Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
fe3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe jul 08, 2005 1:22 am

Napisal/-a fe3 Po nov 14, 2005 8:23 pm

Tale xenon tudi mene zanima.
Če kdo lahko proba, koliko se grejejo luči v primerjavi s halogenkami. Če delajo na 35 W naj bi se načeloma grele manj. Je res? Pa še nekaj: Barva svetlobe. Razne modre in rumene halogenke mi nikakor ne pašejo. (Modre na splošno ne :twisted: ) Torej naj bi bilo 6500K še najbolj belo - sončna svetloba?
Avtomatsko uravnavanje višine pa na srečo že imam. :D
(merkuri=mercury=po naše živo srebro. Res strupeno! Je pa tudi v čisto običajnih "neonkah")
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN Po nov 14, 2005 9:14 pm

1: sploh ni tak hudič okrog montaže in občutljivosti Xenonk . To je samo bla bla bla in govorijo tisti , ki jih sploh nimajo .
2: Se ne grejejo , imajo 10 večjo svetilnost kot halogenke , v dežju so 200% bolj vidne in razsvetlijo kot halogenke . Jaz sem imel že 2 kita in sem res res zadovoljen .

Na tehničnem sploh ne gledajo ( vsaj meni niso ) , policajev to zanima še manj , edino žal mi je , da sem 1 kit komlet "šenkal " s prodajo avtomobila . To mi je pa še danes žal.
 
cliouser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr apr 13, 2005 6:38 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a cliouser Po nov 14, 2005 10:28 pm

seat je napisal/-a:mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit


Pranje mora biti zaradi tega, ker se zaradi umazane površine stekla žarometa svetloba lomi (razprši) in posledično moti nasproti vozeča vozila.
za kupit pa dvomim, da se da to naknadno?
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po nov 14, 2005 10:35 pm

a v corso c bi lahko to vgradil?
Let there be rock!
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Po nov 14, 2005 10:46 pm

cliouser je napisal/-a:
seat je napisal/-a:mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit


Pranje mora biti zaradi tega, ker se zaradi umazane površine stekla žarometa svetloba lomi (razprši) in posledično moti nasproti vozeča vozila.
za kupit pa dvomim, da se da to naknadno?


in zakaj naj bi bil tvoj don kompetenten da bi mu jst verjel na besedo? Sej neki stvari ma prav, neki je pa mimo useku. Npr to da osram in philips ne delata HID-ov. Delata jih in če mal pogooglate jih boste našli. Pa še neki je mimo....pri 35w nimaš kaj stopit, na čemer je prej delala 55 ali celo več w žarnica. Je pa res da so ti hidi zakon, jst pa bi vzel takšnega z manj K in več luxi na vašem mestu, so pa dražji, čeprav morm priznat da so violčni men bl več za pogledat. Pa še neki pri serijskih avtih je lahko bixenon narejen tudi iz 2 xenonskih žarnic.....
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3277
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren To nov 15, 2005 6:55 am

Na 407 mamo Xenon luči in je razlika očitna, tako da se splača!
Glede kita je pa tako. Znajo bit problemi ker moraš met pranje žarometov za xenonke, tist kit ko sm ga gledal za Peugeota 206 pa tega ne vklučuje. Znajo bit problemi potem :S
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To nov 15, 2005 8:07 am

Mislim pa kaj si ti nor malo...

vedno ama VEDNO so najbolj glasni tisti ki so nekaj čuli.

Nabavi xenon kit, plačaj teh 200 € pa potem pametuj.

Ne vem kam hodite vi na tehnične, da mate probleme, verjetno nekam h kakim zafrustriranim starcem ki niso fu!kali že 10 let in se znašajo nad avtomobili. Do zdaj sem naredo tehničnega z dvea avtoma, na enem nisem imel homologiranih temnih šip + feder + feln, na tem zdaj pa ita glava boli kaj ni blo homologirano.

Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.

Ne pametovat, ker jaz se tudi ne spuščam v razne teme o elektroniki kjer pojma nimam.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To nov 15, 2005 8:53 am

haha, tale z pranji zarometov zmaga!!!! lol
aja, pa baje sem slisal da te na tehnicem spustijo cez ce mas xenonke pa si brez pranja zarometov samo v primeru, da imas v avtu krpico za brisanje zarometov od sonaxa :D

lp

ps: pišuka, a je tle na tem forumu res polovica retardiranih al kva
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight To nov 15, 2005 9:04 am

Škoda kej govort :roll: ..itq na tehničnem pou folka nawe ka je to xenon in kua rab za pravilno delovanje itd. tko da brezveze kej komplicerat glede tega, če ti paše met xenonke si nabavš kit pa jih maš, al pa original. ;)

LP
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN To nov 15, 2005 1:30 pm

Courage™
objavaObjavljeno: tor nov 15, 2005 8:07 am Pošlji temo:
Mislim pa kaj si ti nor malo...

vedno ama VEDNO so najbolj glasni tisti ki so nekaj čuli.

Nabavi xenon kit, plačaj teh 200 € pa potem pametuj.

Ne vem kam hodite vi na tehnične, da mate probleme, verjetno nekam h kakim zafrustriranim starcem ki niso fu!kali že 10 let in se znašajo nad avtomobili. Do zdaj sem naredo tehničnega z dvea avtoma, na enem nisem imel homologiranih temnih šip + feder + feln, na tem zdaj pa ita glava boli kaj ni blo homologirano.

Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.

Ne pametovat, ker jaz se tudi ne spuščam v razne teme o elektroniki kjer pojma nimam.


8) tako je
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Pe nov 18, 2005 4:46 pm

M-Fan je napisal/-a:Sam to ti povem-xenon žarnica lahk stane tut 60.000. SIT res je da je garancija 5 let. ampak tm k boš tut kupoval maš tut tako garancijsko pogodbo? ASK YOURSELF
 
Uporabniški avatar
Omelo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2051
Pridružen: Ne jun 29, 2003 7:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Omelo Pe nov 18, 2005 5:07 pm

cliouser je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:cliouser: zakaj bi mogu bit prilagojen? to pa ne razumem.....moj frend z nickom APN ma že 2 takšen kit v neprilagojenih fokusih, pa jim nč ne manjka....


No nekaj

Citiram uporabnika DonFilipo z foruma www.rk.avtomobilizem.com:

Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).

tudi v parabole gre xenon. xenon porabi 35W, ce so parabole plasticne, je zelo verjetno, da se dobo stopile, ampak danes vecinoma niso vec plasticne. ce mas eno zarnico, potem pride v postev tudi bixenon (gor sm razlozu).

Vec pobrskaj na forumu. Mislim da je oz. je bil registriran tudi na avtomobilizem.com pod obstoječim imenom
;)


Delno res delno ne... bixenon pri Audiju A4 naprimer deluje z lečo. Gre za eno xenon žarnico, pred katero je leča. Ko se ta leča obrne je dolga luč. Dejansko se to tudi sliši, če poblenda in stojiš zunaj avta slišiš kako se leča obrne. Tako da blendanje ni problem.

Xenonke naj bi res mele precej daljšo življensko dobo. Sam jih imam v Cliotu in sem izredno zadovoljen. Ko se peljem v avtu, ki jih nima, mi je kar čudno... Sploh pa se velik vozim ponoči relacija NM-MB-NM. Res krasna zadeva.
 
Uporabniški avatar
DCsport
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe maj 06, 2005 2:39 pm

Napisal/-a DCsport Pe nov 18, 2005 5:55 pm

am... jst bom spomladi kupil nov avto...verjetno tanovga klijota, pa me zanima če se splača dat mal več dnarja in naročit xenonske luči? xenonske luči so +180.000sit.č, kar pa je zame že kr velig, glede na to da sm še dijak.
Zadnjič spremenil DCsport, dne Pe nov 18, 2005 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe nov 18, 2005 5:58 pm

Kje se pa potem kupi ta xenon kit?
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Pe nov 18, 2005 6:25 pm

Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.


...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
:ue
Slika
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe nov 18, 2005 7:05 pm

ziga24 je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.


...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
:ue

Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe nov 18, 2005 7:11 pm

Sh3bO je napisal/-a:
ziga24 je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.


...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
:ue

Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.


... to je to... zato ne vem kako zaslepijo dolge xenonke...
 
Uporabniški avatar
Partyzan
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To nov 08, 2005 9:41 pm
Kraj: okolica Lj

Napisal/-a Partyzan Pe nov 18, 2005 9:18 pm

Ne govort da prideš na tehničnem brez problema skoz. Pri AvtoTrade na vrhniki me je najprej hotu vržt, ker mi meglenke ne delajo. Mam str avto pa so razbite. Pa sm reku, da jih bom pred njim dol pobrav pol pa se je ata omehčal :twisted:
 
Uporabniški avatar
ziga24
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 28, 2004 1:33 pm
Kraj: Robanov kot - Ljubljana

Napisal/-a ziga24 Pe nov 18, 2005 10:00 pm

DrMr je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:
ziga24 je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.


...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
:ue

Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.


... to je to... zato ne vem kako zaslepijo dolge xenonke...


Hmmm... Zdej pa nč več ne razumem. Se pravi, če vgradiš xenon kit, imaš pol: kratke xenon, dolge pa?

:oops: :oops: :oops:
Slika
 
CST™jerko
El prezidente CST™
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr nov 17, 2004 12:49 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a CST™jerko Pe nov 18, 2005 10:04 pm

ziga24 je napisal/-a:
DrMr je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:
ziga24 je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.


...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
:ue

Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.


... to je to... zato ne vem kako zaslepijo dolge xenonke...


Hmmm... Zdej pa nč več ne razumem. Se pravi, če vgradiš xenon kit, imaš pol: kratke xenon, dolge pa?

:oops: :oops: :oops:
navadne sej če maš serijski xenon tud dolge niso ksenon ampak navadne. če hočš še dolge imet xenon, morš imet bixenonske žaromete
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov