Stran 1 od 2
varnost na AC
Objavljeno: To sep 27, 2005 11:00 pm
Napisal/-a BBoss
DARS-ovci so že pred nekaj časa ponovno zaprli višnjegorski klanec iz smeri Grosuplja proti Ivančni gorici. Vse lepo in prav razen neprestanih zastojev na vrhu, kjer se iz dveh pasov zoži v enega
In kaj me je najbolj zmotilo pri vsem tem. Na mestu (malo po uvoz iz Grosuplja pri Motelu), kjer oba smerna pasova (vozni in prehitevalni) nenevarno zavijeta na nasprotni pas AC so cestarji postavili brezpotrebno omejitev 40km/h. Omejitev 40km/h redko srečujemo tudi na ozkih cestah v naselju. Na AC pa je po moje to en velik absurd saj jo prvič nihče ne upošteva oz. tisti, ki bi jo upošteval bi ogrozil sebe in druge. Nisem pristaš kršenja predpisov samo jaz si na tistem delu ne upam spusiti pod 70km/h, ker bi s tem samo nepotrebno izzival nesrečo z naletom od zadaj.
Preden to vprašanje zastavim DARS-u bi rad slišal še vaša mnenja istočasno pa upam, da nisem dal kakšnemu "pametnjakoviču" idejo, da bo tja poslal inkasante saj lahko tam tri četrt voznikom takoj poberejo vozniška dovoljenja
Objavljeno: To sep 27, 2005 11:17 pm
Napisal/-a Volvo5er
jah sej smo kretenskih omejitev na ac ter neumno označenih zožanj na ac že vajeni.....j...š kretene ki si jih zmišljujejo
kje je fora da je na ac omejitev spuščena na 60 km/h, dva km pred tem sto taužnt opozorilnih tabl in lučk, pol je pa sam odstavni pas zaprt....al pa še to ne, po drugi strani pa je tm kjer bi ble potrebne označbe (zožanje na en sam vozni pas) le-teh velik maj kot npr v zgornjem primeru
to vse skp je dejansko nevarno....jst dejansko več ne upoštevam zožanj in posebnih omejitev na ac, saj jih je preveč popolnoma neosnovanih...potem pa kar naenkrat s trikrat preveliko hitrostjo naletim na zožanje ceste na en pas
ne vem kdo si take oznčbe in omejitve zmišljuje, a dejstvo je da obstaja cela gora naravnost butastih omejitev in označb, tako da bi se morali odgovorni pošteno zamisliti!!!!!!!!!
enako velja za omejitve pred cestninskimi postajami, nikdar še namreč nisem videl človeka ki bi jih upošteval (razen če je zastoj), saj so le te omejitve postavljene bistveno prezgodaj.......kera budala je mislila da se bomo pol km pred cestnino 60 km/h pelal (nihče se ne pelje tako počasi....osebno se peljem najmanj 110 km/h in se mi ne zdi niti najmanj prehitro)
toliko o izredno debilnih omejitvah na ac, ravno tako kot BBoss upam da nisem dau komu idejo za kkšnga stacionarca postavt ampak da bi se situacija rešila na edini smiselni način in to je temeljito prestruktoriranje omejitev na ac
Objavljeno: To sep 27, 2005 11:19 pm
Napisal/-a RKay
Ta teden se vozim z šefom po tej relaciji dost čez omejitev 40 ki popolnoma absurdna in zanjo prvič slišm.AC mora biti tudi med gradbenimi in vzdrževalnimi deli prevozna z 80 km/h in minimalno po moji logiki 60 km/h, ki je že nevarno nizko!
Objavljeno: Sr sep 28, 2005 8:02 am
Napisal/-a ban
Pa tud potem naprej v klanec je skos omejitev 60 km/h. Tam se komot peleš tud 100, po levem pasu pa tud več.

Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:02 am
Napisal/-a GapsoN
S tem se Dars začiti, da je poskrbel za varnost.
Pomoje...
Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:41 am
Napisal/-a Shebo
ban je napisal/-a:Pa tud potem naprej v klanec je skos omejitev 60 km/h. Tam se komot peleš tud 100, po levem pasu pa tud več.

S tem se pa strinjam! Sploh ne vem kje je fora, da se v tisti klanec moraš peljati 60 km/h. Jaz osebno se peljem 100 - 120 na uro. Pregledno je, široko tudi, zato sploh ne vem kje je fora tako nizkih omejitev...

Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:50 am
Napisal/-a Mojster Miha
Vsaka podobna zapora, zoženje ... je predpisana in "cestarji" ne naredijo nič drugega kot postavijo ustrezne znake oz signalizacijo, kakor jim je jasno zapisano in narisano v njihovem elabroratu ali kakorkoli že to zadevo imenujejo. Torej boš moral avtor teme verjetno vprašanje postaviti višji inštanci kot je "cestarija".
Niti na najbolj navadni cesti danes ne moreš ničesar opravljati brez ustreznih znakov oz signalizacije, ki je zopet natančno predpisana.
Torej - po mojem se preveč in brezsmiselno huduješ
Sicer pa - pri nas so "sodni mlini" taki, da večkrat kljub po predpisih postavljeni signalizaciji "cestarji" potegnejo "ta kratko". Še dokaz več o "kvaliteti" naše "sodnije". V Italiji recimo je zadeva čisto preprosta - ob košnji trave je postavljena signalizacija tako kot pri nas - in če se voznik zaleti v tisti traktor, UNIMOG al karkoli že kosi travo - bo voznik avtomatsko kriv, ker se upošteva "logiko", da pri predpisani omejitvi hitrosti na recimo 30 km/h brez težav ustrezno reagiraš oz ne moreš povzročiti nesreče. Za piko na I pa moraš še plačat vso morebitno škodo na signalizaciji, traktorju oz UNIMOG-u oz vsemu, kar si "cestariji" poškodoval - brez pardona in to "mastno".
LP
Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:52 am
Napisal/-a peters
O debilnih omejitvah tudi na ostalih cestah pri nas je bilo že ogromno govora. Predvsem v naseljih s širokimi pločniki na obeh straneh, kjer je zakonsko dopuščeno tudi 70, je to srečati v samo nekaj naseljih v Slo...
Vedno se zgovarjajo, da te omejitve postavljajo prometni strokovnjaki. Če je to edini razlog, potem bi pa hitro trebalo jih nekaj iz ostale Evrope uvozit, da jih naučijo, kje so omejitve smiselne in kje ne.
Objavljeno: Če sep 29, 2005 12:00 pm
Napisal/-a Vuso
GapsoN je napisal/-a:S tem se Dars začiti, da je poskrbel za varnost.
Pomoje...
Jaz tudi mislim tako.veliko znakov je postavljenih s tem namenom.recimo razna divjad in krave na cesti....verjetno ima tudi tabla s priporočeno hitrostjo kakšno tako cako, da nekoga razrešuje krivde....
Objavljeno: Če sep 29, 2005 12:39 pm
Napisal/-a maky
kasira se pa na polno ne... no sej dokler se ne bo en zbunil tko ko se je nekdo ki se je peljal na relaciji celje-ljubljana in je čakal 30min ker so "nekaj delali"... sicer pa mal si poglejte kolk je "del" na cesti... rekord je bil ko sem šel iz lj v koper... naštel sem 6 del na avtocesti, omejitev itak 40, plačat sm pa mogu isto 1000 sit... j*** ga... jaz nimam volje se bunit

Objavljeno: Če sep 29, 2005 4:23 pm
Napisal/-a BBoss
Sicer še vedno nismo ugotovili, kdo daja pravico cestarjem, da povečujejo nevarnost na cesti. Z postavitvami znakov 40km/h oz. 60km/h na AC mislim, da so v posmeh programu za zmanjševanje nesreč katerega del naj bi bil tudi novi ZVCP.
Omejitev bi mogoče še nekako razumel, da bi na tem delu res nekaj razkopavali in da bi bili zraven prisotni tudi ljudje ter bi s to omejitvijo povečali njihovo varnost. Tako pa govorimo o popolnoma normalni cesti široki toliko, da so na njej celo trije pasovi brez dela na cesti in ločena nasprotno vozeča pasova s fizičnimi preprekami v obliki pokončnih lepo označenih tabel. Na precej ožjih cestah brez fizične razmejitve nasprotnih pasov pa smemo voziti 90km/h ali pa 100km/h oz recimo 70km/h na Celovški v Lj, ki je sigurno teoretično 100x bolj nevarna kot tisti klanec proti Višnji gori.
Objavljeno: Če sep 29, 2005 4:57 pm
Napisal/-a B|ind
Vuso je napisal/-a:GapsoN je napisal/-a:S tem se Dars začiti, da je poskrbel za varnost.
Pomoje...
Jaz tudi mislim tako.veliko znakov je postavljenih s tem namenom.recimo razna divjad in krave na cesti....verjetno ima tudi tabla s priporočeno hitrostjo kakšno tako cako, da nekoga razrešuje krivde....
Tocno to
Svojo rit krijejo..
Objavljeno: Če sep 29, 2005 5:30 pm
Napisal/-a detroit91
B|ind je napisal/-a:Vuso je napisal/-a:GapsoN je napisal/-a:S tem se Dars začiti, da je poskrbel za varnost.
Pomoje...
Jaz tudi mislim tako.veliko znakov je postavljenih s tem namenom.recimo razna divjad in krave na cesti....verjetno ima tudi tabla s priporočeno hitrostjo kakšno tako cako, da nekoga razrešuje krivde....
Tocno to
Svojo rit krijejo..
se pridruzujem dars si zakonsko sciti debelo mastno rit, nočte slisat kaksne kake nm je ns asistent za ekonomiko povedu na faxu glede tega DARSA, je delu neki cajta tm praksa al neki
Objavljeno: Če sep 29, 2005 8:25 pm
Napisal/-a PiLLLe
Postavs tablo 80 ljudje vozjo po 100+, postavs tablo 50 ljudje vozjo po 70. Ce pa postavs tablo 40 vsi vozjo veselo kot so prej le s to razliko da se bunijo tko kt vi. Folk ce vm nepase mate skos regionalne ceste. Dela na cesti so predhodno oznacena tko da je poskbljeno povsod za varnost. Sam predn prides do mesta dela na cesti voz po omejitvi pa bos opazu razliko.
In itk zdele bote sli mene pljuvat ker smart ass sm, sam prznam furam cez omejitv tut ce je treba kokr gre avto in neb mi blo prvic. Ko sm pa s kamionom pa opazujem sebi podobne kako se za las vn vlacmo ker mislmo da mamo prov ker kao ce lahk vozm vec zakaj pa nebi in pol se zgodijo take situacije da mors bezat na odstavnega da se ustavs.
Botom line of this is da pac ko vidis guzvo zmanjsi hitrost in relaksiri zivce, przgi musko in uzivi.
Ucer sm meu tak test npr ko je bla nesreca na celovski. 2x sm su mim enkrat sm gonu usako lukno izkoriscu skaku cik cak med avti ogrozu sebe in ostale in kaj sm meu? v obeh primerih normal al pa gonm sm v sk.l prsu v enakm cajtu le s to razliko da sm mn jebu avto pa mn benza porabu.......
Chill That's The Point.
Objavljeno: Če sep 29, 2005 8:42 pm
Napisal/-a Doc_
Objavljeno: Če sep 29, 2005 8:53 pm
Napisal/-a PiLLLe
NE to je pa splosna nepismenost delavcev ter delovodij v firmah. Taisti ljudje sedijo v parlamentu.
Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:16 pm
Napisal/-a jakaracman
Mojster Miha je napisal/-a:Vsaka podobna zapora, zoženje ... je predpisana in "cestarji" ne naredijo nič drugega kot postavijo ustrezne znake oz signalizacijo, kakor jim je jasno zapisano in narisano v njihovem elabroratu ali kakorkoli že to zadevo imenujejo. Torej boš moral avtor teme verjetno vprašanje postaviti višji inštanci kot je "cestarija".
Niti slučajno. Iz prve roke vem, da v več kot polovici primerov označujejo narobe ... Eni so se pač potrudili in naštudiračli predpise, eni pa postavljajo na pamet. Tu in tam je že celo kakšna kazen s strani policije padla, a ne zaleže dosti ...
Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:37 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Jakaracman - sm delal na tem področju in lahko ti povem, da se je postavljalo in se postavlja po predpisih, ne izključujem pa možnosti, da kdo postavi narobe - pač človeški faktor. Po mojih izkušnjah moraš razlikovati večja podjetja - kot so vzdrževalci AC in Cestna podjeta, pa druge večja gradbena podjetja ali pa manjše podjetnike oz podjetja.
Se pa vsekakor strinjam, da bi morala biti signalizacija v vsakem primeru postavljena po predpisih. Kršitelji pa seveda ustrezno kaznovani.
LP
Objavljeno: Če sep 29, 2005 9:58 pm
Napisal/-a Shebo
Žal je tako, da v naši Sloveniji polovica tabel stoji na napačnem mestu oz. jih sploh ne bi smelo biti. Druga polovica tabel pa PREMALO označuje. Vsaj kar se tiče raznih krajev in razvrstilnih pasov in še in še bi lahko našteval.
Koliko se jaz vozim okoli opažam, da tudi delavci na cesti ne znajo postavljati tabel. Vsaj kar se tiče regionalnih cest. Sicer pa avtoceste niso nič bolše.
Objavljeno: So okt 01, 2005 8:45 pm
Napisal/-a jakaracman
Mojster Miha: o tem sem govoril s clovekom, ki (bul, zdaj ima, kolikor vem, novo sluzbo) za vzdrzevanje enega od odsekov AC ... In mi je, ko sem ga nekoč o tem spodbodel, naštel kup primerov ...