Stran 1 od 1

realni kilometri

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:18 pm
Napisal/-a gugi
Kako prosim lahko preverimo če so na števcu realni kilometri oz. da niso bili prestavljeni nazaj? Npr. pri passatu.

lp

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:29 pm
Napisal/-a pernat_b
Greš na servis in če je avto bil redno servisiran se vidi kolko naj bi imel kilometrov je pa sto tem o tem tko da obstaja tudi iskanje

Re: realni kilometri

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:44 pm
Napisal/-a sonček
gugi je napisal/-a:Kako prosim lahko preverimo če so na števcu realni kilometri oz. da niso bili prestavljeni nazaj? Npr. pri passatu.

lp


ena varianta je ta če ima navaden števc se da ugotovit če so vse številke v vrsti enakomerno razporojene. pri digitalnih je pa težji, eni pravjo da s pomočjo pooblaščenega servisa,če je bil avto servisiran tam. če pa je bil doma kar tako se pa ne da. mal se da tudi po izgledu,stanju avtomobila obrabi notranjosti eni celo trdjo da lahko mal s pomočjo tipk al kako se reče po brskaš po računalniku v avtomobilu(števc),
tako je trdil en uporabnika avtomobilizma da sta s frendom pobrskala po računalniku v avtu in ugotovila da je mel avto veliko več kilomtrov.(bmw)
Sodobni avti-trgovci vsi kopujejo iz Nemčije avte, ki so absolutno prvrteni kilomtri.
Avte dobimo že v slabem stanju s veliko prevoženimi, ne vsi a večino jih je( standard višji tam, slovenija srednji ter bosna še nižji. To se prav Nemci prodajajo nam mi pa prodajamo v Bosno.

Če kupuješ avto do dveh let nima bit kaj narobe ker trgovski potniki jih delajo po 100.000 km letno, vprašanje je kako je vožen saj veliko ljudi ne zna vozit nove passate s tdi-jem motorjem, ki jim kaj kmalu odpove turbina, ker veliko ljudi misli da ko prideš domov lepo ugasneš A NI TAKO !!!!! navodila.

Če vidš da je avto ves nekaj popraskan veš da ni bil prijazen voznik do vozila, vidi se tudi notranjost,kljuke,volan,razne ročke ter še kaj bi se najdlo.

Problem ki nas čaka v prihodnosti bo sledeč, starejši avtomobili so imeli v glavnem po 15 let stari komaj 200 tkm, ljudje se enostavno niso vozili, današnji avto velik problem a kar vzdržljivi saj jih poganjajo 4X močnejši motorji kot pred 10 let npr. in le ti motorji so seveda bolj vzdržljivi bodo zdržali okroglih 500tkm s tem da bodo velik vrtel kilomtre nazaj saj večino folka dela po 50tkm letno to pa znese že v 10 letih 500tkm, velik bodo crkovala-posledica bo ta da ne bo mogoče popravt na cesti tako kot smo ( golf 2) ampak avtovleka, stroški grmozanski saj vsebujejo veliko motorčkov,varovalk,spoji,žice kar koli že to bo pomanjklivi, zaradi vlage......ampak saj imamo testerje kamor priključimo in odkrijemo napako pa ne pri vseh,problem bo tudi kar nekaj uporabnikov avtomobilizma sem prebral da jim je na avtocesti odpovedal motor(takorekoč razneslo)...............znanje sem na kratko povzel iz moje seminarske, iz prodaja avtomobilov in seveda zelo veliko branje avtomobilizma,

Avtomobilizem sem odkril kako leto nazaj in ko sem videl kaj gor piše sem tako zelo vesel postal, ker imam saj nekaj zanimivega za brat.

Moderatorje moram zelo pohvalit da se ta taem vzdržuje naprej.

lp

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:45 pm
Napisal/-a sevnican
Dostikrat se vidi tudi po notranjosti. Avto z malo prevoženimi km, ne more biti notri celi ogulen, sploh prestvna ročica, pedala, volan, sedeži, itd.

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:52 pm
Napisal/-a zupi13
je pa tudi tako, da se dajo ročke in kljuke tudi za malo denarja "!obnovit" al pa zamenjat.
gledat moreš celoten avto in pa tudi mal sreče morš met ko kupiš, ker tut vzdrževan avto lahko odpove poslušnost!

Objavljeno: To mar 28, 2006 8:55 pm
Napisal/-a Nejko87
lahko pomeriš kompresijo, tako sem js naredu na svojmu.
stanje motorja (če se ne motim) lahko delno preveriš tako da pri prižganem motorju odpreš pokrov za dolivanje olja, in stisneš eno vakum cevko. pokrovček položiš nazaj na svoje mesto, in ga ne sme (pihanje) dnesti iz njegovega mesta... malo lahko poskakuje.
naj drugi napišejo več o tem.
lp

Objavljeno: To mar 28, 2006 9:27 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Za katero generacijo PASSAT-a se zanimaš ?

Sicer pa pravi mojstri avto že ob prvem pogledu na avto ocenijo njegovo realno stanje .... vsak avto ima svoje določene recimo jim točke, katere se "starajo" (km + leta) skupaj z avtom. Bolj ali manj uspešno se da prikrit z zamenjavo delov, ki so najbolj izpostavljeni obrabi (gume na pedalih, volan, prestavna ročica .... ), vendar to uspe v primeru, da pride kupovat recimo mu amater, pravim mojstrom tudi to težko prikriješ. Sploh pa takim, ki se "specializirajo" in kupujejo oz bolje rečeno preprodajajo samo določen tip oz znamko vozila.

LP

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:22 pm
Napisal/-a gugi
Za passat l.2003, ki ima prevoženih 160 000 km in trdijo da so preverjeni z računalnikom.
Meni se zdi to veliko.
lp

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:30 pm
Napisal/-a AgitatoR
Po drugi strani imam pa avto, ki ima čez 300 tisoč kilometrov, sestra pa avto, ki ima čez 200 tisoč, pa jih oba avta ne kažeta.

Objavljeno: To mar 28, 2006 10:52 pm
Napisal/-a subi92
gugi je napisal/-a:Za passat l.2003, ki ima prevoženih 160 000 km in trdijo da so preverjeni z računalnikom.Meni se zdi to veliko.
lp



Veliko a vseeno malo v odvisnosti koliko časa imaš namen imeti avto in koliko km delaš na leto. Če boš čez pet let vozil tega passata in delal po 20k na leto ti naj ne bi pri 260 še nč stran padl razn kak potrošn materjal.

Lahko kupiš tudi takega s 90k kilometri ali manj ampak pri tebi se jaz vprašal ali je to res ali ne. Kar je iz drugih držav uvoženo moraš vedeti da ni malo voženo ker se v nasprotnem primeru dilerju ne splača uvažat avta.

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 11:06 am
Napisal/-a vincent
Pri passatu se ne da ugotoviti.

V kolikor je vato novejši in jebil servisiran na uradnem servisu jemožnost da dobiš podatke kdaj in pri kakih km so bili delani servisi (bazo inajo vsi serviserji)....če tega ni, si niti stem ne moreš pomagat.

pri teh avtih je tako, da te zlahkoto nategnejo vsaj za 100 tisoč km in še več.

Eno je obraba...ampka če je bilo z avtom delano po 100.000 km letno bo še ta težko vidna ...vidi se po stopalkah (koliko so oguljene), po prestavni ročici, fejst jetreba pogledat koliko je pleh na havbi in pri blatnikih zbit od kamenja, kaki so diski - koliko imajo robu...

pa še to se da vse skrit in zamaskirat ali pa sploh ni opazno...

skratka..velika verjetnost je da bo pisalo 100.000 km prevoženih pa bo 300.000...

seveda pa boš ti z njim naredil še nadaljnih 200.000...ter ga na koncu še prodal naprej.

Pri takih vatih se po 100.000 km komaj avto dobro ulavfa, tako dani problema.

Le preventivno je treba čim prej narediti veliki servis in zamenjat filtre in tekočine....da ne pride do neprdvidenih stroškov.


LP

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 12:22 pm
Napisal/-a Pršutek
Upam,da pri mojmu 13 let staremu Tipotu ne bo sence dvoma o realnih 261.000 km ?
Prej bi lahko kdo rekel,da sem jih naprej prevrtel :D

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 12:58 pm
Napisal/-a VLEKAR
Nejko87 je napisal/-a:lahko pomeriš kompresijo, tako sem js naredu na svojmu.
stanje motorja (če se ne motim) lahko delno preveriš tako da pri prižganem motorju odpreš pokrov za dolivanje olja, in stisneš eno vakum cevko. pokrovček položiš nazaj na svoje mesto, in ga ne sme (pihanje) dnesti iz njegovega mesta... malo lahko poskakuje.
naj drugi napišejo več o tem.
lp


žal to ni golf II:)
s tem lahko ugotoviš ali je motor popolnoma fuč ali pa je še v redu,to pa ne moreš ugotavljati pri par letih starih avtih,ki imajo npr.200.00km,normalno da bo pokrovček miroval pri dve leti starem pasatu
tudi kar se tiče km in vrtenje use se da popraviti tako da laično oko ali polprofesionalno oko to ne opazi.
tudi na servisu se ne da ugotoviti z računalnika,saj se ga da porpaviti oz.sprogramirati(tudi ko vrže ven airbage--se rač.popravi in ne menja in lučka za airbag ne gori več:) )
normalno trgovci-prodajalci se ravno tako borijo proti kupcem kakor se kupci proti prodajalcem.

LP

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 6:51 pm
Napisal/-a zupi13
je pa tut res da po prestavni ročici ne moreš ocenjevati avta, ker na autobahnu bo dal nemec v 5. ali 6. prestavo, pol se je pa 300 al pa 400 kilometrov ne bo več dotikal...

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 9:27 pm
Napisal/-a danny
To pomeni, da je najbolje kupit avto od znanca, kateri dobro skrbi za avto, ali pa pri nakupu imeti s sabo enega k se na to spozna.... Dobro je vsaj vedeti koliko časa je bil avto pri zadnjem lastniku...

Sem pa mnenja, da nemških 100kkm manj obremeni avto kot pa naših 100kkm, ker imamo pač malo bol "zjahane" ceste...

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 10:41 pm
Napisal/-a sonček
VLEKAR je napisal/-a:
Nejko87 je napisal/-a:lahko pomeriš kompresijo, tako sem js naredu na svojmu.
stanje motorja (če se ne motim) lahko delno preveriš tako da pri prižganem motorju odpreš pokrov za dolivanje olja, in stisneš eno vakum cevko. pokrovček položiš nazaj na svoje mesto, in ga ne sme (pihanje) dnesti iz njegovega mesta... malo lahko poskakuje.
naj drugi napišejo več o tem.
lp


žal to ni golf II:)
s tem lahko ugotoviš ali je motor popolnoma fuč ali pa je še v redu,to pa ne moreš ugotavljati pri par letih starih avtih,ki imajo npr.200.00km,normalno da bo pokrovček miroval pri dve leti starem pasatu
tudi kar se tiče km in vrtenje use se da popraviti tako da laično oko ali polprofesionalno oko to ne opazi.
tudi na servisu se ne da ugotoviti z računalnika,saj se ga da porpaviti oz.sprogramirati(tudi ko vrže ven airbage--se rač.popravi in ne menja in lučka za airbag ne gori več:) )
normalno trgovci-prodajalci se ravno tako borijo proti kupcem kakor se kupci proti prodajalcem.

LP


HEHE hehehe v glavnem da se ugotovt, ni problema sam če znaš in imaš izkušnje na področju prodaje vozil.
Pa poglejmo brat ima fabio staro 6 let s 45000 km in če jo dobro pogledaš in ugotoviš da ni zaleten,nobene praske veš da je dobr po tem ko si ugotovu kakšen je pleh veš da je tudi motor vredu(sodobni motorji so narejeni kao bolje kot uni starejši).
Sam opazujem trg z rabljenimi vozili konkretno bolj une na cesti k bom bodoči voznik in moram povedat katastrofa ni avta da ne bi bil opraskan,zaleten,

Kaj gledat vsi te pof++ane motorje raje glejte karoserija k se ne da tako pocen popravt mašina se da za male pare popravt in ko kupš tak avto de je vsa neki časa vozn pa čet i "ribne" ga pa zrihtaš.
Karoserija je pomembna saj mora biti zdrava vse posledice karamboliranega vozila se opazijo med uporabo(raznorazni tresljaji,vlečenje v smeri,...).

Kot je en uporabnik napisal da je najbolje kupt od poznane osebe.
Narobe !!!

Kaj ti bo un prodal avto in kako un nimel nobenga problem prej in ti ga je prodal ker je vse vredu z njim in pol ga boš ti vozu neki časa in ti bo neki začel crkovat in ga boš pelov na servis tam ti bodo ocenil škode npr. cca 200 jurjev in pol boš ti kritiziral poznano osebo ki ti je prodala avto.
Ponavad je tako da avto prodaš čim dlje saj jest sem jih na drug konc Slovenije, ker ne maram da mi pol cmerijo kaj je vse narobe(mel avto vreden male pare popravilo 2X več 400 jurje-ženska ga je takoj po cca 1 tednu že prodajala).

lp

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 10:47 pm
Napisal/-a sonček
danny je napisal/-a:To pomeni, da je najbolje kupit avto od znanca, kateri dobro skrbi za avto, ali pa pri nakupu imeti s sabo enega k se na to spozna.... Dobro je vsaj vedeti koliko časa je bil avto pri zadnjem lastniku...

Sem pa mnenja, da nemških 100kkm manj obremeni avto kot pa naših 100kkm, ker imamo pač malo bol "zjahane" ceste...


Nemški avti kao so tisti k pridejo k nam v malo slabšem stanju. Saj veste da trgovci iščejo samo po visokem dobičku in ker je nemčija višji standard, slovenija še v socializmi ni kej je nabava v nemčiji za trgovce v sloveniji zelo dobičkonosno,le zakaj je tok ratal teh trgovcov z rabljenimi vozili to je vse uvoz in ker kupec gleda samo na XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX km je totalna bedarija.....
Je pa res da avto z več kilomtri dela bolje kto un z manj.!!!!!

lp

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 10:49 pm
Napisal/-a sonček
zupi13 je napisal/-a:je pa tut res da po prestavni ročici ne moreš ocenjevati avta, ker na autobahnu bo dal nemec v 5. ali 6. prestavo, pol se je pa 300 al pa 400 kilometrov ne bo več dotikal...

Bratranc je pršu iz nemčije in ful ne zna merkat novo omego je pa avtomatic.

Sej zato pa pol te avte z velik kilomtri prpelejo dol k nam.

lp

Objavljeno: Če maj 11, 2006 6:54 am
Napisal/-a rs1975
po teh vasih komentarjih sem postal kar malo skepticen zaradi kilometrov na mojem avtomobilu. kupil sem namrec mondea letnik 2003 2.0 tdci, ki je imel 91000 km, pripeljan iz ITA.
v SLO kilometri sigurno niso bili prevrteni, ker sem ga videl se na tovornjaku, pa se prijatelj mi ga je zrihtal. tudi ko sem naredil prvi servis (olje, filtri) mi je mehanik rekel, da je v dobrem stanju, razen zavornih ploscic. aja, pa se to: ko ga je mehanik prisel pogledat je rekel, da je treba zamenjat jermenico in pa sponar. to je slo seveda na strosek prodajalca. po izgledu je avto v zelo dobrem stanju, razen za letvicami se vidi, da je so bila vrata barvana. prijatelj, ki prodaja avte mi je rekel, da avto iz ITA tezko pride brez prask, ker makaronarji ne znajo vozit, pa se slampasti so pri popravilu.
pa se nekaj je, sicer samo moje mnenje: ker prijatelj dela pri avtotehni, ki iz ITA pripelje zelo veliko avtomobilov (baje vse pri istem ponudniku), se italijani ne bi zajebaval z prevrtavanjem km in potem z morebitnimi kasnejsimi reklamacijami. je pac prevelik odjemalec njihovih avtomobilov (cca 1500-2000 letno) in bi bila izguba takega odjemalca velika izguba za italijane.