Stran 1 od 1

zimsko - letni avtoplašči

Objavljeno: Če apr 06, 2006 10:57 am
Napisal/-a anaz
Zanima me, kaj menite to, kako se zimski avtoplašči obnašajo poleti, kakšna je obraba in kakšne so prednosti letnih avtoplaščev?

Doma sem namreč našla ene stare - vendar še ne vožene savine eskimo plašče, stare kakšnih 2-3 leta, pa ne vem, če so glih za zimo najbolj varni in bi jih jaz vozila poleti. Kaj menite na to?

Lp

Objavljeno: Če apr 06, 2006 11:17 am
Napisal/-a no_name
zimska guma je narejena za zimske razmere (sneg, nizke temperature), kar pa pomeni da se poleti, ko je ful vroče guma "zmehča" in je obraba bistveno večja. guma tudi slabše prime, poraba goriva je večja, ropot je večji.
ampak seveda če se voziš večinoma po mestu jih daš lahko gor, če se pa voziš večinoma po avtocesti pa le kupi letne gume. :lol:


P.S.: To je samo moje mnenje.

Objavljeno: Če apr 06, 2006 11:17 am
Napisal/-a dj_em
če so stari in nevoženi so verjetno bolši kot kaki voženi...
zimske pnevmatike so narejene za nižje temperature.. ter tako tudi bolj mehke od letnih.... in letne bolj trde...

zimska guma čez poletje rata trda in ti ne koristi niti po leti še manj pa pozimi naslednje leto tko da je bolš da mal pogledaš po oglasniku pa rabljene kupš za 20000 ( vse 4 ) pa se vozš eno sezono al pa dve...
cena je odvisna tudi od dimenzije večja kot je dražja je....

ti priporočam da maš te savine za zimo če imajo profila da ustrezajo pol raj za zimo...
ponavadi guma ima nekako rok trajanja (da je še spremljiva) nekje 5-6 let...

za polet pa poglej mal na bolhi pa kup kake rabljene ;)

to je še najbol.... kot pa da uničiš zimske zdej polet pa nimaš taprave gume niti pozimi in niti poleti

LP

Objavljeno: Če apr 06, 2006 12:13 pm
Napisal/-a Vaillante
Kar se tiče zimske pnevmatike za poletje je res malo mehka s tem pride obraba večja drži pa na cesti res malo manj vendar toliko pa spet ne.
LP

Objavljeno: Če apr 06, 2006 1:43 pm
Napisal/-a danny
Pri rabljenih pa bodi pozoren.... včasih dobiš kr nekej... gumo z dovolj profila, staro 2 leti, pa je trda ko hudič in se po dežju voziš kot po ledu, dobro je, da veš zakaj jih človk prodaja... najboljš je kupit une, k so vožene kakih 1000km, pa je lastnik avtu privoščil alu platišča z 1 colo večjimi feltnami.... samo take gume so kakih 30% cenejše od novih... Sicer pa če nisi dirkač je vseeno kake gume maš, ampak moraš vedt kje je njihova meja...

Objavljeno: Če apr 06, 2006 3:31 pm
Napisal/-a bass
Sava eskimo sem že vozil v bolj letnih temperaturah in neke bistvene razlike ni. Guma ima življensko dobo dolgo, zato jih kar obdrži, če ne voziš športno.
Torej - eskimo gume se v višjih temperaturah zelo hitro obrabljajo (pretežno mestna vožnja), zato jih malo bolj napihni, a vedi, da boš s tem izgubila nekaj oprijema na cesto, kar pa ob normalni vožnji sploh ni opazno. Pazi s temi gumami v dežju, ker jim dež ne odgovarja nabolj že tako ali tako.

Povzetek: Če ne dirkaš se da normalno vozit z zimskimi, če se pa to finančno splača s stališča obrabe, ki je skoraj še enkrat hitrejša ozr. večja, pa presodi sama.

P.S.: Pozdravljena na forumu, lepo je videti, da se tudi punce vedno bolj zanimate za avtomobilizem.

Objavljeno: Če apr 06, 2006 5:51 pm
Napisal/-a niksson_
Mislim da lahko brez skrbi das zimske gume gor.

Pri nas doma ima fotr zimske gor ze kake 3 ali 4 leta pa so se vedno dokaj dobre( se dost profila) pa na dan dela okol 120km.
Ampak res je da ne nori, vozi zmerno, normalno.
Pa pravi da profitira, ker ni treba 2x letno gum menjat pa cakat pred vulkanizerjem.

Sicer se jaz ne strinjam z njim, toda pravi, da bo spet kupil zimske.

Toda z njimi nikar dirkat :)


PS. Ali mogoce kdo prakticno ve koliksna je razlika v porabi z zimskimi ali letnimi gumami cez leto?