Stran 1 od 2
air bag mnenje
Objavljeno: Če maj 01, 2003 5:59 pm
Napisal/-a Roman
zanima me vase mnenje o zracnih blazinah ali bolj receno air bag -srs- kaj menite o tem izumu. lep pozdrav..
Objavljeno: Če maj 01, 2003 6:05 pm
Napisal/-a kdk
Mojemu očetu je airbag rešil življenje, torej je moje mnenje jasno !
Objavljeno: Če maj 01, 2003 6:46 pm
Napisal/-a kobreti
AIR BAG- LOGIČNO!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno: Če maj 01, 2003 6:50 pm
Napisal/-a bobetko
kobreti je napisal/-a:AIR BAG- LOGIČNO!!!!!!!!!!!!!!

imam isto mišljenje

Objavljeno: Če maj 01, 2003 7:18 pm
Napisal/-a RedBaron
Air-Bag dokazano zmanjšuje možnost poškodb pri trkih, seveda pri neki zmerni hitrosti (pri 200 km/h, je pomoje vseeno, a ga maš al ne).
AirBag lahko tudi škodi, če potnik ni v primernem položaju (se recimo nagne naprej), če je med njim in AB-jem kak predmet, ali če se sproži prepozno.
Ampak kjub vsemu sem ZA.
Sam imam v avtu 2 Air BAg-a, vendar upam, da ju nikoli ne bom preizkusil!
Objavljeno: Če maj 01, 2003 7:55 pm
Napisal/-a vazman
Glede airbagov je moje mnenje takšno:Brez veze.
Ce je avto slabo grajen,oz.ima švoh karoserijo in ko ta popusti silam trka,to se vedno zgodi pri doloceni hitrosti ti 100000 air bagov ne pomaga.
V avtomagazinu so ze bili clanki o teh airbagih.Folk se sploh ne zaveda da je treba airbage po dolocenih letih menjat,kar je lahko drago in preseze vrednost avta,ker lahko postanejo nevarni.Sprozi se lahko med voznjo itd.
Sreco imamo,oz imate,ker vsaj se nekaj casa tega pri tehnicnem ne bodo kontrolirali.Vendar je samo vprašanje casa kdaj se bo to zgodilo.
V AM so objavili ceno zamenjave airbagov po nesreci---do 700 00SIT lahko stanejo samo airbagi.Vendar zracna blazina se bo pri trku sprozila ce je potrebno ali ne in veliko je bilo opisanih primerov,ko se voznik sploh ni z glavo dotaknil airbaga.In to je v nekem primeru povzrocilo ekonomsko totalko-avto zelo malo razbit,vendar se ga zaradi stroškov zanenjave blazin ni splacalo popravljati.
Sicer pa,avte ne kupujemo zato,da bi se razbijali.
Air bag lahko pomeni pri veliki hitrosti,ce ze kaj ucinkuje,kar ne verjamem samo 300% invalida brez njih pa 300% smrt kar je veliko bolje.
Zracne blazine pa so uporabne le pri neki hitrosti,za vsak avto razlicni.Od hitrosti,ki je dovolj velika,da se jo z glavo sploh dotaknes,pa do kriticne meje,ko karoserija popusti obremenitvam,kar je pri Fiatu Chinqicento,ali 600 po naše,ze pri 60km/h.Pol ti lahko samo Bog pomaga.
Objavljeno: Če maj 01, 2003 8:33 pm
Napisal/-a dobek
[quote="vazman"
Sicer pa,avte ne kupujemo zato,da bi se razbijali.
[/quote]
sori, ampak dalec najbolj butasta izjava dolgo na forumu....
nikdar namrec ne ves niti kaj te za prvim ovinkom caka.
moram potrkat, nesrece se nisem mel, da bi iz prve roke vedel, kaksen je obcutek naleta na vreco, poznam pa ogromno ljudi, ki so rekli, da jim je resil zivljenje. znanki recimo je airbag celo zagorel, ce ga pa ne bi mela, bi odletela pri twingotu skoz sipo.
ce kdo verjame ali ne, poznam tud primer trka pri slabih 200kmh (zradiral starejsemu gospodu prednji del golfa, ko je s stranske ceste prednost jemal), ko vozniku ni bilo cisto nic, razen da mu je pozgalo dlake na rokah (trenje koze in airbaga pac)
tako da je moje mnenje pac se vedno, da airbagi sodijo v avto, pa ce se zgodi kaj ali ne
PS
je pa res, da so v nekatere avte airbagi vgrajeni tako, da te strah postane, ko vidis.
prijatelj je recimo v daewooju mel vec kot 1cm vrece izven volana, ko ga je kupil. hvala bogu smo to videli, pa so mu cel volan menjali...in to mu je cez slabi dve leti verjetno resilo glavo, ko je zradiral kandelaber in za njim betonski nosilec ograje
Objavljeno: Če maj 01, 2003 8:47 pm
Napisal/-a kdk
vazman
Ja res se sekiram , ko mi bodo po 15 letih na servisu morali menjat airbage :P
Sploh pa upam ,da jih ne bom nikoli videl kako delujejo , če pa se bo že zgodilo pa se bom zelo jezil da moram plačati par 100 jurjev namesto da bi bil mrtev.
Malo pa preglej tudi euro ncap stran
http://www.euroncap.com/index.htm
pa se prepričaj kaj prinese razvoj. Res pa je , da pri avtu ki ni dobro skonstruiran tudi airbagi ne pomagajo dosti.
Objavljeno: Če maj 01, 2003 8:57 pm
Napisal/-a RedBaron
VAZMAN:
Air-Bag se ne sproži pri lažjem trčenju.
Tudi če karoserija začne popuščati silam trka, imaš še vedno več možnosti z ABjem kot brez njega.
Meni v navodilih od avta piše (polo), da AB ne potrebuje vzdrževanja skozi celotno življensko dobo avta, sicer ga pa tudi ne rabi. Ker AB je vreča, ki se napolni z plini ki nastanejo pri eksploziji pirotehničnega naboja, le to pa sproži el. impulz.
Poglej, ko sa zaletiš, deluja na telo pojemek, pojemku se "upira" pas, ki pa je razmeroma ozek in zato je sila na telo velika, poleg tega glava omahne naprej in obremeni vrat.
AB pa prevzame del sile nase (ima ventil, skozi katerega uhajao plini, pod težo telesa), ima pa tudi večjo površino kot pas in tudi ustavi gibanje glave, zato razbremeni vrat in prsni koš.
Pomemben člen so tudi zategovalniki pasov, ki napnejo pas, tako da se le-ta čimbolj prilega telesu in da telo opravi čimmanjšo pot. Tako je manj nevarnosti za zadaneš v volan (oz armaturo) in ko po trku glava omahne nazaj, opravi manjšo pot, da "pripotuje" do vzglavnika.
Glavna začita je vsekakor pas in dobro preračunan karoserija, vendar je AB vsekakor zaželen pripomoček.
Poglej na stran
www.euroncap.com in poglej v kakšnem položaju je telo med trkom. Nato si predstavljaj, da ni AB-ja pred njim...
In verjemi, da če ne bi bil Air Bag koristen, ga ne bi tako množično vgrajevali v avte!!
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 1:01 pm
Napisal/-a BaSe
vazman je napisal/-a:.Sprozi se lahko med voznjo itd.
Od mojega ateja sodelavec je umr zaradi AIR bagov, ker se mu je kar na lepem sprožil, on pa pod šleparja, saj če se spomnite nazaj 1 leto v večeru ko je pisalo celo stran od te nesreče, to je bil on.
P.s. da ne boste mislili, da je mel švoh avto, imel je WV Bora
Drugače pa sem 100% za air bag, saj imaš več šans za preživet pri zmerni hitrosti.
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 1:11 pm
Napisal/-a vazman
Ja,povedal sem svoje mnenje,ne me raztrgat zaradi tega.
Kako in kdaj se odpre zracna vreca je pa vse odvisno od znamke avta.Pri nekaterih se airbag(i) polni(jo) glede na jakost trka,ce je trk mocnejši se bolj,ce ne, manj.
Jaz res nisem kupil avta,da bi se z njim razbijal,vendar se še kako strinjam,da se to lahko zgodi za vsakim vogalom.
To,z razbijanjem sem napisal bolj zato,ker trenutno,do sedaj nisem še nikjer odkril primerjave trkov z ali brez airbagov,ne na netu ne v kakšni avto reviji.(iz rahle,lahko bi rekel jeze)To,da naj bi bili preprosto ucinkoviti me enostavno ne preprica.
Sicer mozno je,v nekaterih primerih in hitrostih,vendar pri vsaki nesreci trditi,da ti je zivljenje resil ravno,in samo airbag,je preprosto... neprepricljivo.
Upam,da smo se sedaj malo bolj razumeli.
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 2:52 pm
Napisal/-a Roman
videm da vas je ta tema kr mal pogrela tko kot je napisal kdk pojdite na stran
www.euroncap.com in se tam prepiricajte. je pa res da v vsakem primeru ne more biti dober naprimer ce nisi pripet te lohk taj ubije ali pa vsaj hudo poskoduje.. nasledna stvar je kot sem tud ze sam vidu nekati se vedno motirajo otroske sedeze na sopotnikovo stan klub temu da ima air bag ..vem pa da se da tudi isklopiti vendar je euroncap povedal da stvar ne deluje stoprocentov...lp
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 6:01 pm
Napisal/-a CAPRI BOY
moje mnenje je da jih ne montirajo kar tako ke v tri dni

tehnologija gre naprej in stem tudi varnost v vozilih,hitrosti se povečujejo tako da je air bag že skoraj nuja v sodobnih avtih

ima pa tudi svojo ceno ,to pa je vzdrževanje če bi se avte redno vozilo na poblaščene servise ne glede na starost avta bi mogli po določenih letih air bag zamenjat in ne bi bilo možnosti samo sprožitve

NOBENA STVAR NI VEČNA TUDI AIR BAG NE

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 7:23 pm
Napisal/-a kdk
Saj pri vsakem modelu piše kdaj in kako je treba servisirat ( zamenjat ) airbage. Konkretno pri Focusu je to po 15-ih letih.
Dejansko pa je funkcija airbaga prevzemanje enrgije pri trku. Tako kot se mora kontrolirano mečkati pločevina na avtomobilu , da prevzame čimveč energije ki nastane pri trku , je tudi bistvo airbaga enako. Dejansko je idealno če avto izgleda zlomljen totalno ( potniška celica pa je še v solidnem stanju ) , saj je takrat največija možna količina energije bila porabljena za mečkanje karoserije in ne potniških teles.
V primeru pretrde karoserije pa so pojemki na telo tako visoki , da povzročajo smrtno nevarne poškodbe.
Več je takšnih sistemov v avtomobilu , večija je možnost, da se preprečijo poškodbe.
Glede samosprožitev. Na svetu ni tehnologije , ki bi bila 100% zanesljiva. Žal je tudi v teh primerih tako , ki pa so na srečo izredno redki. Je pa tudi res da imaš ljudi , ki se vozijo z avtomobili , ki jim gori opozorilna luč za razne sisteme in tudi airbag pa se ne sekirajo preveč . Halloo , takrat se ti avto pravzaprav dere porihtaj me ali pa se ti sprožim kdaj mi pač bo . Še arogantnejši primer pa je , da se opozorilni signal izklopi ,da ne gre na živce

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 7:41 pm
Napisal/-a Kr_eden
vazman je napisal/-a:kar je pri Fiatu Chinqicento,ali 600 po naše
kaj si s tem mislu, da sta Fiat Cinquecento in 600 enako!?

priporočam ti tečaj italijanščine...
Cinquecento = 500
Seicento = 600
lp,
kr eden
P.S.: Hm pozabu, sm ZA Air Bag...
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 7:53 pm
Napisal/-a Roman
no na tem naslovu se lohk prepricate kolk je vase vozilo varno
www.oeamtc.at/netautor/html_seiten/crashtest/ncap.htm no pa se moje mnenje jast mism da je nuje vgrajevanje srs v vozila..
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 8:13 pm
Napisal/-a pro2c
se strinjam kaj je kdk napisal, logicno..
glede airbaga: ni narejeno tako kot v filmih: brcnes v odbijac in se vklopi airbag, temvec so v (med drugim) prosotru motorja namesceni senzorji, ki se ob dolocenem upogibu dolocenega dela konstrukcije sprozijo, torej ko se avto res zacne meckat se airbag sprozi...
je tudi mozno da se pri doloceni nesreci airbag izkaze kot povzrocitelj nesrece, toda to je v zelo malo primerih. airbag (frontalni) je pac narejen za frontalel karambol
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 8:16 pm
Napisal/-a phoebus
...in nekaj cisto drugega so airbagi v vratih, predvsem pri prvih primerkih tazadnje BMW 5 serije

Objavljeno: Pe maj 02, 2003 9:51 pm
Napisal/-a Alex
vazman je napisal/-a:Sicer pa,avte ne kupujemo zato,da bi se razbijali.
No lepo "vazman" da si se mal skuliral (po drugi objavi sodeč).
Ker je res na miljone dejavnikov na cesti vsak dan ki lahko povzrocijo "potrebo po airbagu" :idea:
Samo en izmed miljon primerov -
sem se nedavno peljal z avtom, v strnjeni koloni, ozka zavita cesta, pet avtov + spredi tovornak, pa pride en s petko in po gasu pa mimo...tip je prehiteval celo kolono v totalno nepregleden ovinek, da mi je skor obrnlo (ne upam si pomislit kaj bi blo ce bi en prpelau nasprot

) sam ocitno se je pol zavedu kr sm ga pol na ravnini na easy prehitu
Kokr npr. tista znana k je unmu modelu v Avstriji krava padla na avto, k je prsu s tunela vn...

ceprav je res da tu airbag ne bi nc pomagal...
ZATO DEFINITIVNO ZA AIRBAG!!!
LP in pa kar se da varno
___________________________________________________________
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS 130bhp ... for students... :rofl
Objavljeno: Pe maj 02, 2003 9:58 pm
Napisal/-a phoebus