Stran 1 od 1

Top Gear survey 2005

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:16 pm
Napisal/-a Symon
Sem iskal pa očitno ni še nihče načel teme:
http://www.bbc.co.uk/topgear/survey/top_10.shtml
http://www.topgear.com/content/features ... /01/1.html
:bow -sploh znamki, ki ima vse 3 svoje avtomobile na lestvici. :tomidelej:
Upam, da se ne bo začela spet kregarija čez Top Gear, češ, da so popolni amaterji ampak je pa tole zelo močan pokazatelj dobrih (se pravi uživaških/se-splača-kupiti/najboljših-za-to-ceno) avtomobilov. DODANO: Skrajšano to naj bi bili avtomobili, ki se jih v njihovem razredu najbolj splača kupiti.
Sploh mi je posrečeno, da se je Škodina materinska firma uvrstila precej niže. Čemur se ne čudim glede na to, da so ocenjevali tudi to koliko avtomobila dobiš za njegovo ceno.. :roll: Aja pa Angleži očitno res ne marajo Francozov :lol: saj je Peugeot zaostal celo za pregovorno (ne to ni pljuvanje samo takšen stereotip pač velja) slabim FIATOM. :idea: :shock:
Sicer pa a ima kdo še kakšne podobne linke? Predvsem me zanima ADACov test kvalitete ali kaj podobnega...

Pa prosim brez kregarije in neutemeljenega pljuvanja po KATERIKOLI znamki saj bom lastoročno ukrepal!

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:33 pm
Napisal/-a weekid
Ja sej sm vedu da bo honda :roll:

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:50 pm
Napisal/-a Dejch
Alfa vsak let visi in to v Angliji, kjer je najslabsi distributer na svetu. Yup ocitno gre tudi v oceh navadnih voznikov Alf gor. Sicr pa so te lestvice bol tko tko, tak da jih niti resno ne jemlem. :)

Objavljeno: To jan 10, 2006 8:54 pm
Napisal/-a dj_em
mislm da ma sam voditelj tut hondo S 2000 tko da se pomoje ve...
zdej kok so kej korektni.. hja tut teško rečt...
sam mal mi gre pa na živce k pravjo za vsak avto da je "rubish" :roll:
nevem no nek avto k daš zan par 10 000 Eurov nemore bit slab...
čeprov je reku da je pa CSL zakon :P

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:01 pm
Napisal/-a Symon
Dejch je napisal/-a:Yup ocitno gre tudi v oceh navadnih voznikov Alf gor.

No to se strinjam. Meni osebno so Alfe ene najlepših ljudskih (beri kompaktov) avtomobilov nasploh. Vendar imajo isti probmlem kot Opel, Škoda/Seat, Nissan, to je materinska firma. Enostavno jim na nek način polomijo krila. Opel trpi zaradi neuspešnosti GMa, Škoda velja za socialnega VWja, Seata sploh ne znajo primerno uvrstiti. Enostavno so lepši VWji in žal nič več. Nissan je zašel v finančne stiske nakar ga je Renault kupil in jim zategnil pas kar se pozna na kvaliteti. Alfi pa največ ljudi očita Fiata. :? Kar nekaj ljubiteljev teh vozil namreč ravno zaradi tega prezira materinske firme.

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:03 pm
Napisal/-a Jorgi
jest sm cist zadovoljna...Slika

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:27 pm
Napisal/-a pery
mau sramotno za mercedes-->155: Mercedes M-Class :roll:

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:27 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Ve mogoče kakšen kriterij uporabljajo pri ocenjevanju ?

Nekdo je omenil, da gre za navajam " zelo močan pokazatelj dobrih (se pravi uživaških/se-splača-kupiti/najboljših-za-to-ceno) avtomobilov "

Če gremo po tem kriteriju se mi zdi smešno primerjat SUPERB-a z ALFO 159 - gre za primerljivo ceno - podvozje pri SUPERBU je podedovano od PASSATA prejšnje generacije z nekaterimi spremembami (daljša medosna razdalja), torej vsekakor manj športno naravnano po tehniki kot po zmogljivostih slednjega (lega, vodljivost ...), pa tudi z HONDO ACCORD, LEXUS-om IS 200 se po mojem prepričanju enakovredno kosa - če govorimo o uživanju v smislu športno naravnanega podvozja. Na drugi strani je za nekoga uživanje udobje, ki ga ponuja P 807 ali ESPACE in je v tem primeru S2000 zelo neudobna ravno tako, kot sta omenjena enoprostorca zelo nešportna.

LP

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:34 pm
Napisal/-a Dejch
Mojster Miha je napisal/-a:Ve mogoče kakšen kriterij uporabljajo pri ocenjevanju ?

Nekdo je omenil, da gre za navajam " zelo močan pokazatelj dobrih (se pravi uživaških/se-splača-kupiti/najboljših-za-to-ceno) avtomobilov "

Če gremo po tem kriteriju se mi zdi smešno primerjat SUPERB-a z ALFO 159 - gre za primerljivo ceno - podvozje pri SUPERBU je podedovano od PASSATA prejšnje generacije z nekaterimi spremembami (daljša medosna razdalja), torej vsekakor manj športno naravnano po tehniki kot po zmogljivostih slednjega (lega, vodljivost ...), pa tudi z HONDO ACCORD, LEXUS-om IS 200 se po mojem prepričanju enakovredno kosa - če govorimo o uživanju v smislu športno naravnanega podvozja. Na drugi strani je za nekoga uživanje udobje, ki ga ponuja P 807 ali ESPACE in je v tem primeru S2000 zelo neudobna ravno tako, kot sta omenjena enoprostorca zelo nešportna.

LP


Sej tocno to je problem vsake lestvice oz. statistike. Nepopolno pac in zaradi tega se jih ne sme jemati dogmaticno.

Symon s tabo se strinjam. Toda vse te firme, ki so v koncernu pac niso mogle same prezivet, katerikoli razlog je ze bil za to. In da, zato Alfa ne bo nikoli imela prave GTA, ker bi hodila v zelje Maseratiju in tega v FIATu nocejo. Lancia nikol vec ne bo kar je bila, zaradi tega, ker enostavno zaradi krize noben ne vidi razloga, da se ukvarja z nekdaj sportno-luksuzno in spostovano znamko. Seat ne bo dobil kupcev, zaradi tega ker jo hocejo narediti spansko alfo z VW tehniko. Nissan pada v kvaliteti zaradi cenejse skupne izdelave in tudi sami vec ne vedo v kater segment hocejo itd.

Stvar je pac taka kakor je in to je kapitalisticna in s tem se treba sprijaznit. Alfe RWD GTA ne bo se dolgo, ce kdaj bo. :)

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:35 pm
Napisal/-a Biskvitek
mislim da ta test temelji na zadovoljnosti kupca z določenim avtomobilom.......

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:44 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Biskvitek je napisal/-a:mislim da ta test temelji na zadovoljnosti kupca z določenim avtomobilom.......


Tako je, upoštevajo se mnenja lastnikov avtomobilov z letnico 2003, in potem vsak lastnik pove svoje mnenje o avtomobilu in če je več lastnikov ki jim avto ni delal problemov itd, ima potem višjo oceno. Verjetno je zato S2000 prva ker je veliko voznikov zadovolnih z njo. Kakor jaz vem ima voditelj Ford GT-ja .

Objavljeno: To jan 10, 2006 9:53 pm
Napisal/-a Dejch
Marko_mx-3 je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:mislim da ta test temelji na zadovoljnosti kupca z določenim avtomobilom.......


Tako je, upoštevajo se mnenja lastnikov avtomobilov z letnico 2003, in potem vsak lastnik pove svoje mnenje o avtomobilu in če je več lastnikov ki jim avto ni delal problemov itd, ima potem višjo oceno. Verjetno je zato S2000 prva ker je veliko voznikov zadovolnih z njo. Kakor jaz vem ima voditelj Ford GT-ja .


Ni samo to, da so zadovoljni z avtom, ampak tudi z distributerjem, uradnimi servisi itd. Sepravi avto je lahko najbolsi v oceh kupca, toda ko ima stike z distributerji oz servisi lahko zgubi zivce in se mu j**e z znamko. Npr tako je Alfa dosti mest zgubila, ker so zanic distributerji in serviserji.
Ocenjevanje, pri avtu pa steje, lega, udobje, cena itd. Tukaj pa da kupec oceno kako njemu avto odgovarja. Npr. v tem je dosti mest zgubil Hyundai, ker serviserji in distributerji opravljajo dobro delo, medtem ko avto je ziv dolgcas.

V glavnem ta anketa je zelo dobra in se najbolj prikaze stanje (sicer v VB), medtem ko ADAC, JD power lestvice pa slonijo samo na okvarah in ne na osebnih zadovoljstvih in izkusnjah. Kar pomeni, da je totalno nepopolna statistika, ker se vsaka napaka na avtomobilu steje enako in zaradi tega avti z malo vec navadnimi problemi (zarnice, motorcki za brisalce, guma poci itd.) padejo na dno lestvice, kar je ne pravicno. Vsteti bi se moglo vecje okvare (vec kazenskih) in manjse (manj kazenskih). Potem bi nekako bilo smiselno take lestvice spremljat.

Objavljeno: To jan 10, 2006 10:20 pm
Napisal/-a Symon
Kaj res ni nihče prebral prve in druge strani?
http://www.topgear.com/content/features ... /01/2.html
Sicer pa si predstavljajte kupca, ki plača 4.5 mio za Golfa in se mu le ta kvari. :roll: Zagotovo ne bo več tako zadovoljen kot takrat, ko je kulil Golfa II in ga je znal popraviti vsak mehanik. Sedaj ga pelje na servis kjer ga po možnosti dodatno ocurijo in so po možnosti še ošabni. Potem poglejte kupca nekega Hyundaia, ki je dal najmanj denarja za takšen avto vendar ima celo veliko manj okvar. :shock: Pa pravijo, da malo denarja malo muzike.... :roll: Jasno, da bo potem ta stranka bolj zadovoljna in ji bo ugled narasel. ;) Da so Japonci tako popularni je pa že tako tradicija, da so najbolj kvalitetni. Lastnik enostavno ne ve kaj so to okvare. vedno, ko posluša nekoga, ki jamra čez svoj avto je bolj zadovoljen, da ima to kar ima. Seveda v vsakem primeru obstajajo izjeme ampak večina pač prevladuje.
Zakaj je na vrhu S2000? Mogoče je bilo tudi manj kupcev in če bi naprimer vse v SLO vprašali bi bil gotovo na vrhu. Tistih (recimo) 8 kupcev je ta avto kupilo z najvrčjim veseljem in ga imajo zato tako radi, da mu dajo same 5ke. Potem najdemo še Lasnike Cliotov, ki jih je pri nas nešteto in so ga pač kupili ker se jim je zdel boljši od ostalih. Ko pa jih kakšna malenost pusti na cedilu pa izgubijo zaupanje v svoj avto. In avto pristane na veliko nižjem mestu....
Uf spet en moj globok roman... :oops:

Objavljeno: Sr jan 11, 2006 7:28 am
Napisal/-a Mojster Miha
Symon - glede tvojega razmišljanja o GOLF-u. Je bil, je in če gre verjeti prodajnim trendom bo najbolje prodan avto svojega razreda, velikokrat tudi najbolje prodan avto EU. Zdej pa se samo zamisli, ali daješ prednost anketi ki jo izvede skupina Angležov, ali kupcem avtomobilov v EU ? Če bi bili vsi servisi tako porazni, avtomobil tako zanič in skratka vse slabo, bi jih verjetno ne kupovali, ampak bi preprosto kupili konkurenčen avto - izbira je namreč zelo velika.
Zdej pa če ti primerjaš s HYUNDAI-em - recimo konkurenčna ELANTRA - poglej kaj ponudi kupcu VW in kaj HYUNDAI - poglej si izbiro motorjev, podvozja, dodatne opreme .... pri HYUNDAI-u imaš 2 bencinska in 1 dizelski motor - pri VW 6 beninskih in 4 dizelske motorje, pa de ne govorimo o 4 kolesnem pogonu, pa imaš še dve dodatni podvozji na izbiro, da ne nadaljujem z izbiro mejalnikov, platišč .... kar je pri HYUNDAI-u "misija nemogoče".
Če je kupec HYUNDAI-a zadovoljen s tistim minimumom v primerjavi z VW OK. Čisto jasno je tudi, da ima veliko manj možnosti da se kvari, ker pač ima občutno manj vsega na sebi, in je tudi veliko lažje zagotavljati zanesljivost in servisno podporo če imaš 3 motorje in 2 menjalnika napram ogromno večji "količini" motorjev, menjalnikov, podvozji ....
Za manj denarja je dobil enostavno manj muzike - če govorimo o možnosi izbire, o zmogljivostih podvozja, tehnike in še česa v smislu "kaj si lahko kupiš" tudi nima smisla izgubljat besed - HYUNDAI je avto, kjer z konkurenčno ceno dobiš dober paket tehnike, oz dober "kos" avta, še zdaleč pa si ne moreš zamislit vse kar ti ponudi VW za seveda primerno ceno - to očitno kupci v EU cenijo in zato je prodaja taka kot je - seveda pa glede na generacije prodanih GOLF-ov botruje temu tudi splošno zadovoljstvo kupcev.
Ankete so kot smo že ugotovili zgolj in predvsem ankete - ker so jo delali Angleži je rezultat takšen, če bi jo delali Francozi bi se pogovarjali o čisto drugačni lestvici, pri Nemcih in Italijanih bi bila slika spet drugačna itd.

LP

Objavljeno: Če jan 12, 2006 7:41 pm
Napisal/-a Symon
Mojster Miha je napisal/-a:Zdej pa če ti primerjaš s HYUNDAI-em - recimo konkurenčna ELANTRA - poglej kaj ponudi kupcu VW in kaj HYUNDAI - poglej si izbiro motorjev, podvozja, dodatne opreme .... pri HYUNDAI-u imaš 2 bencinska in 1 dizelski motor - pri VW 6 beninskih in 4 dizelske motorje, pa de ne govorimo o 4 kolesnem pogonu, pa imaš še dve dodatni podvozji na izbiro, da ne nadaljujem z izbiro mejalnikov, platišč .... kar je pri HYUNDAI-u "misija nemogoče".

Ankete so kot smo že ugotovili zgolj in predvsem ankete - ker so jo delali Angleži je rezultat takšen, če bi jo delali Francozi bi se pogovarjali o čisto drugačni lestvici, pri Nemcih in Italijanih bi bila slika spet drugačna itd.

LP

Saj se ni nujno treba naslanjati na Hyundaia. Lahko damo en bolj konkurenčen avto: Octavio. Ki ima, ravno toliko (no ja skoraj) motorjev, menjalnikov, platišč, 4 kolesni pogon... In to za občutnejše manj denarja.Malo "modernejši" (blago vs plastika) je tako skoraj vse kar lahko Golf ponudi več od Octavie. In če cincaš med tema modeloma, je po mojem mnenju Octavia definitivno boljši nakup. Razen, če te ovira ime znamke. ;) To pa je že mogoče lastna omejenost... Avto ni zastonj dobil polno nagrad, avto leta, za obilko itd. (Poglej na www.skoda.si) In pomoje je ravno to bistveni plus, da so Škode tako visoko. Popolnoma ista mehanika, kvaliteta, za "pol" manj denarja... Mogoče, če bi imeli pri WVju "razumnejše" cene bi imeli mogoče še boljšo prodajo. ;)

Se pa seveda strinjam, da je vsaka takšna anketa nehvaležno delo in pride do raznih starih obračunavanj :) med naprimer Angleži in Francozi. Vseeno pa

Objavljeno: Če jan 12, 2006 8:08 pm
Napisal/-a Tomcatter
Mah tole je kr neki, če si ti človek ki ima rečmo Peugeota 807 pa si zadovoljen to nima nič zveze.
Jst tega sploh ne gledam kr se mi zdi brezveze.
Sicer pa nevem kok ma to kej efekta? -a je kdo tuki ki bi rajše meu rečmo Škodo fabio (top 10) od Mercedesa M (last 10)? Sicer ni primerljivo samo mene nebi vrglo to s poti da si naemst MB M-a kupim rajš kerga ki je bolj proti vrh. :P :P
Če mene vprašate je njim tak al tak bolj pomembno da je to največji survey kot pa da bi ljudem pomagalo. :roll:

Objavljeno: Če jan 12, 2006 10:08 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Symon - primerjavo HYUNDAI-a in VW-ja oz GOLF-a si sam sprožil, jst sm ti samo odgovoril oz skušal obrazložit, kako stvari tečejo po moje prepričanju.
In ne zdej iskat nekih novih in novi primerov, ker mešaš zelo osnovne pojme. GOLF in OCTAVIA nista konkurenčna kot si ti misliš. Najprej - GOLF-u so konurenca modeli kot so MEGANE, FOCUS, ASTRA ... predvsem po prodajnih številkah, dalje OCTAVIA je z zunanjimi merami, prtljažnim prostorom in še čem bliže stopničko višjemu razredu, in nenazadnje bi ti moralo bit jasno, če vsaj malo poznaš sveta avtomobilizma, da je GOLF eden od ključnih modelov koncerna, pri prinašanju dobička - iz tega pa lahko samo po zdravi kmečki pameti presodiš, da si ne bo z OCTAVIO dovolila odžirat večine kupcev GOLF-a, ampak bo za OCTAVIO našla oz skušala najti kupce, ki želijo predvsem vse kar nudi ta model. Prodajne številke to samo potrjujejo, potrjujejo pa tudi razlike med GOLF-om in OCTAVIO. Če jih kdo ne razume - njegov problem.

LP

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 6:17 pm
Napisal/-a Symon
Potem vzamem nazaj besede. :oops:
Je že tako, da imajo vsake oči svojega malarja, kajne? In 100 ljudi 100 pogledov na svet.
Peace, man! :P :D

Objavljeno: Pe jan 13, 2006 9:43 pm
Napisal/-a Cyrus
Hehe 307 predzadnji. Čeprou ga dostikrat grajam samo tok slab pa tut ni. :)

Objavljeno: Po jan 16, 2006 3:38 pm
Napisal/-a Rx-8
S2000, is 200 in accord med prvo deseterico. Glede na to da ti avtomobili niso ravno poceni, je njihova visoka uvrstitev še toliko večja pohvala za njihovo kvaliteto.
Me zanima, kako se bo obnesel novi is 250/220d, k men se zdi, da bo avto s takim dizajnom in tehniko počasi zrel za prevzem prestola.