Stran 1 od 1

Izkušnje z Ibizo 1.9 TDI 130KM?

Objavljeno: So maj 17, 2003 9:49 pm
Napisal/-a Lojzek
Ma kdo kake izkušnje s tem motorjem? Kupujem nov avto pa se mi je zdela luštna varianta a žal ne vem nič o teh TDI motorjih. Men se fino zdi da motor uboga in malo pokuri. Se ne vozim veliko, zato me dizel sploh ne bi zanimal če ne bi vedel da so te TDI variante tako močne. Kako pa je to kej v praksi? Ma kdo kake izkušnje s temi močnimi dizli ali pozna koga ki ima tak avto? Rad bi slišal mnenja, da mi ne bo potem kdaj žal ker nisem vprašal pa so vsi vedeli okoli mene :)

Še to. Baje se dizli počasneje ogrejejo kot bencinarji. Je mogoče pri teh TDI motorjih kaj drugače ali se še vedno ogrejejo počasi.

Objavljeno: So maj 17, 2003 10:02 pm
Napisal/-a Mihc
hmmm tdi ce gledas potem mas dve verziji 100km pa 130 km 130km je dubil nagrado za najboljsi sportni avto v tem segmentu je pa velika razlika ker 130 km ma tudi drugacno vzmetenje sport mcperson (trše itd.. ) pospeski so fenomenalni v 1 prestavi ma enake kot golf 4 gti .. kasneje pa manjše kar je treba pazit pr tdi jih je to da ne smes avto tiscat potem pa ga takoj ugasniti .. al ga pustis v stant gasu za cca 5 min al pa se vozis se 10 min normalno to je zato da se turbina lepo ugladi ce nebi tega naredu se ti olje ki maze lezaje upari in pocasi zapaca in 'unici' turbo..

kar se tice da se pocas greje je pa tako

tdi se na delovno temp . segreje dovol hitro tko kot kak bencinc ... kar se pa tice notranjega gretja je pa tako da potrebuje se dodatni grelec ker ma masina vecji izkoristek in ne odaje toliko toplote v okolico ...

Objavljeno: So maj 17, 2003 10:37 pm
Napisal/-a Lojzek
Hmm... no vidiš tega s turbino nisem vedu da ne smeš tiščat in koj ugasnit. Sam to je odvisno od temperature olja, ta pa se s hladilnim sistemom ja uravnava. Kako potem je 5 minut štant gasa oz 10 minut normalne vožnje kaj drugače saj bi morala bit temperatura v vsakem primeru po ugasnitvi motorja enaka delovni. Okej lahko je nekaj stopinj čez zarad nihanja/odstopanja regulacije ki regulira kdaj priklopit ventilator in kdaj ne, ampak še zmerej bi mogla bit enaka.... ?....

A obstaja kak boljši olje ki ne izpari? Mislim kaj se zgodi s turbino? Napisal si da se "uniči". A to pomen da jo je treba dat samo spucat al kako? A je to pri vseh turbo motorjih tako al samo pri tem?

Objavljeno: So maj 17, 2003 11:21 pm
Napisal/-a Mihc
olje ki maze lezaj od turbine ni isti kot olje ki maze bate... turbina se segrreje tja do 700sopinj tako da je vodno hlajena in z oljem ce to olje pa voda ne cerkulerata potem izparita ....

Objavljeno: Ne maj 18, 2003 9:18 am
Napisal/-a MGsax
to je fajn mašinca gre im potegne tudi super, pa še glasna ni

seat ibiza 1.9 tdi

Objavljeno: Ne maj 18, 2003 9:32 am
Napisal/-a dolenc
sem vozu avtoček (seat ibiza 19 TDI 130 KM) z njim naredu cca. 400 km, kr sicer ni velik, mel sem ga čez vikend kot testno vozilo, pač zelo močna masšina => dobri pospeški, oprema solidna, mogoče mal predrag.

No kasneje sem se odločil za Seat Ibiza 1.9 TDI 100 KM Signo + ABS, imam ga mesec in pol, naredu 5000 km, z njim sem zelo zadovoljen, poraba med 4.9 in 5.0 l/100 km (mestna vožnja+izven naselja+AC). mogoče malo moti da ni serijsko avtoradia, zvočniki so pa super za tak avto.

če te kaj zanima vprašaj, če bom vedu ti bom odgovoril.

Objavljeno: Ne maj 18, 2003 10:25 am
Napisal/-a Mihc
jaz osebno sem ze razmislu o nakupu nove ibize pa ce bi kupoval bi vzel 100km k se mi zdi najboljše razmerje med ceno pa performancami .... edino k ne vem ce mas tudi pri 100km tdi ju kot opcijo trše amortizerje ... k se mi zdi da je ta opcija v paketu sport .... pol sem se pa premislu pa bom vozu se cca 2 leti trenutno ibizo 1.6 75km 94 letnik ... sem pac zasledil da bo v roku leta prisla masina 1.5 tdi 16v 100km ... tako da...

Objavljeno: Ne maj 18, 2003 12:46 pm
Napisal/-a X-Hair
TDI motorji se pocasneje ogrejejo in pocasneje ohladijo.

Ce ima kaksen kolega turbo motor. Pa naj te popelje s polnim gasom potem pa pojdita pogledat turbino :wink: in ti bo takoj jasno zakaj ne ugasat ko je motor pod veliko obremenitvijo. Kot je Lucas omenil. Ravno tako ni dobro mrzlega polno obremenjevati. No to itak ne smes vsak motor, ampak tukaj si naredis se dodaten strosek. Pac turbina zariba.
Potem je tudi veliko voznikov ko so navajeni se iz starih casov da preden so avto ugasnili so dodali gas in potem ugasnili. No tudi to je smrt za turbino. Kaj se zgodi v tem primeru? Vemo da se turbina zeeeelooooo hitro vrti. Ob dodanem gasu se zavrti ko pa ugasnes motor ji pa prekines dovod mazanja -> AUČ.
V navodilih sicer pise da ce je motor pod veliko obremenitvijo da ga je treba pustiti v prostem teku 2.min, ampak nekoc sem to poiskusil. Po 2 min prostega teka je bilo motorni prostor se vedno zelooo osvetljen :mrgreen: . Tako da jaz ko vem da grem domov se peljem normalno in je ( za moje pojme bolje kot pa prosti tek ). Seveda ce se je prej TISAALOOO. Sicer pa imajo tudi proizvajalci en kompromis. Kdo bi pa kupil avto ce bi napisali da se je treba z avtomobilom se 10min. vozit preden ga ugasnes. :?