Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Sajuka
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To maj 28, 2013 6:22 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Sajuka Pe jan 22, 2016 7:48 pm

Ja barva ja, kako močna bo ta barva *lumini*, kako hitro bo pršlo do te barve, kolikšna razlika v izhodnih Amperih bo med balasta, to pa je druga zgodba ;) Ga ni več china balasta da se približa oem, poceni proizvodna, ki se v elektroniki še kako pozna, by lastne izkušnje :D Probaj kaj, mby se pa ti posreči in bo *tam tam*.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a pskoda Pe jan 22, 2016 10:36 pm

Če je balast iste moči kot original lumni ne bi smeli biti problem in tudi hitost pridobivanja na pravi barvi ne samo kaj ko na listku piše eno realnost je pa drugo
Lp
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Ne jan 24, 2016 11:58 am

Razlika v barvni temperaturi zarnice med razlicnimi balasti pride zaradi razlicne output moci med balasti. OEM balasti vecinoma kar realnih 35W dajo dejansko na zarnico, kitajec pac ni tako konsistenten, pa vecinoma ne dosega dejanske nazivne moci, ponavadi so bolj v rangu 30 do 32W. Vecinoma se malenkostna razlika v barvni temperaturi ob side-to-side primerjavi na isti zarnici vidi ze pri primerjavi dveh razlicnih kitajskih balastov. Se vecja razlika je, ce isto zarnico gledas na 35W in 55W balastu.
Velika razlika je tudi v start-up casu, odvisno od kvalitete igniter-ja, tukaj moc balasta nima nic zraven, ista zarnica na OEM balastu in kitajcu se bo lahko prizigala popolnoma drugace in imela popolnoma drugacen start-up cas.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Daewoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Ne sep 04, 2005 10:09 pm
Kraj: Velenje

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Daewoo To jan 26, 2016 12:58 pm

No takole je. Blalast zamenjan za tistega iz linka. Žarnica ima rahlo drugačen odtenek kot z original balastom (ni moteče), velika razlika se pa pojavi ob vklopu luči, saj rabi nadomestni balask proti originalnemu ogromno časa, da žarnica doseže polno svetilnost (skoraj 30s). Zaenkrat bom pustil kot je, bomo vidli po nekaj nočnih vožnjah. Hvala za pomoč
Prej - 1.8 120KM l.1999 bencin: Slika Zdej - 2.0 150KM l.2006 dizel: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a pskoda To jan 26, 2016 3:24 pm

Če pišejo poznavalci kot je npr. @EX-B je brezveze nekaj probavat in ponovno odkrivat toplo vodo
Lp
 
Pero101010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 02, 2010 11:08 pm

Xsenon kit pomoč???

Napisal/-a Pero101010 Ne feb 21, 2016 8:05 pm

Pozdravljeni,

En teden nazaj sem kupil rabljen avtomobil. Avto je ford focus 2007 letnik hatchback. Avto je imel ksenon spredaj za kratke lastnik pa ni nič omenil naj bi to bili naknadno vgrajeni. Sam pa imam prvič ksenon sistem in se na same žaromete ne spoznam. Avto peljem na pooblaščeni servis, kjer se malo pozanimam glede avtomobila pa pravim jaz da ima ksenon. Pa pravi on in mi kaže sliko iz računalnika, da to ni ksenon, da je zgolj leča in zadaj pa je navadna h7 žarnica. Pa pravim jaz še bolje cenejše žarnice in super svetloba. Potem pa pri končnem pregledu preden so mi predali ključe vidimo, da so res ksenon luči noter. Vržejo luč dol in vidijo, da je stvar predelana. Leča je original zgolj žarnice in balast se je dodalo. Pa pravijo, da to ni original. Pri sebi sem mislil pač ni bilo original v začetku vgrajeno in da je bilo naknadno to dano noter. Pa pridem na tehnični in začnejo komplicirat glede luči, da nima pranja žarometov in avtomatskega uravnavanja luči. Pojma nisem imel o čem mi govori potem mi je vse obrazložil in tudi glede policajev mi je povedal.
Luči imajo hladno belo svetlobo in, ko jih pogledaš so plavkaste barve. Predvidevam, da so 6000k.
Slednje me zanima na to svetlobo sem se takoj privadil. Ni primerjave z halogenkami še posebej, ker živim na podeželju in zaradi divjih živali in samega vremena bi jih kar obdržal. Kar se tiče svetlobe preverjeno nobenega ne slepim, noben mi ne blenda in pa tudi žarnica se nič ne trese tako, da izgleda je bilo kvalitetno narejeno. Tudi lastnika prejšnjega sem klical pa je rekel, da na tehničnem ni imel težav in pa tudi s policaji nikoli.
Verjamem, da na tehničnem so takoj opazili, ker je bila žarnica plavkaste barve. Kaj bi bilo recimo, če bi dal noter 4300k ali manj, če obstaja. Bi šlo glede balasta? Pač ne vem, ker imam s tem prvič opravka in če mi kdo svetuje? Bi bilo s to svetlobo, ki je rumenkaste barve in original lečo dalo vtis, da je noter h7 žarnica? Priporočate kaj drugega? Balast je lepo skrit pod lučjo in ni viden. Moraš od montirat luč, če želiš videt balast.
Ali naj zadevo zamenjam za h7 sistem in se s tem sprijaznim? :(
Kake so vaše izkušnje z policaji in tehničnim? Naj poudarim, da ima avto ta sistem gor zagotovo ene 7-8 let. In ta sistem naj bi dal gor že prvi lastnik. Jaz sem avtomobil kupil od drugega.
Tudi ko vklopim luči se same neki nastavljajo in tudi to so na tehničnem rekli da ni v redu? Samo pri vklopu!
Hvala za mnenja in pomoč!
Lp,

Slika

Slika

Slika
 
16valve
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So feb 20, 2016 11:48 am

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a 16valve Ne feb 21, 2016 8:44 pm

Na kratko je tako,da stem bos imel vedno tezave sploh na tehnicnem z policijo niti ne toliko,saj na novejsih avtih ravno ne preverjajo-vsaj pri meni osebno niso.Iz lastnih izkusenj pa vem ,da prvic ko mi je sla zarnica sem vse skupaj dol zmetal in namestil originalne saj je veliko bolje svetilo kot fake ksenon-ki so dajale bolj megleno svetlobo.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a pskoda Ne feb 21, 2016 8:46 pm

Barva žarnice nima veze z balastom. Ti lahko menjaš z katero koli barvo.
Avtomobili z original ksenonom imajo 4300k in ta še vedno sveti plavo ko jo pogledaš tako, da če boš menjal menjaj z recimo 3000k
Lp
 
Pero101010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 02, 2010 11:08 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Pero101010 Ne feb 21, 2016 11:29 pm

16valve je napisal/-a:Na kratko je tako,da stem bos imel vedno tezave sploh na tehnicnem z policijo niti ne toliko,saj na novejsih avtih ravno ne preverjajo-vsaj pri meni osebno niso.Iz lastnih izkusenj pa vem ,da prvic ko mi je sla zarnica sem vse skupaj dol zmetal in namestil originalne saj je veliko bolje svetilo kot fake ksenon-ki so dajale bolj megleno svetlobo.



Aha ja sej tudi jaz sem tako misli, da bi obdržal dokler ne crkne ena žarnica in potem bi zamenjal. Aja? ne vem no meni je pri teh svetloba res super. Res ni primerjave. Pri novejših avtomobilih praviš? 2007 letnik je novejši? :)
 
Pero101010
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: So jan 02, 2010 11:08 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Pero101010 Ne feb 21, 2016 11:32 pm

pskoda je napisal/-a:Barva žarnice nima veze z balastom. Ti lahko menjaš z katero koli barvo.
Avtomobili z original ksenonom imajo 4300k in ta še vedno sveti plavo ko jo pogledaš tako, da če boš menjal menjaj z recimo 3000k


Sepravi 3000k ima podobno svetlobo kot recimo h7? Katero podnožje imam sploh jaz?
Lp.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a pskoda Po feb 22, 2016 7:56 am

Primerjat barvo med h7 in ksenonom je težko, ker žarnici se med sabo zelo razlikujeta in tudi kelvini (barva) se ne ujemata
Osebno mislim, da 3000k ksenon bo bolj modra kot obična h7 samo problem je, da boš težko dobil ksenon pod 3000k
Lp
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a danci1973 Po feb 22, 2016 10:02 am

pskoda je napisal/-a:Primerjat barvo med h7 in ksenonom je težko, ker žarnici se med sabo zelo razlikujeta in tudi kelvini (barva) se ne ujemata
Osebno mislim, da 3000k ksenon bo bolj modra kot obična h7 samo problem je, da boš težko dobil ksenon pod 3000k

:lol:

3000K je 3000K, pa če je izvor svetlobe sveča ali pa atomska bomba...
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Xsenon kit pomoč???

Napisal/-a danci1973 Po feb 22, 2016 10:09 am

Pero101010 je napisal/-a:Kar se tiče svetlobe preverjeno nobenega ne slepim, noben mi ne blenda in pa tudi žarnica se nič ne trese tako, da izgleda je bilo kvalitetno narejeno.
Slika

To bi naj bile kratke luči in ti 'preverjeno nikogar ne slepiš'!? Kako si pa preveril - miže ali morda z varilno masko?

Ne se hecat... :roll:
 
16valve
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So feb 20, 2016 11:48 am

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a 16valve Po feb 22, 2016 10:38 am

Pero101010 je napisal/-a:
16valve je napisal/-a:Na kratko je tako,da stem bos imel vedno tezave sploh na tehnicnem z policijo niti ne toliko,saj na novejsih avtih ravno ne preverjajo-vsaj pri meni osebno niso.Iz lastnih izkusenj pa vem ,da prvic ko mi je sla zarnica sem vse skupaj dol zmetal in namestil originalne saj je veliko bolje svetilo kot fake ksenon-ki so dajale bolj megleno svetlobo.



Aha ja sej tudi jaz sem tako misli, da bi obdržal dokler ne crkne ena žarnica in potem bi zamenjal. Aja? ne vem no meni je pri teh svetloba res super. Res ni primerjave. Pri novejših avtomobilih praviš? 2007 letnik je novejši? :)


Kot sem jaz opazil je tako boljsi je avto manj je sumljivo če je ksenon gor.Sumljivi so stojadini z ksenonom :D
Jaz sem tudi tako misll čeprav ,ko sem zamenjal za original mi je bilo veliko boljše in nisem niti sekunde pogrešal fake ksenona.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B To feb 23, 2016 6:01 pm

Pero101010: kot je ze nekdo pred mano najbolje napisal.. Z naknadno vgrajenim ksenon kit-om bos imel vedno neke tezave. Tisti ki take stvari gledajo vsak dan (tj. pregledovalci na tehnicnih in nekateri bolj pozorni policaji), takoj opazijo xenon kit v halogenskih luceh. To da ti noben ne blenda ne pomeni se nic, tudi jaz takoj opazim kit (ze po megleni barvi in blescanju v dvignjenem delu snopa), pa sem enostavno nehal blendat takim ljudem, itak ne vejo zakaj jim blendas.. Blendam res samo se tistim, za katere je videt kot da ne znajo niti normalno nastimat visine snopa, ker svetijo kot dolge.. V glavnem, po cesti se voziti s xenon kitom v glavnih luceh je pac nelegalno, tako da ce se s tem sprijaznis, moras vedet da te lahko kdorkoli kadarkoli zajebava, tako pac je. Na tehnicnih vsi vedo da imas v luceh xenon kit, odvisno je potem samo se od volje in zainteresiranosti preglednika, ali te bo jebal ali pac spustil, ker se mu ne da, takisto je s policaji. Kar se tice pa same svetlobe na cesti, je zadeva zelo preprosta, vendar si vecina ljudi pred tem zatiska oci in tega ne priznava, ceprav je popolnoma logicno in tudi dokazano ce malo pobrskas po netu: halogenski projektor za leco v tvojih luceh je narejen za tocno dolocen izvor svetlobe, to je halogenska H7 zarnica. Njen izvor svetlobe je kratka nitka na tocno dolocenem mestu zarnice. Xenon zarnica iz kita ki pase v H7 podnozje ima sicer izvor svetlobe na istem mestu, vendar je drugacne oblike (elektricni lok ki preskoci cez elektrodi, vecinoma precej krajsi kot nitka v halogenski zarnici). To zelo spremeni snop odsevane svetlobe iz projektorja, vecinoma tako, da jo je vecina na kratki razdalji, v dolzino pa zelo malo. Ker je xenonska zarnica poleg tega se dosti mocnejsa po kolicini odsevane svetlobe od halogenske zarnice, je ucinek wow, ker ti seveda prvih 10 metrov pred avtom osvetli veliko veliko bolje kot halogenka. Obratno je v dolzino, xenon kiti v halogenskih projektorjih so izredno slabi v dolzino, medtem ko je tak projektor s halogensko zarnico seveda optimiziran da svetlobo lepo porazporedi po celotni dolzini snopa, kar seveda pomeni manj svetlobe direktno pred avtom, ampak vec v dolzino. Da seveda sploh ne zacnem o obliki zgornjega roba snopa, ki je razlicen med halogensko in xenonsko lucjo, ceprav je polovica zgornjega roba enaka, druga polovica pac ni. Zato se ti mogoce zdi, da nikogar ne slepis, vendar poglej iz druge strani (kot malo oddaljen pesec recimo), bos videl da zelo slepis iz tistega kota. To je zaradi napacne oblike snopa.

Zakljucek: svetujem ti, da zadevo vrzes ven in zamenjas za dobre halogenske zarnice. Ko se bos odvadil tega da te moti da 10 metrov pred avtom ni vse na polno osvetljeno, bos videl da luci dejansko dalj osvetlijo kot so s xenon kitom. Ce bi pa rad imel v avtu xenon, potem se pa zadeve lotis tako kot se zagre. Najdrazja moznost in edina legalna je, da menjas luci za originalne ksenonske (ce so bile na voljo na tem avtu) in dodas vse kar manjka (pranje zarometov, avtomatsko leveliranje). Druga, cenejsa moznost pa je, da se luc podre, vzame ven halogenske projektorje in jih zamenja za druge, aftermarket, prave xenonske projektorje, s pravim snopom za xenonske zarnice. Ta moznost sicer se vedno ni legalna, torej ostajajo isti pomisleki glede policajev in tehnicnih (ta problem moje stranke in prijatelji katerim sem jaz predeloval luci sicer vecinoma resujejo tako, da imajo se en komplet nepredelanih luci (vecinoma neoriginalnih nadomestnih delov, ki so poceni), katere zmontirajo za tehnicni pregled).
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
blackey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 23, 2015 8:15 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a blackey To feb 23, 2016 9:26 pm

Vidim da se spoznaš, pa me zanima neki. Kupil sem avto z vgrajenim ksenon kitom. Passat 03l. Ma lečo, res lepo sveti, ne seka kar v vse smeri, ampak se morem 100% strinjat s tem, da v daljavo sveti za en drek in to dobesedno. Tako da mi ni všeč. Pa me zanima je to plug in play zadeva in se samo odstrani in zamenja z navadnim žarnicam ali je postopek drugačen?
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a danci1973 To feb 23, 2016 9:58 pm

blackey je napisal/-a:Vidim da se spoznaš, pa me zanima neki. Kupil sem avto z vgrajenim ksenon kitom. Passat 03l. Ma lečo, res lepo sveti, ne seka kar v vse smeri, ampak se morem 100% strinjat s tem, da v daljavo sveti za en drek in to dobesedno. Tako da mi ni všeč. Pa me zanima je to plug in play zadeva in se samo odstrani in zamenja z navadnim žarnicam ali je postopek drugačen?

Načeloma so ti kiti 'plug&play', tako da je tudi odstranitev 'unplug&play better'.

Seveda pa je lahko kdo pri vgradnji tudi kaj zašuštral...
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Sr feb 24, 2016 8:40 pm

blackey: plug&play je vgradnja in demontaza :) Razen seveda kot omenja uporabnik pred mano, ce je tisti ki je to vgrajeval zadevo fino zavozlal. Probaj metodicno podret, najprej vse probaj potegnit na svetlo tako, da bo se vedno priklopljeno, da vidis ce je kaj zasustrano, ce ni, odklopis, vzames ven, das notri primerne halogenke in nataknes gor originalne konektorje direktno na zarnice in to je to.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
blackey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 23, 2015 8:15 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a blackey Če feb 25, 2016 7:11 pm

Hvala za odgovor. Pogledam v kratkem ko bo kak lep dan. Upam da so lepo zmontirali :)
 
blackey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Pe jan 23, 2015 8:15 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a blackey Po mar 07, 2016 9:23 pm

Evo en fake ksenon na cesti manj. :) So lepo zmontirali tako da ni bilo zapletov. Zdej imam notri osram night breaker in je ponoči dosti bolje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 35 gostov