Stran 1 od 1
TDI vs.1.8T in SDI vs. bencinc v snegu
Objavljeno: Če nov 24, 2005 3:32 pm
Napisal/-a seat
Zanima me kakšne izkušnje imate z vožnjo po snegu in sicer lastniki bancinskih turbincev ker me res zanima bom pa napisal svoje izkušnje z mojim TDI-jem
(prosim naj bo tema resna in brez provokacij v smislu kdo ma več NM in kdo je bolj hiter naj bo tema samo o lastnostih turbinskih motorjev v zimskih razmerah)
no in moje iskušnje so sledeče:
Do zdaj se zmeraj vozil bencinske motorje žal brez turbina ampak naj bo pri vzponu v zasnežen klanev verjetno vemo da se kolesa kaj kmalu prehitro zasučejo v prazno in to pomeni da ni oprijema in če ni tega se pač ne moremo peljati

pri bencinskih motorjih je znano da morš za optimalno moč pač meti več obratov če ne jim preprosto zmanjka moči.če pa dodaš plin pa se s5 kolesa zvrtijo v prazno vsaj tko sem jst opazil pri vožnji z bencinarjem zj z TDI-jem pa opažam da kljub snegu in klancu ter spolskem snegu lahko brez gasa pridem na vrh brez težav ker se pač kolesa vrtijo zlo počasi in ni tok nevarnosti da bi se vrtela v prazno je pa dejstsvo da se moram vozit z max 2000 obrati ker drugače se zgodi da pač turbina potegne in smo s5 tam kjer se kolesa samo sučejo v prazno zanima me kako se v teh primerih obnese bencinski turbinc ker če je preveč gasa mislim da se kolesa samo vrtijo gre pa nikamor
če ma kdo kakšno izkušnjo naj pove
(H-hair ma itak škropilnico pa itaq ne upa vozit pozimi tak da konjenico doma pusti

)
Objavljeno: Če nov 24, 2005 4:03 pm
Napisal/-a sport
Mel sem volvota 480 pozimi zlo uredu ker ga turbina stalno polni in vleče konstantno
neglede na obrate.
Lancia dedra 2.0 turbo je pa čist neki druzga k pridejo obrati na 3(3.5) tisoč obratov
se še po suhi cesti ne da vozit.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 5:31 pm
Napisal/-a M-Fan
iz izkušen ti lahko povem da je dizlar boljši. več navora pa pr nizkih obratih pa gre...
Objavljeno: Če nov 24, 2005 7:23 pm
Napisal/-a Courage™
vidim da se dostikrat brez gasa v klanec voziš, ker to ni prva tema v kateri si pisal o tem klancu

Objavljeno: Če nov 24, 2005 7:42 pm
Napisal/-a seat
hehe vrjem do vikenda mam kr par klancev sam ko si pa na vrhu je pa razgled ubitačen
Objavljeno: Če nov 24, 2005 8:10 pm
Napisal/-a beliblisk
Ja kar se tiče turbota pa zime gre to dvoje skupi da bolš nebi mogl jt.Vozm legacyja turbaka tko da ti kar se klanca tiče ne morm pomagat ker pač vleče neglede na razmere(če je sneg pač ne leti tok kt po mokrem sam gre pa useen kr uredu).Mrz je kul za mašino,sam avto se ti mau dl ugreva.Pr usakmu motorju neglede na to al je turbinc al ne povečpa kompresijo.
Pr men recimo polet k je ene 30 stupin v senci ne gre avto nikamor turbina začne pihat pr ene 3200 na polno pa ud ene 4000 naprej.Pr recmo -10 začne pihat tm nekje med 2100-2200 strga se mu pa pr 3000 kar je občutneje hitrej kr pr večjih temperaturah.Nauk tega bl k je mrzlo bl leti

Objavljeno: Če nov 24, 2005 8:19 pm
Napisal/-a _B3yBo_
ce mas obcutk za vozno bos pousod pru z obema

Objavljeno: Če nov 24, 2005 8:46 pm
Napisal/-a kljukec
AudiRSboy je napisal/-a:ce mas obcutk za vozno bos pousod pru z obema

no k bo leden se oglaste pr men pa probite iz garaže pridt
najbol pomembne so gume- pol pa stil vožnje in šele potem motor- vsazga se da po snegu vozt- sam ene mal laži kokr druge
pa elektronka lohka ful pomaga
lp
Objavljeno: Če nov 24, 2005 8:47 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
jah nesme bit močn avto, npr zdejle sm iz pokluke k smo lezl z Lupotm po brezpotju, pride povsod, ker je svoh in moč v klanec se samo zmanšuje in nekak ze pride. je pa 1.0 50km
Drgac pa je vse relativno

Objavljeno: Če nov 24, 2005 9:01 pm
Napisal/-a X-Hair
Ce das idiotu volan v roke ga tudi verige na resijo.
Bil pri sodelavcu, ki je doma nekje v PM

in je nastalo tole.
http://www.mobisux.com/album/showphoto. ... 500&page=1
Se dokaz kake gume so bile
http://www.mobisux.com/album/showphoto. ... 500&page=1
Kje so sedaj strokovnjaki, znanstveniki, Zlendri ....in njihovih 7stopinj, ko postane cela pizdarija z letno gumo

Objavljeno: Če nov 24, 2005 9:12 pm
Napisal/-a TomyBoy2
Danes sem prvič probal "zadevo" na zasneženem cestišču in ni bilo problemov. Z preveč gasa seveda suče, gre pa tudi.
Kot sem te prav razumel, si ti spraševal glede navora in kako peljati na res spolskem cestišču, klancu, z najvišjo možno prestavo, da ne pride do zasuka koles.
Če pogledaš podatke recimo 2.0 TDI motor ima najvišji navor 320Nm, pri 1750 obratih, 2.0 T ima navišji navor 280Nm, tudi že pri 1.800 obratih, kar je za bencinarja zelo nizko.
Tako da v tem primeru, turbo bencinar ne bi smel imeti problemov, kvečjemu še lažje bi šlo v hrib. Saj pri benzinarju sploh ni čutiti tistega nenadnega sunka, kot ga je recimo pri diezel motorju, kjer hitro pride do zasuka koles, tudi na suhem cestišču. To so bile včasih pri bencinarjih turbo luknje, ki so danes pri novih motorjih že zgodovina.
Primer navajam za 2.0 T in TDI motor !
Objavljeno: Pe nov 25, 2005 9:40 am
Napisal/-a danny
Jaz lahko povem razliko med Golf IV 1.9 Sdi in Golf V 19. tdi 90KM.
Žal petice še nisem vozil po snegu, je pa pri Sdi-ju blo nastimano tako razmerje prestav, da si lahko pri prostem teku spustil sklopko (tudi v hrib) in avto ni crknil.... Prav lepo se je dalo speljat tudi v snegu. Pri petki pa totalna druga štorija. Prva prestava je tako močna (navor tako slab... ali menjalnik tko naštiman), da mi je od začetka še pri speljevanju crkval. Pa diesel naj ne bi crknu pri speljevanju kr tako. Tako da bo potrebna veliko večja mera previdnosti v snegu. tolk... Saj s previdnostjo se mora pa vsak avto peljat lepo v snegu.
Objavljeno: Pe nov 25, 2005 9:50 am
Napisal/-a Dejch
SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.
Objavljeno: Pe nov 25, 2005 11:06 am
Napisal/-a Slide
Dejch je napisal/-a:SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.
Ma ni turbinc
@Danny, crkne zelo težko samo navaden dizel...ne pa turbo dizel, ta ravno zaradi turbo luknje rad ugasne če si bolj neroden.
Objavljeno: Pe nov 25, 2005 11:29 am
Napisal/-a meganeman
@Seat:
Pa si kaj razmisljal o 4×4, pol lahka mas pa tud vec navora pa konjev pa bo se vedno slo:)
Ce mas pa pomoznosti 6 kolesni pogon lahka mas tud 400 konjev pa ti nau zakopalo, hehe (Valuk)
Objavljeno: Po nov 28, 2005 3:21 pm
Napisal/-a danny
men je cist jasno da Sdi ni turbinc... saj nikamor ne gre... pa še čipat se ga ne da

. Je pa za sneg dober.... sem prehitro vprašanje prebral pa sem tisto besedo bencinc kr spustu. Lp
Objavljeno: Po nov 28, 2005 3:28 pm
Napisal/-a INFINITI
Slide je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:SDI je turbinc? A ni to obicn dizl pac. Ker zakaj bi mel samo 140nm z 2,0 masino, ce bi bil turbinc.
Ma ni turbinc
@Danny, crkne zelo težko samo navaden dizel...ne pa turbo dizel, ta ravno zaradi turbo luknje rad ugasne če si bolj neroden.
To je res ja
Objavljeno: To nov 29, 2005 7:37 pm
Napisal/-a maki13
Vse je odvisno od klanca,gum,navora,voznika....
Tud elektronika ni vse mogoca,mislm da lahko brez asr prides se visi po klancu.
Po moje bi se znal dizli bolj obnest v teh razmerah,vec navora pri manjsih obratih.Gume pa kopljejo tud ce mas ketne gor,tko da pocas pa bo.
Objavljeno: To nov 29, 2005 8:13 pm
Napisal/-a VET
Dokler sem še vozu FWD sem v isti zasnežen klanc primerju dizla in bencinarja. Pr obeh je blo najbolj važno pravilno delo z gasom.
Dizel je šel v klanc mal boljš samo zato ker je imel težji motor od bencinarja - teža na prednja kolesa ... moči u prvi pa itaq nobenmu ne manjka.