Stran 1 od 1

Predelava 3.0 V6 na plin

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 7:30 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Kje je mogoče opraviti takšen poseg, kolikšni so okvirni stroški, morebitne težave, izkušnje s prve roke,...

Skratka čim več na to temo, predvsem izkšenj, ker teoretične osnove so v vseh učbenikih o alternativnih gorivih.

lp

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 7:36 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
glede predelave na plin,pa pejt na http://forum.vw-audi-club.si/ in kontaktiraj uporabnika,ki sliši na ime Boško,ti bo on kej konkretnga znal povedat,še prej si pa preber njegov topic http://forum.vw-audi-club.si/viewtopic. ... 63c17df986

Lp

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 8:10 pm
Napisal/-a Slide
imaš pm

Objavljeno: Sr nov 09, 2005 11:15 pm
Napisal/-a Voith
zakon, o tem js ze dl cajta razmisljam, sam si zelim 4 tockovni vbrizg, z ECU ki komunicira z ECU avta. sam to je pa drago ko ps...

Objavljeno: Če nov 10, 2005 12:09 am
Napisal/-a RKay
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=13985&highlight=avto+plin

http://www.lovato.si

Blo je še par objav na to temo sam nism uspel vseh najt. Na lovato strani maš vse zelo dobro opisan (pumpa na barju že stoji sam nevem če že dela)

LP, klemzy

Objavljeno: Če nov 10, 2005 3:00 am
Napisal/-a bass
Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.

Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.

Objavljeno: Če nov 10, 2005 7:40 am
Napisal/-a Nixxon
Ena pumpa je premalo, tri v Ljubljani pa ni slabo. Baje so ravno vgradili ali vgrajujejo tankštelo na plin na obeh Petrolovih postajališčih na Barju.

Glede zmogljivosti, sedanji sistemi ne vzamejo toliko moči, po besedah proizvajalca okoli 5%, baje pa prej okol 10%.

Kolega je dal vgradit zadevo na 525i (2.5 R6 mašina s 192 KM) in je dal za vgradnjo okol 450kSIT, baje od Lovata. Sicer so mu neki zajebal in mu avto sedaj na bencin ne teče lepo, ampak je zadeva že skoraj odpravljena. Aja, avto sedaj tut prodaja (mu je prevelik za center LJ kamor se seli).

Baje je cena do 200KM tam nekje, kar je pa več se pa rabijo neki drugi sistemi.

Re: Predelava 3.0 V6 na plin

Objavljeno: Če nov 10, 2005 8:05 am
Napisal/-a nebivedu
De_Tomaso je napisal/-a:Kje je mogoče opraviti takšen poseg, kolikšni so okvirni stroški, morebitne težave, izkušnje s prve roke,...

Skratka čim več na to temo, predvsem izkšenj, ker teoretične osnove so v vseh učbenikih o alternativnih gorivih.

lp


Preberi si komplet vse strani glede avtoplina na www.nivaoffroadteam.com/forum
Tam se je oglasil celo serviser iz Novega sada, ki te stvari mnogo ceneje kot naš lovato vgradi, je pa kvaliteten in se drži tega kar se zmeniš z njim.
Tukaj sta dva linka, na enem smo dokazali slovencu, da si je vso zgodbo izmislil, ko je pljuval čez enega serviserja.
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=532&highlight=avtoplin
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=973&highlight=avtoplin


Videl sem pa ceno 20 sit za liter plina na pumpi Barje - cena je za poskusno dobo, da vidijo kako se bo obneslo.

Objavljeno: Če nov 10, 2005 8:57 am
Napisal/-a Pero
bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.

Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.


Cena plina je določena s EU direktivo da naj bi bila približno 1/2 cene bencina.

Plin je stranski produkt pri pridobivanju bencina in je drastično cenejši od bencina.

Cena plina za avte je bila vedno nižja od cene bencina, nevem zakaj bi bil plin dražji od bencina če je ekološko veliko boljši od bencina. Plin zgoreva praktično samo v H2O in CO2, tako kot kuhinjski plin.

Ne vem od kje ti podatek o 20% manjši moči, v praksi se pri velikih motorjih praktično ne čuti pomanjkanje moči. Sem pa opazil mirnejši tek, da o daljši življenski dobi olja, katalizatorja, svečk niti ne govorim.

Se pa strinjam da je 1 črpalka premalo in upam da jih bo kmalu več. Čeprav prav resen problem ni, ker se vsake toliko najde opravek na drugem koncu mesta, v drugih državah pa sploh ni problemov z iskanjem črpalk.

Objavljeno: Če nov 10, 2005 9:10 am
Napisal/-a Slide
Pero je napisal/-a:Se pa strinjam da je 1 črpalka premalo in upam da jih bo kmalu več. Čeprav prav resen problem ni, ker se vsake toliko najde opravek na drugem koncu mesta, v drugih državah pa sploh ni problemov z iskanjem črpalk.


Hja, na drug konec mesta že še gre, ampak niso vsi z Ljubljane! Da bi pa človek hodil v LJ tankat ne vem...že 30km daleč je preveč...ni ql...zaenkrat še :)

Objavljeno: Če nov 10, 2005 9:36 am
Napisal/-a dobek
glede cen montaze in ostalega...tole sem enkrat nekje na netu nasel -> en dokument

Objavljeno: Če nov 10, 2005 9:44 am
Napisal/-a Pero
Zadnje čase imam priliko peljat en avto na plin pa lahko povem iz prve roke kako je ;)

Daleč od tega da mislim da je plin idealna rešitev za vse avte. Pri majhnih avtih se investicija teško povrne pri večjih je hitreje :D

Glede črpalk mislim da jih bo s časom vse več, ker bo vse več avtov na plin (tudi tujcev). Če bi šel samo tankat bi mi vzelo veliko časa da se odpeljem do plinarne in nazaj, nekje izven LJ bi lahko naredil zelo veliko kilometrov za ta čas... Ampak če imam tam opravke (ali kdo drug ki še uporablja ta avto) se pač tanka kolikor gre, pa se potem vozi naprej na plin. Če pa zmanjka plina nekje med vožnjo gre pa avto še vedno lahko naprej na bencin :D

Koliko se splača investicija je teško rečt ker je odvisno od tega koliko stane sistem ki se ga vgradi, koliko je poraba avta in koliko časa bo delal na plin in koliko na benz.

Objavljeno: Če nov 10, 2005 10:22 am
Napisal/-a dobek
mas en pm, pero

Objavljeno: Če nov 10, 2005 11:02 am
Napisal/-a bass
Pero je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.

Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.


Cena plina je določena s EU direktivo da naj bi bila približno 1/2 cene bencina.

Plin je stranski produkt pri pridobivanju bencina in je drastično cenejši od bencina.

Cena plina za avte je bila vedno nižja od cene bencina, nevem zakaj bi bil plin dražji od bencina če je ekološko veliko boljši od bencina. Plin zgoreva praktično samo v H2O in CO2, tako kot kuhinjski plin.

Ne vem od kje ti podatek o 20% manjši moči, v praksi se pri velikih motorjih praktično ne čuti pomanjkanje moči. Sem pa opazil mirnejši tek, da o daljši življenski dobi olja, katalizatorja, svečk niti ne govorim.

Se pa strinjam da je 1 črpalka premalo in upam da jih bo kmalu več. Čeprav prav resen problem ni, ker se vsake toliko najde opravek na drugem koncu mesta, v drugih državah pa sploh ni problemov z iskanjem črpalk.


Razumem tvoj logičen pristop k ceni plina, vendar pa kapitalizem ne temelji na logiki, temveč na denarju.

Npr.: V angliji so že uvedli sistem pristojbin glede na co2, ki ga tvoje vozilo "izloči", govori se o enakem sistemu pri nas. A je to logično? - NE.
Po tej logiki bi morali obdavčiti vsa živa bitja, ker dihajo in izdihujejo co2.
Da o kurjavi in podobnih faktorjih (ki prispevajo mnogo več co2) sploh ne govorim.
Direktiva EU pa ni v skalo vklesana.

Re: Predelava 3.0 V6 na plin

Objavljeno: Če nov 10, 2005 4:41 pm
Napisal/-a Pero
De_Tomaso je napisal/-a:Kje je mogoče opraviti takšen poseg, kolikšni so okvirni stroški, morebitne težave, izkušnje s prve roke,...


lp


Poseg se opravi pri pooblaščenih monterjih.

Stroški so odvisni od modela avta. Pri starejših so manjši, pri večjih in z več cilindri so dražji. Vprašaj prodajalce, pa tudi dosti linkov imaš v zgornjih odgovorih kje se da vgraditi.

Težava je to da v večini primerov odvzame nekaj prostora, da je potrebno investirat da se lahko kasneje ceneje voziš. Pa v Sloveniji sorazmerno redke črpalke ampak se preživi....

Izkušnje med vožnjo: poraba plina je v litrih približno 10% večja ampak se vse eno ugodno pozna na končno ceno preoza :P pospeški so praktično isti (180 KM, 1500 kg, automatik), motor deluje malo mirneje.... Je pa vgrajen eden od preprostejših sistemov.

Objavljeno: Če nov 10, 2005 4:46 pm
Napisal/-a Pero
bass je napisal/-a:

Razumem tvoj logičen pristop k ceni plina, vendar pa kapitalizem ne temelji na logiki, temveč na denarju.

Npr.: V angliji so že uvedli sistem pristojbin glede na co2, ki ga tvoje vozilo "izloči", govori se o enakem sistemu pri nas. A je to logično? - NE.
Po tej logiki bi morali obdavčiti vsa živa bitja, ker dihajo in izdihujejo co2.
Da o kurjavi in podobnih faktorjih (ki prispevajo mnogo več co2) sploh ne govorim.
Direktiva EU pa ni v skalo vklesana.


Saj te zastopim, če se država odloči da bo nabila davke in takse jih tudi bo.

Ampak mislim da ni razloga za to. Če bodo pa pretiravali se bo pa marsikdo odločil za domače prečrpavanje gospodinjskega plina... :D

Objavljeno: Če nov 10, 2005 6:57 pm
Napisal/-a Voith

Objavljeno: Ne nov 20, 2005 10:54 pm
Napisal/-a Boško
bass je napisal/-a:Opozarjam te, da je do nadaljnjega (ne vem točnega datuma) davek na plin zamrznjen, torej se ga ne da zvišati.
Vprašam pa te, a se ti bo splačalo predelovat avto, če/ko skoči davek na plin.
Da ne omenjam tega da izgubiš okoli 20% zmogljivosti.

Odsvetujem dokler se tehnologija bolj konkretno ne premakne k nam.
1 pumpa je premalo.


Glede na to, da se naši politiki radi zgledujejo po Evropi in da je pri nas veliki hit diesel, je prej pričakovati, da bodo povečali povračilo za uporabo cest za diesle, ker so tudi z okoljevarstvenega vidika bolj sporni kot bencinarji (oz. plin).

Sicer pa tisti, ki berete dnevno časopisje lahko vidite, da se močno teži k temu, da bi znižali trošarino na plin - ravno tako, kot imajo ostale evropske države.