Stran 1 od 2

Avtohiša Kadivec in njene skrite barve

Objavljeno: Če sep 15, 2005 11:15 pm
Napisal/-a maestro
Tole je sicer že bilo, vendar nikakor ne najdem teme, da bi nadaljeval. Ker pa je danes v direktu kako se stvar razpleta/zapleta, bomo kar ponovili zgodbo:


Kupiš nov avto, izpljuneš zanj lepo vsoto denarja, nato pa po nekaj tednih ugotoviš, da je vozilo vse prej kot novo. In ko zahtevaš nazaj kupnino, ker ti avta pač nočejo popraviti, ti hočejo obračunati obrabnino. Po ceniku rént-a-cár.
Toni Kajbič iz Tržiča je 4. maja 2004 postal veseli lastnik novega avtomobila ford fusion, ki ga je kupil v avtohiši Avto Kadivec v Šenčurju. A je domov pripeljal le nove – dokumente, pod barvo, ki je kmalu začela odstopati, se mu je prikazal star in prebarvan avto. Veselje ob novi naložbi je kmalu zamenjala jeza, saj so se začele kazati okvare, ki jih pri novem avtomobilu ne bi smelo biti. Posebno moteče naj bi bilo luščenje laka.

Veselje, ki ga je zamenjala jeza, se je v nadaljevanju spremenilo v žaloigro hoje od vrat do vrat. Posluha za Kajbičeve težave ni bilo ne v Kranju, ne v Ljubljani pri zakonitem uvozniku Summit Motors.
"Moj serviser se je 23. maja 2005 z Janezom Kadivcem dogovoril za kompletno popravilo v sklopu garancijskega roka, a se je izkazalo, da pri Kadivcu zame nimajo nadomestnega vozila, še več, v delavnici ni bilo prostora za moj avto. Na Summit Motors so mi nato zamenjali le tesnilo, luščenje laka pa so poslikali in sliko poslali v Nemčijo," je ogorčeno pripovedoval lastnik napol oluščenega novega forda, ki odgovora Nemcev ni dočakal. Za mnenje je vprašal tudi strokovnjaka.

"Meritve so pokazale, da je skupna debelina barve nenormalno velika in se giblje od 220 do 310 mikronov, običajni tovarniški nanos pa znaša od 120 do 150 mikronov," je zapisal Jože Pesko, sodni cenilec in izvedenec avtomobilske stroke.
Sledijo kalvarije, ki trajajo še danes, Janez Kadivec in Kajbič pa komunicirata le prek odvetnikov. Kajbič je 12. julija 2005 Kadivca prijavil tržnemu inšpektoratu in zahteval vrnitev kupnine za avto, za katerega je mislil, da je nov. Po inšpekcijskem pregledu se je Kadivec strinjal z odločbo tržnega inšpektorja in izjavil, da bo vrnil celotno kupnino, vključno z dokumentiranimi stroški, ki jih je Kajbič imel z reklamacijami. Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje čim prej, najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi. To se do danes še ni zgodilo. A pozor, v zameno za kupnino zahteva Kadivec obrabnino za eno leto, in to po tarifi rént-a-cár.

"Pa saj so čisto nori! Avto je bil vreden 3,2 milijona tolarjev, po izračunih za povprečen avto po ceniku rént-a-cár pa bi mu poleg avta moral plačati še približno 3,5 milijona za obrabnino," je ogorčen Kajbič.

Kakorkoli, odvetnik Kadivca, Damijan Pavlin iz Kranja, se je na odločbo tržnega inšpektorata zdaj pritožil, češ da ima Kajbič le pravico do popravila. Zamenjavo bi lahko zahteval le, če Kadivec stvari ne bi bil pripravljen popraviti.

http://www.direkt.si/domov/crna_kronika/17/

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 6:11 am
Napisal/-a nebivedu
Manjkajo slike od tega avta - jst tut lahko napišem da se mi avto lušči, slik pa ne pokažem, poleg tega je tole že bilo najmanj dvakrat objavljeno tko da drugič si vzemi iskalo in najdi stare teme o tem avtu. Zaklepam!!!

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 9:19 am
Napisal/-a Slide
Temo odklepam, ker stare teme resnično ni na spregled ;) Verjetno posledica borutove čistilne akcije :EE

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 12:50 pm
Napisal/-a jakaracman
Pa itak je to tako stara stvar, da je čist brez pomena. Vsaj pol leta ...

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 1:23 pm
Napisal/-a Cross
sej enim se pa pol scufa tko k se je enmu par let nazaj k mu ni delala klima na renaultu se mi zdi, k ga je ene parkrat na garancijski popravil pelu pa mu še kr ni delala in je meu poun vsega in avto čez izložbeno šipo not u štacuno zapelu. prov lep prizor :P

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 3:12 pm
Napisal/-a DrMr
... je bla honda CRV, bil moj kolega,...pa še kaljeno šipo - vrata pisarne pri direktorci Kanduti je vsipal,...z nami Štajerci ni zajebancije

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 3:22 pm
Napisal/-a ice
Ni bla HR-V, prvi model?

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 7:41 pm
Napisal/-a Benady
HR-V je bla, zih. Še v cajtnge je prišla.

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 9:14 pm
Napisal/-a DrMr
:oops: pardon HRV

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 10:10 pm
Napisal/-a maestro
Jaz ne razumem ne Kadivca, ne zastopnika Forda. Vlačijo jih po medijih, po tedniku, po forumih (ne samo tukaj). S takim odnosom si bodo naredili veliko večjo škodo, kot pa če bi se zmenili takoj.

No, seveda niso problemi samo s fordom. Ravno ta teden mi je nekdo kazal svoj, sicer 7 let star avto, kjer se barva lušči enako kot lupimo pirhe. Ne moreš verjet, če ne vidiš.
Mogoče bo lastnik dovolil in damo gor kakšno fotko. Ta avto je sicer starejši kot Ford, ampak glih zato je zanimivo, kaj se lahko zgodi s poflikanim avtom po nekaj letih. Katastrofa.

Objavljeno: Pe sep 16, 2005 10:11 pm
Napisal/-a maestro
jakaracman je napisal/-a:Pa itak je to tako stara stvar, da je čist brez pomena. Vsaj pol leta ...


Ja, ampak kalvarija traja še danes in se stopnjuje. Zato ne skrivati zadev pod preprogo.

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 9:45 am
Napisal/-a ice
Zadeva bila predstavljena tudi v včerajšnji oddaji Preverjeno. Še kdo gledal?

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 9:54 am
Napisal/-a xandrej
Ja sem gledal in kaj? posnetki avtomobila kako se lušči farba in to konkretno!

Moto naše države:

VSAK TE LAHKO NATEGNE PA MU NI NE MOREŠ!!!

Sploh pravni sistemi ki en drugega spodbijajo... Pa to glava peče. Dal bi enemu 100 čukov da bi ga nalomu ko psa, svinjo pol pa bi mu še s tem Fordom čez glavo peljal prascu, ko to zraven gledaš...

Sedaj bi mu naj kadivec vzel avto nazaj, ta bi mu zaračunal enoletno uporabo avtomobila po sistemu Rent a Car kar pa bi stranko prišlo okoli 3.5 milijona... pa saj niso normalni!

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 10:07 am
Napisal/-a fiat gt
Tako se naj bi kao zaščitil da ne da avta noter.. in mu ne vrne denar....3.5mio ta je z lune padel :evil: ,ampak itak ta drzava je...nekje med luno pa jupiterjem......tko da un k ima prav ponavadi na**** :roll:

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 10:14 am
Napisal/-a Bor
Mogoče se bo pa naprej zamislu Kadivec, ker je imel včeraj tako anti reklamo. Jst vem, da pri njem nebi kupu nič. Sej ni edini in greš lepo tja kjer so prijazni do strank. Prov zanimivo bi bilo videt graf dobička prejšnega leta in zdej po objavi. Pomoje bo kar nižji.

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 10:26 am
Napisal/-a cossy
pomoje je bil ta avto poškodovan med transportom iz firme do slovenije in ga je avto hiša kadivec popravla in naprej prodala kot novo vozilo sam so ga očitno slabo popravl to menim zato ker ford ni znan po temu da bi se lušču lak in podobne zadeve

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 11:21 am
Napisal/-a cossy
lej ford je v tem da je vrjetn kadivc sam popravu avto in stranko nategnu (ne vem sam tko razmišljam)

bom pa tko reku sam vozim escorta ki je bil delan za švicarski trg pa sem tudi v ford teamu sloveniji pa vsak član ki se vsede v avto se mu zdi čudn ker naben escort v slo. nima tok opreme pa tokih sedežov in odobja kot moj je pa avto let94 pa še nič ne rjavi kot ostali ki jih srečamo na cest tok da je tud nekaj na tem za kero državo je delan avto

to je sam moje mnenje

Objavljeno: Sr okt 19, 2005 11:23 am
Napisal/-a darkdog24
Nevem če bi si lahko Audi,BMW itd.. lahko privoščil takšno kalvarijo in medijsko pluvanje.Ta lastnik tega salona drugi dan nebi več imel audijev znak nad vrati.
Sramota namesto da se po tihem dogovorijo in da to ostane v slaonu, ne on celo sedaj zahteva denar od kupca za obrabnino, ubistvu kupec še 300 jurjev izgubi.
Sramota.Nevem kaj gleda generalni uvoznik.

Objavljeno: Pe okt 28, 2005 9:11 am
Napisal/-a protonika
Kolikor sem jaz razumela iz prispevka, so mu reklamacijo priznali in so mu avto nameravali prebarvati. Tista z obrabnino po ceniku rentacara je bila pa res mastna! Pri vseh teh maržah, ki jih potegnejo pri avtu, se mi zdi strošek popravila za prodajalca tako majhen, da ne vem, zakaj sploh komplicirajo. Sploh če potem tudi redne servise opravlja pri njem. Ne vem, no.

Meni se je zdel veliko bolj vpijoč v nebo primer peugeota 307, ki mu je denimo manjkala plastična zaščita na motorju, pa ki se mu je pri sto na uro tako tresel volan, da ga je bilo skoraj nemogoče upravljati, pa avta niti niso znali poštimati niti niso kazali kakšne posebne vznemirjenosti ob takšnih napakah. Avto je bil pa dejansko neuporaben. S tem da jih je lastnik menda poklical že na vožnji domov, potem ko je prevzel avto, ker je bilo nekaj narobe...

skrite barve..................

Objavljeno: Ne okt 30, 2005 6:17 pm
Napisal/-a ynot
:!: CELOTNA ZADEVA PRI
FORD – FUSION 1,4 tdci



26.04.2004 ali 27.04.2004 nisem siguren glede datuma, sem se odpravil v salon Kadivec v Šenčurj-u.

Ura je bila 12,30, ko imajo zaposleni kosilo, zato sem se ogledoval njihovo ponudbo avtov sam. V oči mi je padel FORD fusion, saj je bila cena sprejemljiva in tudi dizel mi je odgovarjal. Poklical sem tudi ženo, da sem našel avto za našo družino in da naj se pripelje še ona, da skupaj zaprosiva za predračun. V tem času so prišli iz kosila tudi prodajalci, zato sem stopil, do njih in zaprosil za predračun. G. Bešič Damir mi je najprej dejal, da ima omenjeno vozilo v skrbi sodelavec njega pa da še ni. Bil sem malo presenečen zato sem odgovoril, da če ne želijo prodajo pa nič. G Bešič je nato dejal, da bo predračun kljub temu naredil.

Tu se je prvič zataknilo, predračun je bil za približno 400.000,00 sit večji kot je pisalo zunaj na avtu, ko sem G. Bešiča na to opozoril, je rekel, da se je sodelavec verjetno zmotil, vendar pa naj greva skupaj preveriti, kaj piše na avtu. Tu smo ugotovili, sedaj je prišla še moja žena, da je predračun napačen. Nato je k sreči prišel g. Romih, ki mi je nato izstavil predračun mi svetoval in kasneje izdal tudi avto in račun.

Žena je odšla na banko urejat plačilo avta, jaz pa sem odšel domov. Žilica mi ni dala miru, da nebi malo preveril kakšen je avto v tehničnem smislu, zato sem malo poizvedoval po telefoni in internetu ter dobil informacijo naj z nakupom počakam do 1 maja, saj se garancija poveča iz 1 leta na 2 leti. Bil sem hvaležen za pridobljeno informacijo, saj sem se ravno zaradi garancije odločil za nakup novega avta. Imel sem smolo pri prejšnjem avtu, saj sem kupil avto, ki je bilo že krepko zaleteno in tudi slabo popravljeno, saj mi je barva kar pokala. Pa pustimo sedaj prejšnji avto. Na mojo smolo sem opozoril tudi g.Romiha, ki pa mi je zagotovil, da je avto brezhibno nič prebarvano itd. glede garancije sem drugi dan poklical g. Romiha in mu dejal , da bom avto kupil po 1.maju, saj mi v tem primeru pripada 2 letna garancija. Bil je presenečen nad tem vendar mi je zagotovil, da se bo pozanimal in me bo obvestil. Res me je čez 2 uri poklical in potrdil 2 letno garancijo obenem pa hotel izvedeti, kdo mi je to sporočil??!!

Z kupnino sva se z ženo odpravila po avto in se med potjo pogovarjala, če se nebi izbrala rdečo barvo. Ko sva prišla v salon sem g. Romihu izrazil željo glede barve, pa mi je dejal da ni problema samo da ga ni na zalogi in bi moral čakati kakšen mesec nanj. Ker sva bila brez avta nama to ni odgovarjalo, pa tudi nisva komplicirala zato sva vzelo edinega, ki je bil na zalogi. Moram pa g. Romiha pohvalit saj mi je uredil nadomestno vozilo za čez 1 maj, saj drugače ne bi dobil 2 leti garancije.

Avto sem nato 04.05.2004 kupil, avto pa sem prevzel 05.05.2004, saj sem moral čakati na homologacijo iz Ljubljane.

Ko sem se odpravil na tehnični pregled sem na AMZS čakal 1-2 ure za urejanje prometnega dovoljenja. Poklical sem g. Romiha in mu povedal kaj se dogaja z urejanjem papirjev ( niso imeli šifre za vnos vozila, pa tudi homologacija je bila sporna s strani delavke). Po njegovem posredovanju sam končno dobil želena potrdila.

Bili smo ponosni, da imamo tako lepo in ekonomično vozilo, toda to navdušenje je trajalo malo časa.

Po 1-2 tednih so se začeli prvi problemi: pokanje sedeža, škripanje itd. Prvi servis sem naredil 31.03.2005 pri pooblaščenim serviserju Forda v Tržiču REA TRADE ( mnogo cenejše kot pri Kadivcu). Tu so ugotovili, da mi v kabini manjka mikro filter. Vse to rešimo nakar ugotovim, da je nekaj narobe z glasovi v motorju. Na ponovnem (nerednem) servisu so ugotovili, da pušča tesnilo na 4 brizgalni šobi. Obenem pa se je začela kazati tudi luščenje laka oz. barve na avtu. Moj serviser se je nato odločil, da se bo povezal z g. Kadivcem, kajti tudi drugače poslovno sodelujeta. Dogovorila sta se za 23.05.2005, da avto serviser pripelje k g.Kadivcu na kompletno popravilo v sklopu garancijskega roka. Ko je prišel določeni datum, me je serviser poklical in dajal, da pri Kadivcu nimajo nadomestnega vozila in ne prostora v delavnici. Osebno me je čudilo neodgovornosti delavnice pri Kadivcu, kajti tudi po posvetu s svojim serviserjem se mora napaka na motorju čim prej odpraviti. Zato se je odločil da z mojim pooblastilom odpelje avto na popravilo v Ljubljano na Summit motors dne 06.06.2005. Prepričan sem bil da bom dobil nazaj v celoti popravljeno vozilo, vendar sem se krepko uštel. Na avtu naj bi bilo zamenjano samo tesnilo ( do danes nimam potrdila da je bil avto popravljen), lak pa so poslikali in poslali kot reklamacijo v Nemčijo??!!

Do 20.06.2005 nismo dobili odgovora nakar me je zjezilo, zato sem poklical v Ljubljano in vprašal kaj se dogaja z reklamacijo. Po dveh dneh mučenja po telefonu in osebnih obiskih na Summitu sem dobil odgovor, da so v Nemčiji zavrnili reklamacijo in da je zanje stvar »adakta«, če pa želim pa naj poslikam sam in pošljem prošnjo na tehnično službo. Ko to povem svojemu serviserju, mi on odgovori, da so pa njemu rekli, da bo odgovor dobil 24.06.2005.

Ves ta cirkus mi je končno prišel vrh glave, saj sem začel krepko dvomiti v prodajalca vozila in uvoznika Forda.



Nadaljevanje mojih težav pa je znano!!!



Potrjujem resničnost izjave

KAJBIČ ANTON

MLAKA 3

TRŽIČ 4290

Tel: 04-59-22-310 ; 041-225-520

p.s.

Za ostala pojasnila me pokličite!