Stran 1 od 2

Val odpuščanja delavcev

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:40 pm
Napisal/-a CERES
Sem zasledil in mislim tudi da ste slišali, da se pripravljajo veliki koncerni kot sta (GM, Ford,itd.) odpuščati delavce.

Slišal sem da ford namerava odpustiti okoli 25.000 do 30.000 delavcev. Razlog pa naj bi bil slabo poslovanje oz. večja uspešnost vzhodnih avtomobilističnih koncernov(Toyota,Mitsubishi,itd.)

http://24ur.com/naslovnica/novice/gospo ... 068259.php

Kaj pravite na to?

LP

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:46 pm
Napisal/-a metallic
Pa sej ni samo ford. Gm naj bi odpustil 30k folka, chrysler 20k, to je za zda, pol mercedes 6k, seat okol jurija, opel že dolg sanja o odpuščanju kar par kilo folka... :bonk :bonk jeba, jeba... :?
Jenkiji bojo mogl mal spemenit svojo politiko. azijci pa tut evropejci jih bodo doma pojedl. :-P

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:47 pm
Napisal/-a Jorgi
sej, zaradi slabe trzne strategije, neelasticnosti pri prilagajanju zeljam potrosnikov, da ne omenim slabih dizajnerskih prijemov v zadnjem casu, bodo kot je to obicajno, posledice cutili najprve najmanj krivi...

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:53 pm
Napisal/-a bunny01
Ja pišuka no naj pa spustijo cene avtomobilov pa bo tud profit nastal.Na svetu je 200 milijonov brezposelnih ljudi trenutno kar se pa tiče nakupovanja novih avtomobilov pa se jih večina raje odloči uzet kak rabljen pa dosti ceneje kokr nov.zakaj bi moral met nov avto, če lahko kupim 2 leti sterega al pa tri za občutno razliko.Preostanek denarja ki bi ga morald at za nov avto pa uporabiš recimo za kake počitnice itd....
Era proizvajalec avtomobilov in njihovi bajni zaslužki so mimo.Tist ko se ne bo prilagodil trgu (Rover) bo propadel.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:53 pm
Napisal/-a Niva13
Zdej ze Kitajci prodirajo v avtomobilisticni trg

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 1:59 pm
Napisal/-a metallic
Niva13 je napisal/-a:Zdej ze Kitajci prodirajo v avtomobilisticni trg


Mislm, da bojo mogl kitajčki še mal riža pojest, preden bojo lahko prodajal (beri: ne pol ladje/let) na svetovnih trgih, sploh tako zahtevnem, kot je evropski...

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:02 pm
Napisal/-a metallic
bunny01 je napisal/-a:Era proizvajalec avtomobilov in njihovi bajni zaslužki so mimo.Tist ko se ne bo prilagodil trgu (Rover) bo propadel.


Jenksi ti dajo avto za 2/3 cene, pa poglej, kako jim gre. ;)
Bolš bi blo: "tisti, ki ne bojo delal Avtomobilov, bodo propadl" :-P

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:04 pm
Napisal/-a CERES
metallic je napisal/-a:
Niva13 je napisal/-a:Zdej ze Kitajci prodirajo v avtomobilisticni trg


Mislm, da bojo mogl kitajčki še mal riža pojest, preden bojo lahko prodajal (beri: ne pol ladje/let) na svetovnih trgih, sploh tako zahtevnem, kot je evropski...


Se strinjam s teboj! ;) Kitajci bodo še nekaj let potrebovali da bodo lahko popolno zadovoljili evropske kupce. Nič nimam proti kitajcem ali njihovim izdelkom ampak roko na srce pa ne znajo oblikovati notranjosti avtomobila (armaturna plošča) ;)


LP

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:09 pm
Napisal/-a Fullback
CERES je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
Niva13 je napisal/-a:Zdej ze Kitajci prodirajo v avtomobilisticni trg


Mislm, da bojo mogl kitajčki še mal riža pojest, preden bojo lahko prodajal (beri: ne pol ladje/let) na svetovnih trgih, sploh tako zahtevnem, kot je evropski...


Se strinjam s teboj! ;) Kitajci bodo še nekaj let potrebovali da bodo lahko popolno zadovoljili evropske kupce. Nič nimam proti kitajcem ali njihovim izdelkom ampak roko na srce pa ne znajo oblikovati notranjosti avtomobila (armaturna plošča) ;)


LP


to je sicer čisto res, pozabljata pa na to ,da smo evropski kupci najbolj "razvajeni " in zahtevni...ter da ima Kitajska v svoji Azijski regiji ogromno (vedno več) odjemalcev...

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:11 pm
Napisal/-a Damjan19
pa tudi kvalitetnih materialo ni in ni za videt. sam je pa druga stvar: na splošno se gre za avte nižjega cenovnega razreda, in za ljudi, ki jim je cena avta pomembnejša kot pa material iz katega je spacana armatura. tako da po eni strani se tut kitajčki nimajo česa bat.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:15 pm
Napisal/-a Niva13
Damjan19 je napisal/-a:ki jim je cena avta pomembnejša kot pa material iz katega je spacana armatura. tako da po eni strani se tut kitajčki nimajo česa bat.


tocno tako
pozabljate, da je kupna moc v povprecju vedno manjsa in ravno zato bodo Kitajci konkurencni, tko kot so ze na drugih podrocjih

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:20 pm
Napisal/-a killah bee
Nostradamusove napovedi se že uresničujejo :EE

Pa tko,po moje bo tudi evropski trg vedno manj razvajen,ker vedno več ljudi bo gledal kako bodo zapravili težko prisluženi denar ;) Mislim da je svet trenutno na vrhuncu svojega razvoja in bo šlo samo še navzdol pri določenih stvareh :evil:

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:22 pm
Napisal/-a metallic
Niva13 je napisal/-a:
Damjan19 je napisal/-a:ki jim je cena avta pomembnejša kot pa material iz katega je spacana armatura. tako da po eni strani se tut kitajčki nimajo česa bat.


tocno tako
pozabljate, da je kupna moc v povprecju vedno manjsa in ravno zato bodo Kitajci konkurencni, tko kot so ze na drugih podrocjih


1. avto mora najprej prestat crash test. Že tuki majo velik handicap. Razen če bo avto težak 2.5t al kok že.
2. pa sploh, logan je za nezahtevnega uporabnika čist ok avto, pa poglejte, kolk so jih prodal. :roll: Več A6, 5,... so prodal, kot loganov. :roll: Toliko o tem.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:30 pm
Napisal/-a nebivedu
Damjan19 je napisal/-a:pa tudi kvalitetnih materialo ni in ni za videt. sam je pa druga stvar: na splošno se gre za avte nižjega cenovnega razreda, in za ljudi, ki jim je cena avta pomembnejša kot pa material iz katega je spacana armatura. tako da po eni strani se tut kitajčki nimajo česa bat.


Kitajci delajo kopijo 4runnerja(toyote) GWM SAFE. Deli pašejo komplet na vsakega 4runnerja in obratno. Če si kupiš 4runnerja starega 15 let in enega novega "safeta", ki ga imaš za dele se več kot očitno splača. Cena safeta v bosni je 14.000 eurov - cena nove toyote 4 runner je bila pa 4X več.
Slika
Tukaj je pa test tega avta
http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010512061228420
Tukaj je še test GWM DEER
http://www.auto.ba/index.php?a=clanak&id=92
cena je 30.300 bosanskih mark, kar je 3.3 miliona in za ta denar je avto registriran in na cesto postavljen.
Slika

Sedaj so začeli delat model HOVER, kopija landcruiserja - cena bo 4x nižja od toyotinega originala, crash test je pa prestal odlično.
Slika


Torej v bližnji prihodnosti bi se jaz na vašem mestu bal kako nas bodo kitajčki povozili po kompletni črti, ker če boš dobil za 4x manjšo ceno kopijo avta recimo tuarega, jo boš vzel(8 milionov proti ceni originala 30 milionov).

Tko da fantje jst bi se mal zamislu na vašem mestu.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:36 pm
Napisal/-a Fullback
bolj se ne bi mogel strinjat...

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:36 pm
Napisal/-a Damjan19
dobr, logani niso glih prodajni hit. tut s tem se strinjam da marsikateri firmi sploh ne gre slabo ampak se tako na lažji način "znebijo"drage delovne sile in se selijo na vzhod, v Azijo.
sam če jz zle pogledam na parkirplac pred svojim blokom...same stare jajce(vključno z mojo kišto) en nov mondeo in trenutno zmagovalni audi a4, vem pa na kolk let ga ma lastnik ;)
so pa 3 kie picanto, 1 pride, 1 getz, pa ena kišta ko ne vem kaj je. te avte vozijo pa po večini starejši, ki so že v penziji, sam 1 je od mlajšega para.
Audiev ni ;)

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:47 pm
Napisal/-a metallic
@nebivedu, mislm, da bojo te kitajske sanje trajale tolk cajta, dokler jih ne bodo podjetja tožila zarad kopiranja. Pol bo pa zabave konec.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 2:56 pm
Napisal/-a nebivedu
metallic je napisal/-a:@nebivedu, mislm, da bojo te kitajske sanje trajale tolk cajta, dokler jih ne bodo podjetja tožila zarad kopiranja. Pol bo pa zabave konec.


Na tvojo žalost si se uštel.
GWM je legalno dobil(kupil stare mašine) od toyote stare mašine za delat karoserije terencev in od mitsubishija mašine za proizvodnjo motorjev za te avtomobile. Sicer je vse to stara A PREVERJENA tehnologija, ki dela(poglej si stare toyote in stare mitsubishije - kok pa imajo lastniki težav z njimi). In tako so prišli ven na trg ti terenci, ki so pa z vsakim modelom bolje narejeni in počasi bodo začeli osvajat evropo. Konkurenca bo huda ampak počasi bomo proti kitajcem zgubili v tej bitki, če jih ne bomo prej ustavili. Je pa vseeno razlika med nami in kitajci - jst za 20 dolarjev na mesec in vsak dan skledo riža za malco nebi šel sestavljat teh avtov - oni pa točno to delajo.

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 3:09 pm
Napisal/-a metallic
A zdej, ko so kupil stare mašine, bojo pa toyota, micka,... pustile, da bojo njihove kopije (če sm prav razumu) požrle njih? :? Pomoje niso neumni no... :? Sicer pa, sej bojo najbolj njim odžiral tržni delež. :-P

Objavljeno: Sr jan 25, 2006 3:22 pm
Napisal/-a Damjan19
po moje tak drastično ne bo, se bo pa dal nardit nekaj v tej smeri, da si bo lahko tudi preprosti človek kupu repliko avta, ki si ga želi po ceni, ki je občutno nižja.

staro tehnologijo seveda prodajo, če ne bi dali patenta naprej, ne bi z njim tudi nič več zaslužili, tako pa le nekaj malega koncern dobi.
ljudje pa, ki so zvesti npr. toyoti bodo pa z veseljem kupli novo toyotino stvarco z novo tehnologijo, sej za tem skoz stremimo:novo, večje, boljše ;)