Stran 1 od 2

Vprašljiva kvaliteta nadomestnih delov na reno servisih!!!

Objavljeno: Po jan 09, 2006 10:48 am
Napisal/-a nebivedu
Pred 10.000 km so na avtu moje boljše polovice naredili "kr dost velik" servis(tko se je izrazil serviser na tem servisu ob tem ko sem ga poslal nekam).
Za 40.000 sit so ji menjal komplet sprednje ploščice in zadnje pakne, komplet olje(motorno in v menjalniku), filtre, svečke. To je bilo pa tudi vse in za tak denar sem jih jaz poslal nekam, ker bi vse to sam naredil za 15k sit. No v petek se je zgodilo. Zadnja leva guma je na cesti blokirala. Po uri in pol matranja sem razstavil zadnji boben. Po 10.000km prevoženih so zavorne obloge debele še 5 milimetrov odstopile od paken in blokirale kolo.

Zdej pa mene zanima - ali je to napaka, ki se lahko ob uporabi originalnih nadomestnih delih še pojavi, al je to enkratno.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 10:52 am
Napisal/-a Fullback
znana zadeva pr cliotih!

Glede sevisa pa tako: to je uradni servis, zato taka cena...za take stvari pa res ne vozi na original servis

Objavljeno: Po jan 09, 2006 10:53 am
Napisal/-a Spidojc
zdej nezastopm čist tvojga vprašanja....(sam c misls tist k jest mislm) ja sm ze slisu d se je to zgodil

Objavljeno: Po jan 09, 2006 10:54 am
Napisal/-a nebivedu
Sprašujem, če se to vsem dogaja, al je to osamljen primer, ker če bi bilo to pri veliki hitrosti bi se ubila, kar pomeni da je to ogrožanje varnosti.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 10:56 am
Napisal/-a nebivedu
Fullback je napisal/-a:znana zadeva pr cliotih!

Glede sevisa pa tako: to je uradni servis, zato taka cena...za take stvari pa res ne vozi na original servis


Jst to vem da se to dela doma v garaži in na svojem in sedaj tudi njenem avtu to delam doma, vendar takrat je ona hotla na servis peljat, pa je potem to tut parkrat preklela, ker niso opazili, da je avto tok star, da bi bilo treba zamenjat še jermen in vodno pumpo, ki je potem riknla po 500km, pa jo je potem štrafal po denarnici.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:01 am
Napisal/-a Fullback
sam tele pakne so res en hudič...pred petimi leti sem ostal na cesti (vodnikova), zablokiral komplet zadnji del! Ko so mi ga nalagal na tovornjak od amzs-ja mi je zadnji del drajsal po cesti, da mi je pol gum pokurl...

ptut jst sm ga takrat peljal na redni servis-real -prvič in zadnjič :D

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:18 am
Napisal/-a yurchek
Mene je na clio 2 tud odpeljala vlečna služba iz službe, h sreč so zablokirala kolesa ko je avto stal na mestu...zategnjena je bla ročna zavora, potem ko si jo odtegnu je avto obstal...poskušal sem mal na silo, da bi se odleplo, vendar je blo not vse polomljeno....slišal sem že za več primerov tega...še naprej pa se dogaja ker nihče ne toži renaulta oziroma lucas....Če se kdo odloči tožit, jst mam račun še vedno doma, tudi račun vlečne službe, tko da bi se pridružil skupinski tožbi...pm

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:36 am
Napisal/-a Nixxon
nebivedu je napisal/-a:Sprašujem, če se to vsem dogaja, al je to osamljen primer, ker če bi bilo to pri veliki hitrosti bi se ubila, kar pomeni da je to ogrožanje varnosti.


Ni osamljen primer. Nam se je zgodilo enako, samo da smo rabli še avtovleko. Baje naj se nebi nikoli zgodilo kose pelješ, samo ko si pri miru, če verjameš.

Tudi moji mami se je zgodilo takole: pripelje se domov iz službe, ustavi da bi odprla garažna vrata, ko ga je hotla pa noter spravit se pa ni več premaknu. :evil:

Cena popravila v povezavvi z oljnim servisom, pa še nekih malenkosti 80kSIT. :evil: :evil:

Oderuhi, če mene vprašaš.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:40 am
Napisal/-a nebivedu
No jst sm vse popravil za 3900 sit, kolikor so me stale ferodove pakne. Avto gre v prodajo in v roku enega meseca bo doma stal še en terenc.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 11:45 am
Napisal/-a milankregar
Te zadeve so povsem običajne. Kolikor dobiš popusta pri nakupu novega, toliko potem preplačaš pri rednih in izrednih servisih. Politika, ki se renoju splača ... vsaj v Sloveniji, kjer folk še vedno naseda na popuste (ki v resnici sploh ne obstajajo - papir prenese vse.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 6:24 pm
Napisal/-a RedBull™
Ja clioti imajo res to napako,da se odlepijo pakne.

Ampak v tvojem primeru nebivedu,bi jst prej rekel da je napaka mehanika. Ker jih je preveč naštelal,se je posledično skoz pakna drgnila ob boben,zato so se pa tudi tolko obrabile in se pregrele,zato so tudi odstopile.

Aja pa to si rekel da bi vse to ti naredil za 15.000 sit. Tale je pa malce huda,če sem jst na hitrco sam pri sebi zračunu,sem ugotovil da bi ves ta meterial prišel slabih 15.000 sit, potem pa še prištej slabi dve uri dela 10.000 sit pa pride 25.000 sit. Na pooblaščenem servisu je blo pa to 40.000 in je čisto normalno to.

Je pa tko...folk se ne zaveda in misli da če pelje na pooblaščeni servis da bo res enkratno narejeno. Narejeno ne bo nič boljš,kot če bi peljala enemu nepooblaščenemu mehaniku,s to razliko da bi jo pri njem prišlo skor polovico ceneje.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 6:38 pm
Napisal/-a Neyo-Neyo
u galvnm sm prebrav vaše poste in moram rečt da vsak ki zna sam zamenjat rezervne dele naj jih sam vsaj pri meni je tako enkrat pelu na uradni servis pa nikol več u glavnm pršu sm do zaklučka da moj avto uradnega serisa ne bo vidu nikol u življenju ker velik bolj zaupam sam vase kot pa v nek uradni servis kjer se po možnosti nekateri vajenci učijo šraufat na mojmu avtu NE HVALA 8)

Lp
n33yo

Objavljeno: Po jan 09, 2006 6:49 pm
Napisal/-a bass
Neyo se čist strinjam, ampak nekateri nimamo znanja niti prostora, da bi šravfali sami, da o času ne govorim. Je pa dilema, če se gre za novejši avto, ker servisna knjižica vseeno nekaj šteje, ko avto prodajaš.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 6:52 pm
Napisal/-a Dejan1
nisem bral vsega, razen vprašanja....to se dogaja pr dostih francoskih avtomobilih. Se je nardil to pr moji mami k ma P 206, pa tud za renoje sm slišu da se to dosti dogaja, in da zaradi tega pridejo avti na servis.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 7:41 pm
Napisal/-a Sajmon
Jaz pa samo še čakam, kdaj se bo sprožil plaz raznih tožb na naše veleumne prodajalce (predvsem Reanult) in nekatere uradne servise, ki nategujejo po dolgem in počez. Upam samo, da ne bo za to potrebna kakšna žrtev. Ampak vedno se vse skupaj pogladi v eni kuhni. :evil:

Sam tole sem moral pa večkrat prebrat... :roll: Vejice so enim španska vas. :-P
Neyo-Neyo je napisal/-a:u galvnm sm prebrav vaše poste in moram rečt da vsak ki zna sam zamenjat rezervne dele naj jih sam vsaj pri meni je tako enkrat pelu na uradni servis pa nikol več u glavnm pršu sm do zaklučka da moj avto uradnega serisa ne bo vidu nikol u življenju ker velik bolj zaupam sam vase kot pa v nek uradni servis kjer se po možnosti nekateri vajenci učijo šraufat na mojmu avtu NE HVALA 8) Lp n33yo

Objavljeno: Po jan 09, 2006 8:07 pm
Napisal/-a Clio_16V
No men se ni glih to zgodil na cliotu se je pa podobna rec...poleti zategnem rocno (avta nisem prej pral) zjutraj hocem rikverc avto ne gre...probam parkrat, nakar poci in avto gre normalno nazaj...tko poclo mi je ene 3x ampak je od tega ze 10 000km pa dela zadeva...Zadnjic so mi na servisu pred 2000km ocistile zadnje zavore, od takrat pa mi bremze ko grem rikverc skripljejo kot pri kamionu. To se mi dogaja tut ko grem v oster ovinek ampak samo na eni strani, vsaj tako se slisi. Kere pakne pa vzet, ker telih original Lucas al kaj so ze ne bom, rajsi kaj drugega.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 8:21 pm
Napisal/-a RedBull™
jst v vse cliote in ostale avte dajem ATE pa ni problemov z njimi.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 8:24 pm
Napisal/-a andrazzupan
Ravn dons ko sem bil pri prijatlu mehaniku je pripeljal enega Clia l. 95 so mu je zablokiral zadnja kolesa.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 8:33 pm
Napisal/-a stench
Mi smo meli tudi z pooblaščenim serviserjem probleme. Sevisi so bili zelo dragi, da ne omenjam da so menjali svari ki jih sploh ni bilo potrebno menjat. Potem ti pa rečejo da ti lahko tvoj del pokažejo ... halo, kdo bo pa še verjel da je res iz tvojega avta. Potem smo zamenjali lokalnega serviserja z TPV-jem in moram reč da so tam veliko bolj strokovni in imajo veliko boljši odnos do strank. Samo cena je pa še zmeraj enormna. Na cliotu 2 je servis na 100kilo prišel 170kilo SIT (res da so menjali veliko stvari pa vseeno), takoj naslednji servis na 120kilo je pa prišel nekaj čez 100kilo SIT. Noro če mene vprašate.

Objavljeno: Po jan 09, 2006 9:03 pm
Napisal/-a DrMr
RedBull™ je napisal/-a:Ja clioti imajo res to napako,da se odlepijo pakne.

Ampak v tvojem primeru nebivedu, bi jst prej rekel da je napaka mehanika. Ker jih je preveč naštelal,se je posledično skoz pakna drgnila ob boben, zato so se pa tudi tolko obrabile in se pregrele, zato so tudi odstopile.


... jaz pa mislim, da so bile premalo nastavljene in če ne nalegajo s čim večjo površino ropotajo-vibrirajo, lepilo pa tudi ni vsemogoče... največ pa je teh primerov sedaj v mrazu, ko se na delno odlepljeni površini nabere kondenz, zamrzne in oblogo še bolj odlepi... Nebivedu, samo tvoj primer je za reklamirat in mislim, da bi ti ga Renojevci brez problemov... glede cene delov,... pooblaščeni morajo nekaj dodatno služiti za svoja poslovanja in gradove, zato npr. popolnoma enake bendix B obloge pri renaultu stanejo 2x več, kakor pri prodajalcu neOE delov... zato pa znajdi se...Nebivedu, punce pa ne sekiraj (kupi ji rože), pa ne boj se, saj to se ji ne bi zgodilo pri 100 km/h, to se vedno zgodi pri speljevanju, ali obračanju...