Stran 1 od 1

4x4 forumi?

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:00 am
Napisal/-a croma_man
torej kaki večji forumi tuji in pa če je kak slovenski bi mi zlo prav prišli.

hvala vsem 8)

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:01 am
Napisal/-a GorazdO

Re: 4x4 forumi?

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:13 am
Napisal/-a nebivedu
croma_man je napisal/-a:torej kaki večji forumi tuji in pa če je kak slovenski bi mi zlo prav prišli.

hvala vsem 8)


V sloveniji je kar nekaj offroad forumov, pa v bližnji okolici slovenije tudi(hrvaška in bosna).
Slovenski offroad klubi
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=links/sloclubs

Offroad strani na splošno - domače in tuje
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=links/general

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 9:59 am
Napisal/-a croma_man
že čekiram :)

drugač pa iščem drugi avto ki naj bi bil funcar torej 4x4 pa cabrio (suzuki vitara cabrio mi še najbolj denarno ustreza) - kakšne izkušnje s tem avtom? streha se nova dobi za 140€ tak da tuki ni problema ker je dost znano da spušča.

pa avto bi dodatno dvignil pa me tudi zanima kakšna kolesa lahk gor nataknem ker kokr sm najdu ma zlo čuden razmak 139,7 x 5 pa sredinska luknja tud ni med malimi :)

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 10:35 am
Napisal/-a GorazdO
s feltnami bo kar problem (glih zarad čudne mere in ogromne centrirne luknje) - jih je ravno sodelavec kupoval za svojo vitaro; na koncu je nekje odkril 15" litke za 25k sit (normalna cena je ~35k sit)

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 12:28 pm
Napisal/-a nebivedu
croma_man je napisal/-a:že čekiram :)

drugač pa iščem drugi avto ki naj bi bil funcar torej 4x4 pa cabrio (suzuki vitara cabrio mi še najbolj denarno ustreza) - kakšne izkušnje s tem avtom? streha se nova dobi za 140€ tak da tuki ni problema ker je dost znano da spušča.

pa avto bi dodatno dvignil pa me tudi zanima kakšna kolesa lahk gor nataknem ker kokr sm najdu ma zlo čuden razmak 139,7 x 5 pa sredinska luknja tud ni med malimi :)


Odvisno kake feltne hočeš za tak avto - jst mam isti razmak in isto sredinsko luknjo pa imam litke. Osnovna cena je od 13.000 sit pa naprej do koker hočeš - kake za pariz dakar so tut po 200k sit.

Če hočeš avto dvignit imaš več možnosti
- boby lift kit - avtu dvigneš samo šasijo, oddaljenost od tal je enaka, le avto zgleda višji, razmak je večji med gumo in blatnikom.
- navaden lift kit z amortizerji - dvignjen komplet avto za par centimetrov
- kaki orenk liftkiti (trailmaster, OME(oldmanemu)) avto dvignjen odgomno, ker sta vključena in body in navaden liftkit, cena od kakih 100k sit naprej - vključujejo komplet blažilce za vsa 4 kolesa, listnate ali vijačne vzmeti, body lift kit + še par dodatkov + garancija ponavadi vsaj 12 mesecev na vse to

Če hočeš majhen a dober 4x4 avto lahko vzameš tudi ferozo - plastična streha nad voznikom in cel zadnji del strehe gre dol, tako da imaš lahko kabrio varianto.

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 12:55 pm
Napisal/-a croma_man
zanimivo...ja tam 100 jurjev bi riskiral za dvig avta, vožnja bi bla pa tud po navadnih cestah kot po gozdičkih.

kolesa pa taka kot so na prvi ferozi, tak stil bi bil idealen. Nimam pa praktično nič pojma o 4x4 in podvozjih sam pridno prebiram forume da bom vedu mal več :)

načeloma mi vitara ustreza ker je malenkost večja pa tud jst sm bliz 2 metra pa se mi zdi feroza manjša, cenovno sta pa isti rang.

bo pa to striktno drugi avto ki bo kot funcar za izživljanje na terenu in pa občasne izlete...

so pa vsi predlogi dobrodošli - za ferozo se da dobit platnena streha? ker to mi je všeč pri vitari da lahk na terenu snamem dol in se vozim brez kar je pri ferozi težje ker je plastična. Gledal sem tud frontero pa pajerota sam po velikosti in ceni sta v višjem razredu.

neki takega bi bil čist zadovoljen če bi bil dvignjen...

Slika

oz. kulk več me pride takle dvig? in kak je to uporabno za npr. navadne ceste in hitrosti?

Slika
Slika

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 1:47 pm
Napisal/-a nebivedu
Za ferozo se da dobit vse(streha, bullbari in podobno(prednji luči staneta 10.000 sit samo - in to original od saturnusa), ima pa tudi najcenejši liftkit - za 6 cm stane samo 446 eurov, dobiš pa listnate vzmeti za zadaj, torzijske vzmeti za spredaj, in 4 blažilce od trailmasterja, ki so vrhunski izdelek. Pa tudi rezervni deli so cenejši od suzukijevih, tko da tudi tukaj malo prišparaš. Menjava jermena, napenjalca, vodne pumpe, svečk, olja, filtrov in 75 AH akumulatorja - vse skupaj me je prišlo samo 40.000 sit, tko da je kr poceni. Primerjava z vitaro je neprimerna - oba avta sta enako velika in imata enako prostora, le da je vitara nižja.

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 1:49 pm
Napisal/-a nebivedu
Je pa feroza če jo hočeš dvigniti za 6cm najcenejša - lahko samo dodaš 2 listnati vzmeti zadaj in spredaj imaš 2 vijaka na katerih z navijanjem dvigaš avto s torzijsko vzmetjo. To sem naredil jaz in imam zato 6cm višji avto.

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 2:04 pm
Napisal/-a nebivedu
Evo tkole imam jaz prva slika je ko je bila lizzy še original(brez dviga) druga pa po liftkitu.

Zdaj so pa na avtu še 215/75/15 gume od BFGoodrish ALL TERRAIN in zadeva res seka.

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 2:12 pm
Napisal/-a croma_man
luštkana zadevca, pa že kr opazna višinska razlika, sam mene mikajo tisti 20+ dvigi...

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 2:26 pm
Napisal/-a nebivedu
croma_man je napisal/-a:luštkana zadevca, pa že kr opazna višinska razlika, sam mene mikajo tisti 20+ dvigi...


Tisto pa brez hudih predelav ne bo šlo. Vitaro boš težko tok dvignil, razen če ne boš komplet podvozja spremenil. Najlažje je predelat suzuki samuraja - daš gor podvozje od pucha (prednje in zadnje polosovine in kardane) pa jih opasaš v listnate vzmeti. Vitara pa ima vijačne vzmeti, tako da boš moral kr orenk predelovat podvozje in to ne bo 100k sit, ampak prej 500 ali več - samo za predelavo.

Moraš pa računati tudi s tem, da večje gume pomenijo tok večju upor in ti lahko začne lomit polosovine. Nekako moraš izbrati med tem da če imaš večja kolesa gre počasneje, če pa kolo prime v blatu ti pa polosovino polomi, ker ni narejeno za taka kolesa. Feroza ima v homologaciji dovoljena kolesa 195/70/15, 195/80/15 in 225/70/15, jst imam pa 215/75/15, pa se v kak klanec že pozna pri moči, ker so u bistvu že kr velika kolesa.

Pa še ena stvar 90KM in 1.6 16V mašina v vitari je skoraj premalo za kake res velike gume, tako da boš tudi tukaj moral sprejet kompromis.

Moje mnenje je da dvigneš za do 10cm, daš gor BFGoodrish MUD TERRAIN 215/75/15 kolesa in se voziš s tem - to te bo stalo najmanj, lahko pa greš predelovat, se javim, da ti kaj pomagam narest, samo te bodo deli kar dost stali - cen so pa v sloveniji za te stvari kr navite.

Je pa vitara okol 300 kil lažja od feroze, zato gre tut hitreje, samo za moje pojme se teh 300kg manj pozna tudi na materialih, ki niso tok vzdržljivi, kot daihatsujevi.

Poleg tega za ferozo lahko zelo hitro dobiš mašino, če ti zariba - vsi aplausi 1.6 imajo isto mašino, prodajajo se pa za po 20 do 30k sit, tko da imaš res veliko rezervnih delov.

Samo za ferozo resnično velja tole - avto bo zdržal res veliko in bo delal dolgo časa, če boš z njim vozil soft offroad in hitrostne preizkušnje, za HARD offroad(vleka z vitlom preko skal in podobno) pa ta avto ni in bo hitro razpadel - najbrž pa z vitaro ni nič drugače.

Lahko pa se kej takega spomniš