Stran 1 od 1

PLIN vs DIESEL

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 1:17 am
Napisal/-a birdy
No zdaj pa bolj tocno vprasanje:
Iscem avtek, ki bi imel najmanjse stroske vzdrzevanja(sena rednih servisov, splosno znane pokvarljive zadevsne...)
Ter splosno najmanjso ceno glede na prevozen kilometr.

Ker avto za igranje ze imam(200+km alfa), v tem primeru iscem neki mali drekec v stilu Clio 1.5DCI (katerkol bi ze naj bil zaneslivejsi), oziroma punto 1.2 8v(predelava na plin, ali katerikoli drugi avtek iz tega razreda(gledano zgolj stroskovno)


Za tiste ki ne poznate:
Predelava na plin pride cca 350K sit(50K gor/dol odvisno od vozila, ce predelas v srbiji je cena/2, medtem k srbi obvladajo v primerjavi z slovenci)
1L plina stane v ljubljani 100sit
poraba se navadno poveca za cca 5-10%
ostale podatke dobite na
www.lovato.si

Zdaj kje je fora
diesel bote rekli ces plin je kao nevaren pa ne vem kaj se vse, samo dejstvo diesel motor je mocno bolj komplicirana stvar in recimo da gre turbo pa bosch pumpa, mamo stroskov koker bi pr 1.2 bencinarju blok in glava pocla, tko da je glede tega diesel bolj tvegan(da sploh ne omenjam sob za vbrizgavanje in ostalih stvari k sem jih vidu na dieselu crknt)

aja pa za konec Diesel smrdi/kadi(to je tud minus)

Tko da ce ma kdo kako mnenje kaj bi blo po njegovem najboljs naj kr pove, sem odprt za vse, ker slej k prej bom prodal trenutno "ta malo" alfo(1.6) in zamenjal z necim k manj pije.

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 6:42 am
Napisal/-a Mojster Miha
Sodeč po pisanju si nasprotnik dizla, zato se mi zdi tudi brez pomena razlagati prednosti oz slabosti enega napram drugega. Odloči se za plin, pa amen !
Prepričane prepričevat je brezsmiselno ! Verjetno, ti dejstvo, da imajo tudi ALFE že lep čas sodobne in glede zmogljivosti in še česa znamki dovolj primerne dizle, pri odločitvi ne bi pomagalo veliko.
Predvsem pa "ta pravi" sovražniki dizel agregatov mirno prenašajo večje stroške goriva - ker cenijo prednosti bencinskih agregatov.

Glasujem za dizla !


LP

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 7:14 am
Napisal/-a nebivedu
Predelava starega avta s frgazerjem na plin pride okoli 200k sit, potem se pa voziš za 115 sit na liter plina. Poraba je takšna kot z bencinom, avto pa dela bolj tiho in ima manj vibracij, ter se manj greje. Poleg tega pa dizel smrdi in mi ni všeč.

Glasujem za plin.

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 11:32 am
Napisal/-a Vuso
Ravno včeraj je fotr pripeljal domov avto predelan na plin.Plačal je z davkom 280k.vzel je dražjo zadevo, ki je prenosljiva.montiral je v 97 audija a4 1.8...sicer je pa liter plina v ljubljani 137 tko da ne vem od kje vam 10 sit(veze so nekaj drugega).avto gre super.ne ropota in ne smrdi.zadeva je zelo ekološka in naj bi tudi podaljševala delovno dobo avtomobila

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 12:42 pm
Napisal/-a YOC
V tvojem primeru bi vzel Clio 1.5 dci. Če bi že predeloval kak avto v plin potem bi to naredil na kaki zmogljivi prasici, ki tudi kaj da od sebe npr 200km+ in bi te potem prišel strošek kot pri Cliu s tem da bi se vozil kot dec.

lp

8)

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 2:02 pm
Napisal/-a nebivedu
Vuso je napisal/-a:Ravno včeraj je fotr pripeljal domov avto predelan na plin.Plačal je z davkom 280k.vzel je dražjo zadevo, ki je prenosljiva.montiral je v 97 audija a4 1.8...sicer je pa liter plina v ljubljani 137 tko da ne vem od kje vam 10 sit(veze so nekaj drugega).avto gre super.ne ropota in ne smrdi.zadeva je zelo ekološka in naj bi tudi podaljševala delovno dobo avtomobila


Cena plina je bila nekaj časa(ali je pa še) na barju na strani, ki gre proti dolenjski celo samo 20 sit na liter, zaradi poskusne dobe.

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 3:30 pm
Napisal/-a [DocX]
Prilagam preprost kalkulatorček napisan v excel-u, ki izračuna, po koliko km se ti izplača plin.

Izračuna, koliko moraš prevoziti km v primerjavi z bencinom, da se ti izplača (izniči) cena vgradnje plina.


:P

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 3:46 pm
Napisal/-a niksson_
Js dam glas za plin.
Je cistejsi pa lohk ga bol tisis.


Dizel tut ni slab za vozit, ampak tule v mestu mi pa dizli totalno smrdijo.
Pa se zdaj se ne proda veliko novih avtov z filtrom trdih delcev. mogl bi met usi serijsko.

Objavljeno: Sr feb 15, 2006 6:02 pm
Napisal/-a AgitatoR
Plin se da vgradit tut pod 100 jurji, samo se je treba v Vojvodino zapeljat.

Po vseh informacijah, ki sem jih pridobil so tejle pravi mački - vodilni v Srbiji, fajn naredijo in vse papirje za homologacijo dobš zraven.

http://www.autogas.co.yu/html/cene.htm

Objavljeno: Če feb 16, 2006 12:00 am
Napisal/-a birdy
ko ste me oznacili za sovraznika dizla ja sem, samo se 1x povem ta avtek bo zgolj kot transport na siht/fax mislen

kar se tice vprasanja ali se splaca vgradnja plina(odgovor= vgradnja plina stane priblizno enako koker je razlika med diesel avtom in bencin avtom)
tko da sem pripravljen na neko malo zadevsno(kot sem napisal velik avto, pogon zadaj, mnogo konj to mam zdaj, sam ga je skoda vsak dan/mal drago je)

ali z drugimi besedami sem zaprisezen alfist, ki dizla od blizu videt nece, samo je tako pripeljalo da bom namesto sedanjih 15-20k letno delal mnogo vec in to samo zaradi voznje siht/fax - dom, in iscem avtek ki bo dovolj varcen da bo opravicil svojo dodatno registracijo in po moznosti da bo se korist od njega(beri manj stroskov), ker ga bom nucal samo za prevoz od tocke A do tocke B, mi je kratkomalo vseeno kaj je, dok je pocen(zacetna cena niti ni tok vazna...sam 2 mio recimo+nekaj varijacije gor/dol)
zakaj se ne odlocam za AR je eno preprosto dejstvo AR je sporten avto z duso in NI nikoli bil namenjen sparanju...torej tega z njim ne bomo delali


tko da se kaksno mnenje zelo zazeljeno(predvsem HVALA za vtise tisti ki mate plin)

lp

Objavljeno: Če feb 16, 2006 11:49 am
Napisal/-a danny
Jaz bi tudi glasoval za plin, vendar ne zato ker imam kakrsne koli izkusnje z njim. Mene tudi mika, vendar imam najsvohnejso razlicico motorja v svoji vectri, in je ze teh 100km malo... ce bi dal pa plin, je 10% manj......

Druga slabost je pa še ta, da bi moral avto imeti do konca življenjske dobe (vsaj 150kkm) da bi se splačalo....
Če bodo dali plin na več črpalk, se bo tudi pri meni mogoče tehtnica obrnila v prid plina.

Objavljeno: Če feb 16, 2006 5:57 pm
Napisal/-a danny
Saj imaš stikalo, tako da se lahko voziš na plin in na bencin... Tako imaš tudi povečan domet brez postankov... Tudi zagon motorja se izvrši na bencin, ko pride do delovne temperature se pa prestavi na plin....

Ampak, če že imaš inštalacijo za plin.. se je potrebno čim manj vozit na bencin.

Objavljeno: Če feb 16, 2006 11:33 pm
Napisal/-a birdy
mal da te popravim vozis se lahko na karkoli hoces plin ali benz

res je da je pravilno vzgat na bencin pa pol preklopit na plin(novejse insalacije delajo to same) samo se da vozit 100% na plin in 100% na bencin pa je vse OK

preverjeno

kar se tice tega da ne maram dizla, ja tud malega avta ne maram pa vseeno tako je zdaj stanje in to bo treba met pa ce je diesel al pa benz vseen

lp

Objavljeno: Pe feb 17, 2006 1:55 am
Napisal/-a Feint
me res zanima kolko bi ti prisparal z tem plinom ,ce pa ze itak tisti klio malo pije........ne vem se ne spoznam na to zato vprasam......vem pa da ponavadi to vgrajujejo v vecje avte od masine 2.0 navzgor pa bolj za dolge relacije.......vsaj sosed ima tak narjeno ,ko se vozi vsak dan v Lj in nazaj v Mb

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 5:10 pm
Napisal/-a J.McLane
Vprašanje je koliko km lahko narediš z enim tankom in koliko si oddaljen od najbližje pumpe s plinom, meni se ni racionalno vozit enkrat na teden v Lj samo na črpalko. Naj me kdo poravi, ampak kolkr vem se plinski tank ugradi namesto rezervne gume, koliko litrov držijo taki tanki, sploh v majhnem avtu kot je clio?
Še en link če kdo zastop nemščino
http://www.gaskutsche.de/index.html

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 6:25 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Samo kot info: plin je bolj varen kot bencin!!!

Drugače pa bi se sam odločil za dizel. Je manj težav s tankanjem, saj je na voljo povsod.

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 7:38 pm
Napisal/-a AgitatoR
Izvedba tanka za plin je odvina od želj, ena možnost je tudi namesto rezervne gume.

Objavljeno: Ne feb 19, 2006 7:39 pm
Napisal/-a maniac
sem za plin.

dizla ne maram zaradi zvoka, tresljajev in načina vožnje, ki mi ne ugaja (pač pod 4,5k obrati se vse dogaja, pa turbo luknja,...)

sem se že vozil z kio predelano na plin in je zadeva delovala super...šla je za tistih 115 konjev čist kul (210), pila ob dolgi turi a nehumanem priganjanju s 5 osebami 11 l. v eno smer in 14 v drugo (celje-praga-celje)-skoz avtocesta, poln avto in pod 150 je šlo samo na znanih predelih z radarji :P
deluje tiho, včasih malce zakašlja, olje je blo po 25.000 km kot novo,...super zadeva.

lp