Stran 1 od 2

GENERALKA splošno

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 7:07 pm
Napisal/-a Valjo
ker imam na avtu namen narediti nekoč (čez 2 leti) generalko bi vas prosil da mi malo razložite o tem. Kaj se mena vse pri generalki? Nekateri pravjo sam obročke drugi obročke +bate (tut tesnila pa neke ležaje baje), zanima me, če gre avto po generalki kej slabš kot k je biv nov? Kako veš kdaj je avto zrel za generalko? A lahko nardiš kej škode če je avto za generalko ti se pa še kr naprej vozš z njim?

hvala za odgovore!!

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:01 pm
Napisal/-a WhiteCell
ufff...kokr vem.. obrocke.....lezaje ( bolj po potrebi samo jaz bi jih menjal..) pa kar je zanic :)
hmmm drgac... je dost drago (odvisno od avta) gre pomojem tako kot nov..na zacet ga je treba ulafat kot novega...
ker avto mas ?

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:35 pm
Napisal/-a Valjo
ja vem da je kr drago. drgac mam audi s2, sej se ni panike tok sam kdaj pa kdaj mi mal zakadi, pa z avspuha mal cudn smrdi ;)) drgac je pomoje dobr takt tut turbino menat ane?

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:38 pm
Napisal/-a WhiteCell
hmm domnevam da to ni glih star avto.. moj ma ze 14 let.... pa se skos dobr dela.. in se ni treba generalke.. ceprov ga ganjam kot bog meglo....mislm da nimas o generalki razmislat... brezveze..
jah turbina.. nova je draga... najbols jo je obnovit.. kar tut ni poceni...kasne barve je bim ? moder ? bel ? se zjutraj divgne in hitro razkadi ? ali ostane pri tleh...

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:41 pm
Napisal/-a Valjo
ja ves kako je s tem dimom. mislm da je bele barve pa sej ne kadi vedno. recmo kadi ce ga dovg vozm pr 2000 obratih pol pa recmo na hitr pohodm do konca pol bo zakadiv. recmo ce ga pa skos ful tisim pa nc ne kadi. K ga przgem nc ne zakadi. Drgac ma avto 200.000km pa 10 let pa nima vec katalizatorjev.
za obnovo turbine sm se ze zanimu sam jez mislm dovg avto met tko da so mi odsvetoval novo :)

hm zdej ce ustane pr kleh tezko recm na vtocesti se takoj zdvigne mislm..

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:48 pm
Napisal/-a WhiteCell
hm...to je men enako delal... ko si pohodil... je pokadil.. drgac pa nic ane..... jah to so obrocki....na zacetku ko se tsnijo..samo ko pohodis.. zakadi malo.. jest sm dal STP SMOKE TREATMENT... in je nehalo to....

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 8:50 pm
Napisal/-a Valjo
aja ?! sej jez sm tut sigurn da so to ringi. sam pomoje ce bi obrocke su menat se pol splaca narest orng generalko. kje pa si kupu uno kemijo, pa kako se jo uporabla?
aja a kej ves mogoce o kakih dodatkih da ti sobe za vbrizg spuca?
thx :)

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:19 pm
Napisal/-a WhiteCell
isto...STP FUEL xxsx xxx.. nevem tocno imena..samo je fotr dal to notr in je mocna sprememba.. preh mu je full slabo vleklo..zdej pa dobr... tko kot preh..

drgac se u kranju dobi.. u AD romana mali

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:22 pm
Napisal/-a Valjo
jutr grem to kupt ... a morm na kej posebi pazt k to uporablam?

Objavljeno: Ne maj 25, 2003 9:32 pm
Napisal/-a WhiteCell
obvezno se ravnaj po navodilih.,.. če se nemotim mora bit motor ogret ko to daš notri....nevem tocno.. k sm tok teh stvari probal da se nespomnim( en dodatek ven da je bil..da das u mrzlega.. in potem laufas 10 minut pa poj ugasnes...) v glavnem ravnaj se po navodilih

Objavljeno: Po maj 26, 2003 1:01 am
Napisal/-a lisko
Hmmm glede na to da je tale tema že bla obdelana tle, ampak naj vam bo :D
No prvo pa da uprašam če sem edini tuki ki je delu generalko al kaj?!?!? :oops:
No torej pa gremo:)

Valjo je napisal:
zanima me, če gre avto po generalki kej slabš kot k je biv nov?

Itak da gre avto bolje kot pa slabše.Ker ko motor generalno obnoviš daš not original nove dele.Kar pa dejasnk pomen da je motor nov.No skoraj tako nov ker bloka motorja le ne zamenjaš.Ampak razlika je očitna.(pred in po generalki)

potem nadalje:
Kako veš kdaj je avto zrel za generalko?

1.Pogledaš u servisno knjigo in ugotoviš kok je kompresija(to ni kompresijsko razmerje!)Mislim da u starih knjigah piše: STOPNJA KOMPRESIJE. No in če velik odstopa potem veš da so obročki že dobro znucani.
Primer: u knjigi piše za kompresijo da more met 8 barov in ko zmeriš ti pokaže rečmo 6 to še ne pomen da je motor hin ampak da se mu bliža generalka:)
2.Če pokuri več olja ko bencina :P
3. Ko se mu zmanjša končna in pa pospeški

A lahko nardiš kej škode če je avto za generalko ti se pa še kr naprej vozš z njim?


Em po večini ne.Ker ponavad crknejo prvo obročki in avto začne itak slabš in pač nardiš generalko.No zdej tle je spet tko nisem še zasledil pri kerem avtu da bi šli ležaji na glavni gredi.(to je lahk edin nevarno) Drgač pa edin kaj lahk nardi je to da polomi obročke in potem ti ribljejo po batu in cilindru.V tem primeru uniči bat ker je pač mehkejš od cilindra.Ampak u tem primeru itak gre avto tko slabo da se lahk pripelješ še samo do prvega servisa:)

No pa še osnova:
Kaj se mena vse pri generalki?


batni obročki
bati (po potrebi ampak je dober jih menjat)
ojnični ležaji
semeringi
zobati jermen ali veriga (in ostali ostali jermeni po potrebi)
zategovalec zobatega jermena ali verige
tefloni
komplet tesnila
poliranje glave (po potrebi)
in še ostale drobnarije kot so (svečke, ojle, hladilna tekočina........)
Aja pa da ne pozabim pa še kaka gajba pira poleg 8)
No upam da sem vsaj mal pomagu če pa sem kaj pozabu pa me dopolnite:)

LP

Objavljeno: Po maj 26, 2003 7:04 am
Napisal/-a keylone
iz prve roke povedano.uceri sem koncal na mojmu hroscu generalko.u bistvu sm nov motor skupaj skladal pa sm menju komplet tesnila od bloka dalje bate sm dal kar nove oz skoraj nove pregledal ojnice gredi itd..glave zravnal .pol pa skupaj skladal.pa nesmes na moment kljuc pozabit da stisnes glave pravilno pa ojnice in vse drugo.poraba cajta pa je bla od 9 zjutraj pa do 16 popoldne je bil motor zlozen ob 21 je bil na svojmu mestu:)))))))))))))))))

Objavljeno: Po maj 26, 2003 10:30 am
Napisal/-a GVX
Nekaj bi dodal k tem vašim razglabljanjem.
Generalka ni da menjaš bate,ležaje ,tesnila ampak moraš tudi pobrusiti blok na večjo mero (za nove bate za 1,2 ali 3 brušenje), potrebno je zbrusiti ležajne površine na glavni gredi in na ojnicah in potem vgraditi ustrezno mero ležajev.Po potrebi je potrebno menjati vodila ventilov,...
Po taki generalki je šele motor zopet kot nov(če je vse kvalitetno narejeno)!
Pri s2 in 200.000km pa mislim da generalka ob pravilni uporabi avta še ni potrebna. Če ti malo pokadi je možno da je turbina na psu in ti pušča olje.Če pa poleg piskanja turbine slišiš še kak čuden zvok iz turbine pa je to lahko že nevarno(ko se ležaji na turbini izrabijo začne drsati po ohišju in lahko razpade, koščki pa potem razturijo motor).
LP gvx

Objavljeno: Po maj 26, 2003 11:21 am
Napisal/-a grehc
Zdravo!

Glede generalke.

Kolegi so bolj ali manj povedali, v bistvu ti bodo zamenjali tisto kar je zanič. Batni obročki so 100% za zamnejat. vprašanje je kaj je s stenami cilindra, če so dobre pol ni panike, odstalo se da vse zamenjati. Dotikrat tudi menjajo bate in ležaje motorne gredi, jasno vsa tesnila ter brusijo glavo.

Glede turbine:

op pravilni uporabi turbina preživi motor, ker so zelo kvalitetno narejene. Naj omenim, da je kritični problem turbine drsna ležaja. Če ga nisi pritiskal mrzlega in nisi gonil preden si avto ugasnil pol je turbina vredu. obstojajo pa tudi servisi za turbine. Nove turbine so namreč drage.

Lp
grehc

Objavljeno: Po maj 26, 2003 11:44 am
Napisal/-a Valjo
gvx: Pri s2 in 200.000km pa mislim da generalka ob pravilni uporabi avta še ni potrebna. Če ti malo pokadi je možno da je turbina na psu in ti pušča olje.

ja avto je str 10 let za kilometre so kr realni, turbina drgac nc ne zvizga in tut dobr polni (sm dav zmert). avto mi požre 2-3dl na 1000km, sam sej pravm kdaj pa kdaj grdo pokadi.

grehc Če ga nisi pritiskal mrzlega in nisi gonil preden si avto ugasnil pol je turbina vredu. obstojajo pa tudi servisi za turbine. Nove turbine so namreč drage.

ja odkr mam jez avto ga pazm tko k si reku tut k sm ga kupu je biv v dobrem stanju. Drgac se pa te turbine ne splaca obnovit ker stane skor tok k nova ce hoces orng met to... (nova 250.000)

lp valjo

Objavljeno: Po maj 26, 2003 12:21 pm
Napisal/-a Valjo
technoboy po kolkm cajtu se je teb zmanšala količina dima iza avto po tem k si not naliv uno zadevo?
aja pa za tist za injektorje za bencin spucat baje ni potrebno ce tankas not 98 oktanca so mi rekl

Objavljeno: Po maj 26, 2003 1:30 pm
Napisal/-a WhiteCell
men je nehal kadit po kasnem tednu ali dveh... tapru sm mislu da nedela... samo je potem kar nehalo....

eeem nevem no mojmu ocetu sem vlil un dodatek in je ql delalo poj..
medtem ko je brat probal 98 tankat... mu je slabse vleklo ( malo mocnejsa masina in dobri injektorji)
obadva imata subaru legacy....

Objavljeno: Po maj 26, 2003 2:46 pm
Napisal/-a Valjo
tehnoboy a si ti celo uno flasko na enkat v motor zliv al kaj? jez sm jo sam pol k ce bi celo bi su olje cez maximum ?

Objavljeno: Po maj 26, 2003 3:52 pm
Napisal/-a brezveze
GVX:
Ne me strasit! Glih ta vikend mislim na Tipotu narest generalko
(210000km po stevcu). Pa imam načrtovano menjat samo batne obrocke, lezaje, tesnila s tefloni. In ti pravis da to nebi blo zadosti?! In kaj bo ce ne zbrusim lezajne povrsine na gredi, pa na ojnicah in dam orginal lezaje??? Pa niti blok ne mislim pobrusit, niti novih batov ne mislim dat, samo obrocke mislim menjat. Mislis da nic nebi pomagalo in naj rajsi pustim vse skup?
Stvar je pa taka da je na 1000km treba dolit nekje od 2dcl-0,5l olja. Na auspuh se ne kadi temvec tece pri tesnilih olje ven. In kar je se pomembno avto nikam ne gre! V cetrti komaj 110kmh, ko pa je prej 130 v tretji. Avto ni vozen pocasi niti ni bil nikoli ekstremno vozen. :?

Objavljeno: Po maj 26, 2003 4:44 pm
Napisal/-a keylone
ja postruzit glave lih ni potrebno ce ni naredilo knl n steni obrocke bi pa blo poterebno zamenjat.bate pa pogledat ce so ok pustis ce niso ok pa zamenjas.no sam enga nemores zamenjat kr potem ni vse skupaj nic