Stran 1 od 1

Konec phaetona v ZDA

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 3:19 pm
Napisal/-a INFINITI
http://www.detnews.com/2005/autosinside ... 382040.htm
Že tako je autobild izračunal da človek prišpara cca 20 tisoč EUR za uvoz tega vozila iz zda, zgleda da bo pa tudi kmalu razprodaja zalog - se kar splača potrudit za tak avto

Re: Konec phaetona v ZDA

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 5:51 pm
Napisal/-a Pudgar Uroš
INFINITI je napisal/-a:http://www.detnews.com/2005/autosinsider/0511/16/C03-382040.htm
Že tako je autobild izračunal da človek prišpara cca 20 tisoč EUR za uvoz tega vozila iz zda, zgleda da bo pa tudi kmalu razprodaja zalog - se kar splača potrudit za tak avto


Uvoz iz ZDA je nenormalno drag. Razen če ti uspe nekak po kakih vezah kaj dobit. Kak kvadratni meter kontejnerja :) .... al pa dva hehe

Objavljeno: Sr nov 16, 2005 9:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ni cudno da se zadnje case prodajajo po tako smesnih cenah. Ocitno so tudi ameriski gringoti pogruntali da je to predrag avto za vzdrzevanje :)

Re: Konec phaetona v ZDA

Objavljeno: Če nov 17, 2005 11:14 am
Napisal/-a INFINITI
Pudgar Uroš je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:http://www.detnews.com/2005/autosinsider/0511/16/C03-382040.htm
Že tako je autobild izračunal da človek prišpara cca 20 tisoč EUR za uvoz tega vozila iz zda, zgleda da bo pa tudi kmalu razprodaja zalog - se kar splača potrudit za tak avto


Uvoz iz ZDA je nenormalno drag. Razen če ti uspe nekak po kakih vezah kaj dobit. Kak kvadratni meter kontejnerja :) .... al pa dva hehe


To je pisalo v autobildu z vsemi vključenimi stroški prišparaš cca 20.000 eur

Objavljeno: Če nov 17, 2005 8:57 pm
Napisal/-a Tayfun
Mislim da imaš prav, ker je bila med EU in US razlika v ceni za 40%, prevoz od NY do Hanovra je 1200$(cca.18 dni), do Kopra pa 1350$(cca. 28 dni). Luči več ni treba menjavati iz US na EU odkar so v uporabi Xenon sistemi. Prišteje se samo poleg stroška prevoza, carina, ki znaša v EU 10%, davek kot je določen pri posameznih članicah, v Nemčiji 16% pri nas 20% + pri nas ekološka taksa plus davek na nakupno vrednost, kar pa v Nemčiji odpade....

Objavljeno: Pe nov 18, 2005 8:35 pm
Napisal/-a Voith
problem je v tem da ta avto sam sebe kensla. torej ljudski voz, ki hoce bit elitni voz, z znamko ljudskega voza? :> wtf were they thinking.
ce bi mu samo ime spremenil v recimo Karmann(kar bi lahko cist bp nardil), bi jih prodali saj pol vec, ce ne se vec. al bi pa celo bmwju in merđotu v zelje hodu.

to je tko kot ce naredis recimo neko motorno olje vrhunske kvalitete in ga pol prodajas z nalepko INA al pa Proton. 3x vec protona bi se prodal ce bi na veliko pisal texaco in na malo proton.


al pa dobr primer je toyota-lexus. nemores dat ven elitnega avta in mu dat isti ime kokr yarisu, ali v tem primeru isti ime kot ga ma golf. to je neugledno, plebejsko.

nemorm dojemat, da majo pr vw tok glup razvojni kader.

Objavljeno: Po nov 21, 2005 2:04 pm
Napisal/-a Nixxon
hehe, se strinjam. Men že to, da so sami sebi aredil konkurenco ni jasno (Audi A8.press)