Stran 1 od 1
Hidravlična sklopka?
Objavljeno: Po mar 20, 2006 10:13 am
Napisal/-a fifi
Nedavno sem izkusil kako odlične ima Fiat na svojih vozilih(vozil sem Puntota letnik 2005) sklopke. Pedali sklopk so skoraj tako mehki, da niti ne veš, da kaj pritiskaš in prijemljejo zelo lepo zvezno, da praktično ni čutiti sunkov med prestavljanjem pa tudi avto skoraj ne more crkniti pri speljevanju po mojem. Zanima me, če gre tu za nove hidravlične sklopke in če so le te na voljo na prostem trgu, da bi si eno ob priliki vgradil v svojega Renaulta starega skoraj 7 let, ki ima še staro navadno sklopko.
Re: Hidravlična sklopka?
Objavljeno: Po mar 20, 2006 10:48 am
Napisal/-a Slide
fifi je napisal/-a:Nedavno sem izkusil kako odlične ima Fiat na svojih vozilih(vozil sem Puntota letnik 2005) sklopke. Pedali sklopk so skoraj tako mehki, da niti ne veš, da kaj pritiskaš in prijemljejo zelo lepo zvezno, da praktično ni čutiti sunkov med prestavljanjem pa tudi avto skoraj ne more crkniti pri speljevanju po mojem. Zanima me, če gre tu za nove hidravlične sklopke in če so le te na voljo na prostem trgu, da bi si eno ob priliki vgradil v svojega Renaulta starega skoraj 7 let, ki ima še staro navadno sklopko.
Mislim da samo dejstvo, da je sklopka hidravlična ne pripomore bistveno k temu da je sklopka mehkejša. Sam dokaj redno vozim pet avtomobilov, od katerih je na treh hidravlična in na dveh klasična(na zajlo), Dva od avtomobilov s hidravlično sklopko sta iz koncerna VAG in imata oba precej mehko sklopko, a tudi z zelo (pre?)dolgim hodom, tretji pa je sicer moj bivši BMW, ki pa je imel ravno tako hidravlično sklopko, vendar je bila ta precej trša kot pri Audiju in VW-ju, pa tudi v drugih BMW-jih ki sem jih vozil, je bila sklopka občutno trša.(kar ni nujno slabo, razen v prometnih konicah) Na drugi strani sta pa R Clio in R5, oba s klasično sklopko. R5 ima precej trdo sklopko(čeprav ni nič narobe z njo), Clio pa po občutku še mehkejšo kot Audi in VW, čeprav je na zajlo, tako da...to je bolj od same sklopke odvisno, kot pa od tega ali s pedalom porineš olje ali pa potegneš zajlo...
Edino če si imel kaj drugega v mislih in mene nenaspanost daje

Objavljeno: Po mar 20, 2006 10:56 am
Napisal/-a fifi
Ne, saj imaš verjetno kar prav.

Se mi je zdel, da bo kaj takega in so me zanimale izkušnje folka, ki je več različnih avtomobilov z različnimi sklopkami vozil. Meni se na Twingotu letnik `99 recimo zdi sklopka mehkejša kot na Golfu 1.9 SDI letnik 2002, ne vem pa, če ima ta golf hidravlično ali navadno na zajlo. Je pa v osnovi kljub temu po mojem point hidravlične sklopke ravno v tem, da je pedal mehkejši za pritiskat, kot bi bil preko navadne zajle. Zdaj novi Clioti zadnjih nekaj let imajo hidravlično sklopko, ki je najbrž podobno mehka kot pri novih Fiatih, vsaj kar se pedala tiče, kako pa prijemlje je pa seveda odvisno od same košare, po mojem laičnem mišljenju seveda. Na že omenjenem Golfu ni bilo prestavljanje nič posebej mehko(je na mojem Twingecu mehkejše) oz. je bolj cuknilo, če si sklopko malce hitreje spustil.

Objavljeno: Po mar 20, 2006 11:12 am
Napisal/-a AXioN
Kaj ni mela AR 33 ze hidravlicno sklopko?
Objavljeno: Po mar 20, 2006 12:04 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Hidravlično sklopko imam že jaz na moji Mazdi in je l.'92
Kaj pa če bi ti tvojo zajlo malo namazal, mogoče je to razlog da je malo bolj trda
Objavljeno: Po mar 20, 2006 12:14 pm
Napisal/-a yani
Jst mam pa sklopko zelo mehko, ko mi olje spusti. :P
Ok, sm v brzino pa ne morm dat.
Bi rajši mel na zajlo.
Objavljeno: Po mar 20, 2006 3:19 pm
Napisal/-a omega2.3td
Marko_mx-3 je napisal/-a:Hidravlično sklopko imam že jaz na moji Mazdi in je l.'92
Kaj pa če bi ti tvojo zajlo malo namazal, mogoče je to razlog da je malo bolj trda
od fotra je Peugot 204 al kok že letnik 70 mel že hidravalično, drgač sm predkratkim opazil da je kolegu na pou leta starmu ivecotu šel cilinder pri pedali pa z njim naredil niti 20 000 km
lp
Objavljeno: Po mar 20, 2006 4:42 pm
Napisal/-a Vaillante
Bistvo hidravlične sklopke je da je bolj natančna kar se opazi pri spuščanju.glede trdote pa ni rečeno da so use mehke.aha pa hidravlična sklopka zagrabi kasneje kot navadna:)
Objavljeno: Po mar 20, 2006 5:09 pm
Napisal/-a peroa
OK, ker smo glih pri sklopkah:
Na protonu (mitsubishi) imam hidravlično sklopko. Ko speljujem moram dat dost gasa
(2k rpm), če ne se začne cel avto trest. Olja je dost.
A to pomeni, da je sklopka že na koncu?
Objavljeno: Po mar 20, 2006 5:37 pm
Napisal/-a Vaillante
peroa je napisal/-a:OK, ker smo glih pri sklopkah:
Na protonu (mitsubishi) imam hidravlično sklopko. Ko speljujem moram dat dost gasa
(2k rpm), če ne se začne cel avto trest. Olja je dost.
A to pomeni, da je sklopka že na koncu?
Hm...Kolk maš prevoženih, drugače bi bila pa sklopka lahko pri koncu naj ti pogledajo na servisu lahko da jo je treba samo nastaviti
LP
Objavljeno: Po mar 20, 2006 6:27 pm
Napisal/-a fifi
No, moje izkušnje glede hidravlične sklopke na Puntotu so pa takšne, da začne prijemat že bolj spodaj, res pa je, da jo je pri speljevanju potrebno dlje časa sklapljat(pedal ima daljši hod oz. je potrebno bolj hitro dvigovat pedal za hitrejše speljevanje). Pri samem prestavljanju je pa reč popolnoma neobčutljiva glede hitrosti popuščanja, ker bolj blago prijemlje in zato tudi ne cukne (toliko), kot večinoma pri navadnih sklopkah. Če podobno hitro spustiš pedal za sklopko pri enem in drugem tipu, si je potrebno pri sklopki na zajlo malo pomagat z dodajanjem pedala za plin tik preden sklopka prime, sicer ponavadi cukne, hidravlična sklopka pri Puntotu pa je toliko bolj natančna in uglajena, da je vsa reč bistveno manj občutljiva na hitrost popuščanja in na to kdaj začneš dodajat gas, največkrat ne cukne praktično nič razen, če dodaš preveč gasa in potem na enem mestu naenkrat spustiš sklopko, takrat pa se začuti zdrsljaj, samo je še vedno manj očiten kot pri sklopki na zajlo v podobnem primeru;) Takšne so pač moje izkušnje, seveda sem pa prepričan, da obstajajo tudi hidravlične sklopke s trdim pedalom in taki, ki prijemljejo bolj "na trdo" . Sicer pa tudi s sklopko na mojem avtu ni nič narobe, ima še vedno precej mehkejši pedal kot recimo na novejšem Golfu 4 1.9 SDI, le s tisto na Puntotu se ne more primerjati glede lagodnosti pritiskanja pedala sklopke in celotnega šaltanja kot takega(ja, tudi menjalnik na Puntotu-star model je presenetljivo natančen in uglajen).

Objavljeno: Če nov 09, 2006 12:06 pm
Napisal/-a Blinder
Jaz na roverju 200 naj bi tudi imel hidravlicno sklopko. Zanima me, ce je mozno jo nastavit tako, da prime bolj zgodaj(gre se mi za to, da bi lahko hitreje menjaval brzine).
lp
Objavljeno: Če nov 09, 2006 1:06 pm
Napisal/-a esem
Marko_mx-3 je napisal/-a:Hidravlično sklopko imam že jaz na moji Mazdi in je l.'92
Hidravlično sklopko je imela tudi stara (v celoti češka) Škoda 120 l. Češka tehnologija pač.
Objavljeno: Če nov 09, 2006 2:28 pm
Napisal/-a ArminLegenda
AXioN je napisal/-a:Kaj ni mela AR 33 ze hidravlicno sklopko?
To tut mene zanima če ma
Objavljeno: Če nov 09, 2006 6:03 pm
Napisal/-a fifi25
Mislim, da ima AR 33 hidravlično sklopko, ja. Prav tako jo imajo skoraj vsi novejši avti.
Objavljeno: Pe nov 10, 2006 5:24 pm
Napisal/-a ArminLegenda
Prosu bi enga alfista naj potrdi to, da AR 33 ima hidravlično, ker rabim par podatkov o tej alfi in je tudi med njimi tudi to
Objavljeno: To nov 14, 2006 2:27 pm
Napisal/-a joztom
Korektna sklpoka na zajlo je lahko tudi zelo mehka, čim bolj neprožna in izrabljena je lamela, tem trši je pedal.
Hidravlične sklopke so običajno zaprti sistemi, ki nimajo vzdrževanja. Ob vgradnji je predviden postopek odzračenja in to brez odpiranja pokrova. Kako bi pohitril prijemanje sklopke? Po moje se tega ne da, ker je to razmerje med obema cilindroma, master in slave sistem. Mogoče z menjavo različnih dimenzij cilindrov iz različnih avtov, ampak za to potrebuješ čas in avtoodpad na razpolago.