Stran 1 od 1
trenutna poraba bencina
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 2:35 pm
Napisal/-a Kiri
No mene spt neki zanima...
Evo zdej je fotr kupu BMWja(320d) k ma računalniček k mu kaže porabo ne...ok povprečna je ql...sam ni mi pa jasna tista trenutna..če kjer ve kako zgleda to pr BMWju - tist mejhn kazalček pod obratomerom(od 0 - 20)...ok use ql ampak ni mi pa jasno zakaj kaže 0, ko se spustiš po klancu navzdol pa imaš v prestavi pa so obrati recimo na 3-4k RPM...kako je lhka poraba manjša kukr če bi dal v ler recimo(obrati 1000 al pa še pod 1000 RPM)
No zdej me zanima če je dejansko takrat poraba tok mejhna al je to sam kaka "napaka" na tistem sistemu k kaže to porabo...res mi ni jasno zakaj bi bla takrat poraba tok mejhna
No hvala za odgovore...
LP Kiri
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 2:49 pm
Napisal/-a Skywalker
a maš tedi nogo na gasu al ne

Objavljeno: Sr maj 21, 2003 2:55 pm
Napisal/-a bmw4ever
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 3:13 pm
Napisal/-a *bojci*
Ko se po klancu spustiš, ponavadi ne tiščiš gas, torej je poraba minimalna. Obratomer pa kaže zato toliko, ker takrat mašina zavira, po klancu seveda. Ker pa majo avti itak elektroniko, nadzorujejo dotok goriva, v tem primeru ga sploh ne rabi. No, v praski nekaj troši, ampak nekaj pod 1 liter/100km.
Recimo škoda Superb 1.9 TDI troši v takem primeru 0,8 l/100km.
Re: trenutna poraba bencina
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 4:39 pm
Napisal/-a m.P.
Ne ni napaka tud drugi tko kažejo (vsa za Laguno vem da je tko)
Men se zdi to dokaj logično: ko se spustiš po klancu navzdol in nimaš nič gasa, obratomer pač kaže obrate mašine ker maš v prestavi, ampak takrat mašino ne poganja bencin amapk pravzaprav gume. Če maš pa v leru more pa le neki bencina porabt da vzdržuje obrate na okol 1000. A ni tko?
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 6:06 pm
Napisal/-a .::GTR::.
ja zdej ko glih o tem govorimo.
a avto manj kur ko se spušaš po klancu če maš:
a) v brzini pa ti mašina bremza
b) maš v leru

Objavljeno: Sr maj 21, 2003 7:03 pm
Napisal/-a m.P.
justyGTR je napisal/-a:ja zdej ko glih o tem govorimo.
a avto manj kur ko se spušaš po klancu če maš:
a) v brzini pa ti mašina bremza
b) maš v leru

Kokr sm že prej napisal, jst mislm da manj kuri v prestavi.
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 7:20 pm
Napisal/-a Need_Power
Če imaš v prestavi in se spustiš po klancu navzdol, noge pa NIMAŠ na gasu, je poraba ekstremno majhna, glede na prevoženo pot, zato kaže števes porabe 0 litrov. Sem pa nekje na internetu bral, da najsodobnejši VW motorji (verjetno tudi od ostalih firm, ampak mene je pač za VW zanimalo), dejansko v takem primeru ne porabijo NIČ bencina, ker totalno zapre dovod bencina (oz. tudi dizla).
Ajde
Objavljeno: Sr maj 21, 2003 7:43 pm
Napisal/-a BiMMER
Ma ja glede porabe 0 ko greš po klancu dol pa pa tut če sam spustiš gas je prou da je nic! Ker avto oz. kolesa sama poganjajo motor! Praktično je sicer res da, avto porablja nekaj bencina ampak minimalno oz, nič, ker imajo elektronsko blokado dovoda bencina v motor!!
Objavljeno: Če maj 22, 2003 7:05 am
Napisal/-a Kiri
ok tenx fantje

...zdej se sam še u drugi po hribu dol spušam

...sam nekak mi ni blo logično...no ja sej če zdej tko pogledam u bistvu je logično...ok no sej ne bom kompliciru

...uglaunem hvala za odgovore
LP Kiri
Objavljeno: Če maj 22, 2003 8:39 am
Napisal/-a *bojci*
Kiri je napisal/-a:ok tenx fantje

...zdej se sam še u drugi po hribu dol spušam

...sam nekak mi ni blo logično...no ja sej če zdej tko pogledam u bistvu je logično...ok no sej ne bom kompliciru

...uglaunem hvala za odgovore
LP Kiri
Danes so avti postali pametni, imajo računalnike, ki nadzirajo med drugim tudi vbrizg. Torej tebi v dobro, če pri klancu navzdol nič ne potroši, ker takrat mašina ni v stanju pospeševanja, ampak zaviranja. Zdaj boš reku, zakaj se ne ugasne motor.
Ja, ne more se, ker ga vztrajnost sili k delovanju oziroma k zaviranju. Ko pa avto pride na ravnico, pa itak elektronika zazna padec obratov in zato doda nekaj bencina. Govorim, ko imaš v štandgasu.
LP Bojci
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:19 am
Napisal/-a andy77
Kadar se pelješ po klancu navzdol in pustiš da avto bremza z mašino, se obrati dvignejo, ampak za bremzanje pa mašina ne porabi popolnoma nič bencina, kljub visokim obratom. Enako je s prestavljanjem v nižjo, če bremzaš s prestavljanjem prihraniš na porabi, če daješ pa v ler in se potem pribremzaš do semaforja pa bencin kar teče . Računalnik kaže popolnoma pravilno.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:26 am
Napisal/-a .::GTR::.
a poj pr tastarih avtih brez elektronike to ne velja???
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:48 am
Napisal/-a andy77
Velja popolnoma enako, kadar mašina bremza je dovodni ventil zaprt, ne glede na elektrniko.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:30 pm
Napisal/-a reber
Ne vem če to velja za avte na frgazar, torej tisti brez elektronike in brez katalizatorja, kako naj zapre gorivo, če nima ventila, saj bencin vleče podtlak, oziroma pretok zraka, čeprav je pretok zraka majhen, če gas ni pritisnjen.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:40 pm
Napisal/-a WhiteCell
no zdej je tko.. tisti avtomobili ko imajo EINSPTIC....jim dotok bencina PREKINE ko motor bremza in je poraba DEJANSKO 0l !
fergazar je drugo,... ker mu nekaj bencina gre tut mem lopute (stand gas) avtomobili z einspricom majo drgac to narjen...