Stran 1 od 1

IZPUH!

Objavljeno: Če sep 22, 2005 12:11 pm
Napisal/-a TOYOTA
upam, da spet nisem načel že objavljene teme..
recimo, da ima avto 150 km in originalni izpuh , se pravi cev premera 50 mm, in se ta avto navije na 215 km..zdaj me pa zanima
1. ali se moč spreminja s pretokom iz izpuha
2. je bolje da se ugradi cev večjega premera?
3. kaj se zgodi če je premer prevelik?
hvala vsem za odg.
nekoč :vrum :yum :pivo

Objavljeno: Če sep 22, 2005 1:52 pm
Napisal/-a TITan
Večja cev-večji možni pretok. S tem ko večaš cev na enakem motorju efektivno spreminjaš krivuljo navora in s tem moči (enako tudi s samo dolžino izpuha, pretočnostjo lonca/ev, številom, kvaliteto in ostrino zavojev...). Večja cev naj bi pomenila več moči in navor v višjih obratih. Če greš na preveliko cev ti je izpuh preveč prepusten in ti motor ne bo več deloval kot je treba (z izjemo prisilno polnenih motorjev, kjer to dosti manj vpliva). Takrat se (kako se bi izrazil), "resonanca" izpuha da v tako visoke obrate, da jih motor ne more več doseči.

Vsaj približno tako naj bi bilo (sigurno bo kdo ki se je s tem igral znal več in bolj natančno povedati).

Objavljeno: Če sep 22, 2005 4:00 pm
Napisal/-a FireSTORM
TITan se strinjam
zato se dobijo tudi bolj "pretočni" katalizatorji
pa tudi športni izpuhi so bolj "pretočni"
če je drugo vse stock se bolj "debela"(z večjim premerom) cev nebo kaj dosti poznala
če pa je mašina navita in že komajda "diha" skozi ta izpuh pa se bo 100% izboljšalo
zato se tudi brusijo in polirajo zbiralni kolektorji da izpuh lažje potuje skozi
če pa je premer prevelik pa ne vidim razloga zakaj bi potem to bilo slabše :roll:

Objavljeno: Če sep 22, 2005 4:07 pm
Napisal/-a Slide
FireSTORM je napisal/-a:TITan se strinjam
zato se dobijo tudi bolj "pretočni" katalizatorji
pa tudi športni izpuhi so bolj "pretočni"
če je drugo vse stock se bolj "debela"(z večjim premerom) cev nebo kaj dosti poznala
če pa je mašina navita in že komajda "diha" skozi ta izpuh pa se bo 100% izboljšalo
zato se tudi brusijo in polirajo zbiralni kolektorji da izpuh lažje potuje skozi
če pa je premer prevelik pa ne vidim razloga zakaj bi potem to bilo slabše :roll:


Prevelik FI ni gut, sem nedolgo nazaj objavil link kjer si lahko stvari preberete. Sam se nisem poglabljal v to, tko da se ne spomnim več podrobnosti. Mislim da pri PREvelikem fi-ju plini zgubijo na hitrosti, kar pri NA avtomobilih še zdaleč ne prinese konjev ampak jih odnese ;)

Objavljeno: Če sep 22, 2005 4:09 pm
Napisal/-a McFly
zato ker se nekaj časa pridobiva iz izpuha, potem pa se spet izgublja s preveliko luknjo
predstavljaj si avtomatika: zdej po tvoji logiki večja luknja boljše gre bi bil lahko brez izpuha in bi šlo neverjeto, a temu ni tako, saj je izpuh pomemben del kakršnega koli motorja, ker na račun 'resonance' motor pridobi še nekaj konjev...

resonance pa ne znam razložiti :oops:

Objavljeno: Če sep 22, 2005 4:13 pm
Napisal/-a TOYOTA
...a pa mogoče imate kakšne primere , recimo do 200 hp s turbino fi 60mm, do 150 hp atmosferski motor 50mm...problem je v tem, da tako pri kolegu kot pri meni, ko sva zamenjala ceov od kolektorja do lonca opažava, da avto malo bolj počasi pospešuje, opazno je v višjih prestavah

Objavljeno: Če sep 22, 2005 5:02 pm
Napisal/-a Slide
Univerzalne formule menda ni, odvisno od avta do avta oziroma od izpuha do izpuha ;)

Objavljeno: Če sep 22, 2005 8:34 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
@McFly: mislim da ne moreš primerjat avtomatika z avtomobilom, prvo avtomatik je dvotaktni motor in ima čisto drugačen sistem sesanja kot 4 taktni avtomobilski motorji.