Stran 1 od 1

manjava motorja

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 8:58 pm
Napisal/-a splash
ker nism vedel al naj dam pod tuning, al pod popravila, sem kar sem dal.

in sicer me zanima, če se da iz fiat maree weekwnd dat ven mašino 1.6 16v ter dat noter od maree weekwnd 2.0. je pri tej menjavi potrebnega veliko švasanja (varjenja) :) nosilcev, al ni veliko za spreminjat.

hvala za odgovore.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 9:25 pm
Napisal/-a cheno
če se prav spomnim je 2.0 5cyl. motor...probaj dobiti vse od mare-e, motor, menjalnik, nosilce....itd, uglavnem vse.
Glede na to da je školjka enaka bi moralo iti...

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 10:32 pm
Napisal/-a AgitatoR
Ni nujno da je 2.0 V5 20V od Lancie, kolikor mi je znano je tut navaden V4 16V.

Objavljeno: Pe dec 09, 2005 11:59 pm
Napisal/-a YugoGTI
Original ma mareaweekend not 2.0 V5 20v. Vrjetn je večji motor in bi mogu tud polosovine menjat. Da se vse sam če je dost dnarja.

Objavljeno: So dec 10, 2005 2:43 pm
Napisal/-a splash
vem, da ne snete delat reklame za druge forume, ampak, če me lahko kod vseeno usmeri na kak slovenski fita forum. pilzz. :)

Objavljeno: So dec 10, 2005 2:47 pm
Napisal/-a McLaren

Objavljeno: So dec 10, 2005 3:29 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Tako "na pamet" bi rekel, da ni velika umetnost - sem že bil zraven pri nekaterih podobnih "predelavah" (sicer drugih znamk oz modelov), pa tudi sicer je logično, da si tovarna ne bo delala recimo temu velikih preglavic pri montaži oz posledično stroškov, če ponuja več motorjev v isti karoseriji - oz z drugimi besedami "po liniji najmanjšega odpora".
Me pa po drugi strani zanima namen predelave ? Imaš MAREO 1,6 l in hočeš vgratit 2,0 l motor ? Oz ga že imaš doma ?
Osebno bi recimo pri takih željah raje prodal MAREO 1,6 in kupil tako z motorjem 2,0. Stroški bodo manjši, manj bo raznih "glavobolov" (dodatna dela, dodatni deli, "spajanje" ... ), za "piko na i" pa dobiš MAREO 2,0 z najboljšim paketom opreme HLX.

LP

Objavljeno: So dec 10, 2005 3:58 pm
Napisal/-a APN
Mojster Miha je napisal/-a:Tako "na pamet" bi rekel, da ni velika umetnost - sem že bil zraven pri nekaterih podobnih "predelavah" (sicer drugih znamk oz modelov), pa tudi sicer je logično, da si tovarna ne bo delala recimo temu velikih preglavic pri montaži oz posledično stroškov, če ponuja več motorjev v isti karoseriji - oz z drugimi besedami "po liniji najmanjšega odpora".
Me pa po drugi strani zanima namen predelave ? Imaš MAREO 1,6 l in hočeš vgratit 2,0 l motor ? Oz ga že imaš doma ?
Osebno bi recimo pri takih željah raje prodal MAREO 1,6 in kupil tako z motorjem 2,0. Stroški bodo manjši, manj bo raznih "glavobolov" (dodatna dela, dodatni deli, "spajanje" ... ), za "piko na i" pa dobiš MAREO 2,0 z najboljšim paketom opreme HLX.

LP

Se strinjam z mojstrom .
Ni tako enostavno menjati motorja . Starega ven , novega not . Je cel kup drugih stvari , ki jih je potrebno zamenjati ali predelati . Od nosilcev , bencin pumpe , verjetno je podvozje ojačano (pri 2.0 l ) .

Objavljeno: So dec 10, 2005 10:46 pm
Napisal/-a RedBull™
glede mareje z motorjem 2.0, je eden večjih stroškov menjava zobatega jermena,ker je dela vsaj za 10 ur!

Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:17 am
Napisal/-a nebivedu
šmeks je napisal/-a:glede mareje z motorjem 2.0, je eden večjih stroškov menjava zobatega jermena,ker je dela vsaj za 10 ur!


Na večini avtomobilov je predviden čas za menjavo zobatega jermena 10 ur, če so vzdolžno postavljene mašine, če je prečno je pa manj časa, ker ni treba kilerja umikat.

Objavljeno: Po dec 12, 2005 7:34 am
Napisal/-a RedBull™
sam glej ti npr. poglej audia A4 1.8 turbo ki ima tudi vzdolžno postavlen motor (dol vzameš odbijač,luči,odmakneš vezno,hladilnika pa je). Ampak več kot 4 ure nimaš kaj delati. Pri mareji je pa potrebno prav motor vn uzet.

s tem hočem samo to povedati da je veliko odvisno od avta kako se podira. Pri nekaterih gre lepo,spet drugi imajo veliko bolj nepremišljeno narejeno. Npr. zadnjič sem menju sklopko pri bravi,ampak italijani še nosilca niso mogl nardit,da bi človk od zgoraj motor obesil...

Da popolnoma ne izplovem iz zastavljenega vprašanja,bom rajši nehal.