Stran 1 od 2

a je že kdo probal motor up?

Objavljeno: To maj 20, 2003 7:05 pm
Napisal/-a milan
To je tista reč iz top shop k zliješ v olje pa je potem ful manjša obraba pa kompresija se izbolša in tako dalje. A se splača kupt. Avto ma 170.000 kilometrov.


Hvala in lep pozdrav

Objavljeno: To maj 20, 2003 7:18 pm
Napisal/-a Need_Power
O Motor Up nevem nič, vem pa da je bratranec dal not tisto QMI (al nekak tak) zaščito not, pa je reko da je kompresija po tistem bla višja (avto pa je Golf III 1.9 75KM, prevoženih pa po števcu 280.000), pa avto je tišje laufal, vglavnem je bil (oz. še je) full zadovoljen. Cena pa mislim da je nekje enaka kot pri Motor Up.

Ajde

Objavljeno: To maj 20, 2003 7:27 pm
Napisal/-a grehc
Motorup, QMI,... sredstva obstajajo že dolgo, sicer se njihova kemijska sestava izboljšuje, namen pa ostaja isti. Zadeva sicer deluje, vendar v vseh reklamah določene stvari tudi zamolčijo. Vsa ta sredstva imajo tendenco, da se primejo na površino. Tako se primejo tudi na cevi za dovod olja, filter, črpalko...
Kot je opisoval kolega, splača se dati v avto, ki ima dosti kilometrov oz., ki ima slabo kompresijo. Tem avtomobilom razen generalne ni pomoči, to sredstvo pa je izhod v sili.
Vsekakor pa tega nebi pod nobenim pogojem dal v nov avto, ker lahko naredite več škode kot koristi. To sredstvo zmanjša trenje in zapolni pore, ki pa so v motorju narejene namenoma, da se v njih olje zadržuje tako pa takoj steče s stene dol in nam celo poveča obrabo motorja.
kot sem rekel v avtomobile, ki imajo preveliko zračnost zaradi obrabe pa zadevo lahko vlijete brez strahu.

Malo teorije

LP
Grehc

Objavljeno: To maj 20, 2003 7:29 pm
Napisal/-a .::GTR::.
toseprav v staro mašino z 200K km se splača dat? k jest sm tut gruntov ta QMI not vržt :roll:

Objavljeno: To maj 20, 2003 8:20 pm
Napisal/-a Meggy
Motor up ti res namaže motor in ti izboljša obrabo. Toda vsaka stvar ima svojo slabo plat.
Zadeva se ti prime na površine, ki so hrapave in jih zgladi. Ko motor obratuje se zadeva "zapeče" na površine in postane zelo trda. V motorju vse deluje pod dinamičnimi obremenitvami, ki so za trde materiale skrajno neugodne. Trdi materiali začnejo pokati in tako ti ta motor up začne pokati in se luščiti iz površine. Tej sen zaciji sledi zelo močna obraba motornih delov in zmanjšanje uporabnosti. Vse skupaj vodi hitreje do zariba motorja.
Da ne bom kompliciru preveč, si zamisl, da vržeš droben pesek med bate in gledaš kaj se pol zgodi. :lol:

Objavljeno: To maj 20, 2003 8:25 pm
Napisal/-a kdk
Pri močno izmučenem motorju sem uporabil Slick50 ( eno izmed ful ekstra motor tuning oil adidtiv fint :P ) in se razen na moji denarnici ( zadeva ni bila ravno poceni ) ni popolnoma nič poznalo.
Za moje pojme metanje denarja v smeti !

Objavljeno: To maj 20, 2003 9:24 pm
Napisal/-a ule
Ja jest sem tud noter nalil ta slick50 al kar koli že je, pa vam povem da ni nobene razlike. Škoda dnarja, raje si pejete avto natankat .

Objavljeno: Sr maj 21, 2003 3:58 pm
Napisal/-a lucky
Jaz ob vsaki menjavi olja dolijem aditiv STP in razlika je očitna, po navadi ga ne dolijem takoj ko olje zamenjampočakam kakšen dan in nato ga dolijem. razlika je očitna tudi mašina deluje mirneje in tiše in nisem edini, ki je to opazil, priporočal sem ga kolegom in še vsi so bili zadovoljni.
avto pa ima nekaj čez 100.000 KM in ga uporabljam že več kot 50.000km

STP je narejen na silikonski osnovi in se ne zapeče nikjer, prej se zapeče originalno olje katero ima tudi kritično temperaturo dosti nižjo od silikonskih derivatov. Dobra lastnost tega je tudi ta, da ne veže nase vodo, navadno olje pa jo!
pa še to, novejša generacija motorjev ima žez kemijsim postopkom dodano plast silikonske prevleke na dele kot so bati, glavne greci, cilindri,...


l.p.

Objavljeno: Sr maj 21, 2003 7:42 pm
Napisal/-a Njoko
lucky je napisal/-a:Jaz ob vsaki menjavi olja dolijem aditiv STP in razlika je očitna, po navadi ga ne dolijem takoj ko olje zamenjampočakam kakšen dan in nato ga dolijem. razlika je očitna tudi mašina deluje mirneje in tiše in nisem edini, ki je to opazil, priporočal sem ga kolegom in še vsi so bili zadovoljni.
avto pa ima nekaj čez 100.000 KM in ga uporabljam že več kot 50.000km

STP je narejen na silikonski osnovi in se ne zapeče nikjer, prej se zapeče originalno olje katero ima tudi kritično temperaturo dosti nižjo od silikonskih derivatov. Dobra lastnost tega je tudi ta, da ne veže nase vodo, navadno olje pa jo!
pa še to, novejša generacija motorjev ima žez kemijsim postopkom dodano plast silikonske prevleke na dele kot so bati, glavne greci, cilindri,...


l.p.


Kakor vem, STP oil treatment nima prav nobenih silikonov noter. Silikoni so smrt za motor. Na dele obdelane s silikoni, se namrec motorno olje zelo slabo prime. STP Oil Treatment je na cisti naftni osnovi, kot vecina motornih olj, njegova naloga pa je, da dvigne viskoznost in oprijemljivost motornega olja. Zadeva je primerna za bolj obrabljene motorje, sicer pa nima smisla, oz. lahko tudi skoduje (olje 10W-40 pretvori v 15W-40). Prednost in slabost STP Oil Treatmenta je, da gre ven iz motorja skupaj z menjavo olja.

L.p.

Njoko

Objavljeno: Če maj 22, 2003 12:22 pm
Napisal/-a lucky
Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.

Objavljeno: Če maj 22, 2003 12:23 pm
Napisal/-a lucky
Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.

Objavljeno: So maj 24, 2003 9:40 am
Napisal/-a Njoko
lucky je napisal/-a:Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.


Hmm, jaz dvomom v te "silikone". Še za umetne još*e niso najboljši. :D
Za STP Oil Treatment eksplicitno vem, da nima silikonov, je pa možno, da jih ima nek drug njihov proizvod.
Sam se izogibam silikonom, še celo v navodilih za uporabo vozila mi to piše.

L.p.

Njoko

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 2:07 pm
Napisal/-a Chef
Ne bom nove teme postalvljal, bom kar v tejle vprašal. Na avtu je 215k km (2.0 mondeo zetec) in se že pozna, da je obrabljen. Menjava olja je na sporedu, zdaj pa študiram kaj bi dal notri. Bom pač riskiral tistih 10000SIT. Doslej sem največ dobrega(in najmanj slabega) prebral in slišal o QMI-ju. Ima kdo še kakšen boljši predlog?

Pravkar sem se pa spomnil tudi stare reklame o motor-upu, kjer so poleg motor-upa prodajali nek izdelek(kot gratis), ki se ga je vlilo 500km pred menjavo olja in naj bi prečistil motor. Kje bi se dalo dobiti kaj podobnega?

Objavljeno: Ne maj 23, 2004 2:12 pm
Napisal/-a Fullback
Se strinjam da je QMI še najboljša rešitev...ob naslednji manjavi olja -čez 6000km ga bom zihr spet vlil not...Pozna pa se...preverjeno...avto ma pa 114000km

Objavljeno: Po maj 24, 2004 1:01 pm
Napisal/-a Chef
Zanimivo, da nekateri že pri tako majhnih kilometražah uporabljate te stvari in dobivate tudi pozitivne odgovore mašinc.
Predlaga kdo kakšen aditiv ki ga dam nekaj 100km pred menjavo olja notri, da očisti svinjarijo iz motorja? Pri motorju nad 200k km bi se mi najverjetneje to splačalo naredit. :)

Objavljeno: Po maj 24, 2004 1:53 pm
Napisal/-a Remedy
Jaz sem dal v avto MOTORUP pa sm z njim naredu 100k (več ali manj PALBA) zaenkret motorček še diha(mitsubishi 1.3)

Objavljeno: Po maj 24, 2004 7:50 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst mam na svojmu avtu 300.000 km prevoženih brez generalne - vsakih 30k km vlijem al QMI ali pa motorup not in razlika se pozna. Avto dela bol tiho in se manj trese, vendar samo do prve resne obremenitve (kak hudo blaten hrib, kjer je treba reduktor in prvo prestavo do visokih obratov navijat, pol pa kr naenkrat vse po starem.

Objavljeno: To maj 25, 2004 12:33 am
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Jst mam na svojmu avtu 300.000 km prevoženih brez generalne - vsakih 30k km vlijem al QMI ali pa motorup not in razlika se pozna. Avto dela bol tiho in se manj trese, vendar samo do prve resne obremenitve (kak hudo blaten hrib, kjer je treba reduktor in prvo prestavo do visokih obratov navijat, pol pa kr naenkrat vse po starem.


Torej se ne splača........

Objavljeno: To maj 25, 2004 1:08 am
Napisal/-a nebivedu
Če voziš avto normalno (brez da bi posegal v visoke obrate preteral z mašino in brez da bi jo gnal tok časa, da bo ventilator skos vrtel - pa če ima full kilometrov prevoženih-> če dobiš golfa 1 od dedka in ga ne boš gonil) se splača. Drgač pa ne, ker je predrago - za ta denar že dobiš dobro olje in ga malo pogosteje menjaš, kot to piše v navodilih in je učinek isti.

Objavljeno: To maj 25, 2004 1:46 am
Napisal/-a monster_d
HEHE, pol ce je po gonjenju enako niti 100km nebo nic koristilo... mah kje... en drag oz par orng vozenj do rdecega polja pa je slus...
NeNe to pa ni zame :lol: :lol:
mah raje kupim novo olje pa bom vec naredo... :D