Stran 1 od 3

Renault - ustvarjamo avtomobile?

Objavljeno: To apr 04, 2006 10:50 pm
Napisal/-a Lignage
Objavljam en članek (v poševnem tisku), ki sem ga prebral v enem časopisu in je povzet po reviji CAR


Izjemno avantgardna, a za mnoge preveč radikalna oblika megana se ne more več ponoviti. Podobni oblikovalski prijemi so po trditvah novega šefa Renaultovih izdelkov Patricka Pelate stvar preteklosti. Meganove nenavadne oblikovne poteze so bile za mnoge potencialne kupce kaplja čez rob in razlog, da so se obrnili drugam. To so pokazale tudi prodajne številke, ki bi bile lahko boljše. Avtomobil ni bil zasnovan po željah strank, ampak francoskih šefov. Pelata meni, da so podobno napako zagrešili tudi z modusom. Avtomobil je v nekaterih pogledih izjemen, kljub temu pa kot celota ne deluje skladno. Glavno vodilo novega odgovornega, ki je prej delal pri Nissanu, je predvsem zadovoljstvo kupcev oziroma iskanje prave poti, da bi se kar najbolj približali njihovemu okusu. Za dosego svojih ciljev napoveduje globoke premike v oblikovalskem oddelku. Pelata se je obregnil ob prejšnji sistem odločanja, ki je slonel na estetskem okusu in željah peščice posameznikov, medtem ko je za tržni uspeh treba ugoditi veliko širšemu krogu ljudi. Šef Renaultovega oblikovanja Patrick le Quement, ki je na tem položaju že od leta 1987, se je zaradi tega znašel v precej neprijetnem položaju. Pelata (še) noče govoriti o kadrovskih spremembah, kljub temu pa svari, da nepokorščine v oblikovalskih vrstah ne bo trpel. Da tu ne gre le za puhlo govoričenje, dokazuje odložena predstavitev naslednika novega twinga, z kar je odgovoren Pelata. »Deloma so ga oblikovalci polomili in nekatere spremembe so bile nujno potrebne. Žal se je zaradi tega uvedba novega avtomobila premaknila v leto 2007« je še dodal Pelata.
_______________________________________________________________________
Tukaj se skriva odgovor na to zakaj je novi Clio manj zanimiv od predhodnika, predvsem na zadnjem delu, zakaj je novi Twingo manj oz. nezanimiv in je preveč podoben prejšnjemu. Do zdaj sem vedno bral, da se novi Megane dobro prodaja, tukaj je napisano, da s prodajo niso zadovoljni. Pa tudi to se zdi zanimivo, da tale novi šef sugerira oblikovalcem obliko in da oporeka samemu Patricku le Quementu, ki je s prejšnjim meganom takorekoč postavil Renault na noge in za oblikovanje prejel kar nekaj nagrad.

Jaz osebno mislim, da se je Renault s temi oblikami mnogim prikupil in je tudi zaradi njih prepoznaven. Če bo izgubil to obliko Patricka le Quementa bo postal samo še eden od dolgočasnih proizvajalcev.

Sedanjemu meganu bi samo tako ohranili sloves, da bi mu ohranili sedanjo obliko. Tako pa bo z naslednjo generacijo postal grdi raček. Škoda!

Torej v prihodnosti ne bo nobenih presenečenj več! Temu primerno naj zamenjajo še novi slogan ustvarjamo avtomobile s starim Avto Življenja.

Kaj pa mislite vi :?:

lp, mm

Objavljeno: To apr 04, 2006 11:11 pm
Napisal/-a -BERTONE-
Vprašaj se nekaj. Kaj če bi kupoval avto za 3 mio. In bi ti nekdo rekel da lahko kupiš samo ali novega clia ali grande punta, koga bi izbral. Roko dam v ogenj da bi bilo 85% folka za punta. Zakaj. Zato ker clio za 3 mio z neko srednjo opremo, z železnimi feltnami, črnimi okrasnimi letvami, črnimi kljukami zgleda ne najlepše(grdo). Medtem ko punto za 3 mio že kar hudo zgleda. Je pa res tudi to da je clio rs ful lep, samo clio rs ne stane 3 mio. :)
Tudi po cesti skoraj novega clia ne vidiš. Medtem ko sem novih puntov že nekaj videl. Enostavno jih je fiat zajebal, renaultovce. Pa preveč se dajejo z obliko, zakaj pa bi moral avto zgledat nekaj posebnega, pa če že to delajo naj naredijo neke ostre linije ala nova honda civic, ne pa da naredijo obliko ki je zelo neskladna. Pa nevem zakaj se silijo pri majhnih avtih z tako velikimi sprednjimi žarometi, to meni tako grdo zgleda. Poglejte recimo audija a3. Spredaj ima čisto majhne luči, oblika čista, nobenga napiganega pičkastega pleha. In audi je res vsem všeč. Zakaj recimo niso clia nardili kot pomanjšanega a3(zelo podobnega temu). Mogoče bi hudi jeziki začeli težit da so kopirali, samo folk bi takega clia kupoval. Jas čakam da opel vrže ven novo corso, upam da ne bodo še ti zasrali.

Objavljeno: To apr 04, 2006 11:15 pm
Napisal/-a killah bee
Se popolnoma strinjam s tabo. Renault je vedno slovel po drugačnih oblikah in krojil prihodnost avtomobilskega dizajna. Tko da če se to vse uresniči, potem sem popolnoma brez besed :?

Objavljeno: To apr 04, 2006 11:17 pm
Napisal/-a Dariooo
-BERTONE- je napisal/-a: Jas čakam da opel vrže ven novo corso, upam da ne bodo še ti zasrali.

js se lih tega bojim ja :P
drugace je pa res da nov punto je ful ful lep proti vsem novim avtom ki so prisli zdaj vn take klase ;) ampak ta nov clio ni nic drugacen kot pejsnji...ok malo ampak zelo malo sprememb je ;)
medtem ko punto je izbral cisto nek nov stil, ki ful spominja na stare lepe case in zato je tudi privlacen za folk ker punto grande je res grande :P (ce veste kaj pomeni grande)
LP

Objavljeno: To apr 04, 2006 11:32 pm
Napisal/-a metallic
Škoda, k je ghosn prevzel renault. :( Pomoje bo naredu neke nerazpoznavne škatle iz renaulta. :roll: Kao, da se bo dobr prodajal pa da bo pokril večje število kupcev... :roll:

Objavljeno: To apr 04, 2006 11:55 pm
Napisal/-a -BERTONE-
metallic je napisal/-a::( Pomoje bo naredu neke nerazpoznavne škatle iz renaulta. :roll: Kao, da se bo dobr prodajal pa da bo pokril večje število kupcev... :roll:

Ja hvala kurcu da bi tako naredili da bi se avto dobro prodajal. Saj to jim je na prvem mestu. Pa še nekaj je, ljudje niso debili, ljudje ko gredo kupovat avto vržejo na mizo, tega pa tega pa tega, za podobne denarje potem pa izberejo tistega ki jim je najbolj všeč, ki ima največ opreme, dober motor... Ne verjamem da danes še obstaja veliko folka, ki bi reklo, mel sem prvega clia, mel drugega in kupil bom tudi tretjega brez pardona. Saj megan se meni dopade, še posebej karavan ali pa clasic izvedba, ampak tanovi clio se mi pa prvič ne dopade, drugič je pa predrag. In folk to ve da je predrag. Recimo malo nazaj so prodajali golfa championa 1.9tdi 100ps za 4 mio sit. Nekaj časa nazaj pa je bil v delu test clia z najboljšo opremo in sploh ne nekim hudim motorjem, pa še nekaj dodatne opreme je imel, pa je stal ene 4.2 mio. Pa kdo bo potem kupil clia, po zdravi pameti nihče, edino po pripadnosti znamke. Res tile avti(clii punti yarisi...) že hudo cenovno načenjajo golfov razred. Še to, ford focus 2.0i sport 150ps, stane 3.8 mio. In kakšna pimerjava je tak focus proti cliu, ja enostavno je ni.

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 6:31 am
Napisal/-a yurchek
Še zmer vam ostane dacia, ki pa je zelo prepoznavna :lol:

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 7:33 am
Napisal/-a Nixxon
Bertone, delno se strinjam s tabo. Absolutno so tu zato da prodajajo. Novi Clio je hudo draga stvar, je res da raje kupim v tem primeru Focusa, ki je razred višje, tako v prostoru, kot tudi voznih lastnostih. Ampak dobro, da se ne vname prepir.

Meni so oblikovno Renaulti všeč, zelo. Tudi edina stvar za kar sem Renaultu hvaležen da je kupil Nissana je oblika novih Nissanov. Če bodo naredili avte bolj konzervativne, bolj privlačne za širše množice in, meni osebno, bolj dolgočasne, se b morda res bolje prodajal. Ljudje so glede tega v večini primerov reve. Ne marajo "flashy" avtomobilov ki bodejo v oči, raje so "sive miške".

Pri nas so Renaulti še vedno nekakšni "domači" avtomobili in so še vedno ljudje, ki jih kupujejo samo zato, ker so tudi prej mel Renaulta. Poznam človeka ki pravi da ne bo kupil nobene znamke, katera nima zastopništva in servisa v njegovem kraju. Ker živi na Vrhniki je torej omejen na Renault, Peugeot, Opel, Fiat ter Chevrolet (aja, pa BMW sam nima tolk denarja). Talk about zapečkarstvo.

Je pa tudi nekaj res. Vsaka oblikovalska smernica se začne zelo radikalno, ter potem nadaljuje bolj umirjeno, konča pa dokaj enako. Po eni strani se oblike "umirijo", po drugi se ga tudi ljudje navadijo. Tako delajo vse firme na tem svetu. Poglejte Forda, prvi avto t.i. "new edge designa" je bil Focus, najbolj ekstremen od vseh. Kasnejši, Mondeo, Cougar, Fiesta,... so že bolj klasični, novi Focus prav tako. Najprej je treba svet šokirat, da potem vsako stvar ki vržeš na trg ljudje sprejmejo kot "bolj klasično". Podobno BMW: serija 7 je bil pravi šok, serija 5 malo manj, serija 3 še manj. Je tudi res, da je serija 3 od vseh najbolje prodajana in si niso smeli privoščiti poloma (zato manj eksperimentiranja), pa vseeno. Čez podobno fazo gre Renault, kot tudi sleherna druga avtomobilska tovarna na svetu.

Meni se zdi Patrick LeQuemont super dizajner, škoda bo, če ga bodo zamenjali, ali mu omejili umetniško svobodo. Tudi komentarji o "oblikovalski nepokorščini" se mi zdijo glupe, bolj kot izgovor. Navsezadnje so direktorji tisti ki rečejo "tale dizajn bomo vzeli", ne oblikovalci. Oni so tam samo zato da svetujejo, ko pride do odločanja.



PS: Se je že kdo vprašal kakšen bi bil in izgledal avto, če bi ga naredili samo dizajnerji in ineženirji in ne tudi komercialisti, torej avto kot avto, ne zato da na njem karkoli zaslužiš? Pomoje bi bil vrhunec lepote, ter tehnično skoraj večen.

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 8:27 am
Napisal/-a sevnican
Renault-u prinaša največji dobičk njihov delež v Nissanu. Tako, da se ne bati za njihovo prihodnost.... :D

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 9:03 am
Napisal/-a Evan
V glavnem se strinjam z predhodniki. Ce mi je kaj bilo na Renaultu vseč je to design. V primeru, da se bodo v prihodnje res šli neko "srednjo dolgočasno kao po meri večje množice ljudi" politiko bo šla prodaja samo navzdol. Predlagal bi jim naj si ogledajo zadnji tipični primer take politike: sedanjega Fiata Stila! Zakaj? Fiati oz. Italijani so vedno sloveli po vrhunskem designu, z Stilotom so pa hoteli narediti GOLFA. Torej hoteli so narediti nek avto, ki bo bolj sprejemljiv za "širše" množice in bi se kupoval kot Golf. IN so ga! Dolgočasno škatlo! In prodaja je šla navzdol. Naj takoj poudarim, da nimam nic proti Golfu, najbrz je dober avto, design je pa pac tak kot je, dolgočasen, zadržan, po domače nimajo j**c naredit obliko kot se šika. AMPAK!!!.. upam da bodo dojeli pri Renaultu, da so Golf se nikoli ni - v večini - prodajal zaradi oblike, ampka zato ker je "Golf". Meni je to sicer skregano z vsako logiko, ker Golf meni pac ne predstgavlja nekega presežka, ampak veliko ljudi ga kupi ker je pac, ja, imate prav, ker je Golf, ostalo veliko folka sploh ne briga. In tega statusa najbrz Stilotu in Meganu nikoli ne bo uspelo dobiti, zato morajo konkurirati na drugih področjih in ena velikih prednosti je prav design.

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 9:17 am
Napisal/-a Mojster Miha
Zadnje dogodke pri RENAULT-u je potrebno razumeti - prišel je novi šef ! Od tu dalje lahko mi govorimo kar hočemo - naredil bo kar ga bo volja - posledice oz rezultate bomo "preštevali" kasneje.
Da je neusmiljen, včasih imaš občutek kot bi šlo za slona v trgovini s porcelanom - je dejstvo. Kako se bo obrestovalo v prihodnosti ? Pustimo se presenetit !

Uspehi njhovega "prvega" oblikovalca z imenom Patrick le Quement so v glavnem pozitivni, dobijo se pa tudi napake. Recimo CLIO. Zadnje generacije so imele to "nesrečo", da je v tem času prišel na trg izdelek z imenom P 206. Njegova oblika je bila z eno besedo enkratna, na račun nje so ljudje dobesedno drli v salone, na avto si ob lansiranju moral čakati, kot mi v časih STOENK, v povprečju pol leta, s kakšno posebno željo tudi več (prijateljica 9 mesecev !!!), in to po celi Evropi.
Druga zgodba je z modelom MEGANE - aktualna generacija je uspela iz preprostega dejstva. GOLF je v tem razredu desetletja največja prodajna uspešnica - ampak jasno, je da vsi kupci tega razreda niso zadovoljni z njegovo obliko in za to skupino so naredili "ANTI GOLF" obliko - torej čisto nasprotje in s tem pridobili lepo število kupcev.
Torej - oblika je zelo pomembna lastnost avtomobila pri prodaji in poledično prodajnem uspehu, posebno pri avtomobilih z večjo "naklado" - pomembno je narediti pravo v pravem trenutku. In tu lahko "spodrsne" tudi največjim mojstrom.

Kako bo v prihodnosti s Patrickom ? Povsem jasno je, da novi šef hoče in zahteva prodajne uspehe ! Oblika ga sodeč po njegovih značajskih potezah ne zanima. In od tu se "potegne" preprost zaključek - dokler bo Patrick risal prodajne uspešnice bo OK, v nasprotnem primeru bo prej ali slej "letel".

LP

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 4:44 pm
Napisal/-a Lignage
Jaz pa vseeno mal drugače gledam na vso stvar. Sprašujem se, zakaj vraga vedno najdejo za slabo prodajo vzrok v obliki. Če pogledamo malo nazaj k Fiatu, ko so prodajali še dvojčka bravo/brava, mareo in mareo weekend, te avtomobili so bili za moj okus nekaj najlepšega. Spredaj so imeli moderne in tanke žaromete, izjemno lepo oblikovane sprednje meglenke (tako lepih noben avto nima več), oblika teh avtov je bila res popolnoma skladna. Potem sem pa ob prihodu na trg novega Stilota prebral, da sta se bravo in brava prodajala slabo zato, ker sta imela preveč moderno obliko in jo pač kupci niso sprejeli. In potem pride ven novi Stilo, ki bo narejen bolj konzervativno, povišan, da bo nadomeščal še slabo prodajano multiplo in bo prodajno bolj uspešen. Pa je res? Seveda ne, še slabše se prodaja. Pač ljudje Fiatu ne zaupajo.

Mislim, da so bili Renaulti v prejšnjih letih dobro prodajani zato, ker so bili dokazano zelo varni in tudi zaradi nenavadnih oblik, ki so pritegnile kupce. Prvi megane je bil najbolje prodajani tuj avto na zahtevnem nemškem trgu. Potem so pa Renaulta začela gristi zadnja mesta na testih zanesljivosti (ADAC), in tu jaz vidim največji vzrok slabše prodaje Renaulta, zato ker mu nekateri preprosto ne zaupajo.

Generacija prvega Megana je bila za takrat izredno natančno izdelan avto in je požela uspeh, bila je varnejša recimo od takratne Citroenove Xsare in precej boljša od dvojčka Bravo in Brava.

Jaz mislim, da se je Renault s temi oblikami identificiral. Če bo te oblike izgubil mu bo prodaja kvečjemu stagnirala ali celo šla navzdol. O Renaultovih oblikah se je veliko govorilo in pisalo, če bodo postale dolgočasne, se ne bo več, in to bo Renaultu škodovalo.

Renault je v preteklosti z oblikami res presenečal.

Samo poglejte si ta primer napovedi naslednika Renaulta 21 iz začetka devetdesetih in Lagune, ki je bila predstavljena leta 1994. Laguna je bila takrat res veliko presenečenje:

Slika
Slika

lp, mm

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 5:05 pm
Napisal/-a lublancan
pač italjani znajo dizajnirat lepe avtomobile(če pustimo multiplo, ki je hotla dokazat, da se da naredit praktični 6 sedežnik)

francozi majo mau posebn okus, še najbl posebni so renoji - že twingo je znotraj neki posebnga, megan o kerem je govora je men zelo zelo lep do zadnjega stebrička, potem se veselje neha

je pa treba vedt, da imamo v Sloveniji renaultovo tovarno in to je eden glavnih razlogou za popularnost renoja - ker jih delamo v sloveniji in ker je s tem cena nekoliko nižja

ko je luca di montezemolo prišeu na čelo fiata je reku, da morjo bit njihovi avtomobili bolj dinamični, zanimivi, da se ne ponovi zgodba z puntom 2, stilotom
oni so ubistvu skoraj vse stavl na novega puntota

na drugi strani pa renault ugotovi, da so preveč drzni in da morajo met neke bl konzervativne oblike

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 5:47 pm
Napisal/-a metallic
Šele zdele sm prebral cel text... :oops:
Hja, sej majo prou. Modus je katastrofa, megane je prodajna uspešnica zaradi scenica (polovica prodanih meganov) in karavana. Pa tut CC se odlično prodaja. Tko da more bit hatch bl švoh...

Pa fantje, ne pretiravat o nekih blaznih cenah... :roll: Punto stane popolnoma enak, jazz je še precej dražji, 207 bo tut tm, polo je tut nekje v tem rangu... sam vsi našteti majo manj popusta kot clio. ;)

Pa tut ne pretiravat o neki blazni prodaji punta. Punto je že od nekdaj lepši od clia, pa jih nikol niso kej dost več prodal (če sploh). Sedaj je zgodba podobna. ;) S tem, da se je proizvodnja v turčiji sploh komaj začela, pa predvidevajo, da ga bojo delal še v španiji. Pol bomo pa vidl, katerih bo več na cesti... 8)

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 10:19 pm
Napisal/-a Lignage
metallic je napisal/-a:Šele zdele sm prebral cel text... :oops:
Hja, sej majo prou. Modus je katastrofa, megane je prodajna uspešnica zaradi scenica (polovica prodanih meganov) in karavana. Pa tut CC se odlično prodaja. Tko da more bit hatch bl švoh...


Kolikor jaz vem se Scenica ne upošteva znotraj prodajnih številk Megana. Modus se meni ne zdi katastrofa, ravno nasprotno, zdi se mi zanimiv avto ampak na žalost je bil na začetku predrag, zato prodaja ni stekla po načrtih. Modus je oblikovno precej drugačen od Cliota, zato ima Renault v tem segmentu dva različna avtomobila. Meni se to zdi precej boljše kot pa Clio in Clio break in Clio mpv, ko je vse med seboj podobno. Citroen je s svojo različnostjo v nižjem razredu dobro uspel.

metallic je napisal/-a:Pa fantje, ne pretiravat o nekih blaznih cenah... :roll: Punto stane popolnoma enak, jazz je še precej dražji, 207 bo tut tm, polo je tut nekje v tem rangu... sam vsi našteti majo manj popusta kot clio. ;)


Renaulti na našem trgu za svojo ceno ponujajo več opreme kot vsa konkurenca; poleg tega ima Renault na voljo veliko paketov opreme in nikoli ni, da česar ne bi mogel dobiti.

metallic je napisal/-a:Pa tut ne pretiravat o neki blazni prodaji punta. Punto je že od nekdaj lepši od clia, pa jih nikol niso kej dost več prodal (če sploh). Sedaj je zgodba podobna. ;) S tem, da se je proizvodnja v turčiji sploh komaj začela, pa predvidevajo, da ga bojo delal še v španiji. Pol bomo pa vidl, katerih bo več na cesti... 8)


Ljudje so resnično padli na obliko novega punta, tudi meni je bolj všeč kot pa npr. Clio. O uspehu Punta Grande je zaenkrat težko govoriti. Včasih se zgodi da začetni naval lahko kaj hitro usahne. Vsi lahko samo upamo, da pri Puntu Grande ne bo tako. Razloge, če se bo prodaja zmanjšala v bodoče, bo treba iskati v kakovosti. Pri Fiatu so obljubljali višjo kakovost proizvodnje, čas pa bo pokazal, če jim jo je uspelo uresničiti.

lp, mm

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 10:32 pm
Napisal/-a metallic
Lignage je napisal/-a:Kolikor jaz vem se Scenica ne upošteva znotraj prodajnih številk Megana. Modus se meni ne zdi katastrofa, ravno nasprotno, zdi se mi zanimiv avto ampak na žalost je bil na začetku predrag, zato prodaja ni stekla po načrtih. Modus je oblikovno precej drugačen od Cliota, zato ima Renault v tem segmentu dva različna avtomobila. Meni se to zdi precej boljše kot pa Clio in Clio break in Clio mpv, ko je vse med seboj podobno. Citroen je s svojo različnostjo v nižjem razredu dobro uspel.

lp, mm


Scenic se upošteva zraven. ;)
Modus je zanimiv avto, ki pa se prodaja bl slabo... ;) Čist tko, zakaj bi kupu modusa, če lahko dobiš za isti dnar cliota, ki je (če ne druzga) večji... :-P

Objavljeno: Sr apr 05, 2006 10:54 pm
Napisal/-a Lignage
metallic je napisal/-a:
Scenic se upošteva zraven. ;)
Modus je zanimiv avto, ki pa se prodaja bl slabo... ;) Čist tko, zakaj bi kupu modusa, če lahko dobiš za isti dnar cliota, ki je (če ne druzga) večji... :-P


Modusa pač kupiš zato, ker ti je preprosto všeč. Tako kot ljudje kupujejo zdaj novega Grande Punta zato, ker jim je preprosto povedano všeč.

Ne vem, ampak mislim, da nihče ne bo zanikal, da je Modus v tej barvi (zgornja slika) in s kromiranimi kljukami na vratih zares ličen izdelek. V kakšni vojaško zeleni barvi izgleda pa zelo grd (na spodnji sliki).


Slika
Slika

Avte je včasih treba znati opazovati, da jih lahko dobro ocenimo. Recimo novi megane izgleda meni izredno zanimiv in lep, če ga vidim od daleč; če ga gledam pa od blizu se mi zdi pa čuden.

lp, mm

Objavljeno: Če apr 06, 2006 8:37 am
Napisal/-a Nixxon
Lignage je napisal/-a:Jaz pa vseeno mal drugače gledam na vso stvar. Sprašujem se, zakaj vraga vedno najdejo za slabo prodajo vzrok v obliki.


Zato, ker je idelaen grešni kozel. Predstavljaj si da bi moral priznati "naš avto je pa slabo skupaj sestavljen, zato se ni prodajal", ali pa "naši motorji so zelo crkovali, zato ga kupci niso marali". Avtomatično firma naredi samomor na ta način.

Tako pa lepo naložijo kako je bila oblika preveč radikalna ali preveč običajna, da sedaj bodo imeli drzne avte/moderne avte, točno take kot si jih kupci želijo,... Zraven naredijo še en ubijalsko lep koncept ki itak nikoli ne bo ugledal luč sveta v serijski proizvodnji, pa je javnost prepričana.

Objavljeno: Če apr 06, 2006 9:32 am
Napisal/-a Lignage
Nixxon je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:Jaz pa vseeno mal drugače gledam na vso stvar. Sprašujem se, zakaj vraga vedno najdejo za slabo prodajo vzrok v obliki.


Zato, ker je idelaen grešni kozel. Predstavljaj si da bi moral priznati "naš avto je pa slabo skupaj sestavljen, zato se ni prodajal", ali pa "naši motorji so zelo crkovali, zato ga kupci niso marali". Avtomatično firma naredi samomor na ta način.

Tako pa lepo naložijo kako je bila oblika preveč radikalna ali preveč običajna, da sedaj bodo imeli drzne avte/moderne avte, točno take kot si jih kupci želijo,... Zraven naredijo še en ubijalsko lep koncept ki itak nikoli ne bo ugledal luč sveta v serijski proizvodnji, pa je javnost prepričana.


Točno tako.

Če bi pri Fiatu priznali javnosti to, da sta se bravo in brava prodajala slabo zato ker sta od večine v tistem času prodajanih konkurentov zaostajali po kakovosti in varnosti, bi pljunili v lastno skledo. Pač se lepše sliši, če rečejo, da so ga polomili (samo :roll: ) pri obliki.

lp, mm

Objavljeno: Sr apr 12, 2006 1:16 pm
Napisal/-a metallic
Glih dons so objavl letno poročilo o lanskem letu in prodaja megana je res zanimiva:
3/5 vrat: 32.470
CC: 46.223
karavan: 261.350
limo: 103.736
scenic: 339.163

CC bolš prodajan od hatcha... :bonk
Očitno so ga res preveč radikalno naredl... :-P No, bomo vidl, kva bo s trojko.