Stran 1 od 3
Zakaj ne seste prestave?
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 5:30 pm
Napisal/-a Blinder
Dober dan.
1. Mene pa zanima, zakaj ne dajo v novejsih avtih menjalnike s 6-imi prestavami. Nevem kaj naj bi skodilo. Boljsa zivahnost avta, in manjsa poraba goriva. Pa kr nekaj je avtov, ki imajo peto brzino dolgo. Naprimer stara Honda civic e-vtec 1.5 90km je imela peto cirka 40kmh @1000 rpm. To je zelo dolgo, za tako svoh motor. Celo honda S2000 je dosegla maksimalno hitrost v peti, sesto je imela "dolgo". Torej, kako to da vstrajajo pri petih?
2. Novi golf 1.6 ima 5 brzin v 100 km varianti, in 6 brzin pri 115km fsi-ju. Obcutek s temi dvemi menjalniki je kot da bi bila ista, le da ta drugi ima dodano brzino. Je mogoce, da so pri 100 konjskem namerno dali samo 5 brzin, zato da bi povecali prodajo FSI-ja(neki v smislu da ljudje bi raje imeli 6 brzin, za jih imet pa bodo mogli kupit drazjega FSI-ja)?
Upam da ste razumeli vprasanja.
Lp
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 5:44 pm
Napisal/-a FireSTORM
ko je zadnja(peta) prestava dolga bi skoraj blo bolše flopniz še šesto, vsaj jaz tak mislim
ko so pa vse prestave od prve do pete sorazmerno kratke pa ni smisla metat not še šeste prestave
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 6:25 pm
Napisal/-a eclipse_R
jst bi pa meu 6.

da bi lohk pelou tm 130 pr najnižji porabi..
lp
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 7:55 pm
Napisal/-a Slide
6 prestav itak ne škodi, saj so lahko na ta račun prestave lepše razdeljene...
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 8:08 pm
Napisal/-a matcho
Pomoje je še malo prehitro, da bi to dali vsem avtom že serijsko noter. Trenutno mislim da še imajo namen s tem kr fajn služit proti doplačilu seveda, dokler jih pač nebo konkurenca in trend povozla.
Isto je bilo pred leti z ABSom in servotom ter air bagom, čisto vse si mogo doplačat. Kaj takega dan danes niti slučajno ne pride več v poštev.
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 8:17 pm
Napisal/-a M3
stroški?
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 8:17 pm
Napisal/-a Zzooommm
Jaz bi rekel da zaradi tega, ker so večji stroški izdelave in ker bi bil potem menjalnik težji.
Jaz sicer ful pogrešam šesto prestavo pa nimam nevem kaj močnega motorja. IMO bi šesta prestava morala biti šparovna - potovalna brzina za po AC. Prvih pet prestav bi bilo lahko istih kot sedaj (peta je pri meni preračunana za pospeške, končno dosežeš z blokado), šesta pa bi bila velika prestava, ki bi omogočala čim manjšo možno porabo pri cruisanju s 130km/h.
Objavljeno: Sr okt 19, 2005 11:21 pm
Napisal/-a eclipse_R
Zzooommm je napisal/-a:Jaz bi rekel da zaradi tega, ker so večji stroški izdelave in ker bi bil potem menjalnik težji.
Jaz sicer ful pogrešam šesto prestavo pa nimam nevem kaj močnega motorja. IMO bi šesta prestava morala biti šparovna - potovalna brzina za po AC. Prvih pet prestav bi bilo lahko istih kot sedaj (peta je pri meni preračunana za pospeške, končno dosežeš z blokado), šesta pa bi bila velika prestava, ki bi omogočala čim manjšo možno porabo pri cruisanju s 130km/h.
e točn to jst pravm

A se mogoče da vgradit dodatno 6. prestavo?
lp
Objavljeno: Če okt 20, 2005 5:31 am
Napisal/-a SAVINJCAN
matcho je napisal/-a:Pomoje je še malo prehitro, da bi to dali vsem avtom že serijsko noter. Trenutno mislim da še imajo namen s tem kr fajn služit proti doplačilu seveda, dokler jih pač nebo konkurenca in trend povozla.
Isto je bilo pred leti z ABSom in servotom ter air bagom, čisto vse si mogo doplačat. Kaj takega dan danes niti slučajno ne pride več v poštev.
Ravno to je to, itak pa tudi pazijo, da avti nebi premalo popili. Tudi tu imajo firme "dogovor" med seboj.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 7:02 am
Napisal/-a Bor
Pomoje je pa razlog drugje. Največji vrjetno v moči in navoru. Naprimer Megane II z mašino 1.6 (115KM) ma 5 prestav medtem ko dizel 1.9 (120km) ima pa 6 prestav ne glede na opremo in je noter serijsko.
Ker marsi kater ata bi dal v 6 pri 100 km/h in potem bi v 6 pospeševal naprej.
Itak bi se ata bunil kok avto nikamor ne gre, potem bi se pa še bunil kok avto več žre kot sosedovem Francu ki ima pa sam 5 prestav. Tako da pomoje je razlog samo v tem. Ker dizel ma zadosti navora da tudi pod niskimi obrati vleče, med tem ko švohnejši bencinar tega vrjetno nima. Ker pa avto ni naret samo za ljudi z dinamično vožnjo ampak je tud za vse paciente, stare ate, mame, babice, punce...
Bi se vrjetno iskazalo, da 6 prestavo koristno uporablja kakih 10-15% ljudi
Tako je moje mnenje, lahko da je napačno.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 9:55 am
Napisal/-a reber
Ja, tole zadnje bo zelo držalo. Vsekakor je še najbolj univerzalen menjalnik s 5 prestavami, ker zadovoljuje potrebe večine ljudi, ki pa so vse sorte pacienti.
6. prestava je za tiste, ki vedo za kaj je 6. prestava. Vgraditi 6. prestavo se da tako, da zamenjaš menjalnik. Jaz bi tut imel 6. pa jo žal nima ima pa jo octavia 1.9tdi 110konjska 4x4 pa mogoče še katera, novejša mogoče. 1.8T bi tut lahko imela 6. ker je dovolj močan motor z veliko navora, vendar bi pri nižjih obratih 6. ne prišla v poštev, npr pri manj kot 120 ali 130km/h. Pri hitrosti 120km/h je pa itak v območju šparovnih vrtljajev z že dovolj velikim navorom, da se lepo pelje in malo porabi in v bistvu 6. še ne pride v poštev, bi pa za ene 150km/h prišla v poštev, ja, to pa res

Objavljeno: Če okt 20, 2005 10:00 am
Napisal/-a T2a
moja teta še nikoli ni dala pri cliotu v 5 prestavo
tko da nekaterim je 6 odločno preveč

Objavljeno: Če okt 20, 2005 10:37 am
Napisal/-a Pudgar Uroš
Moj avto ima dokaj močan motor, ampak ima samo štiri (4) prestave! Sicer je avtomatik in je to zaradi strukture delovanja nekoliko drugače kot pri ročnih menjalnikih. Obrati tukaj niso tako visoki kot bi se mogoče komu sprva zdelo.No, vsaj pri normalnih hitrostih ne. Bi pa koristla 5 prestava pri hitrostih okoli 200 km/h, ker je poraba že kar velika. Kaj pa šele šesta, u bemti...
Objavljeno: Če okt 20, 2005 11:38 am
Napisal/-a Štraus
Objavljeno: Če okt 20, 2005 1:20 pm
Napisal/-a Zzooommm
Ja in recimo, da zamenjaš menjalnik od kakšnega dieselskega 6 st. modela... In pol se lahko vprašaš kolk litrov goriva bi si lahko kupu s tem denarjem in zračunaš, kdaj (če) bi skupaj prišel zarad nižje porabe - definitivno se ne splača.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 2:28 pm
Napisal/-a CupraR
Pr 1.8T tut pr 100kmh ko maš v 6-ti kr lepo potegne
Je pa zdej spet odvisno eni majo 6-to varčno (in ma isto max hitrost kot v 5-i) recimo tale 6 gang pr VAG-u ma pa 6-to tako da še bolj vleče
Recimo pr Civicu mam pa max v 4-ti oz isto brzino v 5-i (pod bistevno nižjini obrati)

mal glupo.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 3:20 pm
Napisal/-a Zzooommm
Najbrž se proizvajalcu bolj splača preračunati vseh 6 prestav za optimalne pospeške, ker sigurno se je bolš hvaliti s pospeški kot pa z dodatno "šparovno" prestavo. Za upokojence, ki se nikoli ne vozijo več kot 100 km/h je vsak menjalnik dober, ostali bodo pa že plačali tist bencin, če hočejo it hitreje.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 3:26 pm
Napisal/-a G.T.
CupraR je napisal/-a:Pr 1.8T tut pr 100kmh ko maš v 6-ti kr lepo potegne
Je pa zdej spet odvisno eni majo 6-to varčno (in ma isto max hitrost kot v 5-i) recimo tale 6 gang pr VAG-u ma pa 6-to tako da še bolj vleče
Recimo pr Civicu mam pa max v 4-ti oz isto brzino v 5-i (pod bistevno nižjini obrati)

mal glupo.
Ja ne ni, najbrž so takrat ko so delal to Hondo računal na manjšo porabo, ne pa na večjo hitrost.
Objavljeno: Če okt 20, 2005 4:42 pm
Napisal/-a M-Fan
6. drgač kr prou pride ob tem da lahk šparaš na bencinu. drgač pa pr švoh avtih mislm da sploh nima smisla
Objavljeno: Če okt 20, 2005 5:43 pm
Napisal/-a tejo
Sam neki.. če gre avto v 5. prestavi recimo 200km/h, bo tud pr menjalniku s 6 prestavimi v 6. šel 200km/h, samo več dela maš z menjalnikom. Tko da se pr švoh avtih res ne splača. Če maš pa avto k potegne 350km/h, to je pa druga zgodba
