Stran 1 od 2

EGR ventil... (edit)

Objavljeno: Sr apr 12, 2006 11:19 pm
Napisal/-a Dariooo
Zdravo....mene zanima cemu to sluzi.vem da je neki glede izpusnih plinov (ker sm imel v rokah rabljenega oz ga imam doma in sm vidu da je not cel zapacal z izpusnimi plini) pa me zanima kako funkcijo ima ta ventil? gre se pa za opla ;)
aja to me zanima namrec zato, ker mi ga je elektrical zamenjal in ne vem zakaj je ta ventil namenjen.
Lep pozdrav pa hval za informacije ;)
LP

Objavljeno: Sr apr 12, 2006 11:39 pm
Napisal/-a AgitatoR
Kolikor vem, ti ta ventil iz izpušnega kolektorja vrne izpušne pline nazaj v sesalni kolektor.

Objavljeno: Sr apr 12, 2006 11:51 pm
Napisal/-a Dariooo
Samotar je napisal/-a:Kolikor vem, ti ta ventil iz izpušnega kolektorja vrne izpušne pline nazaj v sesalni kolektor.


caki caki...kaj to bi torej po domace pomenlo da mi gre dim namesto vn iz izpuha nazaj not v cilinder??...hmm...to pa mi ni logicno ej..kje je fora....da je slabse izorevanje in posledicno vecje izgube? ce je tko da bom tkoj ju3 dol odsraufal :P

LP

Objavljeno: Če apr 13, 2006 12:17 am
Napisal/-a AgitatoR
Saj to naj bi delal samo pri manjših obratih. Ko motor obremeniš gredo izpušni plini direkt v auspuh.

Objavljeno: Če apr 13, 2006 12:37 am
Napisal/-a phoebus
A ni tko da vrača neizgorelo gorivo?

Objavljeno: Če apr 13, 2006 1:15 am
Napisal/-a VET
To je EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor - ne goriva!

Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. :idea:

So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba .... :D

Objavljeno: Če apr 13, 2006 9:50 am
Napisal/-a Dariooo
VET je napisal/-a:To je EGR ventil .... EXHAUST GAS RECIRCULATION in služi za delno vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor - ne goriva!

Služi za zmanjšanje možnosti ustvarjanja dušikovega oksida (NOx) pri nižjih temperaturah izgorevanja .... pri dizelskih motorjih lahko ECU s tem ventilom vrača do 40% izgorelih plinov v sesalni kolektor .... najbolj se je začel uporabljat v EURO3 motorjih.
Pred tem je njegovo funkcijo opravljala posebna membrana na principu podtlaka .... EURO 1 in 2 motorji.
Še pred tem so imeli že stari dizli za ta namen oblikovane odmične gredi tako da so se izpušni in sesalni ventili v fazi izpihovanja cilindra za trenutek odprli istočasno in je del zgorelih plinov šel tudi v sesalni in ne samo izpušni kolektor .... podoben sistem kot zdaj, samo fiksen in ne tako učinkovit kot ta z ventilom in elektronskim vodenjem na podlagi trenutnih parametrov motorja .... itd. itd. :idea:

So pa morali zaradi delovanja tega ventila in posledično večje sajavosti plinov na izpuhe teh motorjev montirat še filter za saje .... ta filter se čisti avtomatsko po programu ECUja na podlagi parametrov motorja in principu kratkega povečanja temperature izpušnih plinov in posledičnega sežiganja teh saj .... in s tem tud čiščenje tega filtra .... to je pa že druga in spet dolga zgodba .... :D


Vet ful ti hvala za tko lepo razlago... :)
torej zato, ko js avto vzgem in ce ne pocakam da padejo obrati na 800, ko je avto se hladin mi gre ful slabo in mi tko mocno cuka zaradi tega ventila, ki posilja izpusne pline nazaj v cilinder in je zato tudi slabse izgorevanje in motor ne deluje lepo in tekoce??
LP pa se 1x hvala ;)

Objavljeno: Če apr 13, 2006 10:48 am
Napisal/-a VET
Dariooo je napisal/-a:torej zato, ko js avto vzgem in ce ne pocakam da padejo obrati na 800, ko je avto se hladin mi gre ful slabo in mi tko mocno cuka zaradi tega ventila, ki posilja izpusne pline nazaj v cilinder in je zato tudi slabse izgorevanje in motor ne deluje lepo in tekoce??

V tem ventilu je poseben "stepper motor" ki postavlja loputo za pline v ustrezen položaj .... ko to zablokira ali drugače odpove se pojavijo problemi kakršne si opisal .... ;)

EGR ventil na laguni l 2001 1.8 16V

Objavljeno: Po maj 14, 2007 2:05 pm
Napisal/-a Srsan
Na laguni 1.8 16V l:2000 imam problem z ventilom, ker prenaša vibracije po karoseriji, ki se slišijo v potniško kabino. Sliši se med 1500 in 2500 obrati pri enakomerni vožnji. Pri pospeševanju tega ni. Zaenkrat so mi na servisu celotno posodo z ventilom podložili z gumijastimi podložkami kar je malo omililo vibracije, vendar zadeva ostaja moteča. Imam tudi občutek, da avto slabše gre in ne potegne kot prej, vendar ni logično, saj naj bi se pri pospeševanju EGR izklopil??? A ima kdo mogoče iste težave ali kakšen predlog?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 5:10 pm
Napisal/-a michelin
ja to je EGR ventil mam tega za punto ali tempra 90.konjskega ,če ga kdo potrebuje?
njegova vloga je dajati komando dovoda goriva in izpušnih plinov je pa tudi povezava z sondo ,tako so mi razložili na servisu

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 3:43 pm
Napisal/-a GT4turb0
V Corso C 2001 sem montiral AGR ventil od proizvajaca mat&dior al nekaj takega. Sedaj sem dobil informacije da če ni original, ne dela popolnoma ok (čeprav računalnik pokaže da je vse ok).

Se mi splača menjati za originalnega če ga dobim po ugodni ceni? Zanime me predvsm zaradi porabe ki je 8,5l/100 (1.4 16v), le brez avtoceste in mesta je bla 7.

hvala

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 3:47 pm
Napisal/-a rhino
Nekje sem zasledil,da tudi nič ni narobe,če stvarco odklopiš oz. odmontiraš.Bi še naj avto lepše šel..
Je kaj na tem?

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:05 pm
Napisal/-a Stasky
rhino je napisal/-a:Nekje sem zasledil,da tudi nič ni narobe,če stvarco odklopiš oz. odmontiraš.Bi še naj avto lepše šel..
Je kaj na tem?


nekaj je na tem zagotovo... po mojem le to, da imaš pol na tehničnem pri merjenju plinov težave, lahko se pa motim...

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:30 pm
Napisal/-a Mihc
in v kolikor mas v oplu sportswich mas v racunalniku 2 progama tako da lahko nastavis da ko je sportswitch aktiviran se egr deaktivera :)
vala več užitka in na tehnični ti ne težijo :)

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 5:32 pm
Napisal/-a Mihc
in v kolikor mas v oplu sportswich mas v racunalniku 2 progama tako da lahko nastavis da ko je sportswitch aktiviran se egr deaktivera :)
vala več užitka in na tehnični ti ne težijo :)

Objavljeno: Sr maj 16, 2007 8:57 pm
Napisal/-a leoCar
Jaz sem ga v mojem motorju blindiral, ker mi je delal preveč nesnage v sesalnem kolektorju in na dušilni loputi, pa mi motor dela brez problema, pa še malenkost bol živahen je ;)

Objavljeno: Če maj 24, 2007 4:04 pm
Napisal/-a Srsan
Mene pa zanima kaj pomeni ta ventil pri bencinarjih ali kakšen vpliv bi bil če se ga odstrani? ALi lahko nepravilno delovanje ventila zmanjša moč bencinskega motorja?

Objavljeno: Če maj 24, 2007 5:35 pm
Napisal/-a leoCar
Nepravilno delovanje EGR ventila lahko zmanjša zmogljivosti motorja, ker tale ventil vrača del ispušnih plinov nazaj v sesalni kolektor, da nezgorenni delci goriva in saj ponovno zgorijo, tako pripomore da ma motor pri obratovanju malenkost čistejše ispušne pline, če ostane odprt, pomeni da ti motor vedno vleče nekaj plinov iz ispušnega kolektorja, ki pa ne vsebujejo kisika in tako tudi slabše izgorijo ( slabo izgorevanje-salba zmogljivost motorja) ;)

Objavljeno: Če jun 07, 2007 4:55 pm
Napisal/-a georges
Hmmm..no k se že o tem ventilu govori. Pred parimi dnevi se mi je naVectri C 2003 letnik z 2.2DTI motorjem prižgala lučka za napako na elektroniki motorja. Zanimivo je da se mi, če se mi že prižge se to zgodi naprimer v peti prestavi na okoli 1700 obratov in 90Km/h,, ko pa avto malo pritisnem lučka ugasne. in tako se je ponovilo parkrat k sm se bolj počasi peljal pod malimi obrati samo v večji prestavi.

No danes sem bil na servisu in je priklopu avto na računalnik in pokazalo je da je bil... mehanih je tko rekel zeger ventil..saj je mislil ERG ventil s tem a ne? No da je pokazalo napako na tem ventilu. Ali avto zaradi tega tudi malo manj vleče? Nima pospeška? Vsaj meni se zdi da ne vleče več kot bi moralo. Se da to kako drugače zrihtat?

Objavljeno: To avg 21, 2007 11:49 pm
Napisal/-a Denii
Pred časom sem že pregledu vse forumu in veliko prebral da je kar nekaj ljudi blokiralo ta agr ventil, tako sem jst naredil na svoji Astri G 1.6 16V ( prvič sem čist blokiral in agr ventil pustil priklopljen, drugič da sem zamašil dovod izpušnih plinov, in tretjič da sem zamašil samo odvod izpušnih plinov ) vsakič pa mi je čez neki cajta zagorela lučka za elektroniko mogoče kdo ve kakšen postopek bi mogel narediti ?