Stran 9 od 188

Objavljeno: Pe jul 28, 2006 8:47 pm
Napisal/-a Mato1982
Evo en link za primerjavo med xenon žarnicami in kako se vidi:
http://www.sportsimportsltd.com/hidxenon.html

Objavljeno: Pe jul 28, 2006 9:27 pm
Napisal/-a zlode
meganeman je napisal/-a:To je res kot dan in noc! Nasledni avto bom mel s ksenonkami :) Sestri svetijo kratke ksenonke tako kot men dolge luci! Oboje na Meganih! Tako da niso razlike v fokusih!


jah tole, da svetijo kratke tak ko maš ti dolge bi se blo mal za vprašat, če motiš druge voznike, ki prihajajo nasproti? :!: ;) kar definitivno jih :!:

Objavljeno: So jul 29, 2006 2:45 am
Napisal/-a lisko
Courage lahk zrihtaš tud H4 bixenon?

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:11 pm
Napisal/-a Black Jack
seat je napisal/-a:mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit



Hm.....sam tole je pa dobro vprašanje..........maš prav seat...nism še vidu da bi biu avto z original xenonkami brez naprave za pranje žarometov???

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:14 pm
Napisal/-a marko01
Black Jack je napisal/-a:
seat je napisal/-a:mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit



Hm.....sam tole je pa dobro vprašanje..........maš prav seat...nism še vidu da bi biu avto z original xenonkami brez naprave za pranje žarometov???


no pol pa pridi k meni domov ti bom pokazo dva AVTA ki imate xsenon serisko pa nimata naprave za pranje luci :P

Spodaj mas sliko enega izmed njiju pa se lepo vidi da ima xsenon pa blende na odbijacu kjer bi naj bila naprava pa im avto vso opremo pa doben ni tega ven vzel :P

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 1:40 am
Napisal/-a Sierrator
Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 5:33 am
Napisal/-a no_name
Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.


A si ti prvi lastnik tega bmw-ja?

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 8:24 am
Napisal/-a Shebo
no_name je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.


A si ti prvi lastnik tega bmw-ja?

Sem 100% prepričan da ni ;)

Tale xenon je naknadno vgrajen.

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 8:54 am
Napisal/-a xandrej
Na safranu tudi bi moralo bit. Nekaj ne dela. Ker sem 100%, da mi naj imel.

Saj za pranje se gre samo za to, da pozimi ko se nabere na luči spereš dol led ker je Xenonska žarnica hladna in šipice ledenijo (manjša vidljivost), Halogenske so vroče in do tega v večini primerov ne pride...

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 9:35 am
Napisal/-a marko01
doben safrane tega letnika nima tega vrjami ti meni pa tudi na volvotu s 80 nimamo tega, pa ga mamo od 1 kilometra :P

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 9:39 am
Napisal/-a no_name
Sh3bO je napisal/-a:
no_name je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Tudi meni ni jasno od kje nekaterim fiksna ideja, da morajo avti s xenonskimi lučmi imeti sistem za pranje žarometov.
Na mojem so original bi-xenonske luči + dnevne pa ni ne duha ne sluha o kakšnem pranju.


A si ti prvi lastnik tega bmw-ja?

Sem 100% prepričan da ni ;)

Tale xenon je naknadno vgrajen.


Sej zato sem pa vprašu, ker se men tut zdi, da je tale xsenon naknadno vgrajen.

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 11:07 am
Napisal/-a xandrej
Ne vidim pointa pol zakaj bi pol imel pokrovčke? Zaradi lepšega sigurno ne. Naš nima Xenon pa nima tega pokrovčka gor. Sem pa vider safrana ko je mel te pokrovčke pa je imel pranje...

p.s. pr bajti tudi imamo belega. BP že 7 let... 2.0 16V

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 12:01 pm
Napisal/-a marko01
xandrej je napisal/-a:Ne vidim pointa pol zakaj bi pol imel pokrovčke? Zaradi lepšega sigurno ne. Naš nima Xenon pa nima tega pokrovčka gor. Sem pa vider safrana ko je mel te pokrovčke pa je imel pranje...

p.s. pr bajti tudi imamo belega. BP že 7 let... 2.0 16V


Ko smo iskali safrana so vsi ko smo jih sli gledat imeli xsenon pranja pa ne tako da neem jaz ampak tega nimajo vsi !! Gledat pa smo jih sli enih 5 od 98 pa do 2000 pa niso imeli pranja 8)

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 1:36 pm
Napisal/-a Sierrator
OK, izgleda, da sem se malo prenaglil.

Sem pogledal v servisno knjižico, kjer je seznam original opreme za moj avto pa ni nič o xenonih, tako da :oops: :oops: :oops: MEA CULPA!!!.
Pa v BMW-jevem katalogu dodatne opreme tudi piše, da so xenonske luči dobavljive samo v kombinaciji z napravo za pranje žarometov.

Me je pa zavedlo, ker ima moj samodejno nastavljanje višine luči. Očitno je tudi ta mehanizem sestavni del xenonske nadgradnje ali pa... :?:
Aja pa tudi na pogled izgledajo luči na mojem drugačne od navadnih - zunanji paraboli. Tako, da očitno ne gre samo za menjavo žarnic.

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 2:16 pm
Napisal/-a Sierrator
Še slikica enega z navadnimi - halogenskimi lučmi. Zunanji paraboli sta precej drugačni od tistih s xenonskimi lučmi.
Kaj je potemtakem tukaj še menjanega poleg žarnic?

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 2:38 pm
Napisal/-a Shebo
Če zamenjaš halogensko luč z xenonsko, imaš lahko poleg tudi pranje žarometov (vendar je naknadna vgradnja verjetno ogromno predraga) ter avtomatsko nastavitev višine snopa.

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 3:10 pm
Napisal/-a Slide
Sierrator je napisal/-a:Še slikica enega z navadnimi - halogenskimi lučmi. Zunanji paraboli sta precej drugačni od tistih s xenonskimi lučmi.
Kaj je potemtakem tukaj še menjanega poleg žarnic?


Komplet žaromet ;)

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 3:50 pm
Napisal/-a Sierrator
Slide je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Še slikica enega z navadnimi - halogenskimi lučmi. Zunanji paraboli sta precej drugačni od tistih s xenonskimi lučmi.
Kaj je potemtakem tukaj še menjanega poleg žarnic?


Komplet žaromet ;)


To bo najbrž najverjetnejša razlaga.
Prejšnji lastnik dela na BMW servisu, tako da mu ga verjetno ni bilo težko dobiti. :D

Objavljeno: Sr avg 02, 2006 5:19 pm
Napisal/-a Shebo
Moraš pa vedet, da malokdo kupuje original xenonke za naknadno vgradnjo. Za mojega golfa je ena luč 160k sit. Drugače se pa z malo iznajdljivosti da dobiti veliko ceneje.

Objavljeno: Če avg 03, 2006 10:09 am
Napisal/-a DonFilipo
Ker se z xenon kiti ukvarjam ze 5 let sem se odlocu ponovno dopisati par stvari ker vidim da vam se ni vse jasno:

Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - sicer obstaja xenon boost na 50W a ni priporocljiv ker zmanjsuje dobo zarnice). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K, v meglenkah pa 6500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan! Parabola za xenon ni ista kot za navadne zarnice. Navadne halogene zarnice imajo profil podoben temu: _/ _/
Pri xenonu pa je cirka taki: _-- _--

In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).

Toliko in upam na lepo druzenje v prihodnosti.

LP DonFilipo