Stran 1 od 2

Diesel vs Benz

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:03 am
Napisal/-a DiDo
Z kolegom se prepirama, kateri izmed omenjenih motorjev vzdrzi več. Navadni bencinc ali prisilno polnjen diesel?

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:06 am
Napisal/-a mflajs
Če malo oglase z rabljenimi avtomobili pogledaš bo najbrž diesel vzdržljivejši.Je pa tudi odvisno od šoferja. :shock:

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:06 am
Napisal/-a maky
DIZEL POWER! :lol: :lol: :lol: :lol:

pojma nimam.... :wink: :wink:


(pa ne me zdej napadat :wink: )

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:06 am
Napisal/-a WhiteCell
Brezvezna tema... prosim UPRAVNIKA da zakleni poste... ker je samo provokacija.. na mobisuxu smo deleženi vsaj 3 takih postov na teden

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:12 am
Napisal/-a DiDo
Ja sorry če sem vprasal, to ni nic provokativni post, ampak me dejansko samo zanima, ker še nisem nikjer dobil jasnega odgovora.

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:28 am
Napisal/-a redbull
No mene tudi zanima kateri motor je bolj vzdrzljivejsi (po vasem mnenju) in ne kateri je boljsi, ker ima vsak svoje prednosti in slabosti.

btw: TechnoBoy - men se ta post ne zdi brezvezen, lahko pa bi tudi kaksno rekli o tvojih postih.

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:41 am
Napisal/-a Mihc
jah tko je da pomoje majo edino prednost bencimi max rpm

kar se pa tice prihodne generacije dizlov pa bodo menli
pjezo injektorje (7vbrizovanj na delovni takt ) trenutni majo 2

cgi 3 material za bloke motorjev dizla (kompresije se bodo drastično dvignle, kubatura padla, moč povečala, pa vzdrzlivost bloka bo zrastel za ccca 40%)

napovedani motorji (leto 2004)

fordov
dizel V6 (kodno ime leon)

vag
tdi 4.0l 16V 300km
tdi 2.0l 16v 160km trenutni audi a3 ma 130km (samo je se star blok) 160km bo mel pa nov blok poraba 5.5l
govori se tudi v 1.4 100km

pa od italjanov (koncern FIAT)
1.3 90km
1.3 z turbom k majo spremenjivo geometrijo lopatic v turbotu 110km (bo v novem tipotu)
2.0 z 150km (ze v alfi)

tako da res ne vem kje majo se bencinarji prednost

Objavljeno: To maj 13, 2003 9:55 am
Napisal/-a zoranwagen
Mojo skromno mišlenje je, da je navaden bencinc bolj zdržljiv kot turbo diesel. Problem vzdržljivosti TD ni v motorju ampak v turbini.
Drugače pa mislim, da se to ne da posplošeno reč, odvisno je od proizvajalca, kubikaže in obratov motorja nazadnje pa načina vožnje!

Objavljeno: To maj 13, 2003 10:48 am
Napisal/-a WhiteCell
DiDo je napisal/-a:Ja sorry če sem vprasal, to ni nic provokativni post, ampak me dejansko samo zanima, ker še nisem nikjer dobil jasnega odgovora.


sorry se opravičujem..samo če spremljaš mobisux.. vidiš da večaina postov na temo Disel vs. Benz doseže 4-8 strani.. minimalno...

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:09 am
Napisal/-a Sale
Zaenkrat imamo tukaj še kar zaupanje v uporabnike, da se ne bodo kar takoj potolkli med sabo. Na mobisuxu pač takšne debate ne znajo ostat na nivoju, tu pa nam to po mojem mnenju kar ratuje. Dokler ne pride do osebnih žalitev po moje ni potrebe posegat po ključavnici :wink: .

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:11 am
Napisal/-a WhiteCell
samo opozarjam :)
da nebo :)
ker ravno zatradi tega mi je Avtomobilizem.com forum no. 1 ... ker je na nivoju :)
LOL

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:35 am
Napisal/-a Tomo
Ja po moje je kr diezel bolj vzdrzljiv pa manjsa poraba itak!

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:38 am
Napisal/-a WhiteCell
ma pa sej ce normalno vozis so vsi motorji vzdrzljivi.. lejte tastare mece... pomojem 400-500k km ni bla pena

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:44 am
Napisal/-a Sale
Hmmm, ja vsi delovni stroji in tud ladje, vlaki ipd. so dizli, kar je po moje zarad manjših stroškov goriva in večje vzdržljivosti samega agregata. Po moje je vzdržljivost in življenjska doba na strani dizlov.

Objavljeno: To maj 13, 2003 11:50 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: To maj 13, 2003 1:31 pm
Napisal/-a zupi13
G-4S je napisal/-a:Ja in to iz enga čisto preprostega razloga.... v povprečju se vrti na enkrat manjših obratih kot bencinar, kar pripomore k daljši življenski dobi materialov. Simple as that :wink: :P

lahko bi reku, da si zadel žebljico na glavico!!! :wink:

Objavljeno: To maj 13, 2003 1:45 pm
Napisal/-a .::GTR::.
G-4S je napisal/-a:Ja in to iz enga čisto preprostega razloga.... v povprečju se vrti na enkrat manjših obratih kot bencinar, kar pripomore k daljši življenski dobi materialov. Simple as that :wink: :P


sam če že tko gledaš je pa pr dizlih kompresija velik večja ;)

Objavljeno: To maj 13, 2003 1:58 pm
Napisal/-a DiDo
Torej smo spet na istem. Vsak ima svoje prednosti in slabosti, ampak oba sta dobra! :D

Objavljeno: To maj 13, 2003 2:44 pm
Napisal/-a kobreti
Skratka ne mormo rečt kero je najboljše...tak kot ne morš rečt keri avto je najboljši!! 8)
Samo mislim pa ,da bojo dizli prekašali bencince kar se je pred nekaj leti zdelo nemogoče!! :D

Pač diesel power!! :wink:

Objavljeno: To maj 13, 2003 7:41 pm
Napisal/-a Need_Power
justyGTR je napisal/-a:sam če že tko gledaš je pa pr dizlih kompresija velik večja ;)


Kompresija mora bit večja, ker dizli nimajo svečk, s katerimi bi se mešanica DIZEL+ZRAK vžgala, ampak mora prit do samovžiga (kot npr. klenkanje pri bencincih). Zato dizl tudi ne more dosegati tako velikih obratov kot bencinski motor.

Drugače pa moje mnenje: za dirkanje, tuniranje, itd. mora bit bencinski motor.
Za easy potovalno vožnjo pa 100% dizl.
Ob pravilni uporabi obeh motorjev pa verjetno ni bistvene razlike v vzdržljivosti.

Ajde