Stran 1 od 3

Ali greje svoje avtomobile zutraj?

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 4:21 pm
Napisal/-a CERES
Mene pa zanima, če kej grejete avtomobile oz. mašine preden greste v službo, šolo...itd. :?: :oops:

Jest zmeraj mal pusim da se mašina ogreje preden grem v šolo. ;) Sem pa tudi nekje zasledil da ni pametno greti mašino zutraj, da je bolje da se takoj ko se vsedeš za volan odpelješ :shock: ...sam po moji pameti je pametno da se mašina ogreje,ne? :)


LP

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 4:25 pm
Napisal/-a CERES
lenivec je napisal/-a:kaj ko se pelješ se ne ogreje?

drugač pa vožnja je bolje kot namestu, ker namestu ni pravih obratov in ni dobregamazanja, olna pumpa ne da dovol pritiska


Sej ne mislim da avto stoji 15 minut ampak kakšno minuto ali pa 2 minuti... ;)

lp

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 4:32 pm
Napisal/-a lebica
Ja jst tud mal počakam preden odpelem tok da motor mal steče 2-5 min, res je da pumpa nedaje zadostnega pritiska malo je manši je pa tudi res da je olje mrzlo in gosto tako da prav tako ni dobro da spelemo takoj saj se obrati motorja zvišajo olje pa nnemaže zadostno. Recimo pri tem -12 c lahko že nastanejo poškodbe na motorju zaradi nezadostnega mazanja skratka pomembna je tista "minutka" ob zagonu in vsekakor dobro olje.

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 4:35 pm
Napisal/-a XTR
Ne avta ne grejem na mestu.
Poglej si to temo http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 88&start=0

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 6:29 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Osebno nikoli ne grejem avtomobila - spelješ in voziš v primerno nižjih obratih, dokler "mašina" ne doseže delovne temperature. Po tem pa lahko "pohodiš".

Izjema je, če so stekla zaledenela.

LP

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 6:32 pm
Napisal/-a dzanzi
Avto vžgem, 20s očistim prednje steklo, se usedem in odpeljem.

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 6:51 pm
Napisal/-a T2a
jst ponavadi ta čas ko čistim led/sneg z stekel ga pustim prižganega.

če ni dobro za motor zakaj pa potem šoferji tovornjakov jih zjutraj grejejo :?:
najbolš da prašam njih :P

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 7:24 pm
Napisal/-a Mojster Miha
TommyGun - tovornjake se zjutraj "greje" dal časa iz več razlogov - največkrat gre za "polnjenje" zraka (zavore - ne moreš speljat če ni zraka v zavornem sistemu), dalje "birokracija" (izpolnjevanje potnih nalogov, tahografskih vložkov ... ), včasih pa "obhod" okoil vozila - pregled če je vse na kratko OK ... lahko pa se gre čisto preprosto na kavo s kolegi in je potem "koristno" gretje 8) (beri - občutovanje kelnarc, štosi in uživanje ob kavi)

LP

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 7:37 pm
Napisal/-a maki13
Ne grejem avta zjutri,razn ce so sipe zamrznjene pa jih morem spucat.Ni pa dobr avta ogrevat na mestu ker dlje casa rab da doseze delovno temperaturo,pa se ekoloski in ekonomski razlogi,tud pr novih avtih ti v knjigi pise da se avta ne ogreva na mestu,je pa dobr da ga zjutri fejst sparas se posebi zdaj ko je mrzlo.

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 7:45 pm
Napisal/-a BMW Motorsport
js počakam da se lepo zalaufa eno minutko pol pa s čim nižjimi obrati naprej.

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 7:54 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
zdaj ko je tako mrzlo g apržgem, spucam šipe, skadim do konca in pol gremo lepo pod malimi obrati...

Objavljeno: Pe jan 20, 2006 8:22 pm
Napisal/-a Tomo
Če so šipe zamrznjene potem že zalaufam kakšno minitko do dve predno speljem, potem pa itak low obrati...najbolj neumni se mi zdijo tisti k "tišijo" mrzu avto :roll:
Primer: dostkrat ko grem iz šihta ob 22ih vidim folk tam k se usede v avto pa poln gas, pa čeprav je avto stal min 8ur...
Drugače pa komaj čakam malo toplejše dni :vrum

Objavljeno: So jan 21, 2006 9:39 am
Napisal/-a reber
Ogrevam na mestu kakšne pol minute ali minuto, na 1500-2000 obratih, torej ne na štant gasu, zato da ja ne bo premalo pritiska olja :P potem pa odpeljem in peljem z 2000 do 2200 obrati oziroma max 2500 obrati, ko se ogreje po nekaj minutah, ko doseže 90st (kazalec temperature) potem pa normalno ...

Objavljeno: So jan 21, 2006 9:41 am
Napisal/-a Asterix
vedno pustim 15-20 minut

Objavljeno: So jan 21, 2006 10:39 am
Napisal/-a CERES
Tomo je napisal/-a:Če so šipe zamrznjene potem že zalaufam kakšno minitko do dve predno speljem, potem pa itak low obrati...najbolj neumni se mi zdijo tisti k "tišijo" mrzu avto :roll:
Primer: dostkrat ko grem iz šihta ob 22ih vidim folk tam k se usede v avto pa poln gas, pa čeprav je avto stal min 8ur...
Drugače pa komaj čakam malo toplejše dni :vrum



:roll: :roll: to pa so tisti ki mislijo da je avto kup pleha....avto je tudi tvoj ponos kjer se vidi kako si navezan na avto,ne? :-P Sej jest tudi dostikrat doživim da vse na zgodaj tišijo avtomobile in si rečem kaj moraš :?

LP

Objavljeno: So jan 21, 2006 10:39 am
Napisal/-a bass
Ne ogrevam. Počasi, nežno z občutkom - pa je. Če je pa treba pucat sneg ga pa prižgem. Za led imam tako ali tako tisto odmrzovalo v spreju, ki led instantno stopi in mi traja pol minute za vse šipe našpricat.

Objavljeno: So jan 21, 2006 10:44 am
Napisal/-a phoebus
Ker ne znam nemško, a mi lahko nekdo prosim pove, zakaj naj bi bilo slabo pustit avto par minut da se segreje pozimi? Pritisk olja je skoraj na MAX (kaže merilnik na armaturki), torej olje teče (pritisk je enak kot na začetku med vožnjo [kot kaže merilnik], torej razlaga da ni pritiska olja ne pride v poštev). Glede na to da olje slabše maže ker je gostejše se mi zdi pa logično, da je boljše pustit par minut da se segreje preden ga greš vozit...boljše 1300 ---> 800 RPM (zaug dokler ne zapre) kot pa 2, 2.5k "mirne vožnje".

Vsaj pomojem, tako da me res zanima kaj so nemci napisali.

Objavljeno: So jan 21, 2006 11:26 am
Napisal/-a mlamov82
Maš dve varianti, ki se prekrivata, kera je boljš se moraš sam odločit:
1. mašina naj bi bila čim prej ogreta - to dosežemo da se enostavno takoj odpeljemo ko prižgemo, seveda ne z gasom do konca (do 3000 obratov brez problema pri bencinarjih). Mašina se pri vožnji nekajkrat hitreje segreje.
2. če avto prižgemo in laufamo na mestu mašina veliko več časa laufa neogreta, kar je SLABO zaradi neogretega olja (olje ima maksimalne mazalne sposobnosti pri delovni tmperaturi motorja)

Tako ugotoviš, da nobena varianta ni optimalna. Ali se mašina čim prej segreje z vožnjo in imaš kratko hitrejšo obrabo, ali pa čakaš da laufa na mestu in ima avto daljšo počasnejšo obrabo zaradi nesegretega olja.
Po mojem je najboljše, da se držiš temu, kar piše v navodilih za uporabo avtomobila: NE SEGREVAJ AVTOMOBILA NA MESTU.

Objavljeno: So jan 21, 2006 3:06 pm
Napisal/-a sonček
[quote="mlamov82"]Maš dve varianti, ki se prekrivata, kera je boljš se moraš sam odločit:
1. mašina naj bi bila čim prej ogreta - to dosežemo da se enostavno takoj odpeljemo ko prižgemo, seveda ne z gasom do konca (do 3000 obratov brez problema pri bencinarjih). Mašina se pri vožnji nekajkrat hitreje segreje.
2. če avto prižgemo in laufamo na mestu mašina veliko več časa laufa neogreta, kar je SLABO zaradi neogretega olja (olje ima maksimalne mazalne sposobnosti pri delovni tmperaturi motorja)

Kaj pa dieselski motorji.????????

lp