Galant, Galant, Galant... Hmmm
Ko sm prvič u lajfu videl ta avto sm si reku - to jst morem imet. Mitsubishi Galant pa pri nas ne pomeni to kar pomeni na daljnem zahodu ali pa v ZDA. Na Nizozemskem je tovarna MMC (Mitsubishi Motors Corporation), ki "skrbi" za evopski trg. Če govorimo samo o Galantih - so za južno, vzhodno in vzhodno Evropo obstajali različni modeli glede na opremo in motor - tko kot pri ostalih.
Najmočnejši od leta 1989 do 1991 je bil Galant GTi (6 generacija Galantov - TYP: E3...)(tazga kot so imel pri "Safranu" doma), zverinca ima 2.0 16V motor (150 kojičkov) s pogonom na vsa 4 kolesa, posebnost, ki so jo podedovali od močnejših (s turbinco ojačanih) ameriških bratcev (Galant VR-4) pa je 4WS (Four wheel steering) - pri hitrosti nad 50km/h je ECU uravnaval naklon obračanja zadnjih koles (maximalno do 1,5 stopinje) - zakon za ovinke. Zraven pa so bile ostale dobrote, kot so klima, komplet elektrika in serijsko 195/60/15 gume z alu 15 colami ("Safran" - res niso imeli serijsko 225 gume, si mogoče kej zamešal).
S turbinco in intercoolerjem ojačani enaki motorji (2.0 16V DOHC), usnjem, tempomatom in opcijsko z električnim šibedahom pa so od leta 1991 do 1992 v MMC USA izdelali dve "Limited edition" seriji (2000 kosov v letu 1991 in 1000 kosov v letu 1992), ki so jih poimenovali: Mitsubishi Galant VR-4. Še danes so popularni za ameriške "tunerje", katerim je ratalo spravit malo več kot 195 konjev iz te zadeve - natunali so jih tudi čez 400 kojičkov - na 1/4 milje v manj kot 11 sekundah do hitrosti 133MPH (cca 215KM/h). V amreiki se še danes prodajajo od cca 2.000 USD (bolj zguncani) pa tudi do 12.000 USD. Na Japonskem so imeli 3 verzije VR-4 modelov (195HP, 220HP in 240HP)...
7. generacija nikoli ni doživela popularnosti prejšnje generacije zato pa je z 8. generacijo zopet nastopil BUM! Z evropo so naredili ultra hudo zadevo, z zelo jezno masko in itaq hudo mašinco. 2,5 V6 24V (163 konjev) z vso opremo - na avto.net-u se eden metalik moder prodaja že več kot eno leto, cena pa mu je padla že iz 2,8 na 2,3 mio SIT, če bi imel bi ga že zdavnej kupu.
Kaj pa 8 generacija pa VR-4? Jah, nč ne bo za nas evropejce, obstajajo samo take "nove" VR-4ke, ki imajo na desni strani volan (za japonsko in Anglijo), škoda. Ker teli pa so zverine. Enak motor 2,5 V6 24V je nabildan še z dvema turbincama - in zadeva premore 280 konjičov, ne manjkajo pa tudi izboljšana tehnologija za 4x4, 4WS in ostalo. Amerika tokrat ni dočakala s turbino napolnjenega "8'th-G"ja no imel so malo močnejši 3.0 V6 motor.
Kar sem povedal se je nanašal na "ta močnejše modele", ki so nam prišli krasit ta svet
Joj, kok sem se razpisu ampak imam še tolk za povedat, da sploh ne vem kje bi začel... Galantfreak - bolnik - nehi folku težit!
No Galant je že dolgo "moja strast" in te avtomobile osebno gledam z drugačnega vidika kot vi - tko da ne mi zamert, če sem preveč narisu...

no, napisu
Za poslastico pa tola:
http://www.galantvr4.org/ubb/ultimatebb.php?ubb=forum;f=10
Tola je pa šele hudo - 1991 VR-4 na hudo zadej pusti 1994 Hondo Civic VTI s turbino!!! (3,3MB)
http://www.automotosports.com/videos/amsgvr4_10.91.mpeg
8'th G:
http://photos.yahoo.com/bc/spirit979/lst?.dir=/VR4+Pics&.src=ph&.order=&.view=t&.done=http%3a//photos.yahoo.com/
http://www.thegalantcenter.com
http://www.galantspeed.com
itd...
Zdj mam pa res dost...
