Stran 1 od 8

Audi RS4 proti BMW M3

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:10 am
Napisal/-a INFINITI
Končno dolgopričakovani dvoboj med starimi sovražniki:
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_id=8950

Komentarji na članek?

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:30 am
Napisal/-a VaLe
Audi 8)

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:35 am
Napisal/-a krt206
Ma kakšn audi neki, m3 rullz

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:41 am
Napisal/-a INFINITI
Ah no prosil sem za komentarje ne samo kateri avto bi vzeli. AH ja pa še nekaj; če bo tema pripeljala do neugodnega kreganja in medsebojnega zaničevanja bom lepo zaklenil vseskupaj in sankcioniral odgovorne -so play nice kids ;)
-Argumenti so seveda zaželjeni iz ene in druge strani, vendar napisani na konstruktiven način

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:47 am
Napisal/-a Borcix
krt206 je napisal/-a:Ma kakšn audi neki, m3 rullz


Glede na teste niti ne :[] ;)

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:49 am
Napisal/-a CupraR
Vsaj zame bolj beden test: zakaj?? ker bi lahko počakal na novo M3 in bi bil test bolj primerljiv :D :D m3-ka je vseeno mal že v letih :D

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:54 am
Napisal/-a tomson
ma popolnoma se strinjam z CuproR kajti ne morejo primerjati m3 za rs4 ker je res m3 v letih naj počakaj no novega m3 in naj takrat naredijo test!
LP 8)

Objavljeno: To okt 04, 2005 9:55 am
Napisal/-a juhica
ma neki novega tale test ni povedal, avtomobili z 300+ konji bodo pocasi morali presaltat na stirikolesni pogon drugace toliko moci nima smisla. oba odlicna avtomobila, izbira je konec koncev stvar okusa.

lp
juhica

Objavljeno: To okt 04, 2005 10:55 am
Napisal/-a INFINITI
CupraR je napisal/-a:Vsaj zame bolj beden test: zakaj?? ker bi lahko počakal na novo M3 in bi bil test bolj primerljiv :D :D m3-ka je vseeno mal že v letih :D


Ma niti ne ker nekdo se vedno v tem trenutku odloča med temi dvemi in tak test mu že prav pride za začetek. Poleg tega je tale M3 dodatno izpopolnjena različica in ni isti kakor prvi modeli, pa vidim na testu da M3 zelo dobro brani svoj položaj, je pa test služil meni recimo kot prikaz kako se kaj obnese na novo nastavljen quattro pogon, ker so pri prejšnjemu RS4 vedno pljuvali podkrmiljenje.
Tudi ko pride novi M3 po zagotovo prišlo do nove primerjave in boš lahko recimo primerjal koliko je dejansko napredoval glede na prejšnjega m3 glede na konkurenco

Objavljeno: To okt 04, 2005 11:56 am
Napisal/-a _B3yBo_
moj favorit rs4....full se mi dopade k stisnes gumb sport da elehtronika odpre lopute v auspuhu in stem naredi bol rezek zvok,poveca odzivnost,pa se zici se dodatno stisnejo skupi(to z zici za doplacilo)....Pa za moj pojm mislm se zmer da je bol quattro k pa zadn pogon

Objavljeno: To okt 04, 2005 12:01 pm
Napisal/-a STENTOR
krt206 je napisal/-a:Ma kakšn audi neki, m3 rullz

:cry




testi govorijo drugače... :D

Objavljeno: To okt 04, 2005 12:18 pm
Napisal/-a Nixxon
No, to je stvar okusa in pa znanja.

Nič novega glede avtov. Še vedno je večja umetnost peljat zadnji pogon, 4WD je pač bolj prizanesljiv do napak. To da pa bolje gre je pa za pričakovat, glede na premoč v moči in dejstvo da ima V8 najbrž več navora že po zasnovi.

Edino malo me je presenetilo, da so šli na atmosferski motor in ne prislino polnjenega, kot je bila navada do sedaj. Všeč mi je body-kit, ki je veliko bolj agresiven kot pri prejšnjih verzijah. Tanova maska Audijev mi je zakon.

Objavljeno: To okt 04, 2005 12:24 pm
Napisal/-a _B3yBo_
glej k si ze napisu atmosferski motor,a mi lahk razlozis na kir princip to deluje k mi noben do zdej ni znv povedat na kak nacin je to....mene je na en nacin razocaral da ni turbinski motor...

Objavljeno: To okt 04, 2005 12:33 pm
Napisal/-a Nixxon
Atmosferski = zrak vleče brez prisilnega polnjenja (turbo ali kompresor).

Ne vem zakaj razočaran če avto doseže zastavljen cilj pri moči. Pa zato avto bolj zvezno vleče in podobno. Inženirji že vedo zakaj je tako.

Objavljeno: To okt 04, 2005 12:51 pm
Napisal/-a wackosan
Sam spet je primerjava novega Audija s "starim" E46, M3. Ko bo novi M3 prišel ven, s 400 konjiči, potem bo primerjava bolj verodostojna. Novi M3 bo prišel ven v vseh različicah. Je pa M3 vsekakor boljši v razmerju KM/na liter prostornine in pa seveda v porabi, lot da je ta važna :) . Vzameš pa tistega, ki ti je bolj všeč. M3 vsekakor.

Objavljeno: To okt 04, 2005 1:39 pm
Napisal/-a INFINITI
Gotovo so najbolj razočarani tuning entuzijasti, saj je prešnji turbo powered RS4 bil prava zver v rokah poznavalcev ala MTM. Pridobiti dodatno moč iz prejšnje mašine je bila skorajda šala mala - pri tej atmosferski bo pa veliko stroškov in truda potrebno, da bi dvignili moč kaj navzgor. Skrbi me tudi vzdržljivos elementov motorja, RS4 je zaostajal z prezentacijo saj so odkrili da deli enostavno pokajo med tako visokimi obrati.
Škoda pravzaprav - toliko izkušenj pri turbo motorjih, potem pa naenkrat šaltanje na popolnoma drugačno filozofijo pridobivanja visoke konjenice. Če bi bilo na meni bi rekel "fantje naredite isto kakor pri Golf GT 1.4 motorju - v spodnjem območju delovanja kompresor v višjem pa priklop na veliko turbino". Za osnovo bi vzel motor iz S4 in rešena stvar. -Se še komu zdi to boljša ideja?

Objavljeno: To okt 04, 2005 4:01 pm
Napisal/-a Vuso
lažje bi sigurno bilo napopat polžka in ekola konjenice poln hlev.Meni se pa vseeno bolj dopade atmosferski motor z visokimi obrati, ki je nedvomno nekaj posebnega.8k+ rpm, 100km/l...Motor je verjetno revolucionaren in prav je tako.Je pa sramota da so naredili nekaj kar ne dela.Če niso sposobni narest avtomobila v okviru cene, ki bo še konkurenčna na trgu bi bilo mogoče res boljše da bi ostali pri turbo izvedbi.ampak to ni več stvar nas potrošnikov( no moja nažalost ne :P ) ampak stvar audija in njihove filozofije.da zna bmw naredit tako močan atmosferski motor audi pa ne, je kar huda rana za VAG ;) sicer pa tudi bmw pri novi m5 ni ravno dokazal svoje zanesljivosti ;) jebat ga...veliki konji zahtevajo velike pare in denar je zmeraj okvir vsega ;)
lp

Objavljeno: To okt 04, 2005 4:27 pm
Napisal/-a detroit91
Nixxon je napisal/-a:No, to je stvar okusa in pa znanja.

Nič novega glede avtov. Še vedno je večja umetnost peljat zadnji pogon, 4WD je pač bolj prizanesljiv do napak. Tanova maska Audijev mi je zakon.
se podpisem

4wd je za dzipa, ki so za zenske k ne znajo vozit(haha grda, pa sej ni čist res;) ...
No ja je neki offroad ljubiteljev...ane nebivedu:D

Objavljeno: To okt 04, 2005 4:29 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Hmm takole je.

Sm fan RS4, tko da tegale in starega poznam skor v piko.(No kot da ni zadost očitno iz avatarja in podpisa).

Vsekakor bi raje vzel RS-a, je pa stvar ki bi me odvračala.Podkrmiljenje. Kljub naporom Audija je še zmer tuki, ker imajo oni zahtevo po Quattru, kar pomeni motor pred prvo osjo in to ima za posledico podkrmiljenje, česar pri BMW-ju definitivno ni.
Pač pogon zadaj, os daleč spredaj, motor pa za prvo osjo.
Sicer so se pri Audiji trudili z porazdelitvijo navora,a jim menda ni povsem ratalo(po testih sodeč). Menda to še zmeraj ni kot temu rečejo angleži "drivers car". Je pa res da je Audi hudičevo hiter in brutalen. Izgled je fenomenalen, malo manj fenomenalna je cena.

Zakaj so šli na N/A motor?
Preprosto.Da BMw-ju dokažejo da znajo izdelat hud NA motor z močjo 100 KM/liter. In je ratal. Nova M3 bo imela enako specifično moč.(4.0, 400 konjev)

Na žalost je bil zadnji pravi RS tisti iz leta 99, ker se ga je dalo dobiti samo v Avant različici in seveda legendarni Biturbo. Iz tistega motorja se je samo s čipom dalo preprosto dalo dobiti do 440 konjev. Ko si zamenjal nekaj stvari, si z lahkoto dosegel 550 konjev in nepozaben tuleč zvok. Extremi so šli čez 650...

P.S.: 4x4 na meji je veliko težje vozit kot pa RWD, pravijo nekateri. Menda da zaradi hitrega zdrsa(odreže naenkrat). 4WD za džipe? Lol kje ti živiš, še Ferrari se pripravlja nanj...

Objavljeno: To okt 04, 2005 4:49 pm
Napisal/-a detroit91
po teji debati vidim da audi for the win...sm meu pa zmeri filing da folk preferira m3 na dalec :o