Stran 1 od 1

Max. moč diesla pri 4000 obr/min?

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:02 pm
Napisal/-a Lumpi
Malo spremljam podatke dieselskih motorjev in več ali manj imajo vsi max. moč pri 4000obr/min.
Zanima me npr avto ima 100KM pri 4000 obr/min. Avto se v praksi še bolj zavrti tudi na 4750obr/min. Ali ima avto potem več ali manj konjev, ker konica je na 4000 obratih.
Rdeče polje je pa tudi tu okoli 4800 obratov/min.
Gre pa se zaradi končne hitrosti, ki pa je nekako pri mojem avtu 190 KM/h pri 4000 obr/min.Pri 200 KM/h pa ima točno 4250 obr/min.
Aja avto pa je Megane 1.9 DCi 102 KM.
LP

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:19 pm
Napisal/-a Lumpi
lenivec je napisal/-a:ponavadi potem po najvišji moči moč pada :)


Ja sam avto pa še vleče normalno naprej :!:

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:26 pm
Napisal/-a killah bee
A tuki si pa lumpi :EE

Kokr jaz spremljam dizle, priznam, da zelo malo, krivulja moči hitro pade. Fajn bi si blo pogledat en primeren graf krivulj :roll:

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:29 pm
Napisal/-a Lumpi
killah bee je napisal/-a:A tuki si pa lumpi :EE

Kokr jaz spremljam dizle, priznam, da zelo malo, krivulja moči hitro pade. Fajn bi si blo pogledat en primeren graf krivulj :roll:


Ja tle sm pa Lumpi k je bil takrat NICK zaseden.
Sam poglej: 4000obr/min= max moč 100KM=tovarniških 190km/h
4250obr/min=max moč???=po števcu 200km/h.
Vem da krivulja pada po konici (he, he sej sem na Vegovo hodu).
Razlaga???

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:43 pm
Napisal/-a lisko
Čista razlaga...... po števcu gre 200 u praksi in tovarniških meritvah gre 190 ;)

Uporab mal logike fant če si na vegovo hodu :) Če ne verjameš pomer s kakšnim GPS sistemom..... upam se it stavt da gre 190 čeprav števc kaže 200.
Tud obratomer lahk laže ( večji ko je odklon bolj laže..... se prav pri min. vrtljajih kaže na 50-100 obratov točno pri max odklonu pa kaže na 200-300 obratov točno... relativni pogrešek)

Se ti zdi logična razlaga?:) meni se :)

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:45 pm
Napisal/-a killah bee
Neki takega bo že držalo kar je lisko napisal :D

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:47 pm
Napisal/-a Lumpi
lisko je napisal/-a:Čista razlaga...... po števcu gre 200 u praksi in tovarniških meritvah gre 190 ;)

Uporab mal logike fant če si na vegovo hodu :) Če ne verjameš pomer s kakšnim GPS sistemom..... upam se it stavt da gre 190 čeprav števc kaže 200.
Tud obratomer lahk laže ( večji ko je odklon bolj laže..... se prav pri min. vrtljajih kaže na 50-100 obratov točno pri max odklonu pa kaže na 200-300 obratov točno... relativni pogrešek)

Se ti zdi logična razlaga?:) meni se :)


Obratomer se zavrti skoraj do 5000 OBR/min. :!:
A potem obratomer laže za 1000 obr :x
Halo take logike pa ni, če si to mislil :!:

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:50 pm
Napisal/-a lisko
Obratomer se zavrti do blokade..... ampak ne verjamem da med vožnjo..... na mestu pa vsak avtek pride do blokade...... kok je pa takrat točn oz. kok je sploh točn pa lahk videš sam če avtek priklopiš na tester ter gledaš na testeru kok obratov ma motor in kok kaže števc.

Objavljeno: To feb 21, 2006 10:53 pm
Napisal/-a Lumpi
lisko je napisal/-a:Obratomer se zavrti do blokade..... ampak ne verjamem da med vožnjo..... na mestu pa vsak avtek pride do blokade...... kok je pa takrat točn oz. kok je sploh točn pa lahk videš sam če avtek priklopiš na tester ter gledaš na testeru kok obratov ma motor in kok kaže števc.


Vem da števci definitivno vsi lažejo. Sam vprašanje je koliko kateri.
Sam zakaj so pol tovarniški podatki taki?
Meni se zdi tako odstopanje resnično preveliko

Objavljeno: To feb 21, 2006 11:09 pm
Napisal/-a Blinder
lisko je napisal/-a:.. na mestu pa vsak avtek pride do blokade....


Hehe, ne vsi :D
Zanimivost... Nekaterim (Mb slk200 komp, ford transit) prime omejevalec prej, ce je avto na mestu. Med voznjo pa je normalno.

Tistih 4000 rpm pri dizlih je pa kot da bi se bili proizvajalci dogovorili med seboj. Sej se niso, samo vecina jih daje take podatke. Dizli ponavadi majo dokaj ploscato krivuljo moci, tako da ni tak greh ce se malo zlazejo.

Nekaj krivulj iz rsr-ja:

http://www.rsrmotorsport.com/grafi/bmw320d.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/AudiA3tdi105ks_moc.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/AudiA3tdi130ks_moc_2.jpg
http://www.rsrmotorsport.com/grafi/MERCEDES_e200_CDI.jpg

Lp[/url]

Objavljeno: Sr feb 22, 2006 12:07 am
Napisal/-a kljukec
se ti pa dobr zavrti če se ti do 5000 obratov
dizel dejansko vleče mal čez 4000 obatov, pol je ponavad mn moči-sam še vedno dovolj da avto še pospešuje- sam pač mal mn
lp

Objavljeno: Sr feb 22, 2006 8:35 am
Napisal/-a DIZELAŠ
Pozdravljeni!

Sami obrati po merilniku ne pomenijo tudi dejanke moči motorja.Pomenijo vrtilni moment,koliko obratov naredi gred.So pa ti novejši dizli ne glede na znamko zaščiteni z blokado na obratih.Če dam za primer 1.9TDI 66kw-90ks po tehničnih največja moč pri 3750 obratih kazalec končne 180km/h gre pa kazalec naprej nekako do 4000 obratov in končna cca 195km/h.Je pa eden od razlogov ,da gredo obrati,hitrost naprej od več dejavnikov od kompleta gum,ceste oz. asfalta,naklona ceste,pa če malo poznaš fizikalne sile teža vozila x pospešek dobiš večjo moč kod pa jo daje motor.Jasen primer so tudi letne-zimske gume jasna razlika pri končni.
Zagotovo pa motor neda več moči,kod so jo izmerili za njegove tehnične podatke.
Lep pozdrav!

Objavljeno: Sr feb 22, 2006 12:16 pm
Napisal/-a vincent
logično je da če je max. moč na 4 jurjih da potem zadeva izgublja svoje deklarirane konje..vse tja do rdečega polja..tam pa grejo zadeve rapidno navzdol

jazpri svojem 1.9 TDI 130 konjičkov opažam da dobro vleče ravno do 4 jurjev potem ap imam občutek kot da samo še nabira obrate - vleče pa bolj za en ku...

Objavljeno: Sr feb 22, 2006 10:06 pm
Napisal/-a anze
Povem iz lastnih izkušem.Sem peljal audi A4 2.5tdi, tuning 180ps in ko je do 4000vleku ful,...potem si pa čutil ko se je kr ustavl,obrati so šli naprej avto pa ni več vleku,ok malenkost.tok ti povem kokr sem jaz to občutu ko se enkrat motor vrti nad 4000obrati.