Stran 1 od 2
Objavljeno: Po feb 20, 2006 8:38 am
Napisal/-a soso
Ma kaj pa vem ,ce je kaksno posebno utekanje motorja. Novega pac ne smes terat par tisoc km. in to je vse. LP
Objavljeno: Po feb 20, 2006 9:12 am
Napisal/-a sport
Ne ga terat do daske cca. 2 rezervoarja.
Tanove mašine so že itak tovarniško ulaufane sam previdnost ni nikoli odveč.
Objavljeno: Po feb 20, 2006 9:24 am
Napisal/-a INFINITI
Niso tovarniško ulaufane; to zaenkrat dela le Porsche, Lamborghini in par eksotov. A misliš da imajo za tele velikoprodukcijske avte eno par km2 velike hale in da tam brnijo vsi motorji? -Kje pa.
Motor ni potrebno posebej ulaufavati, vendar verjemi mi da bo dosti bolj zdravo če ga boš - to ti bo svetoval vsak ki se spozna na motorje. Namreč da se vsi elementi v njem lepo ulaufajo traja nekaj časa. Najboljše pravilo je da voziš avto cca 2000-3000 km do 70% vrtljajev in nikoli z pohojenim polnim gasom - to še posebej velja za turbo motorje. Dobro je tudi da je v teh prvih kilmoetrih v motorju mineralno olje, ker naredi sintetično elemente pregladka in se ne uležejo idealno na začetku. Čim več ga šaltaj gor in dol - ne vozi ga skozi na istih obratih; naj se lepo uteče. Po koncu začetnega ulaufavanja OBVEZNO zamenjaj olje, filter olja in zračni filter, da spraviš vse fine mehanske opilke ven in bo vse 1000% lepo delovalo.
Zagotovo bo kasneje pri ene 50.000 ali 100.000 ogromna razlika med tvojim motorjem in tistim, ki ga ni ulaufal. Pol pa folk že pri nizkih kilometrih jamra zaradi batnih obročkov, čezmernega pitja olja, zjebanih dročnikov itd.
Objavljeno: Po feb 20, 2006 10:21 am
Napisal/-a kixs
Se kar strinjam z Infinitijevim postom, razen... z uporabo mineralnega olja! Mineralno olje pri obrabi pusca dolocene usedline, ki se "zazrejo" v material. Poleg tega vsebuje manj aditivov za boljse delovanje motorja.
Ce zelis imeti avto cim dlje in motor v cim boljsem stanju, potem menjaj olje in filtre na nic vec kot 10.000km - manj nikoli ne skodi
Dokler se motor ne segreje ga tudi po "utekanju" ne vrti nad 3.000 obratov (za bencinarja, ceprav verjetno za dizla velja enako - s stalisca materiala).
PS:
Sem se enkrat pogovarjal s strokovnjakom na strojnem podrocju in pravi, da danes utekanje motorja ni vec tako pomembno kot vcasih, saj so tolerance izdelave zelo natancne. Za sebe bi vseeno pazil par tisoc km in potem naredil komplet menjavo olje+filter.
LP
Objavljeno: Po feb 20, 2006 10:43 am
Napisal/-a INFINITI
kixs je napisal/-a:Se kar strinjam z Infinitijevim postom, razen... z uporabo mineralnega olja! Mineralno olje pri obrabi pusca dolocene usedline, ki se "zazrejo" v material. Poleg tega vsebuje manj aditivov za boljse delovanje motorja.
Ne vem no -o z mineralnim je svetoval en tip, ki ima znano delavnico v zda in tjunira supre na 1000 km in več. On vedno po rebuildu in predelavi motorja uporabi pocen mineralca, dokler ne ulaufa zadeve.
Objavljeno: Po feb 20, 2006 10:58 am
Napisal/-a sport
Se strinjam z INFINITI-jem, ker pri mineralnem "cenejšem" olju je obraba delov večja
se pravi prej se avto "ulaufa", prej se porabijo (znucajo) odvečni delci, lepše se
vse "zaokroži" če lohka temu tko rečemo.
Objavljeno: Po feb 20, 2006 11:00 am
Napisal/-a sport
Pa tudi dosti prej je olje neuporabno...
Objavljeno: Po feb 20, 2006 11:05 am
Napisal/-a Spyker
sport je napisal/-a:Se strinjam z INFINITI-jem, ker pri mineralnem "cenejšem" olju je obraba delov večja
se pravi prej se avto "ulaufa", prej se porabijo (znucajo) odvečni delci, lepše se
vse "zaokroži" če lohka temu tko rečemo.
Temu se reče tud "ajnfaranje".
Objavljeno: Po feb 20, 2006 5:34 pm
Napisal/-a Strokovnjak
INFINITI je napisal/-a:OBVEZNO zamenjaj olje, filter olja in zračni filter, da spraviš vse fine mehanske opilke ven in bo vse 1000% lepo delovalo.
Zakaj bi moral zamenjati zračni filter??
Objavljeno: Po feb 20, 2006 5:59 pm
Napisal/-a INFINITI
Strokovnjak je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OBVEZNO zamenjaj olje, filter olja in zračni filter, da spraviš vse fine mehanske opilke ven in bo vse 1000% lepo delovalo.
Zakaj bi moral zamenjati zračni filter??
Lahko ga tudi spiha konec koncev za tako malo km - da je vse lepo sveže in idealno ko da novo olje noter; pač ne posesa kako smet od prej.

Objavljeno: Po feb 20, 2006 8:40 pm
Napisal/-a Slide
Spyker je napisal/-a:sport je napisal/-a:Se strinjam z INFINITI-jem, ker pri mineralnem "cenejšem" olju je obraba delov večja
se pravi prej se avto "ulaufa", prej se porabijo (znucajo) odvečni delci, lepše se
vse "zaokroži" če lohka temu tko rečemo.
Temu se reče tud "ajnfaranje".
ajnfaranje ---> einfahren = vpeljevanje = vtekanje

Objavljeno: Po feb 20, 2006 11:42 pm
Napisal/-a monster_d
ok. sej ima usak svojo logiko. Sam ce kupim novi avto ga ven z salona zgonm do daske, ce bo zdrzal dve leti oz kako dolgo je garancija bo se pol, ce pa misli riknit pol pa naj kr

Objavljeno: To feb 21, 2006 5:39 pm
Napisal/-a CERES
Objavljeno: To feb 21, 2006 7:08 pm
Napisal/-a FireSTORM
monster_d je napisal/-a:ok. sej ima usak svojo logiko. Sam ce kupim novi avto ga ven z salona zgonm do daske, ce bo zdrzal dve leti oz kako dolgo je garancija bo se pol, ce pa misli riknit pol pa naj kr

če bi vsi uporabljali tako logiko kot si jo ti napisal mislim da bi bilo dosti špur iz izhoda iz avto salona

Objavljeno: To feb 21, 2006 7:14 pm
Napisal/-a monster_d
vec al manj sem resnicno napisal, sej ljudje smo razlicni in mamo razlicna razmisljanja.
Npr kolega delal generalko 1000km delalo ok, sel v nemcijo pa mu na avtobanu prijelo lezaje

Ne uprasat kaki problemi so pol.
Bi ga prej stisno bi prej slo papa.
Use je samo uprasanje casa. Ce je djano da bo riknalo pol bo.
Sicr pa dam glavo beg da ni tovarniski motor brez laufanja sel v roke lastnika.
Spet prevoz, po ladjah itd... Bokve kaj pa kak se dela z avti
Sicr pa ucasih so baje priporocali nove avte stisat ven...
Npr Z101. Kolko je res nevem, sem takrat se bil premali pokavec

Objavljeno: To feb 21, 2006 8:45 pm
Napisal/-a RegY
meni je pisalo v knjižici kako in kaj, sem se tega držal in mam vse lepo in prav po 50k km... upam, da bo še dalje tako (tok tok)
Objavljeno: To feb 21, 2006 9:15 pm
Napisal/-a FireSTORM
monster_d je napisal/-a:vec al manj sem resnicno napisal, sej ljudje smo razlicni in mamo razlicna razmisljanja.
Npr kolega delal generalko 1000km delalo ok, sel v nemcijo pa mu na avtobanu prijelo lezaje

Ne uprasat kaki problemi so pol.
Bi ga prej stisno bi prej slo papa.
Use je samo uprasanje casa. Ce je djano da bo riknalo pol bo.
Sicr pa dam glavo beg da ni tovarniski motor brez laufanja sel v roke lastnika.
Spet prevoz, po ladjah itd... Bokve kaj pa kak se dela z avti
Sicr pa ucasih so baje priporocali nove avte stisat ven...
Npr Z101. Kolko je res nevem, sem takrat se bil premali pokavec

saj jaz sem se samo malo pohecal
verjamem da je tvoj kolega imel s*anje potem
nevem kaj si mislil z tem prevozom avtov po ladjah in to
ampak mašine so 100% prej laufale, če ne prej ko so avto nalagali na ladjo, tovornjake, letalo...kam koli ga nalagajo, nekak so ga mogli spravit v to prevozno sredstvo
pa tudi če kje kaj gleda v cilindru kaki majhen delček ven da ga bat potegne, tak majhen da se ne opazi ampak je vseeno tam
saj ga bat pocuka dol ko že avto zaštartaš
tako da bi se strinjal z monstrom
če bo mislilo kaj crknit, bo crknilo, pa če voziš po jajcah ali po zraku(z drugimi besedami hitro ali počasi)
Objavljeno: To feb 21, 2006 11:15 pm
Napisal/-a monster_d
glede tistega prevoza z ladjami, ko stojijo avti na carinarnicah pa tak dalje...
Enkrat slisal baje kako pubeci delajo z avti ko z ladje jih dol vozijo, celo studentska dela so bla tole ce se nemotim.
Objavljeno: To feb 21, 2006 11:43 pm
Napisal/-a lisko
Jaz sem delu generalko ( kar je nekak skor identično novmu motorju) in ko sem omenu mehaniku kak naj "šparam" kak menjujejm itd...... se je sam zasmeju pa reku vozi normalno kot voziš.....
Torej kaj lahk iz tega potegnemo? Vsak normaln uporabnik tega foruma ( ki se vsaj mal spozna na motor..... da je to "živo bitje" in ki ma vsaj mal koleščkov u glavi) bo vedu da motorju škodijo visoki obrati pa naj bo to 10 let stara honda ali pa čist novi merđo.....
Se prav bo vedu kak se normalno vozi..... kaj bi se zgodlo če bi čist nov avtek vozli sam do 2000 obratov prvih 10kkm pol pa ruknili na blokado in sprobavali vse blokade? stavt se upam da bi 50% avtov zaribalo...... zakaj? Ker se materijal že od zaćetka ne bi obrabljal pravilno ( nobenih obremenitev nobenih sunkov...... pol pa bum na blokado)
Se prav normalna vožnja...... in mi naj pove keri smatra normalno vožnjo mal pod blokado? ( edin mogoč eni ki dobijo avtek... so včer nardili izpit in mislijo da je honda tko al tko neuničljiva.... se oproščam nobenga nimam za takega ampak jih je pa ogromno)
Novmu motorju nič ne bo škodlo če ga bomo "šparal" in pa občasno ( kot v normalni vožnji) mal "potegnili" in normalno utekanje smatra lih to..... motor more zadihat na vseh področjih delovanja...... kak bi pa vam blo da bi vas punca sam šparala prve tri štir mesce p (ker ste kao novi) pol pa bi vas posexala do amena ene 3-4 ure skupi? ( ker ste se že anjfarali?) crknili bi.....
Isto motorček...... lepo normalno in postopoma vedn bolj..... res ne vem kaj enim tuki ni jasno.
Objavljeno: To feb 21, 2006 11:46 pm
Napisal/-a monster_d
glede punce da tri-stiri mesce neda je resnica
To si vtrofo

, pol pa je štala