Stran 1 od 2

Vožnja brez sklopke

Objavljeno: Če maj 01, 2003 11:38 am
Napisal/-a dolfe
Danes sem z maminim 240D prevozil kakšnih 20 km brez sklopke :D Počila je gumijasta cevka, ki gre od rezervoarčka s hidravličnim oljem na hidravlični cilinderček na pedalu od sklopke.

In kako je bilo z vožnjo? Problem so bila speljevanja po ljubljani. Moral sem ugasniti motor, dati v prvo in vžgati motor, da je avto speljal. Bogi štarter :D Kako pa je bilo s šaltanjem v ostale prestave? S dajanjem vmesnega plina je šlo popolnoma enako kot če bi pritiskal sklopko. Brez kakršnega koli zatikanja, škrtanja, popolnoma gladko.

Očitno je s sinhroni še vse v redu, čeprav je avto že skoraj 20 let star.

Ja, ni kaj! Ni ga čez švabsko kvaliteto :D

Objavljeno: Če maj 01, 2003 12:08 pm
Napisal/-a Punto_GT
Ja ja, seveda. Če bi blo tako kvalitetno, ti ne bi blo treba vozit brez sklopke! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če maj 01, 2003 12:08 pm
Napisal/-a D.J.
lol :lol:

Objavljeno: Če maj 01, 2003 12:24 pm
Napisal/-a Sunshine
Če hočeš kvaliteto, kupi japonca :lol:

Objavljeno: Če maj 01, 2003 2:26 pm
Napisal/-a OneHalf
LOL

Mislm, da nima svabska kvaliteta nc kej dost tuki zravn. Sej dejansko prestavljanje brez sklopke, ce znas sinhro ujet, ni nobena umetnost. Kolega je R5 GTI turbo ene 10 let star,ze neki let nazaj, od Idrije do Ljubljane brez sklopke prpelu.

Objavljeno: Če maj 01, 2003 6:27 pm
Napisal/-a red_mamba
ja jst kadar sem divjal z fotrovim avtom sem prestavljal navzgor kar brez sklopke. Pedalo za sklopko sem sicer stisnil za kak cm iz navade samo ta cm tako ali tako še sklopka ne spusti. Avto je bil Nisan micra 1.3 16V. Letnik 96.

Objavljeno: Če maj 01, 2003 7:02 pm
Napisal/-a dolfe
punto je napisal/-a:Ja ja, seveda. Če bi blo tako kvalitetno, ti ne bi blo treba vozit brez sklopke! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


G. Punto, upoštevajte prosim, da je avtomobil star 19 let. Ali morda pričakujete, da bo vsakemu Fiat Puntu, ko bo dosegel starost 19 let, sklopka delovala brezhibno? Močno dvomim. Veliki večini 19 let starih mercedesov pa sklopka resnično deluje brezhibno. Poleg tega, ste morda resnično prebrali moje sporočilo in ugotovili, kakšen je bil vzrok moje nezgode? Menim, da bi tudi pri Rolls-Royce težko našli inženirja, ki bi vam bi bil pripravljen zagotoviti, da bo gumijasta cevka za hidravlično olje na njihovih avtomobilih zdržala 19 let.

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 6:14 am
Napisal/-a Zok
mene je "mal" razmetal (z aprilio futuro), pa sn se pol 25 km pelu brez sklopke (rocico mi je polomilo) pa po prazni zadnji gumi do doma... :roll: :D sj sn ga nazaj drzal, k bi kr rad letel, pa ga nisn spustu nad 150 km/h... :oops:

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 2:46 pm
Napisal/-a Byrkus
Pred ca. 30 - 35 leti so vozniki F1 menjavali prestave brez sklopke - dejansko so jo imeli le za speljevanje. In tisti menjalniki niso bili niti sinhronizirani - pa so kljub vsemu pospeševali in zavirali povsem zvezno, brez nekih sunkov. :shock: V angleščini so tem menjalnikom namesto 'gearbox' rekli kar 'crashbox'... 8) :lol:

Enkrat pa je moj kolega poskusil to tehniko uporabit v razjahani škodi favorit. Z desno je stopil po plinu, z levo zaviral, menjaval pa brez sklopke. No, ko je prvič poskusil, je avto tako sunil, da je moje koleno zelo boleče udarilo v predal pred sopotnikovim sedežem... :roll: Potem je pa le ugotovil, da tega ne zna, in je prenehal. ;)

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 5:47 pm
Napisal/-a CAPRI BOY
Byrkus :D že res da so včasih formula menjala brez sklopke samo je bil tudi menjalnik drugače narejen razlika je v zobih zobnikov in v sihronih ,tudi stari tovornjaki niso rabli kaj dosti sklopke in motorji krosi tudi ne potrebuje sklopko za menjat samo za speljavat :wink:


kar se pa tiče gumnjaste cevi nikoli več ne bo vzdržala tako dolgo kot je original mislim da je po 19 letih odslužla svojemu namenu :D res pa je da marsi kateri drug novejši avto sploh ne bo dočakal 19 let ne pa cevka :P

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 7:50 pm
Napisal/-a Kr_eden
Oče je vozil nekje od sežane pa do sarajeva z jugotom brez sklopke (razen speljevanje), paje reku, da je vredu šlo...

lp,

kr eden

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 8:09 pm
Napisal/-a Zok
vsi sportni motorji (razen Buell XB9R - tt tanov, k je full lep) so narjeni tk d se gor lahk prestavla kdajkoli brez sklopke. dol pa tud, sam prihaja do sunkov, k pa men biti nicht gut.

Objavljeno: So maj 03, 2003 10:14 pm
Napisal/-a .::GTR::.
haha, ne se fu*at :)
dons sm probov vožnjo brez sklopke (brez štarta) in pretikanje (2, 3, 4..)gre z malo truda BREZ PROBLEMOV - isto kokr s sklopko :) sm kr mal debel gledov :shock: :P :lol: pa avto ni nemc ;) - JAPAN :con

Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:11 pm
Napisal/-a eclipse_R
hmm, res da je tema že mal stara, sam to menjavanje brez sklopke, kuko to izvedeš, a pač sam prestavš pa ne stisneš sklopke, al je kkšn trik? :D

lp

Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:16 pm
Napisal/-a Pugi
butn pa je, sploh na gor gre brez problemov...

Objavljeno: Če sep 15, 2005 2:18 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
moraš malo gas držat pa gre, pač loviš zobnike da se lepo ujamejo. jaz se npr dostikrap po prazni cesti ponoči ko se spuščam proti semaforju kr v ler dam brez sklopke, samo malo gas držim.
aja še to, avtorju: ne križiščih ne bi rebil ugaševat in potem matrat štarterja. prej ga daš v ler, pol pa samo v 2. sploh merđotu 240d nebi smel bit problem speljat v 2. :D

Objavljeno: Če sep 15, 2005 3:00 pm
Napisal/-a Slide
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:moraš malo gas držat pa gre, pač loviš zobnike da se lepo ujamejo. jaz se npr dostikrap po prazni cesti ponoči ko se spuščam proti semaforju kr v ler dam brez sklopke, samo malo gas držim.
aja še to, avtorju: ne križiščih ne bi rebil ugaševat in potem matrat štarterja. prej ga daš v ler, pol pa samo v 2. sploh merđotu 240d nebi smel bit problem speljat v 2. :D


A ko bi brez sklopke v drugo ruknu brez sklopke bi avto po tvoje kar speljal? :?

Objavljeno: Če sep 15, 2005 3:05 pm
Napisal/-a Pugi
tale je bosa... zobnike polomu :?

Objavljeno: Če sep 15, 2005 3:34 pm
Napisal/-a Shebo
Jooj. Niste mogli te teme par dni nazaj omenit? Sem dal avto rihtat ravno zarad sklopke, ki je že skoraj crknila. 42k je cena nove pras... :D
Pa bi se pol lahko kar brez sklopke vozil.

Objavljeno: Če sep 15, 2005 3:43 pm
Napisal/-a subi92
Sh3bO je napisal/-a:Jooj. Niste mogli te teme par dni nazaj omenit? Sem dal avto rihtat ravno zarad sklopke, ki je že skoraj crknila. 42k je cena nove pras... :D
Pa bi se pol lahko kar brez sklopke vozil.


Hm iščem podoben primer v Japonskih, Korejskih, Italijanskih, Švedskih proizvajalkah avtomobilov pa ni duha in ne sledi o počeni cevki. :EE Ja, ni kaj! Ni ga čez švabsko kvaliteto Very Happy :bonk

p.s. pa se pelji brez enega kolesa z njim kot s citroenovim DS-om :roll: