Avtohiša Kadivec in njene skrite barve
Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:15 pm
Tole je sicer že bilo, vendar nikakor ne najdem teme, da bi nadaljeval. Ker pa je danes v direktu kako se stvar razpleta/zapleta, bomo kar ponovili zgodbo:
Kupiš nov avto, izpljuneš zanj lepo vsoto denarja, nato pa po nekaj tednih ugotoviš, da je vozilo vse prej kot novo. In ko zahtevaš nazaj kupnino, ker ti avta pač nočejo popraviti, ti hočejo obračunati obrabnino. Po ceniku rént-a-cár.
Toni Kajbič iz Tržiča je 4. maja 2004 postal veseli lastnik novega avtomobila ford fusion, ki ga je kupil v avtohiši Avto Kadivec v Šenčurju. A je domov pripeljal le nove – dokumente, pod barvo, ki je kmalu začela odstopati, se mu je prikazal star in prebarvan avto. Veselje ob novi naložbi je kmalu zamenjala jeza, saj so se začele kazati okvare, ki jih pri novem avtomobilu ne bi smelo biti. Posebno moteče naj bi bilo luščenje laka.
Veselje, ki ga je zamenjala jeza, se je v nadaljevanju spremenilo v žaloigro hoje od vrat do vrat. Posluha za Kajbičeve težave ni bilo ne v Kranju, ne v Ljubljani pri zakonitem uvozniku Summit Motors.
"Moj serviser se je 23. maja 2005 z Janezom Kadivcem dogovoril za kompletno popravilo v sklopu garancijskega roka, a se je izkazalo, da pri Kadivcu zame nimajo nadomestnega vozila, še več, v delavnici ni bilo prostora za moj avto. Na Summit Motors so mi nato zamenjali le tesnilo, luščenje laka pa so poslikali in sliko poslali v Nemčijo," je ogorčeno pripovedoval lastnik napol oluščenega novega forda, ki odgovora Nemcev ni dočakal. Za mnenje je vprašal tudi strokovnjaka.
"Meritve so pokazale, da je skupna debelina barve nenormalno velika in se giblje od 220 do 310 mikronov, običajni tovarniški nanos pa znaša od 120 do 150 mikronov," je zapisal Jože Pesko, sodni cenilec in izvedenec avtomobilske stroke.
Sledijo kalvarije, ki trajajo še danes, Janez Kadivec in Kajbič pa komunicirata le prek odvetnikov. Kajbič je 12. julija 2005 Kadivca prijavil tržnemu inšpektoratu in zahteval vrnitev kupnine za avto, za katerega je mislil, da je nov. Po inšpekcijskem pregledu se je Kadivec strinjal z odločbo tržnega inšpektorja in izjavil, da bo vrnil celotno kupnino, vključno z dokumentiranimi stroški, ki jih je Kajbič imel z reklamacijami. Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje čim prej, najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. To se do danes še ni zgodilo. A pozor, v zameno za kupnino zahteva Kadivec obrabnino za eno leto, in to po tarifi rént-a-cár.
"Pa saj so čisto nori! Avto je bil vreden 3,2 milijona tolarjev, po izračunih za povprečen avto po ceniku rént-a-cár pa bi mu poleg avta moral plačati še približno 3,5 milijona za obrabnino," je ogorčen Kajbič.
Kakorkoli, odvetnik Kadivca, Damijan Pavlin iz Kranja, se je na odločbo tržnega inšpektorata zdaj pritožil, češ da ima Kajbič le pravico do popravila. Zamenjavo bi lahko zahteval le, če Kadivec stvari ne bi bil pripravljen popraviti.
http://www.direkt.si/domov/crna_kronika/17/
Kupiš nov avto, izpljuneš zanj lepo vsoto denarja, nato pa po nekaj tednih ugotoviš, da je vozilo vse prej kot novo. In ko zahtevaš nazaj kupnino, ker ti avta pač nočejo popraviti, ti hočejo obračunati obrabnino. Po ceniku rént-a-cár.
Toni Kajbič iz Tržiča je 4. maja 2004 postal veseli lastnik novega avtomobila ford fusion, ki ga je kupil v avtohiši Avto Kadivec v Šenčurju. A je domov pripeljal le nove – dokumente, pod barvo, ki je kmalu začela odstopati, se mu je prikazal star in prebarvan avto. Veselje ob novi naložbi je kmalu zamenjala jeza, saj so se začele kazati okvare, ki jih pri novem avtomobilu ne bi smelo biti. Posebno moteče naj bi bilo luščenje laka.
Veselje, ki ga je zamenjala jeza, se je v nadaljevanju spremenilo v žaloigro hoje od vrat do vrat. Posluha za Kajbičeve težave ni bilo ne v Kranju, ne v Ljubljani pri zakonitem uvozniku Summit Motors.
"Moj serviser se je 23. maja 2005 z Janezom Kadivcem dogovoril za kompletno popravilo v sklopu garancijskega roka, a se je izkazalo, da pri Kadivcu zame nimajo nadomestnega vozila, še več, v delavnici ni bilo prostora za moj avto. Na Summit Motors so mi nato zamenjali le tesnilo, luščenje laka pa so poslikali in sliko poslali v Nemčijo," je ogorčeno pripovedoval lastnik napol oluščenega novega forda, ki odgovora Nemcev ni dočakal. Za mnenje je vprašal tudi strokovnjaka.
"Meritve so pokazale, da je skupna debelina barve nenormalno velika in se giblje od 220 do 310 mikronov, običajni tovarniški nanos pa znaša od 120 do 150 mikronov," je zapisal Jože Pesko, sodni cenilec in izvedenec avtomobilske stroke.
Sledijo kalvarije, ki trajajo še danes, Janez Kadivec in Kajbič pa komunicirata le prek odvetnikov. Kajbič je 12. julija 2005 Kadivca prijavil tržnemu inšpektoratu in zahteval vrnitev kupnine za avto, za katerega je mislil, da je nov. Po inšpekcijskem pregledu se je Kadivec strinjal z odločbo tržnega inšpektorja in izjavil, da bo vrnil celotno kupnino, vključno z dokumentiranimi stroški, ki jih je Kajbič imel z reklamacijami. Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje čim prej, najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. To se do danes še ni zgodilo. A pozor, v zameno za kupnino zahteva Kadivec obrabnino za eno leto, in to po tarifi rént-a-cár.
"Pa saj so čisto nori! Avto je bil vreden 3,2 milijona tolarjev, po izračunih za povprečen avto po ceniku rént-a-cár pa bi mu poleg avta moral plačati še približno 3,5 milijona za obrabnino," je ogorčen Kajbič.
Kakorkoli, odvetnik Kadivca, Damijan Pavlin iz Kranja, se je na odločbo tržnega inšpektorata zdaj pritožil, češ da ima Kajbič le pravico do popravila. Zamenjavo bi lahko zahteval le, če Kadivec stvari ne bi bil pripravljen popraviti.
http://www.direkt.si/domov/crna_kronika/17/