Stran 1 od 2
zamenjava sasije z eno z odpada...
Objavljeno: Po sep 19, 2005 5:53 pm
Napisal/-a Dariooo
zivjo...
no upam da tega niste se nikjer napisali, ker priznam...nisem iskat.... :P
no situacija je taka...danes sem na odpadu (v italiji) videl eno lepo 306-ko, ki jo dobim za 550 eurov.ok je malo poskodovana (odbijac ter dva blatnika, ampak ni hudo.samo povrsinsko.).no in js bi ta avto pripeljal v slo in si tu nabavu ene dokumente od ene 306-ke, recimo ki je totalka, lih da imam prometno in delal a test, tko da mi vpisejo od te z odpada st sasije v prometno.o avtu sedaj ne vem nic podrobnega (kolko je star, kolko je kubicen...skratka nic

)
no pa me zanima ce je to izvedljivo?!
LP pa hvala za pomoc

Objavljeno: Po sep 19, 2005 6:57 pm
Napisal/-a ANJCI
Ja itak...potrebuješ samo dokumente pri nas kupljenega vozila in izrezane številke šasije...na podlagi tega ti na lpp izdajo nove papirje....vseeno pa mislim da se ti splača še malo razmisliti če se ti s ceno izide

Objavljeno: Po sep 19, 2005 7:54 pm
Napisal/-a Dariooo
ANJCI je napisal/-a:Ja itak...potrebuješ samo dokumente pri nas kupljenega vozila in izrezane številke šasije...na podlagi tega ti na lpp izdajo nove papirje....vseeno pa mislim da se ti splača še malo razmisliti če se ti s ceno izide

aaa....torej se da to naredit neglede na starost avta??
a motor morem dat od tistega avta od katerega so dokumenti al je lahko tui uni ki je iz odpada??....a podatki motorja se morejo ujemat? (npr ce je en 1.4 in drug 1.

??
ja ce se mi splaca bom se vidu, ker morem videt tocno kaj ima uni od opreme ter kiri letnik je...drugace je pa ful lep...crma metalna barva in 15col feltne (od 205-ke gti).
LP
Objavljeno: Po sep 19, 2005 8:26 pm
Napisal/-a Dariooo
aja...se neki me zanima...kaj tudi je pomembno koliko ima vrat ter kiri letnik je kiri avto al ni pomembno??
LP
Objavljeno: To sep 20, 2005 8:27 am
Napisal/-a Nixxon
Načeloma naj bi bila ista karoserijska varianta, ampak sem že videl cabrie pisane na papirje od 4 vratne limuzine.
Objavljeno: To sep 20, 2005 9:20 am
Napisal/-a subi92
V naprej te opozarjam da boš imel dela s papirji itd... ogromno. Npr. ko boš dobil avto s papirji (totalka), odrežeš profi-seveda ven cifre in jih daš na onega iz tujine. V kolikor je drugačen motor lahko delaš homologacijo kot da si zamenjal motor, a se moraš pozanimati če je dovolj da imaš izjavo da se ti je motor valjal doma pred hišo itd... mašina bo itak original v njem a vseeno zarad drugih cifer itd... Doma smo to enkrat počeli a je bilo na koncu toliko požrtih živcev itd... da hvala nikoli več

. Mi smo kao predelavali iz 1.8td na 2.0 bencin (ker so bile cifre od 1.8td), pa sem moral prinest račun od bloka motorja, za menjalnik, oljno korito in glavo motorja pa sem moral napisati izjavo o lastništvu itd...Pa še prebarvali naj bi ga z zelene na modro

Objavljeno: To sep 20, 2005 9:26 am
Napisal/-a subi92
Dariooo je napisal/-a:aja...se neki me zanima...kaj tudi je pomembno koliko ima vrat ter kiri letnik je kiri avto al ni pomembno??LP
Letnik pri tem sploh ni važn, edino pri izvedenki avta v kolikor to piše v prometni bi lahko imel težave(npr. papirji kjer piše sedan itd... avto pa 3 vratni coupe če sploh piše v prometni). V primeru da rečeš da si škojlko menju pa spet ni zdravo razlagat o menjavi cifer itd...
Objavljeno: To sep 20, 2005 9:38 am
Napisal/-a sanny
sam uzami stevilke dol iz te ki je totalka in jih zašvasaj gor na to iz odpada pol pa okoli zbrusi in pobarvaj tko da se ne bo vidlo da je varjneno gor...in to je to...barve pa itak nihče ne ve razlikovat po unih šifrah ki so v prometni tko da...
Objavljeno: To sep 20, 2005 9:46 am
Napisal/-a subi92
sanny je napisal/-a:sam uzami stevilke dol iz te ki je totalka in jih zašvasaj gor na to iz odpada pol pa okoli zbrusi in pobarvaj tko da se ne bo vidlo da je varjneno gor...in to je to...barve pa itak nihče ne ve razlikovat po unih šifrah ki so v prometni tko da...
Ja vsaj tip motorja more spedenat da ne bo pol 2.0 po papirjih pa ubogih 1.4 litrov

PREDVSEM ZARADI REGISTRACIJE
Objavljeno: To sep 20, 2005 9:57 am
Napisal/-a sanny
ma ja sej kdo pa gleda tip motorja...dobro je pa res da že ko pokrov odpre je očitna razlika med 1.4 in 2.0:))) ma če pozna koga na tehničnem pa mu še to ni treba
Objavljeno: To sep 20, 2005 10:19 am
Napisal/-a ANJCI
sanny je napisal/-a:sam uzami stevilke dol iz te ki je totalka in jih zašvasaj gor na to iz odpada pol pa okoli zbrusi in pobarvaj tko da se ne bo vidlo da je varjneno gor...in to je to...barve pa itak nihče ne ve razlikovat po unih šifrah ki so v prometni tko da...
Ja do prvega tehničnega ali policajev
Itak ti potem ko uredič vse formalnosti, katere sem prej omenila na lpp vpišejo v novo prometno št.šasije uvoženega vozila.. ni nekakšna znanost vendar poa je precej letanja naokoli s papirji...zato pa ti pravim da prej temeljito preračunaj ali se ti sploh splača ves ta trud itd.
Najbolje je da se obrneš direkt na LPP ali
www.varnostvprometu.org ( g.Robert Jerončič )

Objavljeno: To sep 20, 2005 11:30 am
Napisal/-a Dariooo
cakajte cakajte.....js nisem imel nobenega golfanja da bi stevilke sasije presvasal na uvozen avto, ampak normalno delal pol homologacijo, tko da bi mi stevilke nove sasije vpisali v prometno.....druace pa s papirji ne vem da je tolko dela, itaq na odpadu dobim papir, kjer pisejo podatki avtomobila in pol grem samo delat homologacijo in problem resen....brez nobenega svasanja in barvanja itd..........to me zanima ce je mozno??
LP

Objavljeno: To sep 20, 2005 11:33 am
Napisal/-a Nixxon
Mah uni na tehničnem ne gledajo mašin več spljoh.
Je kolega peljal tja BMW sedemko z V12 pa mu un tip prbije: "ta pa tko mirno laufa k bi bil V8" (torej je mislu da ma šestvaljnik pod pokrovom). Svašta.
Poglej, probi najt čimbolj identično stvar pri nas, vzemi papirje in cifre, našvasaj na italjanskega in se vozi.
Objavljeno: To sep 20, 2005 12:32 pm
Napisal/-a sanny
Mah uni na tehničnem ne gledajo mašin več spljoh.
Je kolega peljal tja BMW sedemko z V12 pa mu un tip prbije: "ta pa tko mirno laufa k bi bil V8" (torej je mislu da ma šestvaljnik pod pokrovom). Svašta.
Poglej, probi najt čimbolj identično stvar pri nas, vzemi papirje in cifre, našvasaj na italjanskega in se vozi.
no pa se še nekdo strinja z mano...po mojem je to najlažji način
Objavljeno: To sep 20, 2005 3:12 pm
Napisal/-a {Grega}
mislim, da lahko odgovore najdeš v teh postih:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
oz. na kratko:
andrej777 je napisal/-a:Kupi nejprej karamboliran avto in ga prepiši nase. Pol pa v italijo po celga in ga na prikolici brez problemov pripelješ sem. Od papirjev v italiji rabš: POTRDILO O ODJAVI IZ PROMETA, KOPIJO PROMETNE, RAČUN, IZPIS IZ MATIČNE KNJIGE (al neki tazga). POl pa iz razsudga avta številke vn izrež pa z paprirji od razbitga avta pa z avtom iz italije in vsemi unimi papirji na LPP.
Pol pa samo še lepo na tehničenga. Število vrat ni pomembno. Tako je sosed golfa II sm prpelu pa registriral.
+ če boš imel tudi motor iz avta iz odpada rabiš posebej še potrdilo iz odpada o nakupu motorja, ki ga prav tako napišejo b.p.
Objavljeno: To sep 20, 2005 3:12 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
jaz bi tudi tko reku...sploh če je avto dost podoben tistemu na papirjih nebi smelo bit problema

Objavljeno: To sep 20, 2005 3:45 pm
Napisal/-a Dariooo
{Grega} tocno ta post, ki si ga ti citiral tu me je zanimal...hvala za pomoc..
LP
tudi jaz mam podoben problem!
Objavljeno: So apr 29, 2006 7:03 am
Napisal/-a retofelkar
tudi jaz mam podoben problem! doma mam vw vento lažje poškodovan vendar je problem ker je avto bil registriran v avstriji! uvozit ga ne morem ker je starejši od petih let zato mi ne preostane drugega kot da dobim enga ki je totalka zažgan! tako si izrežem številke ter nabavim prometno in uredim! vendar me zanima če se mi lahk kdo pozanima za kakega vw ventoja TD karamboliranga ali pa da se prodaja po delih! zelo mu bom hvaležen pa še nagrado bo dobu!
Objavljeno: So apr 29, 2006 7:53 am
Napisal/-a Pero
sanny je napisal/-a:sam uzami stevilke dol iz te ki je totalka in jih zašvasaj gor na to iz odpada pol pa okoli zbrusi in pobarvaj tko da se ne bo vidlo da je varjneno gor...in to je to...barve pa itak nihče ne ve razlikovat po unih šifrah ki so v prometni tko da...
pol se boš pa peljal do prve resne kontrole (recimo v tujini

) pa jim dokazuj da vozilo ni ukradeno in da so številke ''samo'' navarjene...
Re: tudi jaz mam podoben problem!
Objavljeno: So apr 29, 2006 12:17 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
retofelkar je napisal/-a:tudi jaz mam podoben problem! doma mam vw vento lažje poškodovan vendar je problem ker je avto bil registriran v avstriji! uvozit ga ne morem ker je starejši od petih let zato mi ne preostane drugega kot da dobim enga ki je totalka zažgan! tako si izrežem številke ter nabavim prometno in uredim! vendar me zanima če se mi lahk kdo pozanima za kakega vw ventoja TD karamboliranga ali pa da se prodaja po delih! zelo mu bom hvaležen pa še nagrado bo dobu!
saj to ni pogoj če je starejši od 5 let.po letu 97 so itak vsi ustrezni, lahko pa tudi starejši če izpolnjuje EURO 2 normo.
upam da nisem kiksnil

ops: