croma_man je napisal/-a:luštkana zadevca, pa že kr opazna višinska razlika, sam mene mikajo tisti 20+ dvigi...
Tisto pa brez hudih predelav ne bo šlo. Vitaro boš težko tok dvignil, razen če ne boš komplet podvozja spremenil. Najlažje je predelat suzuki samuraja - daš gor podvozje od pucha (prednje in zadnje polosovine in kardane) pa jih opasaš v listnate vzmeti. Vitara pa ima vijačne vzmeti, tako da boš moral kr orenk predelovat podvozje in to ne bo 100k sit, ampak prej 500 ali več - samo za predelavo.
Moraš pa računati tudi s tem, da večje gume pomenijo tok večju upor in ti lahko začne lomit polosovine. Nekako moraš izbrati med tem da če imaš večja kolesa gre počasneje, če pa kolo prime v blatu ti pa polosovino polomi, ker ni narejeno za taka kolesa. Feroza ima v homologaciji dovoljena kolesa 195/70/15, 195/80/15 in 225/70/15, jst imam pa 215/75/15, pa se v kak klanec že pozna pri moči, ker so u bistvu že kr velika kolesa.
Pa še ena stvar 90KM in 1.6 16V mašina v vitari je skoraj premalo za kake res velike gume, tako da boš tudi tukaj moral sprejet kompromis.
Moje mnenje je da dvigneš za do 10cm, daš gor BFGoodrish MUD TERRAIN 215/75/15 kolesa in se voziš s tem - to te bo stalo najmanj, lahko pa greš predelovat, se javim, da ti kaj pomagam narest, samo te bodo deli kar dost stali - cen so pa v sloveniji za te stvari kr navite.
Je pa vitara okol 300 kil lažja od feroze, zato gre tut hitreje, samo za moje pojme se teh 300kg manj pozna tudi na materialih, ki niso tok vzdržljivi, kot daihatsujevi.
Poleg tega za ferozo lahko zelo hitro dobiš mašino, če ti zariba - vsi aplausi 1.6 imajo isto mašino, prodajajo se pa za po 20 do 30k sit, tko da imaš res veliko rezervnih delov.
Samo za ferozo resnično velja tole - avto bo zdržal res veliko in bo delal dolgo časa, če boš z njim vozil soft offroad in hitrostne preizkušnje, za HARD offroad(vleka z vitlom preko skal in podobno) pa ta avto ni in bo hitro razpadel - najbrž pa z vitaro ni nič drugače.
Lahko pa se kej takega spomniš