Stran 1 od 2
VW motor 1.4 16V (75KM)
Objavljeno: Po okt 17, 2005 1:58 pm
Napisal/-a ban
Pozdrav!
Zanima me kako se ta motor ki ga vgrajujejo v polote, fabie in ibice kej obnese glede porabe, pospe�kov, vzdr�ljivosti itd.
Hvala za odgovore.
Objavljeno: Po okt 17, 2005 2:09 pm
Napisal/-a ManyMan
Zadeva ja takšna motori so precej kakovostni sam je to premal moči po mojem mnenju.....
Objavljeno: Po okt 17, 2005 2:25 pm
Napisal/-a dean007
Jaz imam ta motor v IBIZI 2004 in sem kr zadovoljen z njim.Poraba ni majhna niti ne velika.Vsaj 100KM bi treba met

...
Re: VW motor 1.4 16V (75KM)
Objavljeno: Po okt 17, 2005 2:26 pm
Napisal/-a acid
ban je napisal/-a:Pozdrav!
Zanima me kako se ta motor ki ga vgrajujejo v polote, fabie in ibice kej obnese glede porabe, pospe�kov, vzdr�ljivosti itd.
Hvala za odgovore.
Polo s to mašino ne obstaja vsaj do 99 letnika ne, bili pa so 1.4 16v 100KM, 75KM pa so bile 1.6 mašince

Objavljeno: Po okt 17, 2005 5:04 pm
Napisal/-a black
Če ta motor primerjam z mojim 1.6,ki ima isto 75KM in približno isto navora (ne vem točne cifre) je dost švoh tale 1.4 16V.
Re: VW motor 1.4 16V (75KM)
Objavljeno: Po okt 17, 2005 5:05 pm
Napisal/-a black
acid je napisal/-a:ban je napisal/-a:Pozdrav!
Zanima me kako se ta motor ki ga vgrajujejo v polote, fabie in ibice kej obnese glede porabe, pospe�kov, vzdr�ljivosti itd.
Hvala za odgovore.
Polo s to mašino ne obstaja vsaj do 99 letnika ne, bili pa so 1.4 16v 100KM, 75KM pa so bile 1.6 mašince

seveda obstaja tud zdej 1.4 16v z 75KM
Objavljeno: Po okt 17, 2005 6:44 pm
Napisal/-a For
black je napisal/-a:Če ta motor primerjam z mojim 1.6,ki ima isto 75KM in približno isto navora (ne vem točne cifre) je dost švoh tale 1.4 16V.
Če že primerjaš ta dva motorja potem moraš tudi povedat da ta tvoj 1.6 motor dost starejšega datuma kot ta 1.4.
1.4, 55kW je veliko boljši! Motor je v celoti iz aluminija, navorom pri niskih vrtljaji je tudi daleko boljši, poraba tudi. Motor je naredil veliki napredek če ga primerjaš z starim 1.4, 60KM. Imel sem Golfa III z tem motorjem in naredil 105000km, zdaj imam Golf IV in sem že prevozil 110000km z tem 1.4, 55kW motorjem. Vse najboljše o tem motorju, če nisi preveč zahteven glede moči. Motor dela brez posebnosti in je zelo uporaben pri vsakdanji vožnji.
Poraba se vrti okrog 7 litrov, lahko tudi 6 če si bolj nežen z njim.
Meni je ratal največ porabiti takrat ko sem šel v Ženevo(večinoma avtoceste) z polno naloženim avtom je poraba bila 8 litrov.
Edina nepredvidena okvara je bila tole:( četrti post)
http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic.php?t=1971&start=15, tko da zelo priporočam tale motor, prej kot tale 1.6, ker tega je pa treba preganjati v višje vrtljaje kar kot posledico imaš večjo porabo in večji hrup motorja v kabini.
Objavljeno: Po okt 17, 2005 6:45 pm
Napisal/-a For
Objavljeno: Po okt 17, 2005 7:20 pm
Napisal/-a Fullback
motor je razmeroma nedodelan (npr. v primerjavi z 1.4 60km-če lahko delamo tako primerjavo) , saj je dokaj nov... raje 1.6 75 km, boljši izkoristek moči...1.4 16v 100km pa še toliko bolje

Pri vw groupu je po mojem mnenju precej bedn motor tudi 1.2-ta ki je pri polotih...
no ja tolk o mojem mnenju
Objavljeno: Po okt 17, 2005 7:27 pm
Napisal/-a Fullback
Motor je naredil veliki napredek če ga primerjaš z starim 1.4, 60KM. Imel sem Golfa III z tem motorjem in naredil 105000km, zdaj imam Golf IV in sem že prevozil 110000km z tem 1.4, 55kW motorjem. Vse najboljše o tem motorju, če nisi preveč zahteven glede moči. Motor dela brez posebnosti in je zelo uporaben pri vsakdanji vožnji.
Poraba se vrti okrog 7 litrov, lahko tudi 6 če si bolj nežen z njim.
Meni je ratal največ porabiti takrat ko sem šel v Ženevo(večinoma avtoceste) z polno naloženim avtom je poraba bila 8 litrov.
o veliki razliki v primerjavi z starim 1.4 60 km trditve niso čisto pravilne...
1.4 60km (8 ventilc)še danes velja za enega najboljših, najbolj dodelanih in za svojo moč najbolj poskočnih vw.jevih motorjev...vendar je primerjava z 1.4 16v 75km bolj nesmiselna-bolj primerna je z 1.4 16v 100km motorjem...
Objavljeno: Po okt 17, 2005 7:34 pm
Napisal/-a AgitatoR
...ventilc

Objavljeno: Po okt 17, 2005 7:43 pm
Napisal/-a RAPMAN
čist luškan motor je mi ga mamo u golfu 4ki naprimer pa služi svojmu namenu je pa tko poraba ni ne prevelka ne prevelka kokr je že prej reku en zgori ....

Objavljeno: Po okt 17, 2005 9:29 pm
Napisal/-a Fullback
Samotar je napisal/-a:...ventilc


ops: hehe uuppps
Objavljeno: Po okt 17, 2005 10:16 pm
Napisal/-a For
Fullback je napisal/-a:....še danes velja za enega najboljših, najbolj dodelanih in za svojo moč najbolj poskočnih vw.jevih motorjev......
Sem prav pogledal naslov teme....

...sem že mislil da gre za 1.8T motor
Tale tvoja izjava bi res bila primerna za ta motor, ne pa za tega 1.4, 60KM!!!????
Sicer res ne morem govoriti o tehnični plati tega motorja ker sem laik kar se tega tiče. Govorim iz izkušnj, ker sem prevozil z tem motorjem 105000km(prvi lastnik), in kar se tiče poskočnosti, mislim da ne drži niti pod razno. Ta motor sem jaz zmeraj imenoval (tko po svoje

) "penzionerski" motor. Nobene poskočnosti nima ta motor v Golfu III, mogoče v Polotu ali Lupotu (če ga je sploh imel), tko da se ne strinjam z tole tvojo izjavo...
Pri tem motorju me je najbolj motilo to da pri niskih vrtljaji ni bil za nobeno rabo. Z tem novim 75-konjskim je pa bilo čist drugače. V tretji prestavi komot lahko zaviješ v križišču pri 20kmh in lagano pospešuješ brez da bi motor kaj trpel. Pri tistemu si pa obvezno moral dati v drugo, ker je drugač cukal kot zmešan. Tega se jaz najbolj spomnim(od tega je že 9 let) kar se tiče tega motorja.
Objavljeno: To okt 18, 2005 2:57 am
Napisal/-a Zzooommm
Najbrž ma tukej tud vezo to, da je bilo več izvedenk teh osemventilskih motorjev (1.4, 1.6, 1.8, 2.0) - več tipov vbrizga in tako naprej in posledično manjše ampak ne zanemarljive razlike v količini in krivulji navora, porabi, ...
Recimo jaz tud furam še 8 ventilca sicer zadjo izvedenko/tip in lahko rečem, da se v nizkih obratih obnaša skoraj kot dizel - enkrat se mi je zgodilo, da sem pri 20km/h prestavil v peto namesto v tretjo (obrati krepko pod štantgasom). Ni mi bilo jasno, zakaj se nekam čudno oglaša motor in ko sem sploh dojel, da sem dal v peto namesto tretjo, je bil cagar že na 30km/h, se pravi mi še prestavt ni blo treba... pa ni blo tud nobenega cukanja ali pa prekomernega tresenjal, kar me je sploh presenetilo. Edin pospeški so bli nekam revni
Glede 1.2 motorja bi pa rekel tko... Kolega ima v Fabii 1.2 12V 65KM mašino, avto sem tudi vozil in lahko rečem, da je to čist spodobna mašina - dobra krivulja navora za 12v, in tudi rada se vrti, predvsem pa do 3000 obr. je praktično neslišno delovanje (3 zyl). Pa tud poraba je zlo uredu.
Objavljeno: To okt 18, 2005 3:23 pm
Napisal/-a Fullback
si tut tole spregledu-kar piše z rdečo :P
Objavljeno: To okt 18, 2005 4:01 pm
Napisal/-a Blinder
For je napisal/-a:black je napisal/-a:Če ta motor primerjam z mojim 1.6,ki ima isto 75KM in približno isto navora (ne vem točne cifre) je dost švoh tale 1.4 16V.
1.4, 55kW je veliko boljši! Motor je v celoti iz aluminija, navorom pri niskih vrtljaji je tudi daleko boljši,zelo priporočam tale motor, prej kot tale 1.6, ker tega je pa treba preganjati v višje vrtljaje kar kot posledico imaš večjo porabo in večji hrup motorja v kabini.
Od kje tebi da 1.6 75km se slabse obnasa pri nizkih obratih(v primerjavi s 1.4 75km)? Sej ni res

Objavljeno: To okt 18, 2005 4:19 pm
Napisal/-a Zzooommm
Ravno 1.6 75KM se bolje počuti pri nizkih obratih. Kot prvo je 8 ventilc, kot drugo pa ima razmerje med gibom in vrtino bata večje od 1.1 : 1 (1.4 16v je nekje 0,99 : 1).
Objavljeno: To okt 18, 2005 4:35 pm
Napisal/-a runner
Jaz poznam dve različni osebi ki imata Polote s tem motorjem in je pri obeh poraba izredno visoka, cca 9l/100km (sicer bolj mestna vožnja). Meni se zdi to ful visoko...
Objavljeno: To okt 18, 2005 7:14 pm
Napisal/-a Zzooommm
Te motorje (1.6 75KM) je treba voziti z nizkimi obrati, če hočeš nizko porabo. Da se jih voziti kot dizla, če hočeš se bo tudi vrtel kot vsak drug bencinar ampak takrat bo poraba zelo narasla.
Zadnjo povprečno porabo sem imel 7.23L, to je bilo slabih 400 kilometrov vožnje po Kranju in bližnji okolici in 2x KR-LJ. To je bila dinamična vožnja, prestavljalo se je večinoma pri 1500 obr, včasih tudi pri 2000, če je bila potreba po višjih pospeških. Vmes je tudi prišlo kakšno rdeče polje, ampak minimalno.
Ko sem se avtomobila šele navajal in sem vgradil športni nadomestek/vložek + cev za zrak sem s tem dosegel, da je vlekel do blokade (prej se je nerad vrtel nad 4500 obr.). To je bilo 50km testiranja (vožnja in pospeševanje nad 4000 obr.), ter 300km vožnje s povišanimi obrati (2000-3000 obr.). Na koncu je bila povprečna poraba čez 11L/100 km. Malo za predstavo, seveda pa je bilo večinoma samo popolnoma nepotrebno pospeševanje + bremzanje pri taki vožnji.