Stran 1 od 2
95 ali 98 eurosuper?
Objavljeno: So maj 24, 2003 7:38 pm
Napisal/-a Lojzek
Avto kuri 95 eurosuper. Bi bla kakšna razlika če bi tankal 98 eurosuper?
Objavljeno: So maj 24, 2003 7:52 pm
Napisal/-a maky
ja dve:
1.tanjša denarnica
2.boljša odzivnost avta
pa poraba bi se pomojet tud zmanjšala...
(za to nebi vedu vozm dizle

)
Objavljeno: So maj 24, 2003 8:12 pm
Napisal/-a Dani
Res da pridobis malo na moci, sam pravijo da ni dobro za masino

Objavljeno: So maj 24, 2003 8:23 pm
Napisal/-a X-Hair
Dani je napisal/-a:Res da pridobis malo na moci, sam pravijo da ni dobro za masino

Zakva ze ???
Objavljeno: So maj 24, 2003 8:50 pm
Napisal/-a kdk
V navodilih ti ponavadi piše če lahko tankaš 98 , ampak ker je motor skonstruiran za 95 ne boš kaj dosti pridobil ( razen višje cene ) .
Objavljeno: So maj 24, 2003 9:00 pm
Napisal/-a Dani
X-Hair je napisal/-a:Dani je napisal/-a:Res da pridobis malo na moci, sam pravijo da ni dobro za masino

Zakva ze ???
Je ze bla ena debata, da ti lahko unici katalizator pa ventile, sam drugi pa spet pravijo da ga lahko tankas.
Odlocitev posameznika

Objavljeno: So maj 24, 2003 9:32 pm
Napisal/-a Alex
Ja hvala bogu, ce ni treba tankat 98 oktanskega...

Objavljeno: So maj 24, 2003 9:32 pm
Napisal/-a Lojzek
Ja hehe... Zdej vem tolk k prej

Objavljeno: So maj 24, 2003 11:21 pm
Napisal/-a RedBaron
Kak avto maš??
Kolega tanka v favoritko (z vplinjačem, L'90) 98 + octane booster in mu gre bolj (prej 160 samo v četrti v peti pa 150, zdaj gre 160 tud v peti), pa še takoj ugasne, prej je včasih še malo poklenkala ko je ugasnil.
Jaz sem v polota enkrat nalil 98, pa ni bilo nobene razlike, razen višji račun :P
Probaj pa boš videl, zjebat ne moreš nič!! (drugo je če tankaš bencin z manj oktani od predpisanega).
Men v knjigi od polota piše, da se tanka bencin z OŠ vsaj 95, bencin z večjim OŠ se lahko uporablja brez omejitev, vendar ni nobenega povečanja moči ipd.
Objavljeno: So maj 24, 2003 11:21 pm
Napisal/-a RedBaron
Kak avto maš??
Kolega tanka v favoritko (z vplinjačem, L'90) 98 + octane booster in mu gre bolj (prej 160 samo v četrti v peti pa 150, zdaj gre 160 tud v peti), pa še takoj ugasne, prej je včasih še malo poklenkala ko je ugasnil.
Jaz sem v polota enkrat nalil 98, pa ni bilo nobene razlike, razen višji račun :P
Probaj pa boš videl, zjebat ne moreš nič!! (drugo je če tankaš bencin z manj oktani od predpisanega).
Men v knjigi od polota piše, da se tanka bencin z OŠ vsaj 95, bencin z večjim OŠ se lahko uporablja brez omejitev, vendar ni nobenega povečanja moči ipd.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 3:01 am
Napisal/-a monster_d
ZAjebat nemores nic!!
Mocno dvomim da bi lahko kaj zajebal!
Visji octani motor ziher ne unicujejo, kvecemu manjsi od predpisanega!
SAm mam 1.1 masino pa duplica gor!
Avto laufa dosti bolj mirno, pa se odzivnost se je malo povecala!
Poraba je bila nekje ista!
Probaj saj pravim odvisno tudi od avta!
LP monster_d
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:23 am
Napisal/-a ---
ce zmansas kompresijski prostor je ponavadi treba menjati bencin (vec oktanov) ker se npr 98 oktanski bencin vzge pri visjih temp. kot 95.
sem pa po TV vido reklamo da ima shell zdaj 100 oktansko gorivo
lp
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:41 am
Napisal/-a Mr-B
V tujini imaš tudi 105 ali več oktanski bencin.
Se pa pojavljajo določene težave (nevem zakaj pa tut nisem edini) k smo porajtal da Japonska in Korejska vozila k so u večini narejena za 91 oktanski bencin s 95 oktanskim ne delajo tako dobro. Meni osebno je z 91 oktanskim bolj vlekel pa je to skregano z logiko ker oktani imajo samo to funkcijo k jo je Permanent opisal in nebi smelo vplivati na delovanje motorja, če greš na višje število. Tudi z 98 oktanskim ne gre NIČ več pa NIČ manj ne pokuri prej več!!!
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:46 am
Napisal/-a andy77
Jaz skos tankam 98, občutek imam da je avto bolj odziven, poraba se pa ni zmanjšala, poizkusi, škodovati ne more.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:55 am
Napisal/-a ---
Mr-B je napisal/-a:V tujini imaš tudi 105 ali več oktanski bencin.
Se pa pojavljajo določene težave (nevem zakaj pa tut nisem edini) k smo porajtal da Japonska in Korejska vozila k so u večini narejena za 91 oktanski bencin s 95 oktanskim ne delajo tako dobro. Meni osebno je z 91 oktanskim bolj vlekel pa je to skregano z logiko ker oktani imajo samo to funkcijo k jo je Permanent opisal in nebi smelo vplivati na delovanje motorja, če greš na višje število. Tudi z 98 oktanskim ne gre NIČ več pa NIČ manj ne pokuri prej več!!!
mogoce ni dovolj visoke temp. in ne izgoreva dovolj. ce bi probal z drugo cinspulo (vzigalno tuljavo) in sveckami z drugacno toplotno vrednostjo

se vedno je pa varianta glavo dol potegnit
manj pa itak ne pokuri ker meri kolicino zraka in na podlagi kolicine (oz. volumna)zraka da ustrezno kolicino goriva. on pa nea ve da je zdaj bencin ki ga ni treba dat tolko

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:23 am
Napisal/-a GVX
Če je avto starejšega letnika moraš tankati tak bencin da ne klenka in da ko obrneš ključ, takoj ugasne.
Če je avto novejši ima tipalo proti klenkanju in če daš premalo oktanov se predvžig avtomatično zmanjša, posledica je manjša moč.
Avto ima optimalne zmogljivosti z takim bencinom, za katerega je bil skonstruiran.
Če daš več oktanov ne pridobiš popolnoma nič, razen če zvišaš kompresijo in s tem izkoristiš potencial ki ga ima večoktansko gorivo.
Oktansko število pa pomeni odpornost proti klenkanju. V testnem motorju štopajo po kakem času stvar začne klenkati in tako določijo oktane.
LP gvx
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 11:55 am
Napisal/-a *bojci*
Jaz tankam že nekaj mesecev 98. V navodilih mi piše neosvinčenega 95 ali 98. Pri vseh novih avtih sem pa večino videl, da naj tankajo
vsaj 95. Torej lahko tudi več.
Sicer pa podrobneje v debati:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=2893
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:23 pm
Napisal/-a reber
Pri mojem formanu v navodilih piše od 91 oktanov naprej. Tankam 95, včasih ko ga ugasnem, še malo obrne, pa zaradi tega ne mislim tankat 98. Gre pa do 170 na 95 oktanski. Mašina je še brez katalizatorja in ima ene par konjev več kot tisti s katalizatorjem. Je žena imela favorit-ko s katalizatorjem, pa je šel manj kot forman. Zdej ma pa žena felicijo karavan 1.6 ta novo, pa še nisem pogledal, kaj se lahko tanka, tankamo pa 95 gre pa tam do 180, več ga še nisem probal, se mi zdi brez veze revčka priganjat. Ugasne pa takoj, pa mašina tud zelo lepo dela. Jaz pa formana ne dam stran, dokler ga rija ne bo požrla, super avto za delo.
Objavljeno: Ne maj 25, 2003 10:20 pm
Napisal/-a Jinxy
Jest osebno ne opazim nobene razlike, če tankam 95 ali pa 98 oktanski bencin. Pospeški in odzivnost so enaki, končna je ostala enaka...Mogoče naredim kakšnih 20-30 km več na tank, ampak se mi zdi da je to bolj zaradi toplejših dni.
Glede tistih zgodbic, da se ti lahko stopijo bati al ventili...HALOO?! Za nekatere je očitno serviser res bog i batina, kar pač reče tko je, on bo že vedu sej je serviser

Objavljeno: Po maj 26, 2003 11:45 am
Napisal/-a Lojzek
Jinxy je napisal/-a:Glede tistih zgodbic, da se ti lahko stopijo bati al ventili...HALOO?! Za nekatere je očitno serviser res bog i batina, kar pač reče tko je, on bo že vedu sej je serviser

Da ti odnese ventile ni odvisno od oktanov pač pa od tega ali je neosvinčeni ali stari osvinčeni ki se ga zdej pri nas itak ne da več dobit. Svinec je bil not za mazanje ventilov in če si tankal neosvinčenega predolgo se pač ventili predolgo niso mazali in puf je ratala lukna v ventil. Zdej obstaja en ventil plus dodatek za ta avte na osvinčen bencin ampak kolkr jest vem je to en blažev žegn. Tko da kr do daske, dokler gre pa gre. Sam pr stoenki ali jugecu ne vem. Raj mejte sabo v avtu kak ventil pri sebi za vsak slučaj heh...