta kurilnega olja res toliko slabsa (smeti...). Kako bi vse skupaj to vplivalo na motor, šobe...To ne bi delal cez zimo. Pa tudi osebnih vozil ne kontrolirajo kaj tankas, vsaj osebnih ne...Ali to ze kdo pocne in ali je imel kaksne probleme?

Re: nafta ali kurilno olje
Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:30 am
Napisal/-a Shebo
radar je napisal/-a:ziv.
Sem nekaj razmisljal (podobne teme nisem nasel) in me zanima--sedaj ko grejo cene naftnih derivatov navzgor (na zalost nič ne kaze obratno), kako je če bi v dci motor tankal kurilno olje ali pa ga mesal z nafto (recimo 50/50). Nekateri pravijo, da je kurilno olje samo obarvana nafta in nic drugega. Zato me zanima, ce je to res, ali je kvaliteta kurilnega olja res toliko slabsa (smeti...). Kako bi vse skupaj to vplivalo na motor, šobe...To ne bi delal cez zimo. Pa tudi osebnih vozil ne kontrolirajo kaj tankas, vsaj osebnih ne...Ali to ze kdo pocne in ali je imel kaksne probleme?

Tudi osebna vozila kontrolirajo! Če te pa dobijo s cvičkom namesto nafte je pa kazen kar velika. Mislim da okrog 120k SIT (ne bom pa trdil, ker nisem ziher).
Kurilno olje je isto kot nafta. Le da ima primešano rdečo barvo. Zato mu 'ljubkovalno' rečemo cviček.
Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:38 am
Napisal/-a thomas1
Ni panike dokler te ne dobijo.Naj bi bila kazen ko te prvič dobijo 30ksit, nisem pa siguren tako sem slišal.
Drugače pa moj avto že dobri dve leti laufa sam na cvička

Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:47 am
Napisal/-a Dejan1
Kazen je cca 200.000 sit....je pred približno pol leta plačala kolegica, ker so jo ustavl in se je vozila na cviček. Sam če boš tanku v novejši avto te verjetno ne bojo ustavl pa preverjel, ta stare pa kr preverjajo.
LP
Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:49 am
Napisal/-a EURO
Ne igraj se z Dci-jem. Ti motorji so najbolj občutljivi od dieselskih. Jaz ga ne kupim nikoli več, sem imel preveč problemov, pa je imel samo 9000km

Objavljeno: Če sep 15, 2005 10:51 am
Napisal/-a Punto ABARTH
a kdo sploh ve koliko je kazen ce te dobiljo z cvickom??
Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:11 am
Napisal/-a radar
EURO je napisal/-a:Ne igraj se z Dci-jem. Ti motorji so najbolj občutljivi od dieselskih. Jaz ga ne kupim nikoli več, sem imel preveč problemov, pa je imel samo 9000km

ja pa si tanku samo nafto ali si mel druge probleme?
thomas1 je napisal/-a:Ni panike dokler te ne dobijo.Naj bi bila kazen ko te prvič dobijo 30ksit, nisem pa siguren tako sem slišal.
Drugače pa moj avto že dobri dve leti laufa sam na cvička

Avto mas pa kater?
Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:21 am
Napisal/-a Tomaz_
hm....
V cvičku je večja vsebnost žvepla kar naj bi se poznal šele ko je že avto v letih

baje...
Osebna vozila kontrolirajo! Doskat so tm nekje pr belinki pa po anteni so doskat rekl da so V dolu pa tud na tastari primorki so že bli...
Tko da verjemi da kontrolirajo

sam po mojem da če se večinoma vozš po avtocesti se ti splača sj tud če te na kakih 60 k dobijo si že not prnesu, hehe
Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:31 am
Napisal/-a EURO
radar je napisal/-a:EURO je napisal/-a:Ne igraj se z Dci-jem. Ti motorji so najbolj občutljivi od dieselskih. Jaz ga ne kupim nikoli več, sem imel preveč problemov, pa je imel samo 9000km

ja pa si tanku samo nafto ali si mel druge probleme?
Izključno nafto, vendar sem točil na različnih pumpah. Ko seje avto vlačil po servisih, so me kar naprej spraševali, če točim na Petrol. Popravilo naj bi bilo 700.000sit

Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:42 am
Napisal/-a mevden
kurilc in nafta ni isto! ce mas avto kej rad bos tanku dizla. lahko pa mal primesas kurilca k dizlu, to pa pomoje ne skoduje prevec motorju. za test naredi tko: zlij pol deci kurilca in pol deci nafte na beton. seveda loceno. potem mal podrgni s nogo po tem. bos takoj vidu kaksna je razlika. al pa ce uzames na prst, bos vidu da je nafta bolj mastna kot kurilc. torej bolje maze pumpo, motor itd. nevem no, sm slisu ze par pripomb glede kurilca, generalke itd. sicer po ene 100 000km, ampak useen

ce ze hoces sparat si ubod avto na plin

liter 100 sit, pa se legalno je
Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:44 am
Napisal/-a Fullback
EURO je napisal/-a:radar je napisal/-a:EURO je napisal/-a:Ne igraj se z Dci-jem. Ti motorji so najbolj občutljivi od dieselskih. Jaz ga ne kupim nikoli več, sem imel preveč problemov, pa je imel samo 9000km

ja pa si tanku samo nafto ali si mel druge probleme?
Izključno nafto, vendar sem točil na različnih pumpah. Ko seje avto vlačil po servisih, so me kar naprej spraševali, če točim na Petrol. Popravilo naj bi bilo 700.000sit

mogoče renault?
ma kolega espace-a dci pa so kar naprej problemi...isto pr meganih...
Objavljeno: Če sep 15, 2005 12:30 pm
Napisal/-a radar
delam med 45 in 50k na leto, tako da mi je padlo na idejo, da bi mal zmesal..
drugac bom pa probu in polil oba po betonu...me res zanima kaksna je razlika...
To pa nisem vedu, da je tud Dci tako obutljiv, za Hdi vem.....
Za plin pa ne vem, ce obstaja za varianto z dizlom, za bencin je....(pa se majhen prtlaznik ima clio, tako da ...)
Objavljeno: Če sep 15, 2005 12:39 pm
Napisal/-a DJ Dry Visage
kolkr sm zasledil, je možno plin tud na dizl priključit, ampak da se mnde cenovno ne splača ker ne profitiraš tolk k pr bencinu
Objavljeno: Če sep 15, 2005 12:44 pm
Napisal/-a Evropejec
jst sm vozu pred leti na kurilca Golf II Gtd, Audi 80 td in nism mel nobenih problemov... sedaj pa rečejo da je problem v novih avtomobilih ker imajo senzor za gorivo in ko zazna barvo v cvičku, se avto ustavi... parkrat sm pa že vidu carinike na avtocesti ko ustavljajo, tko da se ni preveč za igrat... čeprav se še veliko ljudi vozi na cvička

Objavljeno: Če sep 15, 2005 12:45 pm
Napisal/-a STABI
tud diesel gre na plin, na volvo forumu se je debatiralo o tem
http://volvo-saab.kratkocasnik.com/viewtopic.php?t=14
Objavljeno: Če sep 15, 2005 1:23 pm
Napisal/-a EURO
Fullback je napisal/-a:EURO je napisal/-a:radar je napisal/-a:EURO je napisal/-a:Ne igraj se z Dci-jem. Ti motorji so najbolj občutljivi od dieselskih. Jaz ga ne kupim nikoli več, sem imel preveč problemov, pa je imel samo 9000km

ja pa si tanku samo nafto ali si mel druge probleme?
Izključno nafto, vendar sem točil na različnih pumpah. Ko seje avto vlačil po servisih, so me kar naprej spraševali, če točim na Petrol. Popravilo naj bi bilo 700.000sit

mogoče renault?
ma kolega espace-a dci pa so kar naprej problemi...isto pr meganih...
Renault ja, jaz sem imel Cliota.
Objavljeno: Če sep 15, 2005 1:40 pm
Napisal/-a swifthead
ja paz k dCi so ful občutljivi, k baje že mal slabša nafta ga zjebe!!! ampk kšn starej pa kr
Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:32 pm
Napisal/-a lisko
Folk ne kr tko na pamet neki govorit....... že res da je kurilc cenej in da baje naj bi bobarvana nafta....... ampak pozor!!
Tud če je sam barva noter ( pustmo zdej ostale smeti: žveplo,nečistoče...)
Prvo da razčistimo kaj je to barva sploh. Vsako stvar na tem planetu je možno posušit.... se prav iz nje se sprav voda..... ostane prah...... in ta prah je pol primešan z različnimi topili in mešanisi tega rečemo barva.Granulacija barve označuje kok velki so ti delci u barvi ( nekateri so večji drugi manjši). Dejstvo pa je da so ti delci prisotni povsod.
Čist navden poskus da vam bo bolj jasno......
Vzamte tempare..... jih pustite odprte tko da se posušijo..... potem jih zmeljite na zlo fin prah in primešajte vodo..... kaj boste dobl? barvo a ne? ampak tist prah ki je bil še tko droben se ni raztopil ampak je ostal v delcih ( granulacija barve) . Sprostim očesom se teh delcev resda ne vidi...... ampak ostajajo. In to je poanta vseh barvil ( tud barvila ki je primešan nafti)
Bosh črpalke ( pa tud druge) so pa narjene na 0.001mm natančno...... pol pa si mislite če tako granulacijo sploh lahk vidite? navzven se že vid da je sam nafta ki ma poleg barvo...... kaj pa v velikosti 0.001mm? in pol si zamislite kaj dela to pol u pumpi.... kot da vrgel pesek u pumpi pa gledu kok jo pobira.......
Vem to iz prve roke ker sem en teden nazaj delu generalko na dizlu..... obnovil tud pumpo. U dveh letih kaj ga mam nisem natoču cvička...... ampak majster ki mi je pumpo obnavljal je takoj reku da je en mogu ornk cvička tankat....... pumpa je bla total u razsulo.....
Baje naj bi zdržala okrog 100-200 tisoč km če bi tanku cvička....... obnova pumpe pa...... od 50 jurjo dalje......prej več kot manj.
Pol pa računica...... delaš rečmo okol 50kkm na leto...... dve leti in maš možnost da bo pumpa šla po gobe....... strošek okrog 100 jurjo...... se še splača nekak..... ampak če te u tem času še dobijo....... se pa definitivno ne splača......
Preverjajo pa kr pogosto in to na vseh krajih...... tudi novejše avte......
Jaz ne bi reskiru...... že zarad tega ker sem zdej u avtek vložu skoraj 200 jurjo ( sam motor) in mi je preveč skoda da bi prišparu tistih ne vem kok jurjev ki bi jih potem zagonu al za kazen al pa za samo obnovo spet.
Poleg tega barva pušča sledi...... če ne verjamete, po eni sezoni dobro preglejte domačo peč ki jo kurite na kurilno olje....... se nabere na njej ogromno oblog ravn zarad barve.... zdej pa si zamislite da so to nabira na šobah?
Re: nafta ali kurilno olje
Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:38 pm
Napisal/-a prosko002
radar je napisal/-a:ziv.
Sem nekaj razmisljal (podobne teme nisem nasel) in me zanima--sedaj ko grejo cene naftnih derivatov navzgor (na zalost nič ne kaze obratno), kako je če bi v dci motor tankal kurilno olje ali pa ga mesal z nafto (recimo 50/50). Nekateri pravijo, da je kurilno olje samo obarvana nafta in nic drugega. Zato me zanima, ce je to res, ali je kvaliteta kurilnega olja res toliko slabsa (smeti...). Kako bi vse skupaj to vplivalo na motor, šobe...To ne bi delal cez zimo. Pa tudi osebnih vozil ne kontrolirajo kaj tankas, vsaj osebnih ne...Ali to ze kdo pocne in ali je imel kaksne probleme?

50/50 se ti ne splača nikol... al tankaj cviček al ga pa ne tankat... enkrat eno enkrat drugo se nikakor ne splača....
osebna vozila zelo pogosto preverjajo... če bi se kdo kej kle po dolenjskem vozu... kjer je cviček doma... bi vedel, de so cariniki pogosti....
če kej vpliva na avto...? poznam ljudi, ki tankajo cvička v 530d l'04/05, 3.0TDI najnovejših letnikov... in razna motorizacija starejših letnikov... noben od teh ke jih poznam ni imel problemov zarad samga cvička... res pa de so vsi na termin enega servisnega obdobja dvakrat menal naftne filtre... iz preventive...
kazen? na istrabenzu so mi rekli, de je za fizično osebo 50k ko te prvič dobijo... nato se kazen stopnuje... za delavca, ki ti dovoli cvička v avto tankat je kazen 300k... za pravne osebe... pomnoži x10 in dobil boš lepe cifre...
navkljub vsemu se še enkrat vprašaj... se spljoh splača? če se ti ne.. pol niti ne sanjej o 50/50, ker če te carina ustavi, bodo zaznali vsebnost cvička...
obstaja pa tut brezbarven cviček ... barva enaka nafti... po ceni... malenkost dražje od cvička samega
zdej pa še ena moralna, malo za hec, malo zares.... sebi privoščiš cviček? zakaj ga nebi tudi avtu?
lp
Prosko
Re: nafta ali kurilno olje
Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:44 pm
Napisal/-a lisko
prosko002 je napisal/-a:zdej pa še ena moralna, malo za hec, malo zares.... sebi privoščiš cviček? zakaj ga nebi tudi avtu?

lp
Prosko
Še druga moralna.... seb privoščim vina vrhunske kvalitete ( kar cviček sigurn ni) zakaj ga neb še avto?