Stran 1 od 2
Zimsko-letne gume
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:11 pm
Napisal/-a jaguar
Kako se kaj obnesejo?katere se splaca vzeti?
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:19 pm
Napisal/-a black
Če se maš vsaj malo rad ni sila vzet nobenih

Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:20 pm
Napisal/-a dj_em
pomoje da najbol rabljene... al pa obnovljene.. odvisno za ker avt...
sam to ti je tko ta guma ni niti za zimo dobra niti za polet preveč dobra...
vsekakor če že boš kej isku pa zberu zber vsaj take da so dobre na mokri cesti...
drugače so pa M+S zimske, ali pa radial - za polet... če maš pač dnar...
pol si raj tko prvošč kt pa zimsko letne
LP
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:22 pm
Napisal/-a Drager
Fantje pr gumah pa žlajfih ne šparat.
Obnovlenih ne dam niti na frezo.
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:42 pm
Napisal/-a pilgrim
zimsko-letne gume so primerne za področja, kjer ni ekstremnih letnih časov.
Za po suhem so slabše od povprečnih letnih, za po mokrem, snegu in ledu pa so slabše kot povprečne zimske.
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 6:48 pm
Napisal/-a Drager
Reskerej dnar pa si kupi ene normalne ZIMSKE gume, za poleti pa letne (Bridgestone Potenza rulzz!).
M+S gume v osnovi sploh niso mišljene za poleti (M+S = mud + snow).
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 10:30 pm
Napisal/-a ahiM
pilgrim je napisal/-a:zimsko-letne gume so primerne za področja, kjer ni ekstremnih letnih časov.
Za po suhem so slabše od povprečnih letnih, za po mokrem, snegu in ledu pa so slabše kot povprečne zimske.
Vzel si mi besedo z jezika. Gre pač za nek "ne tič ne miš" (mogoče malo pretiravam) ki na račun obojestranske uporabe tako poleti kot pozimi ne omogoča ravno najboljše kvalitete ne v enem ne v drugem ekstremu. Poleti se zaradi "mehkejšega" materiala bolj (v določenih primerih neenakomerno) obrablja, pozimi pa posledično ne nudi popolnega oprijema, tudi zaradi spremembe v sestavi materiala zaradi uporabe v "poletnem" vremenu. Zaenkrat na žalost še niso razvili materiala, ki bi tako pozimi kot poleti nudil enakovreden in seveda optimalen oprijem (vsaj kar se tiče naših vremenskih razmer).
Moje mnenje je, da za neko normalno uporabo in vožnjo brez pretiravanja ter zmernim "ravnanjem" z avtomobilom, zadeva pride še nekako v poštev.
Opažam, da veliko ljudi "stalno" uporablja kar M+S pnevmatike predvsem zato, ker jim v 3 sezonah (če upoštevamo dejstvo da je guma po 3 sezonah zaradi deformacije samega materiala znatno manj učinkovita pri opravljanju svoje naloge) ne rata uničit 2 kompletov gum in raje malce pogosteje menjajo M+S komplet. V teoriji se to sliši popolnoma zgrešeno glede varnosti itd., toda v praksi se kar obnese.
Sicer pa drži, da če letno prevoziš malo več kilometrov oz. avto potrebuješ vsak dan in si hočeš-nočeš odvisen od avtomobila ne glede na to, ali je zunaj minus ali plus 30 stopinj celzija, če sije sonce, pada dež ali sneg itd., potem je veliko pametnejša in zlasti varnejša uporaba 2 različnih kompletov gum (zimske, letne).
Navsezadnje pa je seveda treba čisto za vsako gumo upoštevati njene zmogljivosti in meje ter temu primerno prilagoditi stil vožnje pa naj bo to letna, zimska, celoletna, Goodyear ali Čungalunga. Če si torej seznanjen ter primerno osveščen o zmogljivostih pnevmatik na svojem avtomobilu ter za volanom ravnaš temu primerno, načeloma ne bi smel imeti nikakršnih težav oz. je možnost za le-te dokaj majhna, razen v določenih ekstremih.
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 10:40 pm
Napisal/-a Slide
dj_em je napisal/-a:drugače so pa M+S zimske, ali pa radial - za polet... če maš pač dnar...
pol si raj tko prvošč kt pa zimsko letne LP
radial ne pomeni za polet ampak strukturo pnevmatike(vse so radialne dandanes) včasih pa so poznali še pasaste pnevmatike...
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 10:43 pm
Napisal/-a bass
Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.
Objavljeno: Pe dec 30, 2005 11:02 pm
Napisal/-a samson33
Za obnovljene se strinjam z bass-om.
Objavljeno: To jan 03, 2006 6:13 pm
Napisal/-a X-Hair
Drager je napisal/-a:Bridgestone Potenza rulzz
Po tem stavku sodec jih vozis. A vozis kaj drugega kot Re720, Re040, Re050A, S-03, ker me malo zanima, ce lahko naredis primerjavo s kako drugo gumo.
Objavljeno: To jan 03, 2006 6:33 pm
Napisal/-a simply
Ojla
Sam ti lahko naredim primerjavo med Dunlop 9000,Dunlop 2000 in BP S03. Vse sem imel na Golfu 4.
Najmanj sem bil zadovoljen z Dunlop SP 9000! Avto je bil pretrd in težko vodljiv. Z SP 2000 je bil oprijem na suhi cesti boljši kot z SP 9000.
Nesporni zmagovalec ( vsaj pri meni ) je pa Bridgestone Potenza S03. Dober oprijem po suhi in mokri cesti. No vse te gume sem imel na avtomobilu od leta 1999 do 2004.
Če te kaj zanima pa še vprašaj.
Objavljeno: Sr jan 04, 2006 7:34 am
Napisal/-a nebivedu
bass je napisal/-a:Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.
Jst mam letne celo leto.
Tole je v osnovi letna guma, ima sicer oznako M+S, ampak to oznako imajo skoraj vse gume za terence, ima pa poleg vseh teh oznak še dodano oznako testirano v težkih zimskih pogojih in tisti znak pomeni, da so dobre tudi za v sneg.
Te gume imajo lamele, vendar eno zarezico na kvadratni centimeter - navadna zimska guma pa ima ponavadi 3 lamele na kvadratni centimeter tekalne površine.
Po snegu pridem sigurno dlje(mislim samo z 2wd pogonom) kot večina osebnih 2wd avtov z pravimi zimskimi gumami.
Poi tvojem mnenju so take nevarne. Po mojem pa niso - nevarne niso niti letne gume pozimi - NEVARNI SO VOZNIKI, KI NE ZNAJO TEH GUM UPORABLJAT!
Kar se pa tiče nalitih gum imaš pa zmotno mnenje - večina danes nalitih(obnovljenih) gum se lahko primerja z cenenimi nenalitimi gumami - mogoče so celo boljše od nekaterih poceni in zanič originalov. Gre za to da so danes nalite gume nalite tudi od strani, kar pomeni da se ne trgajo in ne razpadajo tako kot so včasih, ko si zgubil cel ovoj plašča. Resda so pa omejene z hitrostjo do 160km/h, ampak pozimi toliko itak ne moreš voziti, prav tako pa imamo omejitve in več kot 130 sploh ne smeš voziti, tako da so te gume za navadnega voznika, ki se vozi samo v službo in domov čisto dovolj. Če pa malo pogledaš kmete in njihove golfe na dolenjskem, boš pa ugotovil da imajo prav vsi bandagove nalite "michelinke"(profil je od michelin alpin) na svojih avtomobilih, pa ni važno ali je golf 1 ali pa 5.
Objavljeno: Sr jan 04, 2006 8:42 am
Napisal/-a dj_em
ja nalite so dobre če jih znaš uporabljat... deinitivno

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:10 am
Napisal/-a nebivedu
dj_em je napisal/-a:ja nalite so dobre če jih znaš uporabljat... deinitivno

Če z njimi ne koplješ ampak se voziš normalno bodo zdržale vsaj 2 do 3 sezone - garancija je pa 12 mesecev na njih, tako da niso slabe gume.
Objavljeno: Sr jan 04, 2006 8:30 pm
Napisal/-a sike
Letno zimske gume ne obstajajo, ampak je to samo finta trgovcev, da lahko na....jejo folk. Kot so že prej napisal, da material ne obstaja, ki bi bil kos letnim in zimskim razmeram. Če delaš veliko kilometrov, potem je najbolje da imaš letne in zimske gume posebej, če pa delaš malo kilometrov, je pa vseeno če se voziš z zimskimi (seveda, če nimaš kako zelo hudo makino in ti zimske ne ustrezajo za poleti)

Objavljeno: Če jan 05, 2006 7:38 am
Napisal/-a nebivedu
sike je napisal/-a:Letno zimske gume ne obstajajo, ampak je to samo finta trgovcev, da lahko na....jejo folk. Kot so že prej napisal, da material ne obstaja, ki bi bil kos letnim in zimskim razmeram. Če delaš veliko kilometrov, potem je najbolje da imaš letne in zimske gume posebej, če pa delaš malo kilometrov, je pa vseeno če se voziš z zimskimi (seveda, če nimaš kako zelo hudo makino in ti zimske ne ustrezajo za poleti)

Ne boš verjel, ampak velika večina terencev ima gume BFGoodrich all terrain in se vozijo sedaj iz zasnežene evrope v puščavski pesek. In ta guma je narejena tako za v sneg kot za v puščavo - očitno obstajajo tudi zimsko letne gume.
Objavljeno: Če jan 05, 2006 11:16 pm
Napisal/-a Nejko87
sori za off topic
cena če ni skrivnost?
ker moj foter je na lado nivo dal nokian 225/70/15 in so mu zdržale 70.000km (kombi guma)
letos je za zimo nabavu lassa sam to vem da so 195 širine...
uprašanje je koliko časa zdržijo?
koliko stanejo?
obraba?
Objavljeno: Pe jan 06, 2006 8:56 pm
Napisal/-a pilgrim
subaru foresterji so imeli obute
te Highway All-Season zimskoletne gume v originalu. kot vidiš, so ocene vse prej kot vzpodbudne.
Objavljeno: Pe jan 06, 2006 9:27 pm
Napisal/-a ANJCI
nebivedu je napisal/-a:bass je napisal/-a:Dober post. Zimske pozimi, letne poleti. PIKA
Celoletne so za penzionerje, ki se ob nedeljah na vikend pa nazaj vozijo s 30 km/h.
Po mojem mnenju so nevarne in bi jih morali prepovedati, enako mislim o obnovljenih gumah.
Jst mam letne celo leto.

Tole je v osnovi letna guma, ima sicer oznako M+S, ampak to oznako imajo skoraj vse gume za terence, ima pa poleg vseh teh oznak še dodano oznako testirano v težkih zimskih pogojih in tisti znak pomeni, da so dobre tudi za v sneg.
Te gume imajo lamele, vendar eno zarezico na kvadratni centimeter - navadna zimska guma pa ima ponavadi 3 lamele na kvadratni centimeter tekalne površine.
Po snegu pridem sigurno dlje(mislim samo z 2wd pogonom) kot večina osebnih 2wd avtov z pravimi zimskimi gumami.
Poi tvojem mnenju so take nevarne. Po mojem pa niso - nevarne niso niti letne gume pozimi - NEVARNI SO VOZNIKI, KI NE ZNAJO TEH GUM UPORABLJAT!
Kar se pa tiče nalitih gum imaš pa zmotno mnenje - večina danes nalitih(obnovljenih) gum se lahko primerja z cenenimi nenalitimi gumami - mogoče so celo boljše od nekaterih poceni in zanič originalov. Gre za to da so danes nalite gume nalite tudi od strani, kar pomeni da se ne trgajo in ne razpadajo tako kot so včasih, ko si zgubil cel ovoj plašča. Resda so pa omejene z hitrostjo do 160km/h, ampak pozimi toliko itak ne moreš voziti, prav tako pa imamo omejitve in več kot 130 sploh ne smeš voziti, tako da so te gume za navadnega voznika, ki se vozi samo v službo in domov čisto dovolj. Če pa malo pogledaš kmete in njihove golfe na dolenjskem, boš pa ugotovil da imajo prav vsi bandagove nalite "michelinke"(profil je od michelin alpin) na svojih avtomobilih, pa ni važno ali je golf 1 ali pa 5.
To kar si napisal glede voznikov se strinjam s teboj

...........ampak nalite gume halooo
Nalita oz. obnovljjena pnevmatika je pnevmatika, katera je dala svojo življensko dobo čez že pred obnovo se pravi z samo uporabo le te, do iztrošenosti

..........vendar se ta še enkrat obnovi.....ja ql če ne vemo koliko ima prevoženih osnova nalite pnevmatike ???? Se pravi če nimaš sreče se vrneš še isti dan k vulkanizerju in jo reklamiraš , če pa jo imaš pa pa samo čakaš in čakaš , kdaj bo spustila.....tresla.....odpadla tekalna površina ....

Moje osebno mnenje " nimam toliko denarja, da bi kupovala poceni stvari
Glede zimsko letnih gum ...niso ne tič ne miš....študentska varianta.......ampak če se voziš mal..kratke relacije .... "normalna vožnja"...potem so ql......če ne raje premisli ?
