Stran 1 od 6
pravila v krožnem križišču
Objavljeno: Po mar 13, 2006 9:25 am
Napisal/-a protonika
V krožnem križišču z več pasovi.... Moramo dati prednost tistemu na notranjem pasu, ki vključi smernik in se želi vključiti na zunanji pas? Meni se to zdi logično (navsezadnje se ravno zato, ker je on na notranjem pasu, ti lahko vključiš v krožišče) in avto vedno pustim predse, se mi pa včasih zgodi, da se jaz "zagozdim" na notranjem pasu, ker se tisti na zunanjem zagrizeno bori za svoje ozemlje...
Če kdo ve točno pravilo, bi bilo zelo fajn....
Objavljeno: Po mar 13, 2006 9:30 am
Napisal/-a Tomaz40
Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.
Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 9:31 am
Napisal/-a nadie
Kolikor jaz vem, obvezno ni, je pa odlika dobrega voznika, ce to stori. Ce si na notranjem pasu lahko menjas na zunanji samo, ce s tem ne presekas poti na zunanjem pasu vozecemu vozilu, torej ce to lahko storis varno. Ce ne gre, krozis naprej. Vsekakor, ce je mogoce, omogocis takemu vozilu, da se izkljuci iz krozisca, pri tem pa je potrebno paziti na za seboj vozeca vozila. Ce bi bilo obvezno prepustiti prednost takemu vozilu, bi lahko prislo do situacij, ko bi morali popolnoma ustaviti vozilo v kroziscu, kar pa bi lahko pripeljalo do naleta vozil.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 9:37 am
Napisal/-a Asprex
Tomaz40 je napisal/-a:Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.
Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.
Tako je!

Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:08 am
Napisal/-a jaka-z
Tomaz40 je napisal/-a:Prednost ima tisti na zunanjem pasu, ker je smisel krožišča ta, da se nihče ne ustavlja (tko kot AC). Pasove menjaš med vožnjo in med tem ko se voziš proti željenemu izhodu, se pomikaš proti zunanjemu pasu. Ker pa so arhitekti, ki delajo krožišča v Sloveniji bebci brez primere, naredijo krožišča tako majhna da če zapelješ iz zunanjega pasa na notranjega potem v primernem času zelo težko prideš nazaj na zunanji pas.
Torej prednost ima tisti, ki vozi po zunanjem pasu.
kera neumnost
potem ne grem več nikoli na notranji pas, pa naj se vsi je.bejo če zarad tega ni pretočnosti prometa, itak se samo neki izsiljuje in slovenci sploh ne poznajo kulture vožnje in namesto da kdaj popustiš vsi v boj na nož - bedaki
mene so učili v avtošoli da ima notranji prednost!!! kar mi je logično
Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:22 am
Napisal/-a BBoss
Tudi jaz močno dvomim kdo ima prednost. Po moje velja zgolj prednost tistega, ki ne spreminja pasu. Se pravi, če spreminjaš pas nimaš prednosti ne glede a to delaš iz zunanjega proti notranjemu ali obratno.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:24 am
Napisal/-a Clio_16V
Na nekaterih kroznih vem da mas prav oznaceno npr drugi izhod je lj prvi pa italija...in imas oznaceno na cesti na podu kam se postavi

Ampak ekateri se se vedno postavljajo za 2 in 3 izhod na zunanji pas potem pa poci, ko se zaborijo tako kot si napisu.

Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:34 am
Napisal/-a Jurchi
vozniška etika

......tle u lublan bi fulk res raj crknu kukr, da koga spujtijo predse.
Pa sistem zadrge je pri vključevanju pri naš še popolnoma neznan pojem.
Tut če spustiš nekog, ki nima prednosti.....a boš zato umru al pa boš na cilj prišel cele 3 sekude kasneje????......uuuuuu groza.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:42 am
Napisal/-a nadie
Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:50 am
Napisal/-a Borcix
Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 10:52 am
Napisal/-a nadie
Zal je res problem v kulturi. Tako pa spekuliramo in se postavimo na notranji pas samo tam, kjer iz njega lahko tudi zavijemo iz rondoja (izvoz iz tomacevskega na stajersko cesto napr.)
Objavljeno: Po mar 13, 2006 11:22 am
Napisal/-a Tomaz40
jaka-z: No zdej vidiš da si te v avtošoli narobe učil. Toliko o kvaliteti avtošol v Sloveniji.
yurchek: Se strinjam, da je težava v vozniški etiki. Eni ljubljančani so res taki da te noče spustit predse na noben način, da o sistemu zadrge sploh ne izgubljamo besed. Je pa tako, da obstaja tudi druga skrajnost, saj je veliko ljudi, ki se prerivajo na vse možne načine, samo da bodo prehitel 2 avtomobila. Takega pa jest ne spustim predse pod nobenim pogojem.
Drugače pa je pri krožiščih napaka že ta, da so narejena okoli zobotrebca. Mene so v avtošoli učil, da predno zamenjam pas, zavijem,... mora žmigavec vsaj 3x utripnt. Kaj nej nardim na slovenskih rondojih? A dam žmigavec še predno zapeljem v rondo al nej se ustavim v rondoju al kaj? Zato pa noben ne ve kam kdo gre v BTC-ju, ker noben ne uporablja žmigavca.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 12:31 pm
Napisal/-a lublancan
Borcix je napisal/-a:Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.
ne ni norec
sam ljudje bi se mogl naučit vozt
če sta recimo 2 pasova v rondoju
na desni pas gredo samo tisti, ki grejo na prvem izvozu ven
na levega pa tisti, ki grejo na 2. ali katerm koli
ker imajo tisti v rondoju prednost, pred tistimi, ki se na rondo šele vključujejo, začneš menjat pas 1 izvoz preden greš ven
torej ko tisti iz desnega pasu zavijajo iz rondoja, ti zaviješ desno na desni pas in pri naslednjem izvozu ven
Objavljeno: Po mar 13, 2006 1:10 pm
Napisal/-a topsi
O tem na keterem mestu v Evropi smo Slovenci po etiki vožnje in nasploh o kvaliteti vožnje je debata že bila in vsi zelo dobro vemo...
offt: Ampak vedno na tem forumu vsi pravte kakšni so drugi šoferji. V resnici je pa dost ljudi na tem forumu, ki (se ne razglašajo javno) ampak ravno oni počnejo stvari nad katerim se drugi pritožujemo.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 1:21 pm
Napisal/-a Speedfighter
Sej rondoji so čist logični-večji problem je, da vsaj 70% voznikov sploh ni spoznalo ali okusilo rondojev, ko so delali vozniški izpit...
Tudi malce večji rondoji kot je Tomačevski bi delovali normalno če bi vozniki na njem upoštevali omejitev hitrosti...osebno sicer vedno spustim po enega voznika z notranjega pasu predse če pravočasno nakaže menjavo pasu in mu lahko omogočim varno vključitev...je pa res da sovražim tiste, ki po notranjem pasu pripeljejo krepko nad omejitvijo in se tik pred zdajci rinejo pred mene na zunanji pas, po možnosti še brez smernika itd...pri takih te pač prime včasih tud mal dodat gas, pa jim dat mal mislit(ni ravno zgledno,vem)...
Druga stvar so rondoji v BTCju, kjer folk nima blage veze kaj počet!Načeloma so taki rondoji res premajhni za uporabo smernikov(izhodi so namreč tako pogosti da jih nihče niti nima časa dajat,če pa že da, pa nikoli ne moraš biti prepričan ali ga je ravno vklopil pred izvozom ali mu še vedno utripa odkar se je vključil v rondo...), poleg tega(iz lastnih izkušenj) jih polovica še vedno v teh malih rondojih ne ve,da ima prednost tisti ki je že v krožišču in kar butnejo pred tebe...je pa tudi pri teh manjših rondojih tako kot pri vseh-če bi vsi vozili primerno hitro ne bi bilo večjih težav s pretočnostjo prometa v njih...

Objavljeno: Po mar 13, 2006 1:30 pm
Napisal/-a Borcix
lublancan je napisal/-a:Borcix je napisal/-a:Ok, pomeni da vsaki ki gre na notranji pas je "norec" ker ga noben ne pusti nazaj na zunanjega, čeravno je s tem ko je šel na notranjega spustil druge v rondo. Potem takorekoč ne rabimo več pasov (ali?), ker je kultura vožnje res na psu.
ne ni norec
sam ljudje bi se mogl naučit vozt
če sta recimo 2 pasova v rondoju
na desni pas gredo samo tisti, ki grejo na prvem izvozu ven
na levega pa tisti, ki grejo na 2. ali katerm koli
ker imajo tisti v rondoju prednost, pred tistimi, ki se na rondo šele vključujejo, začneš menjat pas 1 izvoz preden greš ven
torej ko tisti iz desnega pasu zavijajo iz rondoja, ti zaviješ desno na desni pas in pri naslednjem izvozu ven
Saj v teoriji je vse lepo in prav, samo kaj se pa v praksi dogaja je pa povsem druga pesem. Jaz se tudi zapeljem na notranji pas in pustim one v rondo, samo ko vidiš da te en lolek začne prehitevati po zunanjem pasu te pa mine (in ne, negre v prvi izvoz ampak po možnosti v zadnjem ven).
Objavljeno: Po mar 13, 2006 2:36 pm
Napisal/-a bass
Vse bi bilo lepo in prav, če bi vozniki dojeli, da ni zločin iti 2x okoli rondoja.
To je glede na obnašanje večine prepovedano vsaj s tremi zakoni.
Če je frej desni pas greš ven iz rondoja, če pa ni se pa zapelješ še enkrat okoli in se v tem česu presedlaš na desni pas!!! Da o žmigavcih ne začnemo.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 2:38 pm
Napisal/-a bass
Največje cvetke so pa tisti s prižganim levim žmigavcem v krožišču. Takim izpit za dva mesca vzet.
Objavljeno: Po mar 13, 2006 3:02 pm
Napisal/-a G0lden
jaz vedno peljem po zunanjem pasu ne glede na to koliko pasov je... ne mislim se jajčkat pa 20 krogov delat da pridem ven

Objavljeno: Po mar 13, 2006 3:13 pm
Napisal/-a Tomaz40
G0lden je napisal/-a:jaz vedno peljem po zunanjem pasu ne glede na to koliko pasov je... ne mislim se jajčkat pa 20 krogov delat da pridem ven

No zato so pa lahko samo 3 avtomobili hkrati v rondoju in zato večina voznikov kritizira rondoje. Ker ljudje (med njimi tudi ti) ne znajo po njih vozit.
Sam grem vedno (ko ne zavijem dol z rondoja na prvem odcepu) na notranji pas in še nikoli ampak res nikoli nisem peljal dva kroga po rondoju, nikoli nisem nikogar izsilil, povzročil nesreče,... Samo vozit se je treba naučit pa tudi rondoji niso tako zakomplicirani.
Speedfighter: Se popolnoma strinjam, še posebej s prvim stavkom. Ko sem delal izpit v avtošoli, mi je inštruktor povedal, da se mora avtošola vedno vozit po zunanjem pasu (v križišču kjer sta dva pasova za isto smer, krožišču,...) Kako hudiča naj se potem sploh nauči novopečenega voznika kako se vozi po rondojih? Da sploh ne govorimo o tistih, ki pridejo iz podeželja v mestni kaos.