Stran 1 od 1

Zakaj so limuzine tišje od karavanov?

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:14 am
Napisal/-a diablo_
Razlika med voznjo je ocitna, v limuzinah istega modela avta je med voznjo manj trusca kot v karavanih.
Zanima me zakaj mislite, da se to pojavlja in kako bi to vecjo hrupnost v karavnih odpravili.

Objavljeno: To feb 07, 2006 2:06 am
Napisal/-a AS_
Po mojem zato, ker je vecji prostor in lahko stvar bolje odmeva. zraven pa se prostor nad kolesi ni tako dobro izoliran, kot pa pri limuzinskih verzijah. pa se kaj bi se dalo najdi. Za odpravo teh tezav pa ne vem :D

lp AS_

Objavljeno: To feb 07, 2006 3:27 am
Napisal/-a esem
gotovo zaradi slabše izoliranosti prtljažnika. Večkrat preverjeno npr samo z odstranitvijo zadnje police precej hrupnejši.

Objavljeno: To feb 07, 2006 3:37 am
Napisal/-a NoFEAR
No, seveda gre za neke vrste razliko v izolaciji - sicer pa sej je stvar čist logična: pri limuzini mora zvok iz prtljažnega prostora potovati do tvojih ušes čez polico in zadnje sedeže, kjer se precej "zaduši"; pri karavanu tega ni, največkrat je tam zadeva ločena samo z rolojem, ki pa je tako ali tako samo kos tkanine...

Rešitev problema je mogoče omiliti z uporabo različnih premazov oz. folij (največkrat na bitumenski osnovi), ki se ogromno uporabljajo tudi v avtoakustiki (npr. Dynamat, bitumenske plošče, razni noise killerji...)

Objavljeno: To feb 07, 2006 5:04 am
Napisal/-a esem
imam navadnega BX-a, ki ima za polico debelo trdo plastiko, če je ni, je od zadaj vsaj 2-3 x glasnejši (večkrat preglasi sprednji del). S polico je pa zadnji del skoraj neslišen. Limuzina ima pa poleg tega še pleh.

Objavljeno: To feb 07, 2006 7:43 am
Napisal/-a nebivedu
Zakaj enaka zvočnika eden v manjši škatli in eden v večji škatli drugačen zvok dajeta???
No to vprašanje je točno tako, pa si sedaj zamisli zakaj je v karavanih bolj glasno.

Objavljeno: To feb 07, 2006 10:33 am
Napisal/-a nebivedu
lenivec je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Zakaj enaka zvočnika eden v manjši škatli in eden v večji škatli drugačen zvok dajeta???
No to vprašanje je točno tako, pa si sedaj zamisli zakaj je v karavanih bolj glasno.


ne ni res, v 2 različnih škatlah igrata drugače zatari T/S parametrov, vsak zvočnik ma svojo škatlo in če je en delan recimo za 22l pa mu daš 35l bo igral zanič :)


Ravnokar si odgovoril na vprašanje zakaj so karavani(35 litrov) bolj glasni od sedanov(22 litrov).

Primerjava je več kot očitna.

Objavljeno: To feb 07, 2006 10:59 am
Napisal/-a nebivedu
lenivec je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Zakaj enaka zvočnika eden v manjši škatli in eden v večji škatli drugačen zvok dajeta???
No to vprašanje je točno tako, pa si sedaj zamisli zakaj je v karavanih bolj glasno.


ne ni res, v 2 različnih škatlah igrata drugače zatari T/S parametrov, vsak zvočnik ma svojo škatlo in če je en delan recimo za 22l pa mu daš 35l bo igral zanič :)


Ravnokar si odgovoril na vprašanje zakaj so karavani(35 litrov) bolj glasni od sedanov(22 litrov).

Primerjava je več kot očitna.


kdo pa pravi da bo zvočnik v 35l boxu glasnejši kot tisti v 22l?

pri karavanih je pa samo zaa+rad izolacije. lepo se vidi to pri vsakem avtu, dovol je samo da sedeže naprej prekucneš, če jih pa čisto ven vzameš je pa še slabše.


Nihče ne pravi, da bo tisti glasnejši, definitvno bo imel pa slabši zvok. Tako je tudi v avtu. Karavanu bolj odmeva vse skupaj in se vibracije vsega bolj prenašajo kot v sedanu kjer je prostornina manjša.

Objavljeno: To feb 07, 2006 11:48 am
Napisal/-a tj
primerjava z zvočnikom ni glih najboljša...
primer: moj sub najlepše igra v cca. 120 L škatli, najglasneši je pa v 70-80L...

finta glasnosti avtomobila je predvsem v izolaciji!

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:29 pm
Napisal/-a AgitatoR
Da ne boste tople vode odkrival.
Karavan ima večji kufer, ki pa nima police ampak rolo oz. kombinacijo obojega in rolo največkrat ni raztegnjen in to je to. Zakaj bi bli koloteki pri karavanu manj izolirani pa tut ne vem.

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:36 pm
Napisal/-a tj
Samotar je napisal/-a:Da ne boste tople vode odkrival.
Karavan ima večji kufer, ki pa nima police ampak rolo oz. kombinacijo obojega in rolo največkrat ni raztegnjen in to je to. Zakaj bi bli koloteki pri karavanu manj izolirani pa tut ne vem.


Ja kaj a železna polica se ti pa ne zdi, da deluje kot zvočna izlacija??

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:41 pm
Napisal/-a Mick Jerry
tj je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Da ne boste tople vode odkrival.
Karavan ima večji kufer, ki pa nima police ampak rolo oz. kombinacijo obojega in rolo največkrat ni raztegnjen in to je to. Zakaj bi bli koloteki pri karavanu manj izolirani pa tut ne vem.


Ja kaj a železna polica se ti pa ne zdi, da deluje kot zvočna izlacija??


Od kdaj je pa železo dober izolator zvoka? :? Gostejša kot je snov, bolj prevaja zvok.

Poleg vsega naštetega imajo karavani ponavadi tut slabšo aerodinamiko in tut iz tega izhaja nekoliko večji hrup.

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:49 pm
Napisal/-a tj
ok, dost debate - pelji se z limuzino, potem pa podri sedeže, po boš videl razliko...

pa železna polica v limuzini je proti roloju v karavanu zelo dober izlator!

Objavljeno: To feb 07, 2006 1:51 pm
Napisal/-a Fullback
Mick Jerry je napisal/-a:
tj je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Da ne boste tople vode odkrival.
Karavan ima večji kufer, ki pa nima police ampak rolo oz. kombinacijo obojega in rolo največkrat ni raztegnjen in to je to. Zakaj bi bli koloteki pri karavanu manj izolirani pa tut ne vem.


Ja kaj a železna polica se ti pa ne zdi, da deluje kot zvočna izlacija??


Od kdaj je pa železo dober izolator zvoka? :? Gostejša kot je snov, bolj prevaja zvok.
.


tole je pa precej posplošeno...vsaj v gradbeništvi ni tako...bolj je gosta izolacija bolj je izolativno... :P

Objavljeno: To feb 07, 2006 2:34 pm
Napisal/-a Falco'
osebno pa mislim, da so karavani glasnejši zaradi same oblike, saj ima limuzina bolj aerodinamično obliko karavan. pri karavanih je tudi odprt prtljažni prostor, ki je pri limuzinah v večini zaprt, vsaj pri štiri vratnih.

Objavljeno: To feb 07, 2006 7:14 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Fantje - tole pisanje mi "diši" na "mlatenje prazne slame" !

diablo_ - karavani so od-do oz zavedati se moraš, da udobje, trušč in podobne zadevščine niso enake v karavanu za nekje 3 - 4 mio SIT ali drugem za 10 - 15 mio SIT, če govorimo o novem avtomobilu.
Kdor govori o trušču, raznih odmevih in ne vem še čemu - dejte enkrat vzet en karavan tipa MB razreda E, kakšen AUDI A6 ... in se odpeljite malo naokrog. Sicer pa je dovolj pogled v prtljažnik - poglejte kako je izdelan, kašni materiali so uporabljeni - predvsem jih primerjajte z materiali, ki so recimo okrog sedežev v istem avtomobilu. Povsem enaki so - izolacija je perfektna, vožnja je ravno tako udobna. Čisto nasprotje je recimo R KANGOO - plastike je ravno za okras, pa še ta je bolj "delavske" sorte (lahko čiščenje, odporna na odrgnine, udarce), več je gole, pobarvane pločevine, na tleh pa samo guma oz plastika.
Na kratko - če te moti trušč v karavanski različici moraš ali ustrezno izolirat omenjeni prostor (najpreprosteje odeja, dražja varianta je izolacijski material ...) ali pa nabavit karavan višjega cenovnega razeda. Če imaš rad glasbo na višjih tonih, potem pa samo radio "nabiješ" ... in trušča iz prtljažnika zagotovo ne boš slišal.

LP

Objavljeno: Sr feb 08, 2006 2:50 pm
Napisal/-a Falco'
Mojster Miha je napisal/-a:Fantje - tole pisanje mi "diši" na "mlatenje prazne slame" !


tokrat si ti mlatil prazno slamo. Diablo sprašuje zakaj so karavani glasnejši, ne pa da stari so glasni novi pa ne - to je ironično.

pravi strokovnjak si, res. :D

Objavljeno: Sr feb 08, 2006 3:51 pm
Napisal/-a niksson_
Saj tip ni napisal da so stari glasni, ampak da so cenejši glasni, kar je seveda logično. Uporabljeni so boljši materiali, več izolacije...

Tudi sam pa menim, da so karavani glasnejši zaradi oblike in aerodinamike. Saj terenci so še bolj glasni ker imajo še slabšo aerodinamiko.
Seveda pa vpliva tudi odprtost prtljažnega prostora.


Aja glede zvočne izolacije. Gostejši ko je material, boljši zvočni izolator je.
(Če pa je gostejši, se zvok hitreje širi po tem materialu npr. če udariš po struni ali tiru)