Stran 1 od 1

Mitsubishi Galant

Objavljeno: To apr 22, 2003 11:44 am
Napisal/-a Mr-B
Zanima me kdaj je prišla ven ta tazadnja oblika Galanta k ga ful seka :D :D :D Tko strupen gleda da je hudooooooooo :evil: :evil: :evil:

Objavljeno: To apr 22, 2003 11:53 am
Napisal/-a Mr-B
Jaaaaaaaaaa to je ta pa tut Sigma je huda samo sta bili menda samo dve u Sloveniji prodani za eno vem k je bil služben avto od uvoznika takratnega za Mitsubishi-je od direktorja pol je bla druga vaša? :D

Objavljeno: To apr 22, 2003 7:11 pm
Napisal/-a Need_Power
Jaz sem vozil Galanta l. 97, torej že prenovljeno verzijo. Motor je bil 2.0 16V in menda 101 KW (neugodno glede zavarovanja). Avto je navzven fenomenalen, armaturka mi je bila (no mi je še vedno) blazno všeč, vgalvnem za pogledat zelo všečen avtek. Edino kaj me je motilo, je bil nekako len motor, nevem nekak sem pričakoval več, čeprav to ni športen avto, ampak limuzina.
Cena tistega avta pa je bla pred pol leta nekje 1.800.000 SIT (120.000 KM in menjani jermeni in napenjalci).
Je pa res da če misliš kupit ta avto, da pol ga morš met dalj časa, ker se full težko prodaja rabljen, ker je avto zelo redek in ga dosti ljudi sploh ne pozna.
Tolko z moje strani.

Ajde

Objavljeno: To apr 22, 2003 8:56 pm
Napisal/-a Galantfrik
Galant, Galant, Galant... Hmmm :?:

Ko sm prvič u lajfu videl ta avto sm si reku - to jst morem imet. Mitsubishi Galant pa pri nas ne pomeni to kar pomeni na daljnem zahodu ali pa v ZDA. Na Nizozemskem je tovarna MMC (Mitsubishi Motors Corporation), ki "skrbi" za evopski trg. Če govorimo samo o Galantih - so za južno, vzhodno in vzhodno Evropo obstajali različni modeli glede na opremo in motor - tko kot pri ostalih.
Najmočnejši od leta 1989 do 1991 je bil Galant GTi (6 generacija Galantov - TYP: E3...)(tazga kot so imel pri "Safranu" doma), zverinca ima 2.0 16V motor (150 kojičkov) s pogonom na vsa 4 kolesa, posebnost, ki so jo podedovali od močnejših (s turbinco ojačanih) ameriških bratcev (Galant VR-4) pa je 4WS (Four wheel steering) - pri hitrosti nad 50km/h je ECU uravnaval naklon obračanja zadnjih koles (maximalno do 1,5 stopinje) - zakon za ovinke. Zraven pa so bile ostale dobrote, kot so klima, komplet elektrika in serijsko 195/60/15 gume z alu 15 colami ("Safran" - res niso imeli serijsko 225 gume, si mogoče kej zamešal).
S turbinco in intercoolerjem ojačani enaki motorji (2.0 16V DOHC), usnjem, tempomatom in opcijsko z električnim šibedahom pa so od leta 1991 do 1992 v MMC USA izdelali dve "Limited edition" seriji (2000 kosov v letu 1991 in 1000 kosov v letu 1992), ki so jih poimenovali: Mitsubishi Galant VR-4. Še danes so popularni za ameriške "tunerje", katerim je ratalo spravit malo več kot 195 konjev iz te zadeve - natunali so jih tudi čez 400 kojičkov - na 1/4 milje v manj kot 11 sekundah do hitrosti 133MPH (cca 215KM/h). V amreiki se še danes prodajajo od cca 2.000 USD (bolj zguncani) pa tudi do 12.000 USD. Na Japonskem so imeli 3 verzije VR-4 modelov (195HP, 220HP in 240HP)...
7. generacija nikoli ni doživela popularnosti prejšnje generacije zato pa je z 8. generacijo zopet nastopil BUM! Z evropo so naredili ultra hudo zadevo, z zelo jezno masko in itaq hudo mašinco. 2,5 V6 24V (163 konjev) z vso opremo - na avto.net-u se eden metalik moder prodaja že več kot eno leto, cena pa mu je padla že iz 2,8 na 2,3 mio SIT, če bi imel bi ga že zdavnej kupu.
Kaj pa 8 generacija pa VR-4? Jah, nč ne bo za nas evropejce, obstajajo samo take "nove" VR-4ke, ki imajo na desni strani volan (za japonsko in Anglijo), škoda. Ker teli pa so zverine. Enak motor 2,5 V6 24V je nabildan še z dvema turbincama - in zadeva premore 280 konjičov, ne manjkajo pa tudi izboljšana tehnologija za 4x4, 4WS in ostalo. Amerika tokrat ni dočakala s turbino napolnjenega "8'th-G"ja no imel so malo močnejši 3.0 V6 motor.
Kar sem povedal se je nanašal na "ta močnejše modele", ki so nam prišli krasit ta svet :D
Joj, kok sem se razpisu ampak imam še tolk za povedat, da sploh ne vem kje bi začel... Galantfreak - bolnik - nehi folku težit! :lol:

No Galant je že dolgo "moja strast" in te avtomobile osebno gledam z drugačnega vidika kot vi - tko da ne mi zamert, če sem preveč narisu... :lol: no, napisu 8)

Za poslastico pa tola:http://www.galantvr4.org/ubb/ultimatebb.php?ubb=forum;f=10

Tola je pa šele hudo - 1991 VR-4 na hudo zadej pusti 1994 Hondo Civic VTI s turbino!!! (3,3MB)
http://www.automotosports.com/videos/amsgvr4_10.91.mpeg

8'th G: http://photos.yahoo.com/bc/spirit979/lst?.dir=/VR4+Pics&.src=ph&.order=&.view=t&.done=http%3a//photos.yahoo.com/
http://www.thegalantcenter.com
http://www.galantspeed.com

itd...

Zdj mam pa res dost... :lol:

Objavljeno: To apr 22, 2003 9:01 pm
Napisal/-a Galantfrik
b****r jst - sm ob tem nakladanju še neki pozabu povedat... Leta 2004 pride nov Galant - tole je sicer za ameriški trg, ampak sllikce pa so. Je čist drugačen od prejšnih verzij tko, da vsakmu ne bo všeč, men nikakor "ne potegne" - ni mi všeč pa naj se še tolk trudim:
http://www.clubtgc.org/forum/viewtopic.php?t=11784

Re: Mitsubishi Galant

Objavljeno: To apr 22, 2003 9:42 pm
Napisal/-a Tuningcar
Mr-B je napisal/-a:Zanima me kdaj je prišla ven ta tazadnja oblika Galanta k ga ful seka :D :D :D Tko strupen gleda da je hudooooooooo :evil: :evil: :evil:


AAA Mr-B najina velika sla po Mitsubisiju Galantu:)) Sploh tisti od arhitektke iz Suhe (v Britofu velikrat parkiran) , je pa izvedba karavan,....

LP,Sandi

Objavljeno: To apr 22, 2003 9:44 pm
Napisal/-a Mr-B
Ja sicer je diesel ampak hud da je karavan je samo bonus :D :D :D

Objavljeno: To apr 22, 2003 10:40 pm
Napisal/-a Galantfrik
Ja Jonny, res se morva enkrat dobit kako "Mitsu debato" usekat. Sm res mislu, da sem edini v SLO k ga zanimajo "samo" Micke. Res je pametno in bolj racionalno, da si vzel Safran-a - si čist prov povedu, ni supporta, deli so dragi k žafran, pa še vsak mehankar k mu prpeleš avto bo čudn gledu pa reku: "Kua je pa to za en avto?"

Moja velika želja je bila kupit 1990 GTi-ja pa sem pol tud "racionalno" potegnu črto pa reku - bom rajš ostau na svojmu. Moj je l. 1991, ma glih tko 4x4 pogon, je bolj švoh, ampak vseen je močn - navor je fajn zarad kubature (Je 2.0L SOHC motor s 110HP). Nima pa klime, pa 4WS, pa pragov, pa spojlerjev itd. Sem ga že skor kupu, pa sem se premislu. Striček ga še vedno ima, tko da če me prime - imam še vedno varianto. Avto pa ima že 200.000km - pa če pomisliš za 60% dražjo registracijo - pa študent (ni keša) pa smo tam! :lol: Je pa take barve kot je biu vaš - bordo rdeč!

Dj se bova res namenila pa kakšno na to temo rekla. Se močno priporočam za prospekte (skenirat) pa kako videokaseto presnet...
Respect!!!

lp,
Jan

p.s. Safrane - sm ti poslau pm.

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 10:00 am
Napisal/-a kobreti
P**** ej kaki avto......še zdaj eden izmed najlepših avtov!!! :shock: :shock:

Kolk pa je to kaj vzdržljivo in kvalitetno...Safrane to bi ti lahko vedo!!! :wink:

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 10:16 am
Napisal/-a Galantfrik
kobreti je napisal/-a:P**** ej kaki avto......še zdaj eden izmed najlepših avtov!!! :shock: :shock:

Kolk pa je to kaj vzdržljivo in kvalitetno...Safrane to bi ti lahko vedo!!! :wink:


To je avto k dela dokler ga ne zabiješ u zid! Problem je k pri nas niso tolk razširjeni pa taprave podpore in servisa NI - posledično pa deli niso ravno poceni. Tud naš "vele-ne-cenjeni" uvoznik za Mitsubishije Mitsubishi Motors Slovenija očitno nima tapravega pistopa. Vse kar prodajajo so Carisme (ki se po lepoti, moči in vzdržljivosti ne morejo primerjat z Galantom al pa npr. s Sigmo) in pa SpaceStar-ji.
Če ni ponudbe, REKLAME in pa dobre cene, tud povpraševanja ne bo...

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 10:50 am
Napisal/-a Subaru
če verjamete al pa ne, tud jaz sem mislu najprej nabavt Galanta, ampak ni bil tak kot ga imas ti Galantfreak. ne spoznam se na te avte, tko da ti ne znam povedat kerga sem točno vidu....sam pol k sem začel kupovati avto, sem vidu da jih je ZELO malo in tud točno unga modela nisem najdu in me je minil...

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 11:55 am
Napisal/-a Subaru
aha, hvala za dodatne informacije in slike...no kokr vidm po slikah, mi je un od leta 92 ful všeč!!

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 12:45 pm
Napisal/-a Galantfrik
SAFRANE je napisal/-a:
Subaru je napisal/-a:aha, hvala za dodatne informacije in slike...no kokr vidm po slikah, mi je un od leta 92 ful všeč!!


ja ta od leta 92 je ful hud
pa lahko je bil tud na 4pogon

enga srebrnga 2.5 v6 24v ma en direktor ene firme ki ma poslovne prostore v ASTRI na slovenski cesti v ljubljani

lp
johny


A je slučajno srebrne oziroma mišje sive barve? K sem enga tazga že parkrat u LJ vidu, pa tablice ima Ljubljanske...

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 1:01 pm
Napisal/-a Galantfrik
Pizdarija... tipa treba mal vprašat, če bi to on kej prodau :lol:

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 8:27 pm
Napisal/-a Galantfrik
Ma zihr sem tega mislu Safrane. Sem ga parkrat vidu u cenru LJ. Hud je ja hud, sam bom jst rajš še mal našparu pa čez kake dve al pa tri leta kupil letnik 1997 ali pa 1998 2,5 V6 24V - Avance varianto. Al pa kr naredu motor swap z VR-4 mašino :D

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 10:13 pm
Napisal/-a Mr-B
Ja fantje moj sosed je mu Sapporota letnik oz. model 1979-1981 kupe na eni slikci je rumen na drugi pa rdeč tam k je Safrane napotke dal. Fantje to je bla hujš raketa takrat k je novga pripeljal u Jugoslavijo kot pa vsak Porsche. Boštjan bil takrat star 8 let :D k bi Mitsu prišel z drugega planeta :D

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 11:18 pm
Napisal/-a Galantfrik
Japončki so zakon, jst tud če hudo Hondo vidm mi grejo kr kocine pokonc, sam če bi mimo mene Galantek VR4 zapihu - bi pa pomojem kr zanemu laufu, tud če bi šou iz LJ u Koper, pol bi pa tipa ustavu pa kuj težit: Ej model, a je to tvoj auto? - Tako je. - A prodaš? -yxx<< Pol bi se pa itaq model začeu režat pa po tleh valat - jst bi pa sam u njegovo makino skuču pa - čao! Ni me več - :lol: :lol:
:vrum :rofl

Objavljeno: Sr apr 23, 2003 11:56 pm
Napisal/-a Galantfrik
Tola je taprava stvar: Sashi-jev VR4
SlikaSlika
19" krom feltne!!! SlikaSlika

SlikaSlika


Za tazgale letnik od 93 do 95 se dobijo teli hu Erebuni body kiti:
Slika

Objavljeno: Če apr 24, 2003 12:05 am
Napisal/-a Galantfrik
Hm še tole... Tud z meglenkam je hudo!!! VR4
Slika