Stran 1 od 3

Vsemogočna elektronika

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 7:27 pm
Napisal/-a INFINITI
Verjtno veste da imajo moderni avtomobili kup elektronike', ki preprečujejo najhujše.
Eden od bolj izpopolnjenih sistemov in novosti je tudi distonic plus, ki se vgrajuje v novo S klaso od MB.
MB je sam pozval novinarje na testiranje tega sistema v najbolj nevarnem pogoju - gosti megli; ko naj bi takšen sistem preprečil nalet na stoječe vozilo itd.
Test si poglejte tukaj:
http://download.stern.de/_stream/NEBELCRASH_DSL.wmv

-Kdor razume nemško mu bo takoj jasno kakšno svtovno laž so hoteli izpeljati pa je šlo "leider" po gobe. -Lepo da obstajajo tudi pošteni novinarji ;)

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 7:42 pm
Napisal/-a RegY
to sem včeraj gledal... kaj sem se nasmejal, lol

sam da dogaja :D

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 7:59 pm
Napisal/-a Zzooommm
Sicer je moja nemščina bolj za silo, ampak sem razumel bistvo tega prispevka. Sicer pa tega sistema tudi na Fifth Gear niso nič kaj preveč pohvalili.

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 8:38 pm
Napisal/-a slobender
Made in Germany. :lol:

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:01 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Nisem razumel prav dosti (nemško ne znam). Sklepam, da so hoteli izpeljati potegavščino s tisto dilco, ki je bla tam potleh in naj bi dala sistemu signal, da začne zavirati in pač ni delovalo najbolj.

Ali je bila še kakšna druga fora?

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:07 pm
Napisal/-a slobender
Med ostalim sodeluje z Mercedesom tudi novinar od Auto Bild, ki pravi, da če se bo oni novinar poleg vsedo ne bo slišal signala. No, razultat je znan. Ni smel in to kljub prvotnem potrdilu. :shock:

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:13 pm
Napisal/-a M3
nisem štekal nič :D

v glavnem sistem ni delal sploh. al kako? :D

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:15 pm
Napisal/-a INFINITI
No skratka; MB je povabil novinarje na prezentacijo, kjer naj bi z pomočjo glavnega šefa iz autobilda ponazorili, kako distronic plus lahko prepreči nalet vozila v megli.
Sistem naj bi preko radarja opazil prepreko, nato z piskanjem in vizuelnim signalom rekel vozniku naj zavira ter hkrati zaviral tudi sam če izračuna da voznik ne zavira, oz ne zavira dovolj.
No glavni akter Specht je še pred samim testom govoril v gsm z redakcijo glede naslova, ki bi najbolje ponazoril da je to kao radar ki rešuje življenja - bull crap!
Končno se je test začel in Specht je razlepil S klaso in obsedel začuden in presran kaj se je zgodilo. Nihče ni vedel da kamere cel čas laufajo in snemajo ton.
-Potem se pa pojavi zanimiv dialog spechta in mercedesovcev. "začel sem bremzati točno tam kjer je dila in še vedno ni avto dovolj hitro ustavil"
-Halo kakšna dila? -In res kamere so zabeležile kako je eden iz MB nastavil pred testom dilo ki je dejansko dala signal vozniku kdaj naj bremza - torej sistem ni ni nič prepoznal oviro ali piskal da je ovira prad avtom - nadalje se tudi preko mikrofonov ni posnelo ničesar zvočnega ali vizualnega, kar naj bi sistem moral narediti.
Takoj za tem je Specht nekaj lagal kao da je propozno on zaviral itd. Takoj so pripeljali še eno S klaso, vendar tokrat ni bilo kamer in mikrofonov v avtomobilu. Specht je trikrat uspešno zavrl; vedno točno takrat ko je prevozil dilo.
-Nadalje je v studiju bil eden izmed MBjevcev in trosil kupe laži zakaj je bilo to in ono, zakaj je bila tam dila in zakaj ni sistem kao deloval. Lari-fari v glavnem, že od samega začetka so postavili dilo, ki naj bi povedala kdaj naj šofer bremza, le da so vseeno počili mečko....

Kakšne barabe lažnjive so ti tipi - upam da bo čimveč voznikov videlo to polomijo in se izognilo nakupu S(ranje) klase.

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:30 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Ampak res umazano. A to pomeni, da je novinar od Autobilda dobesedno delal za Daimler Chrysler?

Čimmanj elektronike in se bo situacija popravila.

LP,
don CONSIGLIO

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:33 pm
Napisal/-a INFINITI
don CONSIGLIO je napisal/-a:Ampak res umazano. A to pomeni, da je novinar od Autobilda dobesedno delal za Daimler Chrysler?

LP,
don CONSIGLIO


Da - od sramote se ni hotel odzvati na povabilo, da pride v studio, češ da nima časa; ko so pa hoteli ustvariti videokonferenco, se ja pa izgonil tudi temu

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 9:51 pm
Napisal/-a RKay
Ja Daimler Chrysler-Ta znamka dela v bistvu slabo tehnologijo.
Marsikdo tega ne ve, ampak airbagi so še bolj nevarni(sem delal referat za faks), izdajatelj prvih je bil DC, ker so takrat izbrali atraktivne airbage kot pa bolj ustrezen varnostni pas ki ga imajo sedaj po skoraj 30 letih novi avtomobili, fora tega je bila tudi da airbagi niso bili in še vedno niso izpopolnjeni za vse ljudi(mere: tipičen moški višina 180cm teža cca.80kg, za ostale je smrtno nevaren), vendar so hoteli biti kao napredna firma itd, bl bla bla.
Pr**** lažnive :evil: :evil: :evil:

Objavljeno: Ne nov 27, 2005 10:06 pm
Napisal/-a Ronin
Torej so hotel mal priredit zadeve (senzor za zaviranje v megli,..ipd), ko so pac razbil MB in se je nekako izkazal da je ta tehnologija "trenutno" zatajila, ampak so jih novinarji vseeno zgruntali?

Objavljeno: Po nov 28, 2005 11:11 am
Napisal/-a PureTNT
To je že kak teden dni staro. Novinarja Auto Bilda so odpustili.

Objavljeno: Po nov 28, 2005 11:26 am
Napisal/-a Collector
Spet si so naredili "dobro" reklamo. Preveč se hvalijo, pa premalo testirajo, oziroma so testi tudi lažni.
Tudi njihove bremze by wire, ki so jih montirali v razne SL-e, so zaradi nedovršenosti prenehali uporabljati.

Objavljeno: Po nov 28, 2005 11:36 am
Napisal/-a INFINITI
PureTNT je napisal/-a: Novinarja Auto Bilda so odpustili.


Kje si to prebral?

Objavljeno: Po nov 28, 2005 12:21 pm
Napisal/-a RegY
je blo v petek na fokus tv na RTL intervju z lastnikom al urednikom auto bilda... pa še posnetki, oz highlighti pa razlaga je bla še zraven... sem se res nasmejal :D

Objavljeno: Po nov 28, 2005 1:31 pm
Napisal/-a Walker_P
Hja zato pa js tko pravim. Kar francozi pogruntajo nemci pol dobr nardijo. Sam res to drži. Francozi dobr papirje pa vse skup spravjo v proizvod dajo pa pol nemci vse skup in zmer dobr izpade. :P

Objavljeno: Po nov 28, 2005 2:22 pm
Napisal/-a alanq4
Zgleda je mercedesu zmanjkalo idej kako S klaso naredit zopet najboljšo.
Sem gledu in top gear in tale filmček in zaenkrat še nisem našel stvari ki bi me impresionirala. Namesto vse te elektronike bi moral mercedes delati na sami kvaliteti vozil ki je izredno padla. Če bi mel kdaj možnost kupiti avto v tem razredu bi bil to Audi A8, quattro pogon in ravno prav "igračk" za udobno vožnjo.
Ne vem pa kaj mislijo inžinirji ko dajejo toliko elektronike v avte, kaj se bo dogajalo ko bojo tej avti stari 10-15 let in se bo elektronika začela kvariti in bodo lastniki vsak teden na servisu.

Ni ga čez klasiko, zic, volan, kolesa, in mašina pa gasaaa :D

Objavljeno: Po nov 28, 2005 3:23 pm
Napisal/-a Cyrus
Tale senzor je res ena bedarija. Če je slaba vidlivost pač upočasniš na primerno hitrost in to je to. Ni pa zdej vsa elektronika brezveze. Npr. sistem, ki uravnava trdoto podvozja glede na podlago se mi zdi, da v tak avto kar paše. Tut razni sistemi proti zdrsavanju so zelo dobrodošli in pa npr. parkitni senzorji, ki pri taki ladji morjo bit. Samo morjo bit pa te stvari brezhibne ne pa, da maš potem same probleme.

Objavljeno: Po nov 28, 2005 3:26 pm
Napisal/-a INFINITI
Ja sej nauk te zgodbe je da je treba voziti po pameti kakor da nebi imel vseh teh pomagal, drugače se kmalu preveč zrelaksiraš za volanom in...BUM!