Stran 1 od 2
Zakon o vozilih
Objavljeno: Po apr 10, 2006 10:24 am
Napisal/-a milankregar
Spoštovani!
Vlada republike Slovenije namerava konec leta 2006, oziroma na začetku leta 2007 pripraviti Zakon o vozilih. Zakon bo zajemal uskladitve s evropskimi predpisi, predvsem na področju zavarovalnic, registracij, homologacij, oldtimerjev, ... več bo znano kmalu.
Za ta forum bi verjetno zelo zanimivo bilo področje homologacij. Sicer ne vem koliko razumnega razmišljanja zmorejo/-mo uporabniki, ampak jaz vseeno predlagam, da se naredi nek osnutek predloga in se ga posreduje.
Pa da ne bo zadeva izpadla, tako kot je pred nekaj leti ... ko se je spremembe zahtevalo preko medijev, naredila pa se je samo sramota slovenski avtomobilistični sceni.
Mislim, da je to idealna priložnost, za uveljavitev interesov avtomobilističnih društev, klubov in zvez, ker ko bo enkrat zakon sprejet po prepozno.
Re: Zakon o vozilih
Objavljeno: Sr maj 03, 2006 2:54 am
Napisal/-a Mad
milankregar je napisal/-a:Spoštovani!
Vlada republike Slovenije namerava konec leta 2006, oziroma na začetku leta 2007 pripraviti Zakon o vozilih. Zakon bo zajemal uskladitve s evropskimi predpisi, predvsem na področju zavarovalnic, registracij, homologacij, oldtimerjev, ... več bo znano kmalu.
Za ta forum bi verjetno zelo zanimivo bilo področje homologacij. Sicer ne vem koliko razumnega razmišljanja zmorejo/-mo uporabniki, ampak jaz vseeno predlagam, da se naredi nek osnutek predloga in se ga posreduje.
Pa da ne bo zadeva izpadla, tako kot je pred nekaj leti ... ko se je spremembe zahtevalo preko medijev, naredila pa se je samo sramota slovenski avtomobilistični sceni.
Mislim, da je to idealna priložnost, za uveljavitev interesov avtomobilističnih društev, klubov in zvez, ker ko bo enkrat zakon sprejet po prepozno.
... Jaz sem za Nemški model ... gremo zbirat podpise?
... L.p. Mad
Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:21 pm
Napisal/-a Golden eye
sam da ne bo sam pr besedah ostal?
pa bohvi če nas bojo kaj upošteval

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:29 pm
Napisal/-a bass
Takoj podpišem.
Objavljeno: So sep 02, 2006 10:32 am
Napisal/-a RegY
če se gre za nemški model še z mojimi aliasi podpišem
ampak za nemški model homolomota bi morali za posamične ateste (ne homo - homemade roba) znatno zmanjšati cene
LP
Objavljeno: So sep 02, 2006 10:40 am
Napisal/-a Motorist46
Kakšne pa so prednosti/slabosti
LP Domen
Objavljeno: So sep 02, 2006 10:48 am
Napisal/-a Cash
A prednosti nemškega? Ja verjetno to, da ni treba za vsako pi... vozit avta na LPP, oz ga sploh ni potrebno vozit, ker policistu samo pokažeš TUW in se odpelješ dalje, ker itak vse stvari, ki imajo TUW, so že homologirane in ti ni potrebno jih še enkrat, kot to počnemo v "Sloveniji", slabosti pa ne bi vedel, ne vem no, nej me kdo dopolni ali popravi, če sem kaj narobe napisal

Objavljeno: So sep 02, 2006 10:59 am
Napisal/-a AXioN
Kako pa je glede Fia certifikata v Nemciji?
Objavljeno: So sep 02, 2006 11:55 am
Napisal/-a black
ZA nemški sistem

Objavljeno: So sep 02, 2006 12:21 pm
Napisal/-a Bric
Tudi jaz podpišem, za tak sistem, kot je v Nemčiji!

Objavljeno: So sep 02, 2006 12:29 pm
Napisal/-a killah bee
Vsi neki podpisujete za nemški sistem. Pa mogoče sploh veste kak je nemški sistem
Podpišite, pa razložite zakaj. Ker tema nima koristi, če 20x prebereš besedo
podpišem in nič drugega.
BTW: nemški je še bolj zaj.... kot naš. V vseh pogledih

Objavljeno: So sep 02, 2006 12:59 pm
Napisal/-a cossy
jest bom pa tko reku da mi slo homologacija čist odgovarja pač predelaš avto pa homologiraš pa maš mir

Objavljeno: So sep 02, 2006 1:05 pm
Napisal/-a Bric
killah bee je napisal/-a:Vsi neki podpisujete za nemški sistem. Pa mogoče sploh veste kak je nemški sistem
Podpišite, pa razložite zakaj. Ker tema nima koristi, če 20x prebereš besedo
podpišem in nič drugega.
BTW: nemški je še bolj zaj.... kot naš. V vseh pogledih

Ti tudi nisi napisal kako in kaj!

Objavljeno: So sep 02, 2006 1:08 pm
Napisal/-a Mick Jerry
killah bee je napisal/-a:Vsi neki podpisujete za nemški sistem. Pa mogoče sploh veste kak je nemški sistem
Podpišite, pa razložite zakaj. Ker tema nima koristi, če 20x prebereš besedo
podpišem in nič drugega.
BTW: nemški je še bolj zaj.... kot naš. V vseh pogledih

Ahm, poskusi ti registrirat avto ki je sestavljen kot kit pri nas in v nemčiji.Me zanima koliko denarja bi porabil tu in koliko tam.
Če hočeš pri nas narediti atest, moraš bit glih mal manj kot bog.
Res je da nemškega sistema ne poznam v celoti, vem pa da recimo lastno izdelano stvar oni dejansko preiskusijo in dovolijo uporabo, ne pa pri nas kjer hočejo samo k.... papirje.
BTW:lahko razjasniš zajebanost nemškega modela?
Objavljeno: So sep 02, 2006 1:10 pm
Napisal/-a Bric
cossy je napisal/-a:jest bom pa tko reku da mi slo homologacija čist odgovarja pač predelaš avto pa homologiraš pa maš mir

Torej homologiraš že homologirano! Pa saj je vsem jasno, da se samo denar krade v takem sistemu kot je naš.
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 11:29 am
Napisal/-a cossy
Bric je napisal/-a:cossy je napisal/-a:jest bom pa tko reku da mi slo homologacija čist odgovarja pač predelaš avto pa homologiraš pa maš mir

Torej homologiraš že homologirano! Pa saj je vsem jasno, da se samo denar krade v takem sistemu kot je naš.
homologiram že homologirano alpa tisto kar sam nardim itak pa karkol se bo spremenil še zmer se bo dnar kradu
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 11:44 am
Napisal/-a killah bee
Mick Jerry je napisal/-a:killah bee je napisal/-a:Vsi neki podpisujete za nemški sistem. Pa mogoče sploh veste kak je nemški sistem
Podpišite, pa razložite zakaj. Ker tema nima koristi, če 20x prebereš besedo
podpišem in nič drugega.
BTW: nemški je še bolj zaj.... kot naš. V vseh pogledih

Ahm, poskusi ti registrirat avto ki je sestavljen kot kit pri nas in v nemčiji.Me zanima koliko denarja bi porabil tu in koliko tam.
Če hočeš pri nas narediti atest, moraš bit glih mal manj kot bog.
Res je da nemškega sistema ne poznam v celoti, vem pa da recimo lastno izdelano stvar oni dejansko preiskusijo in dovolijo uporabo, ne pa pri nas kjer hočejo samo k.... papirje.
BTW:lahko razjasniš zajebanost nemškega modela?
Seveda lahko in pri nas in v nemčiji homologiraš domačo izdelavo. In ja, rabiš ogromno denarja da narediš test. Tako pri nas, kot v Nemčiji. Po vsej verjetnosti tam gori še več oz. dražje

Zakaj misliš, da je veliko firm na tržišču brez TUVa. Za pridobitev TUVa je potrebno veliko testiranj in večkratnih posiskusov, kako se materijal obnaša recimo pri zvijanju, lomljenju in podobnimi rečmi.
Kar se tiče ultra predelanih avtomobilov v Nemčiju. Ne zdaj na splošno gledat recimo tisto, kar vidite na DSFu v Tuning oddaji. Tam na dirke, srečanja in podobne dogodke avtomobile dejansko pripeljejo na prikolicah, ker niso popolnoma street legal. Kazni gor so ogromne. Zelo malo homemade predelovalcev ima zadeve pošlihtane tako kot je treba. Večinoma samo tisti, ki si to lahko privoščijo.
Objavljeno: Ne sep 03, 2006 1:58 pm
Napisal/-a RegY
no, da se razpoišemo in razložimo "nemški sistem"
ko kupiš že atestirano zadevo (spojler, filter, feltne), se furaš z pairjem TÜV do naslednje registracije oz. tehničnega pregleda. na tehničnem pregledu ti to vpišejo BREZPLAČNO.
če želiš naredit svoj spojler, ali kupiš enega, ki nima atesta, ga pelješ na firmo, ki preglejuje take zadeve. točen podatek za spojler imam, da ti ga pregledajo za 300€ in dobiš potrdilo ABE, s katerim se voziš do naslednjega tehničnega, kot opisano zgoraj.
zaradi tega, je nemški sistem dosti bolj primeren, kot naš slovenski.
LP