Stran 1 od 1

Razlike v primerjalnih testih

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 7:57 pm
Napisal/-a Nasty
Gledam oddaje na SAT TV o avtomobilizmu. V zadnjem času je bil kar nekaj primerjav
novega Clio-ta, Grande Punto-ta in VW Polo-ta.

Sreda: DSF, Motorvision ob 20.15:
voditelj pravi, da v tem razredu vozil še ni vozil tako usklajenega
vozila, kot je Grande Punto. Lepa in kakvostna izdelava notranjosti.

Sobota: Kabel 1, ob 17.20:
O Grande Punto-tu same slabe stvari. Slaba izdelava notranjosti...
Zavorna pot najdaljša. 1 meter slabša od ostalih dveh.

Nedelja: VOX, ob 17.00:
O Grande Punto-tu zopet: slaba izdelava notranjosti ...
Zanimovo se pa zdi naslednje: zavorna pot 1-2m krajša, kot Clio ali Polo.

Ne vem na kakšnih osnovah ocenjujejo vozila. Govorim o Grande Punto-tu.
V vozilih so bili na testih različni motorji. DSF bencinar, VOX diesel.
Ali so lahko zaradi teže vozil (bencinar, diesel) take razlike v zavornih poteh?

"jakaracman" prosim pomgaj.

Objavljeno: Ne nov 13, 2005 8:13 pm
Napisal/-a M3
kaj vse vpliva na zavorno pot bi se lahko pisalo še in še. teža sigurno vpliva
na to, in dizel kot vemo je težji. razliko lahko naredijo tudi različne podlage,
različne gume, različni vremenski pogoji, vlažen asfalt....

Objavljeno: Po nov 14, 2005 8:56 am
Napisal/-a M-Fan
M3 je napisal/-a:kaj vse vpliva na zavorno pot bi se lahko pisalo še in še. teža sigurno vpliva
na to, in dizel kot vemo je težji. razliko lahko naredijo tudi različne podlage,
različne gume, različni vremenski pogoji, vlažen asfalt....


Tko k si reku.

Itak pa to k po TV delajo nima nevem kazga smisla upoštevat.....

Objavljeno: Po nov 14, 2005 10:06 am
Napisal/-a jakaracman
Vprašanje je, kakšen model je na testu. Avto lahko dobiš s percej osnovno opremo, ročlno klimo (recimo) potem je sredinska konziola črna, pusta, iz kakega skosa slabe plastike, lahko pa dobiš fully loaded z avtomatsko klimo, barvnim LCDjem od navigacije in vse skupaj na (fake) aluminiju - avto je praktično čisto drugačen.
Zavorna pot? Spet je vprašanje modela avta in gum, ki jih ima, pa seveda podlage - dva asfalta nista enaka (zato mi recimo delmo meritve vedno na istem mestu in le na 100% suhem) ...
Ko gre pa za primerjalca, pa je tah razlik lahko še toliko več: reven Clio : bogatemu Puntu verjetno ne bo neak rezulatt kot obratno. Povsem enako opremljene avte pa je na kup zbret že pri njih zelo težko, pri nas pa pravi čudež.

Objavljeno: Po nov 14, 2005 1:03 pm
Napisal/-a yurchek
lahko da ma diesl zadaj diske, bencinc jih pa ni mel.....kar se tiče pa primerjave izgleda pa sej veš da tu ni objektivnega mnenja....100 ljudi 100 čudi, 100 žena 200 sisa :P

Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:03 pm
Napisal/-a Nasty
Zavorno pot so merili na letališču. Vreme sončno. V obeh primerih.

Oprema: kot vemo so za Nemški trg vozila bolje opremljena.
Grande Punto je imel dvobarvno notranjost.
Imel je 6 vreč, klima,ABS,...... Mislim, da je bil z vso opremo.
Clio ravno tako. Vsa oprema.
Polo pa vemo. Vsaka stvar je doplačilo.

Gume vsi letne.

Pri primerjavi na Kablu1 so bili vsi bencinarji.
Na VOX-u pa vsi dieselni.

Moje osebno mišljenje je, da Punto 1,3 Multijet ni občutno težji, kot 1,2 bencinar.
Pri enaki opremi seveda. Ravno tako tudi Clio. Če je, je max. 20kg.

jakaracman
Koliko se motim?

Objavljeno: Po nov 14, 2005 4:24 pm
Napisal/-a ShowDown
Jaz testov na DSF in VOX ne gledam več. Raje si pogledam kak test na AutoBild. Po moje malo boljše.