Stran 1 od 2
Kletka za avto
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:10 am
Napisal/-a PaGeR
Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..
Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...
Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta
LP
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:33 am
Napisal/-a nebivedu
Kletke dela kr nekaj ljudi v sloveniji. Zdej pa vprašanje - ali rabiš tut homologacijo ali brez. Brez homologacije ti jo nardi vsak ličar, ki se vsaj mal bolj spozna, kje mora kaj ojačat in kaj naj bi skupaj držal - jst sm jo tut že sam naredu kolegu v subaru leone. Samo tist avto je samo za po gmajni.
Če hočeš pa homologacijo je pa cena kr hudo visoka, ampak imaš pa vse papirje.
Preveri pa prvo, če imaš dobavljivo sestavljivo kletko za tvoj avto - tako ki je sešraufana skupaj, ker jo lahko daš sam v avto, ker dobiš papirje zraven. Pa lahko jo daš ven, ko prodajaš avto, al pa če ga razsuješ - lahko samo konkretne štange zamenjaš in imaš kletko za naprej.
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 10:48 am
Napisal/-a YugoGTI
Jest sm se ene 2 let nazaj menu z enmu kolk košta kj kletka k je mel to on v dirkalnem yugotu. Takrat je bla cena čez 300k. Fora je v tem da je čim manj varov, ter več krivljenja. Mislm da se ti ne splača v ta podvig spuščat.
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 11:34 am
Napisal/-a bass
Cena je po mojem odvisna od tega a je veliko krivljena, ali je pač švasana ozr. šravfana skupaj.
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 11:43 am
Napisal/-a Kiko
Nisem vedu, da je to tak drago

Objavljeno: Sr jan 11, 2006 12:53 pm
Napisal/-a PaGeR
YugoGTI je napisal/-a:Jest sm se ene 2 let nazaj menu z enmu kolk košta kj kletka k je mel to on v dirkalnem yugotu. Takrat je bla cena čez 300k. Fora je v tem da je čim manj varov, ter več krivljenja. Mislm da se ti ne splača v ta podvig spuščat.
A veš kako je...
Glede na to, da sm na avto vložu že kake 1,5 do 2 mio sit, bomo pa dali še tistih 400-500k za kletko, ki ti lahko reši življenje in imaš poplačano za celo življenje...
Sploh pa če se greš v podvige pri menjanju mašine, ter si brez vsekakršne varnostne opreme (airbag)...
@Nebivedu
Kdo to dela? Mi lahko konkretno poveš kako osebo, ki bi to znala konkretno narediti, ker če ti po pravici povem bi tudi sam lahko našvasal par cevi notr, samo ni to fora, ker pač ne vem kje je najboljša pozicija, vrsta kovine, debelina, ... Kar se tiče pa homolomo pa ne skrbi
In katera firma se ukvarja z izdelavo ali prodajo že sestavljenih oziroma pripravljenih kletk?
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 1:17 pm
Napisal/-a flegmato
Zdravo,
čuj meni se zdi da te kletke niso tak drage... Mam doma en katalog, samo se zdej ne morem spomnit od kere firme, ko so not tudi kletke za različne tipe avtomobilov... Vem, da sm gledal in da so se mi takrat cene zdele ugodne(okoli 100k - zej nism čisto 100%, ampak skor ziher no...). Problem pa je ta, da mam te kataloge doma pri starših, stanujem pa trenutno 150 km vstran. Zej čez kak teden, dva grem domov pa jih bom poiskal, če do takrat ne boš nič pogruntal.
Kar se tiče varnosti pa po moje ni dlih čist tak enostavno. Za dirkače, ki imajo čelade so kletke seveda super zaščita pred trki al pa prevračanjem. Za navadnega človeka so pa po moje kr nevarne, da pri kakem trku, ki drugače ne bi bil tako nevaren treščiš z glavo v jekleno ogrodje kletke.... Zej ti nimaš airbagov, pri mojem avtu sem pa razmišljal da bi mi pomoje kletka blokirala stranske airbage(spredaj) in bočne zavese, poleg tega bi mel pa še eno železno štango zram glave skoz

. Tak da sm si pol premislo...
LP
Objavljeno: Sr jan 11, 2006 4:58 pm
Napisal/-a RegY
če te že tako strašansko zanima, bi se jaz pozanimal pri kakem večjem slovenskem rarryinstu... kaki kaučič ali pa oni iz idrije... kaj je že, ko ma vw servis bi ti znali pomagat... vem, da pri teh je najboljše in najlažje prit do tega
Objavljeno: Če jan 12, 2006 9:30 am
Napisal/-a PaGeR
Ja Regy to bi bilo super, pa da izvem kdo se s tem ukvarja da konkretno naredi zadevo...
Drugače sm pa klicu za OMP stane 140k, samo problem je ka je to tista osnovna, da pri čelnem trku nič ne pomaga
Kdo je ta Urbančič al neki taga is Slo, ko sem nekje prebral? Pozna kdo?
LP
Objavljeno: Če jan 12, 2006 9:43 am
Napisal/-a Slide
PaGeR je napisal/-a:Ja Regy to bi bilo super, pa da izvem kdo se s tem ukvarja da konkretno naredi zadevo...
Drugače sm pa klicu za OMP stane 140k, samo problem je ka je to tista osnovna, da pri čelnem trku nič ne pomaga

Kdo je ta Urbančič al neki taga is Slo, ko sem nekje prebral? Pozna kdo?
LP
Saj pri čelnem trku ponavadi ubije pojemek, ne pa to da dobiš nasproti vozeč avto ali drevo v naročje...no odvisno od avtomobila, pri nekaterih se lahko zgodi tudi to, ampak ponavadi je hujši tisti pojemek

Objavljeno: Če jan 12, 2006 10:06 am
Napisal/-a rover416
jst se lahk pozanimam.pr enmu k dirka na ghd.drgac jo pa ima za tvojo corso A3M od sparcota.za 700 evrov
Objavljeno: Če jan 12, 2006 1:17 pm
Napisal/-a eclipse_R
pr čelnem trku te ubije tut volanski drog.. če so hitrosti pač tok velke, da bi rabu kletko.. pa pojemek seveda.. če te pa že ne ubije, maš pa usaj hujše posledice..
lp
Objavljeno: Če jan 12, 2006 8:17 pm
Napisal/-a Dariooo
zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......
LP
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 7:53 am
Napisal/-a PaGeR
Dariooo je napisal/-a:zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......
LP
Jah sej modrih pozicijskih tudi ne smeš met, pa jih ma 1/3 slovenije
Nek bivši dirkač mi je rekel, da bi bilo mogoče za cestno vožnjo dovolj spredaj oba strut bara (zgornji in spodnji) pa še zadaj enega, ravno zaradi varnosti ker v avtu ne nosimo čelade... tko da zdej res ne vem kaj se mi splača
Papirji so dandanes najmanjši problem...
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 9:26 am
Napisal/-a rover416
mam kolega ki ma yugota za ghd.in je registriran in a-testiran kot normalno vozilo.ima pa tak kot je rekel pager dva strutbara.stranske cevi.tm k odpres vrata.in zadaj med kosi eno povezavo..
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 1:38 pm
Napisal/-a Dariooo
PaGeR je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:zivjo..
a ni bilo receno da za cestne avte naj se nebi smelo imeti kletk?? predvsem ker vozniki nimajo celad, ter primernega sedeza ter pasov??
a se torej da dobit dokumente??
drugace za kletke se uporabljajo brezsivne cevi......
LP
Jah sej modrih pozicijskih tudi ne smeš met, pa jih ma 1/3 slovenije

Nek bivši dirkač mi je rekel, da bi bilo mogoče za cestno vožnjo dovolj spredaj oba strut bara (zgornji in spodnji) pa še zadaj enega, ravno zaradi varnosti ker v avtu ne nosimo čelade... tko da zdej res ne vem kaj se mi splača

Papirji so dandanes najmanjši problem...
eno uprasanje, ki nisem lih siguren kaj je kaj

ops:
strut bara to je tisto, ki povezuje amortizerja??....odspodaj odspredaj?...kje pa bi to potekalo? od roke do roke? :P
LP
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 1:45 pm
Napisal/-a mrt
rover416 je napisal/-a:mam kolega ki ma yugota za ghd.in je registriran in a-testiran kot normalno vozilo.ima pa tak kot je rekel pager dva strutbara.stranske cevi.tm k odpres vrata.in zadaj med kosi eno povezavo..
Če ima Yuga za dirkat v DP,potem mora biti homologiran kot dirkalno oz. športno vozilo in ne kot navaden avto
Objavljeno: Pe jan 13, 2006 1:48 pm
Napisal/-a YugoGTI
Men se zdi da bi blo dost da daš spredi pa zad strut bar, pa pod motorjem kletko ki je povezana med rokami ter stabilizatorjem.
Re: Kletka za avto
Objavljeno: So jan 14, 2006 8:23 pm
Napisal/-a naliM
PaGeR je napisal/-a:Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..
Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...
Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta
LP
Poglej tukaj:
http://www.wiechers-sport.de
oz. tu:
http://www.wiechers-sport.de/ueberroll/typen.html
Wiechersove kletke imajo TÜV, a kolegu je ni uspelo homologirati v civilni avto pri nas.
V tujini gre homologacija skozi, a le v kombinaciji s H pasovi in školjkastimi sedeži.
Avti v SLO s kletkami (tekmovalni) imajo FIA homolgacijo in vpis v prometo, da gre za posebno/tekmovalno vozilo. Za upravljanje tega v prometu pa rabiš tekmovalno licenco.
LP,
Milan
Re: Kletka za avto
Objavljeno: So jan 14, 2006 8:31 pm
Napisal/-a jaka-z
naliM je napisal/-a:PaGeR je napisal/-a:Mal sm isku pa nich ne najdem na forumu..
Sicer pa prosim vse ki imajo kaj informacij, kdo v sloveniji se ukvarja s takimi podvigi...
Ker nekakšni načrti so, da se bo avto parkiru zdele za slabe pol leta in da ga kompletno na novo uštimam in razmišljam tudi o kletki zaradi varnosti, to pa zaradi nadaljnih želja o moči avta
LP
Poglej tukaj:
http://www.wiechers-sport.deoz. tu:
http://www.wiechers-sport.de/ueberroll/typen.htmlWiechersove kletke imajo TÜV, a kolegu je ni uspelo homologirati v civilni avto pri nas.
V tujini gre homologacija skozi, a le v kombinaciji s H pasovi in školjkastimi sedeži.
Avti v SLO s kletkami (tekmovalni) imajo FIA homolgacijo in vpis v prometo, da gre za posebno/tekmovalno vozilo. Za upravljanje tega v prometu pa rabiš tekmovalno licenco.
LP,
Milan
....tekmovano licenco pa dobiš za 5k ali 10k sit ko narediš teoretični izpit pri naši avtozvezi AŠ2005