Stran 1 od 3
Mitsubishi Lancer EVO vs. Subaru Impreza WRX STi
Objavljeno: To mar 28, 2006 5:47 pm
Napisal/-a AMG Kompressor
....ker iskanje ni najdlo kaj podobnega:
me zanima kako je mnenje glede omenjenih avtekov! pa če ne upoštevamo dirkalnih verzija ampak le cestne različice, tako v dragu na 400m kot v pospeških, končni, legi, bremzanju....vse do boljšega cajta na progi!
prav tako me zanima katero ime vam požene več kocin pokonci, kateri se vam zdi legendarnejši, boljši za svoj denar in kvalitetnejši (vzdržljivejši)!
kateri se vam zdi lepši! pa seveda različne specialne različice...
kateri nudi več užitka v vožnji..... vsa mnenja me zanimajo

ops:
LP
Objavljeno: To mar 28, 2006 6:14 pm
Napisal/-a eclipse_R
okej, občutkov vožnje ipd. itak da ne poznam, ker ma hitreješ čase tut ne, sam vem pa da bi pač mel raj evota.. mi je bol všeč.. ne vem.. kaj se odločaš kaj boš nabavu alkaj?
lp
Objavljeno: To mar 28, 2006 6:57 pm
Napisal/-a Tilen18
zagoto EVO, moj kolega ma lancer evo8ko, in ubija, sem mel čast pelat toti avto, avto ubija, v ovinkih ful lepo leži ne, pa nasploh ful nori sound

:D
Objavljeno: To mar 28, 2006 7:44 pm
Napisal/-a sevnican
Z Lancerjem se še nisem peljal, sem se pa peljal z Imprezo in ti lahko povem, da ko je kolega stopu na gas, me je tako hudičevo stisnilo v prsih, da sem mislu da bom bruhal.

Edini avto do sedaj. Prava zverina ni kaj.
Objavljeno: To mar 28, 2006 7:59 pm
Napisal/-a škoda
Lancer boljš saj po pogovoru z enim lastnikom evolucije 7 lancerjem(delan po naročilu). On je bivši voznik rellya in on bo že vedu. Pa doma ma oba avta imprezo in lancerja. Imprezo vozi žena!! Meni osebno je lancer lepši, sam itak ima vsak svoje mnenje!
Objavljeno: To mar 28, 2006 8:35 pm
Napisal/-a Dario
Sicer se vozil nisem v nobeni
samo sem pa oba avta spremljal na veliko, in v kar nekaj testih je lancer zmagal
Testi so bili opravljeni na progi z precejšnjim številom ovinkov.
Lancer naj bi bil bistveno lažji za kontrolirat?
Glede same ravnine pa naj bi impreza hitreje pospeševala? Stock avta
Poraba naj bi bila precejšnja na imprezi
Vizualno sta mi oba všeč
Zdej pa če gledamo tazadnjo verzijo lancerja? Pa brez debate, bistveno lepši

meni trenutno najlepši avto.
Objavljeno: To mar 28, 2006 8:35 pm
Napisal/-a Dariooo
NOBEN....skyline rulz...

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:52 pm
Napisal/-a bass
evo je lepši in boljši za po normalni cesti. Za bolj zahteven teren (naklon, ižanka pa take

) je pa bojda impreza boljša. Meni se vizuelno bolj dopade evo, všeč mi je tudi možnost nastavitve diffa za :
a) tarmac
b) gravel
c) snow
Grmi pa absolutno bolj impreza boxer

Objavljeno: To mar 28, 2006 9:06 pm
Napisal/-a beliblisk
Tale dvoboj je kr zanimiu, udkar so pr subaruju u tanovov imprezo vrgl elektronsko nadzorovan 4wd pa je pomoje je evo zgubu uso prednost kar se prenosa moči tiče.
Pr isti konjaži ma impreza več navora je pa res da japončki najbolše zadržijo zase(impreza ma tm 2.0 turbo pa 320bhp

).
Osebmo sm za imprezo čeprou morm rečt da je evo več kot dostojna konkurenca

Objavljeno: To mar 28, 2006 9:47 pm
Napisal/-a Gobavc
Jaz bi imel kar oba. :P
Objavljeno: To mar 28, 2006 9:57 pm
Napisal/-a 51M3K
Z evotom se še nisem peljal pravijo da ovinke vozi boljše kot murcelagio

impreza pa kar vredu gre

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:06 pm
Napisal/-a Slide
Na zadnjem (nemškem) testi je Impreza "pometla" z EVO-tom na asfaltu, čeprav je nekoliko bolj podkrmarila, je očitno bolj "grabila", po mokrem je borbo dobil EVO z minimalno prednostjo, po snegu pa spet EVO a še bolj očitno(slabša kot je bila podlaga, hitrejši je bil). Impreza pa je veljala za bolj zabavno, saj več moči prenaša nazaj in omogoča adrenalinske drifte(na vseh podlagah), za razliko od EVO-ta, ki ima tako popoln 4kolesni pogon, da je avto že kar "dolgočasno" nevtralen, a tudi zato neverjetno hiter. No defintivno je tudi zabaven...
P.S To zgoraj napisano, je povzeto po nemškem
testu, sam ne morem sodit ne o EVO-tu ne o Imprezi ker si nobenega ne lastim in nisem lastil. Mislim da je za takšne avtomobile tukaj dokaj brezpredmetno razglabljat kateri je boljši, saj jih večina še v resnici videla ni. Redki, ki so katerega vozili(ne pa tudi lastili) pa verjetno tudi niso takšne mrcine preizkusili do limita
Sam sem imel priložnost voziti Imprezo STI, še brez nastavljivega diferenciala in z 265 konji, ampak je že tisto tako limalo, da je punco po vožnji od butanja v sedež kar malo glava bolela

Na žalost med ovinki še zdaleč nisem prišel blizu meji drsenja, da bi lahko sodil kako se avto obnaša, je bilo bolj poln gas po ravnini in potem precej previdno skozi ovinek...po pameti torej
Odločitev...hmmm...vizualno mi je daleč najlepša (diskretnejša) Impreza WRX in ne STi(tudi od evota), pa tudi tisti bokserski zvok mi je fenomenalen, potem je tu armaturka ki je na pogled MENI lepša pri subaruju...huh, kaj pa vem...še dobro da se mi "ni treba" v resnici odločat

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:42 pm
Napisal/-a Templar
Na vsah TOP GEAR testih je bil EVO vedno spredaj. Tudi ko so se obnavljali modeli se je zgodilo da je bil prejšnji model še vedno hitrejši od najnovejše Impreze.
Pa EVO je DEFINITIVNO lepši!
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Objavljeno: To mar 28, 2006 10:49 pm
Napisal/-a Tilen18
Templar, tak kot si reko, ni druge, se popolnoma strinjam s tabo

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:52 pm
Napisal/-a PureTNT
Novi EVO 9 je vsekakor luštna žverca, vendar me malce moti poraba (pol tanka na 100 km). Kar se tiče nevtralnosti, je EVO v primerjavi z WRX precej bolje obvladljiv, a nikakor ne dolgočasen (drsenje pod kotom 20° pri 130 km/h ne more biti dolgočasno). Sploh imam na odprti cesti raje avtomobil, ki me ob prvi napaki ne bo kaznoval s pogrebom v zaprti krsti. Vsekakor EVO.
Lp
Objavljeno: To mar 28, 2006 11:16 pm
Napisal/-a SubaruFreak
Templar je napisal/-a:Na vsah TOP GEAR testih je bil EVO vedno spredaj. Tudi ko so se obnavljali modeli se je zgodilo da je bil prejšnji model še vedno hitrejši od najnovejše Impreze.
Pa EVO je DEFINITIVNO lepši!
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Top Gear-ovci itak nimajo blage veze... sEm gledal doticne oddaje in ko sem poslusal modele me je stisnilo na WC... Da ne bojo slucajno eni taki malinovci odlocali o tem kateri avto je hujsi...
Evo in WRX STI imata vsak svoj krog navdusencev in nekako nasplosno razpravljati o tem kateri pozre vec slave je brez veze...
poglejte si tale link in muvi:
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10980
Profi Rally voznik razlozi sceno...
Jaz bi vseeno raje imel Imprezo, kot pa Evo-ta...
Evo je dosti bolj spartansko opremljen kot pa Impreza...
Konjev je v obeh enako... Glede na to, da ima Evo samo 3 nastavitve diff-a je Impreza veliko bolj prilagodljiva... Konec koncev je tudi model v zgoraj omenjenem linku rekel, da jeImpreza bolj za vsakdanje voznike, medtem, ko EVO zahteva bolj profi uporabo...
Ko zakljucim faks bo na dvoriscu parkirana Impreza .
Lp
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 12:01 am
Napisal/-a Templar
SubaruFreak je napisal/-a:Templar je napisal/-a:Na vsah TOP GEAR testih je bil EVO vedno spredaj. Tudi ko so se obnavljali modeli se je zgodilo da je bil prejšnji model še vedno hitrejši od najnovejše Impreze.
Pa EVO je DEFINITIVNO lepši!
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Konjev je v obeh enako...
Pri EVO imaš 3 serijske verzije(260KM 320KM 360KM in še ena limited z 400KM) pri Imprezi pa kolikor vem samo ena
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 5:32 am
Napisal/-a SubaruFreak
ja to imas prav... Pri nas je samo ena verzija in sicer 280KM. TO je za evropski trg. Americani imajo verzijo s 305 konji na japonskem ( no to nam itak nic ne pomaga) pa obstajajo tudi hujse... Je pa tako: za povprecnega uporabnika mora biti 280 konjev vrh glave. Koncno ima avto 250km/h, od 0 do 100 pa pospesi v 5.4 sekunde. Zame vec kot dovolj...
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 6:52 am
Napisal/-a Tilen18
saj novi EVO 9 je tui z 280KM
Objavljeno: Sr mar 29, 2006 9:46 am
Napisal/-a beliblisk
Templar je napisal/-a:Pri EVO imaš 3 serijske verzije(260KM 320KM 360KM in še ena limited z 400KM) pri Imprezi pa kolikor vem samo ena
Sj pr ns je vrjatnta tut sam najšvohnejši evo.(nažalost)
Impreze so ble močnejše edin v navezi z prodrive-om in sicer izvedba WR1 z 320 konji kar je zadostoval ta 0-100 v 4.7s

.Japonska je pa druga štorja(barabe use najbolš zase zadržijo)